linnixxo Skrevet 30. september 2011 #19641 Skrevet 30. september 2011 Jaaa, så bra! Da får jeg lure meg ut og innom en butikk til uka når jeg skal ut i sivilisasjonen igjen Si ifra hvis du finner en god en da Jeg kjøpte med meg 2 for 1000,-, men ingen av de var gode :-P De går tilbake i morgen. Si gjerne ifra du og hvis du finner noe.
Booblina Skrevet 30. september 2011 #19642 Skrevet 30. september 2011 Gratulerer til alle som har tatt silikon :D Mine er snart 4 uker, og dør etter å finne noen bh'er uten spiler og push up, noen som vet om noen fine?
Jenny A Skrevet 30. september 2011 #19643 Skrevet 30. september 2011 Mememe: Grattis med vel overstått regner jeg med?!?! Nå venter jeg veldig utålmodig på en mer detaljert oppdatering altså!
Jenny A Skrevet 30. september 2011 #19644 Skrevet 30. september 2011 Her var det ikke mye liv på en fredags kveld! Bare meg som sitter og kjeder meg?
loxodonta Skrevet 30. september 2011 #19645 Skrevet 30. september 2011 Ser det fremdeles er mye liv her inne! Og at det er mange nye som "overtar" nå er det en stund siden jeg har vært her. Ble operert for et år siden, -og er fortsatt veldig fornøyd! Gikk jo veldig sent i begynnelsen, de dagene til man kunne bruke spileløs, og tilslutt hva enn man ville :D Men etter den tid så har det bare blitt bedre og bedre- og de er faktisk blitt veldig myke! Jeg merka lenge at de var harde, føltes som å kjenne på en hard pepperkakedeig! eller meloner rett og slett, for de var jo ikke bevegelige heller. Men det går seg til, gi det tid Om jeg angrer? -skulle gjerne gjort det før Lykke til alle dere som nettopp har tatt og skal! 1
Mememe Skrevet 30. september 2011 #19646 Skrevet 30. september 2011 Mememe: Grattis med vel overstått regner jeg med?!?! Nå venter jeg veldig utålmodig på en mer detaljert oppdatering altså! Hei du!! her har dagen gått til total avslapping... Gikk over all forventning dette her, møtte opp kl 1030, ble tatt imot med en gang, og fikk et skap til sko og yttertøy. Barstad kom ganske fort å hentet meg, ble tegna på, målt og d hele. Så var d bare å bytte klær til skjorte, morgenkåpe og tøfler. Litt rart å bare GÅ inn på OP-stua.. Haha. Ble tatt så godt i mot hele veien, anestesi- og sykepl veide, vasket å sørget for at jeg hadde d bra hele tiden. Var veldig lite nervøs, hadde noen få minutter like før Barstad hentet meg, men ellers måtte jeg nesten holde meg for ikke å gliiiiise hele tia... Haha.. Sovnet fort, og våknet et par timer etterpå, fikk brødskive, kaffe og vann.. Mmm.. Det var herlig!! Var så utrolig sulten!!! eneste var at jeg var så innmari kald når jeg våkna i senga, er visst ganske vanlig sa hun, men hun hadde varmeteppet under dyna på full guffe, så d kom seg etterhvert. Fikk utdelt skriv jeg leste gjennom, står alt om tiden nå etterpå. Så hjalp sykepl me med å kle på meg litt og jeg kunne gå ut til mannen min som satt og venta.. For gjort!!! Når jeg kom hjem var d bare å legge seg med en gang, skikkelig trøtt og sliten, så sovna et par timer.. Var herlig! Akkurat nå har jeg stilt klokka etter når jeg skal ta neste tablett, de anbefaler å følge den nøye, bedre å komme i forkant av smertene.. Men går utrolig bra altså!! Litt øm under armene, og tung oppå brystet, men d er jo ingenting å snakke om!!!!! Er såååå fornøyd!!!!!)) ser ut som d blir en perfekt str til meg!!! Akkurat som Barstad sa....
Bianca91 Skrevet 30. september 2011 #19647 Skrevet 30. september 2011 Godt å høre at puppene blir litt mykere ved tiden Morsomt å høre fra dere som var her inne tidligere Og.. Gratulerer Mememe Vil også dele ett lite tips med dere som også har blitt sår i huden av sports-bhen. Jeg tok på meg en myk og slakk singlet også brettet jeg den på en måte under sports-bhen sånn at den er imellom huden og bhen. Fant fort ut at jeg ikke har det minste vondt i puppene lenger, bare att jeg har hatt vondt i huden. Så nå er det såå deilig En helt annen verden nesten!
*Wenche* Skrevet 1. oktober 2011 #19648 Skrevet 1. oktober 2011 Gratulerer så mye Mememe Bianca91: takker så mye for tipset, det skal jeg prøve på Ellers så er jeg fortsatt bekymret for problempuppen min. Ikke antydning på at hevelsen går ned, og det presser i den hele tiden. Skal gi den ett par dager til før jeg hører med klinikken.
linnixxo Skrevet 1. oktober 2011 #19649 Skrevet 1. oktober 2011 Gratulerer så masse mememe :D :D Jeg ble også operert av Barstad, han er rå. Jeg lurer på en sak.. I går begynte jeg å få en smerte jeg ikke har hatt tidligere. Det klør ikke så veldig mye under arrene lenger, det gjør mer vondt. Dette er hvis jeg snur på overkroppen eller bare strekker meg bittelitt. Det er akkurat som at det "nøkker" og "iser" i sårene. Dette hender også hvis jeg reiser jeg opp ( for da strekker jeg meg ). Har sett på sårene, over teipen, og de ser fine ut. Ingen rødhet eller "unormal aktivitet" om man kan si det slik. Tusen tusen takk for svar. Spennende å høre om dere også har det slik, for da er det kanskje normalt ;-)
Mememe Skrevet 1. oktober 2011 #19650 Skrevet 1. oktober 2011 Nå har jo ikke jeg lange erfaringa, men her klør det ikke enda. Har mer vondt i dag enn i går. Fikk sove så som så i natt, bare øm i ryggen av å ligge som jeg gjør.. Idag kjenner jeg d stikker litt over brystene, og utrolig øm under armene!! Også den røøøøyyyken da.... Svarte heller!!hvorfor skal d være så vanskeli og holde seg unna???
linnixxo Skrevet 1. oktober 2011 #19651 Skrevet 1. oktober 2011 Nå har jo ikke jeg lange erfaringa, men her klør det ikke enda. Har mer vondt i dag enn i går. Fikk sove så som så i natt, bare øm i ryggen av å ligge som jeg gjør.. Idag kjenner jeg d stikker litt over brystene, og utrolig øm under armene!! Også den røøøøyyyken da.... Svarte heller!!hvorfor skal d være så vanskeli og holde seg unna??? Jeg sluttet å røyke for et år siden, og da hadde jeg røyket siden jeg var 14. Jeg VET at det er vanskelig. Nå vet jeg ikke om det funker for deg, men det ville funket for meg med disse tankene. Tenk at ting er verre enn de er. Det høres brutalt ut, men se på setningene under. Tenk at om du tar en røyk så risikerer du faktisk å ødelegge brystene. Arrene vil ikke bli like fine og du vil mest sannsynlig få kapsling ganske fort fordi kroppen ikke takler å bli forurenset samtidig som de skal tilvende seg to nye fremmedlegmer. Jeg vet det er vanskelig, men forsøk så godt du kan, du klarer det! Klipp opp sugerør eller noe og sutt på den :-) :-)
Mememe Skrevet 1. oktober 2011 #19652 Skrevet 1. oktober 2011 -Linnixxo- jo takk!! hjelper liiiiitt... Haha. Thanxfor trying!! Men hva gjorde dere de første dagene..? Mannen steller for meg da, men kommer til å bli sååå lei om jeg skal ligge her i flere timer per dag... Haha... Utålmodig ja?? U BET!!!!
linnixxo Skrevet 1. oktober 2011 #19653 Skrevet 1. oktober 2011 -Linnixxo- jo takk!! hjelper liiiiitt... Haha. Thanxfor trying!! Men hva gjorde dere de første dagene..? Mannen steller for meg da, men kommer til å bli sååå lei om jeg skal ligge her i flere timer per dag... Haha... Utålmodig ja?? U BET!!!! Nå vet ikke jeg hvordan du er da, men min erfaring var at dag 1 og 2 sov jeg mest og orket veldig lite. Dag 3 var kjipest fordi jeg hadde kjempe lyst ut, men kroppen sa nei. Jeg var rastløs og alt var egentlig kjipt. Dag 4 vr best. Da kunne jeg ut en liten tur og jeg var uthvilt. Dag 5 også helt ok, men hadde kraftige smerter i ryggen etter å ha sovet sittende i 4 dager. Dag 6, i dag. Fortsatt sliten og trøtt. Er en viss uro i meg, men jeg har det veldig bra og kan gå ut hvis min mann er med. :-) Lykke til, det kommer til å gå kjempe fiiiint :-)
MyBoobJob Skrevet 1. oktober 2011 #19654 Skrevet 1. oktober 2011 -Linnixxo- jo takk!! hjelper liiiiitt... Haha. Thanxfor trying!! Men hva gjorde dere de første dagene..? Mannen steller for meg da, men kommer til å bli sååå lei om jeg skal ligge her i flere timer per dag... Haha... Utålmodig ja?? U BET!!!! Jeg sov, pratet litt her inne, leste litt blogger og så en del på Cougar Town Tiden har egentlig gått ganske fort når jeg tenker tilbaake nå.. Jeg har ikke vært så mye ute av døra så jeg gleder meg til å dra på jobb på mandag egentlig selv om jeg er redd for at jeg skal gå som en gammel mann og samtidig holde meg på puppene, haha Har jo ikke lyst til at alle skal vite særlig siden det ikke synes når jeg har på meg klær.. Føler også at jeg har lagt på meg myyye så gleder meg til "hverdagen" kommer igjen og til at jeg kan begynne å trene igjen. Det er vel lenge til, men jeg kan da ihvertfall gå turer!
MyBoobJob Skrevet 1. oktober 2011 #19655 Skrevet 1. oktober 2011 Godt å høre at puppene blir litt mykere ved tiden Morsomt å høre fra dere som var her inne tidligere Og.. Gratulerer Mememe Vil også dele ett lite tips med dere som også har blitt sår i huden av sports-bhen. Jeg tok på meg en myk og slakk singlet også brettet jeg den på en måte under sports-bhen sånn at den er imellom huden og bhen. Fant fort ut at jeg ikke har det minste vondt i puppene lenger, bare att jeg har hatt vondt i huden. Så nå er det såå deilig En helt annen verden nesten! Det skal jeg jaggu prøve, synes jeg er litt sår i huden og det gjør litt vondt i sårene liksom.. Jeg kjente på arrene etter dusjen i går (har fortsatt tapen på) og synes de "står ut" om dere skjønner? Er dette normalt??
Booblina Skrevet 1. oktober 2011 #19656 Skrevet 1. oktober 2011 Det skal jeg jaggu prøve, synes jeg er litt sår i huden og det gjør litt vondt i sårene liksom.. Jeg kjente på arrene etter dusjen i går (har fortsatt tapen på) og synes de "står ut" om dere skjønner? Er dette normalt?? Mine arr kjennes også ut som om de står litt ut, men de har blitt bedre:)
MyBoobJob Skrevet 1. oktober 2011 #19657 Skrevet 1. oktober 2011 Mine arr kjennes også ut som om de står litt ut, men de har blitt bedre:) Puh.. Da friker jeg ikke såå ut! Håper de "synker inn" etterhvert..
Bianca91 Skrevet 1. oktober 2011 #19658 Skrevet 1. oktober 2011 Puh.. Da friker jeg ikke såå ut! Håper de "synker inn" etterhvert.. Mine gjør også det. Så er nok helt normalt
Julie:) Skrevet 1. oktober 2011 #19659 Skrevet 1. oktober 2011 Hei igjen Gratulerer så mye til Mememe :D Jeg begynner å bli virkelig spent nå!! Bare 6 dager til operasjon. Ekstra spennende og lese nå merker jeg Jeg røyker også, men vil jo gjerne slutte.. Jeg hadde tenkt til å spørre legen min om jeg kan få campix men rekker ikke det før operasjonen uasnett. Jeg skal hvertfall prøve å begrense meg så mye som mulig, om jeg klarer å holde meg til 4-6 om dagen syns jeg at jeg er flink uten hjelp...
Grayangel Skrevet 1. oktober 2011 #19660 Skrevet 1. oktober 2011 Vell overstått til deg da mememe:) Igår kjøpte jeg bh uten spiler ( vet jo att denne ikke skal brukes ennå, men måtte bare) og måtte ha 70 E, ble jo helt satt ut:O Syns puppene er litt harde fremdeles, vet noen når dette begynner å roe seg ned?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå