Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Odense: Jeg bor ikke i Bergen hvor jeg nå skal opereres, men jeg tok en tur her i slutten av januar og var på 4 konsultasjoner, det er jeg veldig glad for, for nå er jeg helt sikker på at jeg har valgt rett plass. Men det er ditt valg, men det koster mye penger og er din kropp så jeg ville nok vurdert en tur til ett sted med flere klinikker som du kunne pratet med :)

26 1/2 time igjen nå :hoppe::danse::Hehe::tommel::sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odense: Hei og velkommen :) I likhet med deg var også jeg en D-cup ca før barna mine sugde futten ut av de :ler: Etter endt amming var jeg liten B, eller kanskje en A cup. Hadde også lite underhudsfett, men fikk lagt protesene over muskel. Jeg hadde litt løs hud vel og merke. Om du ikke har mulighet til å dra på flere konsultasjoner kan du jo sende inn bilder og få kirurgens vurdering, dette gjør de i alle fall på Fornebuklinikken. Blir spennende å høre hvordan det går med deg videre :)

Løvinne: Er du nervøs, eller bare gleder du deg? Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å lese hvordan det har gått :klem:

Gjest puselabb
Skrevet

Masse masse lykke til imorgen Løvinne :hoppe:

Nå er snart dagen her, det har gått fort (enda det ikke er meg som skal operere ;))Gleder meg på dine vegne :)

Gjest Odense
Skrevet
Odense: Hei og velkommen  :)  I likhet med deg var også jeg en D-cup ca før barna mine sugde futten ut av de :ler: Etter endt amming var jeg liten B, eller kanskje en A cup. Hadde også lite underhudsfett, men fikk lagt protesene over muskel. Jeg hadde litt løs hud vel og merke. Om du ikke har mulighet til å dra på flere konsultasjoner kan du jo sende inn bilder og få kirurgens vurdering, dette gjør de i alle fall på Fornebuklinikken. Blir spennende å høre hvordan det går med deg videre :)

Løvinne: Er du nervøs, eller bare gleder du deg? Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å lese hvordan det har gått  :klem:

Hei Bina!

Kjekt å møte noen i samme båt :)

Jeg har jo også litt løs hud, nesten så jeg lurer litt på hvorfor jeg skal ha protesen under muskelen? skal ringe i morgen og snakke litt mer med de på klinikken..

Å sende bilder til fornebu klinikken hadde kanskje våre en ide..

Hvor mye gram la du inn? Og ble brystene fine? Er liksom litt skummelt å sette inn silikon når jeg har så stort "tomrom" fra før, tenk om de begynder å henge nå?

Skrevet

Odense: Jeg la inn 240 første gang, det var ikke nok til å fylle ut huden, så nå for 3 uker siden la jeg inn 380 cc. De er blitt kjempefine, ligner på slik de var før :) Du burde nok ta en tlf til klinikken, og jeg ville absolutt sendt noen bilder til Fornebuklinikken. Greit å få flere vurderinger.

Legger man inn veldig store proteser, kan jo brystene begynne å henge etterhvert. Tyngdekraften gjelder også for silikonpupper :ler: Har lest at om man legger under muskelen og har løs hud fra før, kan det ende med at protesen ligger høyere på brystkassa, og din egen pupp og hud blir hengende under Såkalt "Double bouble"(vet ikke om dette er riktig stavet, litt dårlig tid nå, barna vil spille data...) :rosasmil:

Gjest Odense
Skrevet

Hvordan er det med kostnader og slikt når en bare sender bilder på mail til klinikken da? Får man tilsendt giro etter vurderingen?

Skrevet

Takk for lykkeønskninger alle sammen :)

Gleder meg veldig til å få nye pupper, men vet at nervøsiteten vil komme snikende i morgen, slik er jeg alltid når jeg ikke vet hva jeg går til, men er jo ike redd for å kjenne noe siden jeg skal ha narkose da :hoho: Er mye mer bekymret for hvordan det går når minstejenta skal vøre uten mammaen sin :tristbla:

13 1/2 time igjen nå :danse:

Gjest ElCaramba
Skrevet

Lykke til imorgen Løvinne!!!! Endelig var dagen her!!!! :kose:

Husk når du er våken igjen imorgen.. at alt du føler er normalt... og det som er vondt går over..

Sov mye, så blir alt raskt mye bedre:)

Stor klem fra Caramba

Skrevet

Tusen takk Caramba :klem:

Tenk nå er det bare 2 timer igjen :hoppe:

Skrevet

Nå er du snart der! :-D Masse lykke til! Gleder meg til å høre fra deg post op.

Skrevet

Hei alle dere her inne:)

Naa har jeg lest alle innleggene fra begynnelse til slutt, og maa si at det har hjulpet meg veldig mye paa vei mot avgjoerelsen jeg naa har tatt, saa tusen takk alle sammen, for aa ha delt deres erfaringer og synspunkter. Skal opereres neste fredag, og gruer meg VANVITTIG mye, men haaper det blir verdt det! Er ikke redd for selve operasjonen, men for senere komplikasjoner, samt at familie/venner skal oppdage det og doemme meg nord og ned...derfor saa fint aa vaere her inne hvor man ikke doemmer hverandre, men heller stoetter hverandre!

Noen som har hatt komplikasjoner og vedvarende smerter lenge etter operajonen?

Har hoert om stikkende, iskalde bryster...virker jo ikke spesielt fristende, men jeg kjenner at jeg MAA gjennomfoere dette, saa faar jeg bare haape at det blir verdt det!

Skrevet

Hei Løvinne70 :) Hvordan går det med deg? Håper alt gikk bra igår! Jeg er helt fersk på disse sidene, men har fulgt med de siste ukene. Jeg fikk operert inn implantater sist fredag, altså en uke i morgen. Gikk fint og går fortsatt fint. Du er den som er meg nærmest i tid når det gjelder operasjon og jeg er derfor ekstra nyskjerrig på hvordan det går med deg... :) Hei til alle dere andre også! :ironi:

Skrevet
Tusen takk Caramba  :klem:

Tenk nå er det bare 2 timer igjen :hoppe:

GRATULERER LØVINNE70!! Og :velkommen: til Boobieland! :sexy:

Håper alt står til med deg og dine nye fordeler! Gleder meg til å høre fra deg!!

Forsiktig klem,

-CeeCee-

Gjest puselabb
Skrevet

Lurer så på hvordan det går med Løvinne... Gleder meg til å høre fra deg, håper alt er bra :)

Skrevet

Håper virkelig det står bra til med deg, Løvinne! Tenker på deg :klem: Gleder meg til å høre fra deg!!

Velkommen til deg Vienna :rosasmil: Hyggelig med fler på laget :Nikke:

Husker at jeg også syns det var supert og nyttig å lese denne dagboken ifm min op.

Snart din tur nå - spennende! Hvilken klinikk har du valgt? Hvor mye (ca) tenker du å ta?

Jeg hadde ikke noe særlig komplikasjoner, men som du kanskje leste her, hadde jeg "skvulpe-pupp" som nå er under kontroll. Sliter litt med nedsatt følelse nederste del av puppene, men det har bedret seg mye. Ellers er alt bærre lækkert :ler: Alt i alt, så er det verdt det syns nå jeg :)

Skrevet

Endelig på nett igjen, nettverket til mamma klikket onsdag midt i rapporten min, men nå er jeg endelig på nett igjen

Kom litt før halv elleve go det var en fantasktisk følelse og gå opp trappen til FMS igjen :) Gikk på do, fylte ut ett skjma og satt meg ned for å vente, ble hentet av en sykepleier halv elleve da jeg skulle være der. Ble tatt med inn på et lite omkledningsrom hvor jeg fikk på morgenkåpe og plastsokker. Fikk beskjed om å vente til dr Bugge kom, ventet vel 10 min kanskje, så var det inn på konsultasjonrommet hvor han tok bilder og tegnet på meg. Inn på konsultasjonsrommet igjen og fikk bekjed å vente til de var klare, tok toppen 5 min. Kom inn på opr.rommet og ble lagt på benken, da var klokken 10.55, fikk veneflon og ble sløvere og sløvere, deilig og rar følelse, vet ikke av mer før jeg våknet 12.35 på ett annet rom og så rett ned på en bandasje . Strammet godt i puppene, fikk noe smertestillende. Var kjempetrøtt og ville helst bare sove... Måtte sånn på do og fikk hjelp av en sykepleier. Mamma og døtrene mine kom og hentet meg Har ikke hatt noe smerte i det hele tatt kun veldig stiv og støl...

Fredag møtte jeg opp 9.30 for å ta av badasje og få på sports-bh og jeg fikk se mine nye vidundere Wow så flotte de var :sexy: Ikke noen unaturlige kanter, så helt naturlige ut bortsett fra at de selvsagt er veldig faste og fine da. Er så utrolig glad det ble FMS og 485 ml i hver pupp, hadde det blitt Klinikk Bergen er jeg redd jeg hadde fått mye mindre. Helt perfekte er de og jeg er så glad så glad :danse: Hadde ikke blitt lei meg om de va større, men de er bare så fine da og når hevelsen går ned blir de vel mykere og vil henge mer og se enda mer naturlig ut etterhvert. Glad jeg stolte på meg selv og Bugge og ikke de som sa det ville bli for mye :danse:

Jeg er så utrolig fornøyd at jeg kunne skamkysset legen :hoho::legrine:

Men det strammer veldig over arrene, har nå Triupmh Tri-Action Workout BH som er vel den beste. Men er det ikke bra at den stramme strikken nederst strammer over arrene? Skal ringe og høre i morgen da, men hva sier dere jenter.

My boobs my boobs, by boobs are all right!!!

Skrevet

Grattis, Løvinne! Så godt å høre at du er storfornøyd. :-D

Skrevet

Så kjekt med nye medlemmer :hoppe::velkommen:

Fisk: Bare 5 dager før meg du da :ler: Hvor mye la du inn og over eller under muskel?

Vienna: Hvor mye skal du legge inn? Blir nok ingen som ser forskjell hos meg da jeg nå i flere uker har gått med for stor BH med silikoninnlegg i :ler:

Jeg har gått fra 75A til 75D :danse:, hvertfall er det det jeg nå har i sportsbh, blir jo spennende nå hevelsen går ned da :sjenert: Håpet jo å ende på en D så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...