MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19561 Skrevet 28. september 2011 Klarte ikke å dy meg. Måtte ta etter-bilder i bikinien osv hihi.. Hevelsen har nok ikke gått ned enda så.. Men er lov å håpe, haha!
Jenny A Skrevet 28. september 2011 #19562 Skrevet 28. september 2011 Klarte ikke å dy meg. Måtte ta etter-bilder i bikinien osv hihi.. Hevelsen har nok ikke gått ned enda så.. Men er lov å håpe, haha! Få se da!!!
MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19563 Skrevet 28. september 2011 Få se da!!! La ut på bloggen (www.myboobjob.blogg.no) vet ikke hvordan man legger ut her..
*Wenche* Skrevet 28. september 2011 #19564 Skrevet 28. september 2011 Klarte ikke å dy meg. Måtte ta etter-bilder i bikinien osv hihi.. Hevelsen har nok ikke gått ned enda så.. Men er lov å håpe, haha! Kjempefine bilder. Angrer på at jeg ikke tok før-bilder jeg også. Hadde vært kjekt å hatt noe å sammenligne med.
*Wenche* Skrevet 28. september 2011 #19565 Skrevet 28. september 2011 Hei. Trur du kan ta det helt med ro, er jo ikke så lenge siden du ble operert. Går litt opp og ned den første tiden, men er nok fornuftig og ta det litt med ro også. Og ikke minst tålmodig.. Trur vi alle ønsker at det skal gå seg til fortere enn hva som er mulig. Lykke til videre! Takker så mye for svar. Skal prøve å ta det litt mere med ro. Må vel sende gubben for å kjøpe noen spennende bøker, er veeeldig lei av å se på tv
MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19566 Skrevet 28. september 2011 Kjempefine bilder. Angrer på at jeg ikke tok før-bilder jeg også. Hadde vært kjekt å hatt noe å sammenligne med. Tok du ikke før-bilder? Uff da.. Jeg er glad for at jeg gjorde det ihvertfall, man bir liksom så fort vant til de nye, hehe
Jenny A Skrevet 28. september 2011 #19567 Skrevet 28. september 2011 MyBoobJob: Ser utrolig flotte ut da! Du er nok av de som 390ml ikke ser stort ut på. Ser veldig passe ut
MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19568 Skrevet 28. september 2011 MyBoobJob: Ser utrolig flotte ut da! Du er nok av de som 390ml ikke ser stort ut på. Ser veldig passe ut Takk for det Er veldg fornøyd selv. Har tenkt et par ganger "skulle jeg tatt LITT større?" men er fornøyd med at jeg har et naturlig resultat og at de ihvertfall ikke er "slappe" når jeg ligger på siden og blir borte når jeg ligger på ryggen og sånt
Jenny A Skrevet 28. september 2011 #19569 Skrevet 28. september 2011 Takk for det Er veldg fornøyd selv. Har tenkt et par ganger "skulle jeg tatt LITT større?" men er fornøyd med at jeg har et naturlig resultat og at de ihvertfall ikke er "slappe" når jeg ligger på siden og blir borte når jeg ligger på ryggen og sånt Scrolla litt lenger ned på bloggen din og så bildet med sportsbh. Synes nesten boobsa dine så større ut i sportsbhn enn i trekant bikinien. Kanskje det har noe med vinkelen å gjøre. Hvilken størrelse fikk du i sportsbh?
microbabe Skrevet 28. september 2011 #19570 Skrevet 28. september 2011 Denne røykinga...... Off.... Vet ikke om jeg klarer å slutte!! Hva gjorde dere andre som røyker? Hvor mange dager før slutta dere? Må vel være "verre" å røyke ETTER OP enn i dagene FØR....?? Trodde d skulle være piece of cake å slutte de her dagene før, men nei..... Slutta ikke å røyke før operasjonen, og har røyket like mye som før etter operasjonen. Teipen på arret mitt datt av igår, og arrene synes omtrent ikke, så for meg har nok ikke dette hatt noe å sagt. Og bay the way.. jeg røyker mye
microbabe Skrevet 28. september 2011 #19571 Skrevet 28. september 2011 Huff, nå er jeg litt bekymret. Venter på at hevelsen skal gå ned, men de er mere hovne i dag. Er dette normalt, eller er det pga at jeg ikke klarer å holde meg nok i ro... at jeg sover flatt på ryggen nå. Sendte bilder til legen i går, men det var pga at ene puppen var større enn den andre. Men han sa at det var normalt. Vil ikke mase på han heller. Har noen av dere andre opplevd dette?? Dette er ikke farlig. I mine papirer står det att på dag 5-8 kan puppene bli litt mere hovene igjen, for så å gå tilbake. Kan også være fordi du beveger deg for mye/løfter eller gjør ting du ikke burde. Det beste er også å få hevet senga noe første tiden med tanke på hevelse. Lykke til, tror ikke du trenger å bekymre deg :-)
MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19572 Skrevet 28. september 2011 Scrolla litt lenger ned på bloggen din og så bildet med sportsbh. Synes nesten boobsa dine så større ut i sportsbhn enn i trekant bikinien. Kanskje det har noe med vinkelen å gjøre. Hvilken størrelse fikk du i sportsbh? Kan nok hende at det er vinkelen eller noe ja, og hovenhet. De ser ikke så hovne ut nå, men plutselig er sports-BHen "slapp" i cupen og plutselig er den stram, så det går nok litt opp og ned.. Jeg kikket i går eller no og der står det 80C, men synes det virker litt rart.. Var jo en C-ish før jeg la inn og det er en del mer der nå altså! Tror jeg drar tilbake i samme butikk som jeg var i før operasjonen og blir målt igjen. Der var jeg nemlig 75 C i no Triumph-greier uten innlegg.. Det bildet med sports-BHen er egentlig ganske lite pent ser jeg nå, haha
Mememe Skrevet 28. september 2011 #19573 Skrevet 28. september 2011 Klarte ikke å dy meg. Måtte ta etter-bilder i bikinien osv hihi.. Hevelsen har nok ikke gått ned enda så.. Men er lov å håpe, haha! Sååå fine de var!!! Skjønner godt du er fornøyd!! håpe håpe hååååpe jeg ender opp med noe SÅNT!!!!
Mememe Skrevet 28. september 2011 #19574 Skrevet 28. september 2011 Slutta ikke å røyke før operasjonen, og har røyket like mye som før etter operasjonen. Teipen på arret mitt datt av igår, og arrene synes omtrent ikke, så for meg har nok ikke dette hatt noe å sagt. Og bay the way.. jeg røyker mye Off ja... er ikke så mye her egentlig, men noe er det jo.. hadde virkelig planer om å SLUTTE, men herregud så vanskelig det er da..... Men jeg har tenkt som SÅ at det må da vel være en liiiiiten trøst å kutte NED litt i det minstem for DET har jeg gjort.... tok EN i stad og da var forrige i går for et døgn siden liksom... er vel tiden etterpå som er den mest "kritiske" kanskje....? Poenget er jo, at man kan jo finne unnskyldninger opp og i mente... hahaha
MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19575 Skrevet 28. september 2011 Sååå fine de var!!! Skjønner godt du er fornøyd!! håpe håpe hååååpe jeg ender opp med noe SÅNT!!!! Tusen takk Er litt sånn at jeg kikker på det bildet og tenker - "er det meg?" og smiler :)
Caroline :) Skrevet 28. september 2011 #19576 Skrevet 28. september 2011 Heihei :)Da er det snart min tur til å få nye pupper! Om en uke skal jeg operere meg på Fornebuklinikken av Pål Schistad. Skal legge inn 350 under muskel. Er helt flat fra før, og håper på å få en stor C-cup. Gleder meg kjempe masse! :D Jeg snuser forresten, og har ikke helt klart å slutte jeg heller. Snuser omtrent fire stk om dagen (som er ganske lite). Er det forresten det samme om man snuser eller røyker hvis man MÅ ha nikotin? Jeg tenker jo at snus er farligere, siden det er mer nikotin og det går jo rett inn i blodet. Er nødt til å ha noe hvertfall!
microbabe Skrevet 28. september 2011 #19577 Skrevet 28. september 2011 [quote name=Caroline ' timestamp='1317221304' post='9786331] Heihei :)Da er det snart min tur til å få nye pupper! Om en uke skal jeg operere meg på Fornebuklinikken av Pål Schistad. Skal legge inn 350 under muskel. Er helt flat fra før, og håper på å få en stor C-cup. Gleder meg kjempe masse! :D Jeg snuser forresten, og har ikke helt klart å slutte jeg heller. Snuser omtrent fire stk om dagen (som er ganske lite). Er det forresten det samme om man snuser eller røyker hvis man MÅ ha nikotin? Jeg tenker jo at snus er farligere, siden det er mer nikotin og det går jo rett inn i blodet. Er nødt til å ha noe hvertfall!
MyBoobJob Skrevet 28. september 2011 #19578 Skrevet 28. september 2011 MyBoobJob: Min sportsbh fra klinikken var først på 75 B, noe som jeg hadde før operasjonen. Denne ble så trang etter en uke, att jeg fikk kjempesøkk i puppene, + att den ikke dekket mer en akkurat til brystvorten. Fikk da tilsendt ny i 80 C, og denne er også veldig stram, men lager ingen merker. Synes ut fra bildene dine att sportsbhèn kan virke litt stor i cupen? Mulig det er bilde som juger, men snakk med klinikken, for den bør sitte stramt. ( send evt inn bilde du har lagt ut. Ellers så synes jeg du har fått flotte pupper som passer din kropp! Håper også du selv er fornøyd, og att smertene begynner å avta. Klem microbabe :-) Lykke til alle som venter på å bli lagt under kniven, tenker på dere Ja den BHen er liksom litt mer trekantet enn puppene mine, men sitter godt ellers. Er som regel litt trang og jeg løfter litt når det strammer i huden og justerer båndet under noen ganger i løpet av dagen Synes det er skummelt å gå uten - savner støtten liksom! Takk for det Liker de godt selv - de er ikke unaturlig store og passer mye bedre til kroppen min
dingding Skrevet 28. september 2011 #19579 Skrevet 28. september 2011 Denne røykinga...... Off.... Vet ikke om jeg klarer å slutte!! Hva gjorde dere andre som røyker? Hvor mange dager før slutta dere? Må vel være "verre" å røyke ETTER OP enn i dagene FØR....?? Trodde d skulle være piece of cake å slutte de her dagene før, men nei..... Jeg slutta ikke i det hele tatt jeg gikk bra for meg ihvertfall )
Peggy Sue Skrevet 28. september 2011 #19580 Skrevet 28. september 2011 Syns det er rart at jeg ikke ble tegna på før operasjonen jeg. Har alltid sett det på tv liksom Ble dere andre tegna på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå