Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne fikk jeg for å prøve av en veninne, men den synest jeg ikke var god. Dårlig støtte og jeg holdt på puppene hele tiden. Men den jeg har fra klinikken er det ingen ubehagelige sømmer på, ikke gnager den ved arret, og den sitter utrolig bra uten å presse puppene for mye sammen. Skulle bare ønske den også var å få i sort.

Hvilken en fikk du på klinikken da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken en fikk du på klinikken da?

Skrev de på forrige side, men her kommer det igjen:-) Anita activ. Med hemper forran og borrelås til stramming på skuldrene.

( har som sagt 2 nye tilsalgs som passer om du skal legge i mindre en 300 og er 75 rundt. )

Skrevet

Woho, da har jeg vært å prøvd bh'er på Cubus nå. Og på Cubus så er jeg en størrelse 70D ! Det hadde jeg aldri trodd :) Da har jeg gått opp 2 størrelser med bare 265g i hver pupp. Er det noen som vet hvorfor man ikke kan bruke bh'er med spiler før etter 6 måneder?

Skrevet

Woho, da har jeg vært å prøvd bh'er på Cubus nå. Og på Cubus så er jeg en størrelse 70D ! Det hadde jeg aldri trodd :) Da har jeg gått opp 2 størrelser med bare 265g i hver pupp. Er det noen som vet hvorfor man ikke kan bruke bh'er med spiler før etter 6 måneder?

Hva hadde du i bh-størrelse før operasjon da? Håper på å bli en c eller d. Blir det større enn det blir det jo vanskelig å finne bh.

Skrevet

Ja enig med deg JennyA, vil jo nødig skaffe meg et "luksus-problem" frivillig!!!!:)

En stor C, liiiten D er absolutt drømmen!!!!:)

Er så sykt busy idag, noe jeg er veldig glad for, da går det fooort fram til i morgen!!!!!:)

De ringte fra klinikken idag da, fikk spurt litt om alt jeg må huske på.. Er i KVELD jeg skal dusje m hibiscruben... Herlighet jeg trodde aldri den dagen her skulle komme!!!!!:)

Skrevet

Nå har jeg klart det.. var litt for tøff og skulle ta på meg en genser over hodet! Midt i så fikk jeg veldig vondt men det var lettere og fortsette å ta den ned enn å ta den av. Så nå er jeg stuck i denne genseren da :P flott

Skrevet

Hva hadde du i bh-størrelse før operasjon da? Håper på å bli en c eller d. Blir det større enn det blir det jo vanskelig å finne bh.

Altså, hadde noen ganger 65/70A og i noen bh'er hadde jeg 65/70B. De bh'ene jeg prøvde nå fra cubus hadde jeg 65/70B i, som jeg ikke fylte helt da en gang. Og nå har jeg 70D i den samme bh'en, og da fyller jeg den fullt og helt. En helt herlig følelse å endelig like å prøve bh'er! :jepp:

Skrevet

Jeg føler på en måte at puppene sitter helt fast og at det liksom ikke går å flytte på de i det hele tatt. Håper jo på at det blir litt bedre etter hvert. Når begynte dere og få litt mer "flyttbare" pupper, om man i det hele tatt får det?

Skrevet

Jeg føler på en måte at puppene sitter helt fast og at det liksom ikke går å flytte på de i det hele tatt. Håper jo på at det blir litt bedre etter hvert. Når begynte dere og få litt mer "flyttbare" pupper, om man i det hele tatt får det?

Ble ikke du operert for litt over en uke siden? I hvert fall, jeg syns puppa mine begynte å bli litt mere naturlige etter 5 ukers'tid. Nå har de blitt mykere og det går an å "flytte" på dem, også beveger de seg når jeg går :gjeiper:

Skrevet

Ble ikke du operert for litt over en uke siden? I hvert fall, jeg syns puppa mine begynte å bli litt mere naturlige etter 5 ukers'tid. Nå har de blitt mykere og det går an å "flytte" på dem, også beveger de seg når jeg går :gjeiper:

Jo, er bare en uke siden, men litt utolmodig :P hehe

Men godt å høre at det blir bedre :)

Skrevet

Huff, nå ble jeg irettesatt av gubben.

Uten å være klar over det så går jeg å holder på puppene...

Hånda under den ene, og holder i den andre

Dette var jeg da ikke klar over, men han syntes det så ganske komisk ut nå når jeg var å hentet posten :fnise:

Dette var noe jeg har gjort siden operasjonen, og han lurte litt på hvorfor jeg gjorde det enda når jeg sa at smertene var borte.

Så nå sitter jeg her å ler for meg selv, hva må folk ha trodd... jeg gjør det vist automatisk hver gang jeg reiser meg. Sikkert for at det er ekkelt å strekke på armene, for jeg vet jo at de ikke faller ned/ut :fnise:

Så nytt mål for dagen: Slutte å holde i puppene :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker jeg syntes det var kjempekult når de var ca 3uker gamle og bevegde seg når jeg pussa tennene :P Mine er nå 6mnd, men jeg syntes fremdeles de "sitter fast" :P men det er kanskje i forhold til naturlige.. :P

Skrevet

Idag er formen min mye bedre! Ingen kvalme lenger. Og alt føles flott :):) Lykke til imorgen memem :)

Skrevet

Masse lykke til i morgen Mememe!!!!! "Bare" 4 uker igjen til det er min tur :S

Du må oppdatere så fort som mulig, så detaljert som mulig, og så ofte som mulig, og gjerne med bilder :popcorn:

Skrevet

Idag er formen min mye bedre! Ingen kvalme lenger. Og alt føles flott :):) Lykke til imorgen memem :)

Så bra!! Det liker vi å høre vet du :)

Skrevet

Huff, nå ble jeg irettesatt av gubben.

Uten å være klar over det så går jeg å holder på puppene...

Hånda under den ene, og holder i den andre

Dette var jeg da ikke klar over, men han syntes det så ganske komisk ut nå når jeg var å hentet posten :fnise:

Dette var noe jeg har gjort siden operasjonen, og han lurte litt på hvorfor jeg gjorde det enda når jeg sa at smertene var borte.

Så nå sitter jeg her å ler for meg selv, hva må folk ha trodd... jeg gjør det vist automatisk hver gang jeg reiser meg. Sikkert for at det er ekkelt å strekke på armene, for jeg vet jo at de ikke faller ned/ut :fnise:

Så nytt mål for dagen: Slutte å holde i puppene :fnise:

Haha, synes jeg ser det!! :) Greit å prøve å kutte det ut nå, litt kjipt å drive å ta seg selv på puppa på jobb og sånn, hihi ;)

Skrevet

Mine begynner å bevege seg litt nå når jeg hopper :fnise: , pusser tenner osv. Men når jeg prøver å klemme dem sammen sånn att det blir kløft, så sitter dem lissom litt fast. Men nå er det jo snart 3 uker siden jeg ble operert, så kanskje litt tidlig å forvente noe annet :-)

Skrevet

Takk Jenny :) Er så nysgjerrig på størrelsen jeg kommer til å få jeg da! La jo inn 400, så vil ikke det tilsi en C eller liten D?

Skrevet

Takk Jenny :) Er så nysgjerrig på størrelsen jeg kommer til å få jeg da! La jo inn 400, så vil ikke det tilsi en C eller liten D?

Jeg la inn 450, og er nå en D. Men regner med at det blir en full C når hevelsen er gått ned.

Skrevet

Haha, synes jeg ser det!! :) Greit å prøve å kutte det ut nå, litt kjipt å drive å ta seg selv på puppa på jobb og sånn, hihi ;)

Huff ja, ihvertfall når jeg jobber sammen med bare mannfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...