Bianca91 Skrevet 27. september 2011 #19541 Skrevet 27. september 2011 (endret) Det er noe jeg er veldig nysjerrig på, og det er hvordan jeg kom meg fra operasjonsbordet til senga? Blir man vekket og går dit selv eller bærer de deg over? Jeg kan i hvert fall ikke huske og ha gått dit selv Og hvordan temeratur har puppende deres utenpå? Jeg har lest mye om at silikonpupper kjennes kalde ut, men mine er ikke det? Endret 27. september 2011 av Bianca91
*Wenche* Skrevet 27. september 2011 #19543 Skrevet 27. september 2011 Det er noe jeg er veldig nysjerrig på, og det er hvordan jeg kom meg fra operasjonsbordet til senga? Blir man vekket og går dit selv eller bærer de deg over? Jeg kan i hvert fall ikke huske og ha gått dit selv Og hvordan temeratur har puppende deres utenpå? Jeg har lest mye om at silikonpupper kjennes kalde ut, men mine er ikke det? Mine er også varme. Men fryser lett på dem da.
*Wenche* Skrevet 27. september 2011 #19544 Skrevet 27. september 2011 Hei Folkens Da var min operasjon unnagjort. Endte opp med 400cc extra high, profil. Resultatet ser veldig bra ut så langt!! Men har mye smerter til tider. Reise seg opp er vell det verste.. Føler liksom att sportsbhen presser litt vell mye jeg, fler som føler det? Gratulerer så mye. Min satt som støpt. Presset litt andré dagen, slik at det ble litt striper. Men nå tror jeg hevelsen begynnere å gå litt ned, og den er ok igjen.
MyBoobJob Skrevet 27. september 2011 #19545 Skrevet 27. september 2011 Det er noe jeg er veldig nysjerrig på, og det er hvordan jeg kom meg fra operasjonsbordet til senga? Blir man vekket og går dit selv eller bærer de deg over? Jeg kan i hvert fall ikke huske og ha gått dit selv Og hvordan temeratur har puppende deres utenpå? Jeg har lest mye om at silikonpupper kjennes kalde ut, men mine er ikke det? dette lurer jeg også på Tipper de trillet inn senga på operasjonssalen og vippet oss over slik du ser på film. Er litt nysgjerrig på hvordan de fikk på sports-BHen da.. En som holder deg sittende mens en annen tar den på liksom? hehe Mine er varme. Har følt at brystvortene er skikkelig varme hele tiden også, men i dag så klarte ihvertfall den ene å "fryse" litt etter dusjen, woho!
Julie:) Skrevet 27. september 2011 #19546 Skrevet 27. september 2011 Hei! Her ser det ut til at det er et sted for meg Jeg er 30 år og har bestemt meg for å ta innlegg. Det skjer allerede neste fredag, var til konsultasjon for tre uker siden. Jeg har lest veldig masse om tema og er selvfølgelig veldig nervøs for noen ting..Jeg vil se naturlig ut, er i skillet mellom b og c nå, men litt slappe, tenker å ta ca 280, legen sa at han trodde det ble det fineste. Jeg er jo redd for kapsling, at det skal føles/se veldig rart ut og håper at arret ikke blir veldig synlig. Jeg gleder meg veldig da og har tro på at det bli veldig bra Jeg er veldig spent på hvordan formen min blir i etterkant, dette ser det jo ut til at er veldig individuelt. Har fri en uke fra jobb, men håper på å ikke bli helt invalid Hva er deres erfaringer med hvor mye dere kan bevege dere i ettertid? Jeg skal ta med tid og lese litt mer i denne dagboken fri fra folk som mener at kroppen skal være sånn og sånn og skam dere som gjør noe med den. Jeg er voksen, har penger til å gjøre det og har ingen andre motiver enn å gjøre det jeg selv ønsker, og jeg syns det blir sært når andre rakker ned på folk som velger annerledes enn de selv. For meg blir det det samme som og rakke ned på andre valg i livet. Vi gjør vel det vi føler oss vel med? Noen går i kirken hver søndag og lever et relgiøst liv, noen har masse piercinger, andre velger å leve barnløse, noen gifter seg i rød kjole. For meg er dette ikke noe jeg hadde gjort, men jeg bedømmer ikke andre for å gjøre dette. 200 gram eller 500 gram alle har sine drømmer. Min kjæreste er så bekymret for at jeg ikke har tenkt nok igjennom dette her og at jeg er veldig impulsiv i forhold til dette. Jeg prøver å beroligge han og jeg vet han støtter meg. Jeg syns det er litt søtt også at han bekymrer seg he he.. Han har ikke noe imot silikon, men er veldig nøye på at dette er noe jeg må gjøre fordi JEG har lyst til det, ikke for noe annet. Jeg syns det er fint at han har den holdningen. Må bare skrive om noe jeg gjorde i dag. Jeg dro på hennes og maurits tok med meg noen D cuper i prøverommet og ble så skuffet for de la seg over puppene mine som en slapp bh uten og strutte ut. He he, jeg hadde lyst til å kjøpe en med litt push i slik at jeg kunne få litt større pupper under genseren for å prøve litt he he, dette høres sikkert snålt ut. Planen gikk ikke helt som forventet og det ble ikke noe kjøp for å ha en prøvedag med større pupper, så jeg må nok bare vente til neste fredag... og da må jeg igjen vente til første ukene er gått og håpe på at jeg kommer fort i form igjen Stikker innom igjen her senere og gleder meg til å lese mer!! Dette ble mye om meg... he he Hilsen Julie
MyBoobJob Skrevet 27. september 2011 #19547 Skrevet 27. september 2011 Velkommen hit Julie Dette forumet er knall for oss som trenger litt service på puppefronten, hehe. Leste her en del ukene før operasjonen. Jeg er nå på dag 5 og i dag har jeg klart å åpne bildør og være med på butikken osv. Kommer meg opp av senga selv (i går også da) og har ikke så vondt lenger. Litt ubehag er det jo, men jeg tusler som regel rundt i leiligheten eller ligger med PC/film og koser meg mens kjæresten lager mat og vasker klær, hehe. De første to dagene var værst for min del - nå er det bare litt ubehag og dusjing og finne riktig sovestilling som er i hodet PS: Skriv inn "personalia" i signaturen din a!?
Jenny A Skrevet 27. september 2011 #19548 Skrevet 27. september 2011 Skulle ønske jeg skulle operere til fredag!!! Formen har blitt mye bedre, og jeg føler virkelig at jeg kunne operert på fredag. Nå føles det lenge til 28.oktober! Skulle gjerne bare ha fått det overstått! Velkommen til Julie, koselig å være her inne ser du
Jenny A Skrevet 27. september 2011 #19549 Skrevet 27. september 2011 Grayangel: Grattis!!!!! Må oppdatere hver dag da;)
Mememe Skrevet 27. september 2011 #19550 Skrevet 27. september 2011 Skjønner hva du mener med utolmodig!!! Veldig lei sofa og TV nå altså.. Men i dag er jeg mye bedre!! Føler endelig at jeg kan bevege meg litt friere, er på en måte ikke like tiltak og reise seg fra sofaen. Formen er også bedre, og jeg er ikke så sliten i kroppen som jeg har vært tidligere. Veldig deilig Mememe: NÅ er det ikke lenge igjen til det er diin tur Nei WOOOOOOOHOO!!!! bare TRE usle dager igjen!!!!!
Mememe Skrevet 27. september 2011 #19551 Skrevet 27. september 2011 Nå har jeg endelig hentet ut resepten min, vært å kjøpt en BH uten spiker på BikBok (i str L !!!! ) hahaha, får se da... Lov å drømme, sant?? Føles heeeeelt surrealistisk at d er MIN TUR på fredag!!!! Har holdt meg opptatt m jobb etc de dagene her, så tiden har gått myyye fortere enn jeg hadde trodd, så planen funker!!!! Iiiik, har helt vondt i magen jeg....!! Det er så godt å høre alle dere som d har gått så bra med!! blir så happy på deres vegne!! Og JennyA, synd d ikke blir på fredag, men d kommer til å gå fort fram til d er din tur, vi følger med deg vi vettu..!!
Mememe Skrevet 27. september 2011 #19552 Skrevet 27. september 2011 Og ja, VELKOMMEN Julie!!! Var det NÅ førstkommende fredag du skal opereres?? Hvor da?
Julie:) Skrevet 27. september 2011 #19553 Skrevet 27. september 2011 åååååå nå hadde jeg nettopp skrevet et langt innlegg også ble det borte!!! men takk takk, det er hyggelig å bli "kjent" med flere i samme situasjon og jeg skal prøve å få inn signatur etterhvert også.. Jeg gir noen fakta i første omgang.. 30 år, skal operere på nobel clinic fredag 7. oktober. Jeg har et barn og skal ikke ha flere. Legger inn ca 280 over muskel er en b/c nå, men er ganske slapp alikevel he he.. 165 cm og ca 55 kg. Jeg skulle virkelig ønske det var nå på fredag ja, men samtidig så er det litt skummelt også Mye jeg er nervøs for, jeg vil jo at alt skal bli perfekt!!! Veldig fint å kunne lese om dere som nettopp har hatt også og dagene etterpå, for det er jeg veldig spent på. Jeg har jo lest en del om at det ofte kan være litt vondere og ta det under muskel enn over.. men tiden vil vise. Jeg ville egentlig ta under muskel først, men etter konsultasjonen ombestemte jeg meg. Legen mente at jeg hadde et godt utgangspunkt for å legge over muskulatur pga hvordan puppene mine er så da stoler jeg på han Er jo så vanskelig å vite, har lest masse og alle har sine meninger ut ifra hvordan de har gjort det og ser ut til at det er mange som er fornøyd med begge deler. Jeg kommer helt sikkert til å være mye her i tiden fremover. Jeg skal en tur til London imorgen til lørdag, det er jo en grei måte å få tiden til å gå og tenke på noe annet På samme måte så syns jeg det er veldig surrealistisk at det snart skal skje, det er litt fjernt for meg på en måte.. Blir så spennende!!
Peggy Sue Skrevet 28. september 2011 #19554 Skrevet 28. september 2011 Det er noe jeg er veldig nysjerrig på, og det er hvordan jeg kom meg fra operasjonsbordet til senga? Blir man vekket og går dit selv eller bærer de deg over? Jeg kan i hvert fall ikke huske og ha gått dit selv Og hvordan temeratur har puppende deres utenpå? Jeg har lest mye om at silikonpupper kjennes kalde ut, men mine er ikke det? De ruller senga inn. Og etter hva jeg husker i halvnarkoserus blir man løftet/dratt over. Men skulle like å visst åssen de får på oss BH'en ja ;P Mine var varme den første måneden, så ble de ganske kalde. Nå er de blitt normal temperatur igjen.
*Wenche* Skrevet 28. september 2011 #19555 Skrevet 28. september 2011 Huff, nå er jeg litt bekymret. Venter på at hevelsen skal gå ned, men de er mere hovne i dag. Er dette normalt, eller er det pga at jeg ikke klarer å holde meg nok i ro... at jeg sover flatt på ryggen nå. Sendte bilder til legen i går, men det var pga at ene puppen var større enn den andre. Men han sa at det var normalt. Vil ikke mase på han heller. Har noen av dere andre opplevd dette??
Mememe Skrevet 28. september 2011 #19556 Skrevet 28. september 2011 Denne røykinga...... Off.... Vet ikke om jeg klarer å slutte!! Hva gjorde dere andre som røyker? Hvor mange dager før slutta dere? Må vel være "verre" å røyke ETTER OP enn i dagene FØR....?? Trodde d skulle være piece of cake å slutte de her dagene før, men nei.....
*Wenche* Skrevet 28. september 2011 #19557 Skrevet 28. september 2011 Denne røykinga...... Off.... Vet ikke om jeg klarer å slutte!! Hva gjorde dere andre som røyker? Hvor mange dager før slutta dere? Må vel være "verre" å røyke ETTER OP enn i dagene FØR....?? Trodde d skulle være piece of cake å slutte de her dagene før, men nei..... Var 110% sikker på at jeg skulle klare å slutte uka før operasjon, men neida. Så jeg røyker fortsatt, bare mindre enn tidligere. Klarer ikke å slutte helt.
Zaya Skrevet 28. september 2011 #19558 Skrevet 28. september 2011 Huff, nå er jeg litt bekymret. Venter på at hevelsen skal gå ned, men de er mere hovne i dag. Er dette normalt, eller er det pga at jeg ikke klarer å holde meg nok i ro... at jeg sover flatt på ryggen nå. Sendte bilder til legen i går, men det var pga at ene puppen var større enn den andre. Men han sa at det var normalt. Vil ikke mase på han heller. Har noen av dere andre opplevd dette?? Hei. Trur du kan ta det helt med ro, er jo ikke så lenge siden du ble operert. Går litt opp og ned den første tiden, men er nok fornuftig og ta det litt med ro også. Og ikke minst tålmodig.. Trur vi alle ønsker at det skal gå seg til fortere enn hva som er mulig. Lykke til videre!
Zaya Skrevet 28. september 2011 #19559 Skrevet 28. september 2011 De ruller senga inn. Og etter hva jeg husker i halvnarkoserus blir man løftet/dratt over. Men skulle like å visst åssen de får på oss BH'en ja ;P Mine var varme den første måneden, så ble de ganske kalde. Nå er de blitt normal temperatur igjen. Fikk på meg bh'n etter at jeg var våken etter operasjonen jeg. Men hadde skikkelig tapet bandasje som jeg hadde fått på under operasjonen. Denne fjernet jeg etter to dager. Eller rettere sagt ei venninne av meg.
Bianca91 Skrevet 28. september 2011 #19560 Skrevet 28. september 2011 Husker at jeg hadde lyst til å spørre om jeg kunne få mer narkose når jeg våknet, siden jeg syntes jeg hadde sovet så godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå