Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg så innmari kvalm hele tiden. Hadde jo OP på mandag. Fler som er kvalme?

Skrevet

Føler meg så innmari kvalm hele tiden. Hadde jo OP på mandag. Fler som er kvalme?

Fikk du ikke med deg tabletter mot kvalme?

Skulle ta det 3 dager etter operasjonen jeg, og de hjalp godt.

Skrevet

Jeg var også litt kvalm. Spesielt den 3. dagen.

Skrevet

Har ingen som er spesielt mot kvalmen.. Hva heter den dere har?

Skrevet

Da var den første dusjen tatt. Kjempegodt, men fy så slitsomt.

Hadde kjøpt meg ny bh for å ha å bytte med. Carefix-bh.. en som de bruker på andre klinikker. Kjøpte str xxl, men den klemte puppene så enormt sammen.. så jeg turte ikke å bruke den.

Må se om jeg finner en str større over helga, hvis ikke så får jeg klare meg med de jeg fikk på klinikken.

Skrevet

Har ingen som er spesielt mot kvalmen.. Hva heter den dere har?

Tror den heter afripran

Skrevet

Tror den heter afripran

Denne fikk jeg også når jeg ble operert. Funker veldig bra. Men som noen andre sier så husker jeg også att jeg var spesielt kvalm på dag 3. Men jeg håper du er bedre idag!

Hvordan er smertene dine etter operasjonen? Og har du smugtittet litt på puppene så du har en følelse av hvordan dem blir?

Skrevet (endret)

I morgen er det i MORGEN!!!!! :)

Gleder meg på dine vegne! Hvor tidlig skal du på operasjonsbordet?

Husker dagen før jeg skulle operere, stressa rundt og vaska hus, klær, rydda og styra.. Endte med att jeg var så gira att jeg sov ikke ett minutt natta før operasjon.Fryktelig slitsomt siden jeg ble operert så sent som 13.00 ( og det værste for meg var å PRØVE å ikke røyke etter kl. 06.00 om morran. Var ikke heeeelt flink, så fra 6 til tolv ble det 2 røyk fordelt på mange ganger :fnise:

Tenk att i kveld så kan du titte deg i speilet med den flotte sporsts bhèn og drømme om puppene dine! Jeg er sååå lei den Bhèn att jeg spyr snart.. Skulle så gjerne funnet en fin sportsbh i sort.

Håper du slipper billig unna smertene, men tror du er så klar att smertene kommer vel i annen rekke. Hvor lenge har du planlagt dette? Og hvor lenge har du ventet på timen din?

Håper vi får en oppdatering når du er kommet vel hjem :klemmer:

Endret av microbabe
Skrevet

Gleder meg på dine vegne! Hvor tidlig skal du på operasjonsbordet?

Husker dagen før jeg skulle operere, stressa rundt og vaska hus, klær, rydda og styra.. Endte med att jeg var så gira att jeg sov ikke ett minutt natta før operasjon.Fryktelig slitsomt siden jeg ble operert så sent som 13.00 ( og det værste for meg var å PRØVE å ikke røyke etter kl. 06.00 om morran. Var ikke heeeelt flink, så fra 6 til tolv ble det 2 røyk fordelt på mange ganger :fnise:

Tenk att i kveld så kan du titte deg i speilet med den flotte sporsts bhèn og drømme om puppene dine! Jeg er sååå lei den Bhèn att jeg spyr snart.. Skulle så gjerne funnet en fin sportsbh i sort.

Håper du slipper billig unna smertene, men tror du er så klar att smertene kommer vel i annen rekke. Hvor lenge har du planlagt dette? Og hvor lenge har du ventet på timen din?

Håper vi får en oppdatering når du er kommet vel hjem :klemmer:

Takk for det!! ja I MORGEN SKJER DET!!! herregud er helt sykt.. haha..

Jeg bestemte meg for over TRE år siden, etter første amme-periode.. og fikk timen i morgen en gang i juli var det vel....

så JAAAA har venta lenge!!!

Nei vi får se hvor mye som blir gjort idag da, planen er å vaske vindu etc, er jo en stund til neste gang.. haha.. men med en syk liten en hjemme er det litt begrensa..

også føler jeg at jeg har NOK med å IKKE RØYKE.....!!!!!

har røyka minimalt de dagene her, tok EN igår, ingen idag er planen og ingen i morgen...

men du røyka like før du, er så redd for at det skal gå ut over arret jeg da.....

Skrevet

Ps microbabe: har time kvart på 11 i morgen.....

så de ringte fra klinikken nå, skal vel høre om jeg har noen spørsmål, så får ringe dem opp igjen!

Er helt utrolig bra at de ringer deg synes jeg...!!

Skrevet

Dumme sports-bh!!! Jeg hater den allerede! Den er stygg og har vonde sømmer og kanter!! Begynner å bli veldig sår av den nå! Kan bare tenke meg hvordan det vil være i siste uka.. Har tross alt TRE uker igjen med den stygge dritten!

Noen som vet om en annen det går å bruke med delte cuper og åpning forran eller bak? :)

Skrevet

Dumme sports-bh!!! Jeg hater den allerede! Den er stygg og har vonde sømmer og kanter!! Begynner å bli veldig sår av den nå! Kan bare tenke meg hvordan det vil være i siste uka.. Har tross alt TRE uker igjen med den stygge dritten!

Noen som vet om en annen det går å bruke med delte cuper og åpning forran eller bak? :)

Æsj, det er så mange som klager på sporstbhn. Det er jo kjedelig da:( Jeg skal jo ha samme bh som deg. Men er du sikker på at du har riktig størrelse da? Er det riktig i omkrets og cup? Prøvd å justere litt på stroppene? Er det 4 uker hele døgnet og deretter 2 uker på dagtid, før man kan bruke spileløse?

Skrevet

Takk for det!! ja I MORGEN SKJER DET!!! herregud er helt sykt.. haha..

Jeg bestemte meg for over TRE år siden, etter første amme-periode.. og fikk timen i morgen en gang i juli var det vel....

så JAAAA har venta lenge!!!

Nei vi får se hvor mye som blir gjort idag da, planen er å vaske vindu etc, er jo en stund til neste gang.. haha.. men med en syk liten en hjemme er det litt begrensa..

også føler jeg at jeg har NOK med å IKKE RØYKE.....!!!!!

har røyka minimalt de dagene her, tok EN igår, ingen idag er planen og ingen i morgen...

men du røyka like før du, er så redd for at det skal gå ut over arret jeg da.....

Jupp, jeg røyka også to røyk de siste 6 timene før jeg skulle inn. Arrene mine er såååå flotte, kun en tynn lys strk, som nesten ikke synes. Den kjennes heller ikke, så tviler på att røyken har hatt noe som helst betydning. ( har sett mange som ikke har fine år etter 3 uker, å mine er mye finere en andre arr jeg har sett så kort tid etter.) Hadde fått fryktelig dårlig samvittighet om arrene ble stygge pga. att jeg røyka..

Masse lykke til imorra, gleder meg til oppdatering!

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som er lei av bh`n. Den er ikke god.

Kjøpte en av Disse for jeg vet de bruker den på andre klinikker. Men synes den presser puppene så mye sammen. Og er usikker på hvor mye man kan presse de sammen...

Den kjennes mye bedre ut ihvertfall.

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som er lei av bh`n. Den er ikke god.

Kjøpte en av Disse for jeg vet de bruker den på andre klinikker. Men synes den presser puppene så mye sammen. Og er usikker på hvor mye man kan presse de sammen...

Den kjennes mye bedre ut ihvertfall.

Den så veldig deilig ut da! :) Hvor har du kjøpte den? bestilt på nett?

Tror at cupen og omkretsen er ganske bra, er liksom stoffet og sømmene som er problemet.

Skrevet

Æsj, det er så mange som klager på sporstbhn. Det er jo kjedelig da:( Jeg skal jo ha samme bh som deg. Men er du sikker på at du har riktig størrelse da? Er det riktig i omkrets og cup? Prøvd å justere litt på stroppene? Er det 4 uker hele døgnet og deretter 2 uker på dagtid, før man kan bruke spileløse?

Kirurgen min sa 2 uker 24/7 også kunne jeg enten bruke spileløs bh om natten eller sove toppløs. Jeg sover toppløs, og det er deilig. Men sporstbh som jeg har er utrolig god egentlig, og den er jo fra en annen klinikk en derne. Den heter Anita active. Fikk først i 75 B, men denne ble altfor trang når hevelsen kom, så fikk tilsendt ny i størrelse 80 C. Denne bruker jeg nå, og den er veldig god. Den har også åpning forran. Prisen på klinikken var 350.- og den har borrelås på stroppene så disse kan strammes. Kan jo være dere kan bestille fra klinikken jeg var på og få faktura?

Jeg har forresten 2 stykk tilsalgs for en billlig penge i 75 B, om noen tror de kan bruke det. Den ene er ubrukt, den andre er brukt 1 uke, men er like fin som ny. Si evt. ifra her.

( legger du inn så mye som meg, 350, så blir den trang, men klinikken mente størrelsen skulle være bra, men jeg har nok fått endel større pupper en dem trodde. ( heldigvis for det..)

Skrevet

Tror at cupen og omkretsen er ganske bra, er liksom stoffet og sømmene som er problemet.

Kjøpte den på "helseartikler" i byen her. De leverer bher til de som opererer på klinikken her. Billig var den også, kostet ikke mere enn 240,- kr.

Er bare så usikker på om jeg kan bruke den..

Skrevet

Denne fikk jeg for å prøve av en veninne, men den synest jeg ikke var god. Dårlig støtte og jeg holdt på puppene hele tiden. Men den jeg har fra klinikken er det ingen ubehagelige sømmer på, ikke gnager den ved arret, og den sitter utrolig bra uten å presse puppene for mye sammen. Skulle bare ønske den også var å få i sort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...