Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masse masse lykke til i morgen Mememe :biggrin: Endlig er det diiin tur :danse: Kan tenke meg du gleder deg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha JennyA, skal oppdatere myyyye, tro meg!!

Nå er d snart dusjen her, har en date m hibiscruben vet jeg.....:)

Så er det vel bare å finne senga og HÅPE jeg i d hele tatt sovner da.... Herregud, nå begynner d snart å gå opp for meg....:)

Våkna helt svett i går, midt på natta, kom til å tvile på om jeg hadde huska å avbestille timen min hos Colosseum....haha, DEN hadde vært litt kjip du.... Off, leita helt tulling etter mailen der det stod den var kansellert.... Haha...

Blir tullete av d her.....:)

Skrevet

Masse masse lykke til i morgen Mememe :biggrin: Endlig er det diiin tur :danse: Kan tenke meg du gleder deg nå!

Jaaaaaaaa!!!!!! Finner ikke smileys'ene nå, men dette krever PLEEENTY med smileys!!!!!!:)

Blir helt utrolig!!!! Ja TENK det!!!! :) det er MIN tur i mårra!!!!!!:)

Skrevet

Tuuuusen takk*Wenche*!!

Oioi, bare tiiiimer igjen nå ja....:) skal bli så deilig å sette seg ned foran gullrekka i mårra og være ferdig!!!!!:):popcorn:

Skrevet

Good moooorning sunshines!!!! :) for en fantastisk fin dag??? Haha!!

Nå er d bare for meg å hoppe gjennom dusjen en gang til, gubben få kidsa i bhg, såååå drar vi!!! :)

Det går fort fram til 1045...:) har sovet SÅ godt i natt heldigvis, så føler meg opplagt og klar..!!!

Kryss fingrene!!! NÅÅÅÅ har jeg elefanter i magen....!!!! Surrealistisk at det er min tur!!!

Skrevet

Nå er d bare for meg å hoppe gjennom dusjen en gang til, gubben få kidsa i bhg, såååå drar vi!!! :)

Det går fort fram til 1045...:) har sovet SÅ godt i natt heldigvis, så føler meg opplagt og klar..!!!

Kryss fingrene!!! NÅÅÅÅ har jeg elefanter i magen....!!!! Surrealistisk at det er min tur!!!

Masse lykke til!!!!! :D :D :D

Skrevet

Huff, nå ble jeg irettesatt av gubben.

Uten å være klar over det så går jeg å holder på puppene...

Hånda under den ene, og holder i den andre

Dette var jeg da ikke klar over, men han syntes det så ganske komisk ut nå når jeg var å hentet posten :fnise:

Dette var noe jeg har gjort siden operasjonen, og han lurte litt på hvorfor jeg gjorde det enda når jeg sa at smertene var borte.

Så nå sitter jeg her å ler for meg selv, hva må folk ha trodd... jeg gjør det vist automatisk hver gang jeg reiser meg. Sikkert for at det er ekkelt å strekke på armene, for jeg vet jo at de ikke faller ned/ut :fnise:

Så nytt mål for dagen: Slutte å holde i puppene :fnise:

HAHAHA :D ser det for meg!! :P Jeg ble kalt t-rex etter OP.. for jeg gikk å holdt puppene oppe med hånleddene på en eller annen måte :P

Skrevet

Good luck!!!Nå på dette tidspunkt er du nok inne hos Barstad og blir tegnet på! Ikke lenge igjen nå! Gleder meg til å høre fra deg:)

Skrevet

Da er puppene en uke, tiden går utrolig raskt.

Sliter fortsatt med en hoven problempupp, men er vel bare jeg som er utolmodig. Hevelsen i den andre begynner å gå ned, å har fått ett litt mere normalt utseende. Håper bare hevelsen begynner å gå ned i den andre også... for det er ubehagelig når det presser slik på.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Huff ja, ihvertfall når jeg jobber sammen med bare mannfolk.

Samma her :) Lurer på om de merker noe når jeg kommer tilbake til uka.. Hadde på meg vanlig genser for første gang i går og sports-BHen får de til å se mer trekantede enn store ut så.. de ser bare store ut når jeg ikke har klær eller går i bikine feks :)

Skrevet

Du ligger vel under kniven nå, men masse lykke til!! :)

Skrevet

Samma her :) Lurer på om de merker noe når jeg kommer tilbake til uka.. Hadde på meg vanlig genser for første gang i går og sports-BHen får de til å se mer trekantede enn store ut så.. de ser bare store ut når jeg ikke har klær eller går i bikine feks :)

Ja, man får sånne "spisspupper" ;-)

Er det noen som vet om man kan bytte til annen bh allerede nå 5 dager etter opr? Den bh`en jeg fikk på klinikken er litt liten og gnager mye. Har hørt at denne skal være bra, selvfølgelig uten push-up, spiler osv. Kun støttende. :

http://www.littlewoodsireland.ie/triumph-tri-action-extreme-sports-bra/498297427.prd

Hva tror dere damer?

Skrevet

Da er puppene en uke, tiden går utrolig raskt.

Sliter fortsatt med en hoven problempupp, men er vel bare jeg som er utolmodig. Hevelsen i den andre begynner å gå ned, å har fått ett litt mere normalt utseende. Håper bare hevelsen begynner å gå ned i den andre også... for det er ubehagelig når det presser slik på.

Hvordan går det med dere andre?

Jeg vet - tiden går ganske fort :) Mine er vel hele 8 dager nå, hehe :)

Ting går bedre og bedre. Glemmer meg noen ganger og "lener meg" på armene i senga osv og får da litt vondt, men ellers går det greit. Litt vondt i såret under venstre pupp og det kjennes fortsatt ut som om alt blodet i kroppen raser til puppee når jeg skal reise meg opp av senga på morgenen da..

Skrevet

Forresten: fått spørsmål fra ei jente og lurer vel litt på det samme selv:

"vet du om vi kan kjøpe annen støttebh fra Triumph typ nå?" da både hennes og kanskje min er litt liten. Jeg føler ihvertfall at jeg må rette på den hele tiden og at den presser litt på sårene/arrene. Uten spiler osv selvfølgelig.. Er det kun sports-Bh som gjelder de 4 første ukene uansett??

Skrevet

Ja, man får sånne "spisspupper" ;-)

Er det noen som vet om man kan bytte til annen bh allerede nå 5 dager etter opr? Den bh`en jeg fikk på klinikken er litt liten og gnager mye. Har hørt at denne skal være bra, selvfølgelig uten push-up, spiler osv. Kun støttende. :

http://www.littlewoodsireland.ie/triumph-tri-action-extreme-sports-bra/498297427.prd

Hva tror dere damer?

Nå har jeg snakket med klinikken. Så lenge bh`en er to delt og uten spiler og push up så er det ingen problem å bytte bh. WOHO! ;)

Skrevet

Forresten: fått spørsmål fra ei jente og lurer vel litt på det samme selv:

"vet du om vi kan kjøpe annen støttebh fra Triumph typ nå?" da både hennes og kanskje min er litt liten. Jeg føler ihvertfall at jeg må rette på den hele tiden og at den presser litt på sårene/arrene. Uten spiler osv selvfølgelig.. Er det kun sports-Bh som gjelder de 4 første ukene uansett??

Så du hva jeg skrev søta? Jeg snakket med klinikken og de sa ja. Så lenge bh`en er to delt og uten push up og spiler. Jeg har hørt tri-action extreme fra triumph er bra. Jeg reiser dit nå :-) Gleder meg! Dog gruer jeg meg litt til å prøve i butikken, men jæjæ. Lide for skjønnheten.

Skrevet

Nå har jeg snakket med klinikken. Så lenge bh`en er to delt og uten spiler og push up så er det ingen problem å bytte bh. WOHO! ;)

Åhh, så bra da. Da skal jeg prøve å manne meg opp til shopping jeg også.

Problemet er vel at jeg har en pupp i c-cup og en i d.

Men hvor stram skal egentlig bh`n være?

Har tatt bilde, men vet ikke hvordan jeg legger det ut.

Hadde vært kjekt med ett lukket forum hvor man kunne dele bilder :fnise:

Skrevet

Så du hva jeg skrev søta? Jeg snakket med klinikken og de sa ja. Så lenge bh`en er to delt og uten push up og spiler. Jeg har hørt tri-action extreme fra triumph er bra. Jeg reiser dit nå :-) Gleder meg! Dog gruer jeg meg litt til å prøve i butikken, men jæjæ. Lide for skjønnheten.

Jaaa, så bra! :)

Da får jeg lure meg ut og innom en butikk til uka når jeg skal ut i sivilisasjonen igjen :biggrin: Si ifra hvis du finner en god en da :)

Skrevet

Feeeeerdig!!! :) på vei hjem, alt gikk bra, snakkes senere!!:)

375 under muskel, fantes ikke nervøs!! Ok pitte-pitte litt, men tror jeg gliste fra jeg kom til jeg gikk..... Haha!!!

Haaaaappyyyyy!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...