Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare ett lite spørsmål.. Denne arcoxiaen.hvilken type tabl. er det? Leste på felleskatalogen att den ikke skal brukes med p-piller, viss det er risiko for blødninger osv. Ser ut til att dette er en medisin mot reumatisme? Bare lurer på om du har fått denne som smertestillende, eller om du har skrevet feil navn.

Oxynorm har jeg hørt om, om den funker bra vet jeg ikke.. Var ikke det som jeg fikk. ( nyskjerrigheten lenge leve) :fnise:

P.s jeg har også spist masse første dagene etter operasjon, så tror det er en bivirkning.. Gikk opp 3 kg på 8 dager. Flau :snurt:

Hmm.. Leste litt om Arcoxia nå og det står i pakningsvedlegget at det er ofte brukt som smertestillende og betennelsesdempende for pasienter med ledd og muskelsykdommer og feks slitasjegikt og leddgikt. Så du har nok rett! :)

Kombinasjonen Arcoxia og Oxynorm var ihvertfall effektiv, hehe :biggrin:

Takk gud for at det ikke bare er meg da! :biggrin: Føler jeg eser og eser ut! hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott att smertene begynner å avta! Lykke til med dusj imorgen, håper du har noen til å hjelpe deg. Ikke ha for varmt vann, det kan føre til att du vil bli svimmel.

Straks klart for dusj nå. Begynner å mase litt på kjæresten om å sette igang med "ritualet", hihi.. Må nemlig ryddes litt på rommet, skiftes på sengen og luftes osv før jeg skal vaske sports-BHen og deretter dusje! Skikkelig opplegg, hehe :biggrin:

Skrevet

Linnixxo: Hvordan har det gått?? :) :)

*Wenche*: Jeg har også en ''problempupp'' som gjør litt vondere enn den andre. Jeg kunne slutte på smertestillende i går, men har ikke turt å gjøre det enda. Har vel ikke akuratt så vondt, men litt pingle da vet du.. Bruker jo en del mindre enn før da.

Jeg har begynt å sove ganske liggende nå, og når jeg skal reise meg fra og ha ligget flatt er det kjempe ekkelt for kjennes på en måte litt ut som protesene faller ned. Noe de sikkert gjør også. Stikker liksom litt med en gang.

Ja, det er skikkelig ekkelt å reise seg. Vondt er det også. Men lurer på om noe av grunnen til problempuppen min er at jeg bruker den ene hånda mere.

Usikker på hvor mye smertestillende jeg skal ta enda. Men det er vel bedre med en for mye enn en for lite. Problemet er bare at det at jeg sover meg gjennom dagen, og våkner på natta helt uthvilt... og de timene blir veldig lange.

Skrevet

Ja, det er skikkelig ekkelt å reise seg. Vondt er det også. Men lurer på om noe av grunnen til problempuppen min er at jeg bruker den ene hånda mere.

Usikker på hvor mye smertestillende jeg skal ta enda. Men det er vel bedre med en for mye enn en for lite. Problemet er bare at det at jeg sover meg gjennom dagen, og våkner på natta helt uthvilt... og de timene blir veldig lange.

Problempuppen min kommer nok også av at det er den jeg bruker mest, så regner med at det er vanlig :)

Ja, kjenner til problemet. Men er bedre å ligge våken fordi man ikke for sove, enn å ligge våken fordi man har voondt.

I perioder får jeg syke frysninger på puppene og liksom på ryggen hvor sports bh'en er. Noen andre som har opplevd noe lignede? Litt ekkelt!

Skrevet

Hmm, er bedt i bursdagsfeiring 1 uke etter operasjon. Bursdagen skal feires på byen. Mulig på restaurant først, og så sikkert ut på byen. Regner ikke meg at jeg er klar for tur ut på byen, men tror dere jeg fikser å gå ut til middagen? Hvor handicappa er man 1 uke etter operasjon?

Skrevet

Hmm, er bedt i bursdagsfeiring 1 uke etter operasjon. Bursdagen skal feires på byen. Mulig på restaurant først, og så sikkert ut på byen. Regner ikke meg at jeg er klar for tur ut på byen, men tror dere jeg fikser å gå ut til middagen? Hvor handicappa er man 1 uke etter operasjon?

Til tross for att jeg har vært meget uheldig og har hatt mye smerter, og fortsatt har mye smerter, så hadde jeg helt klart fått til å gått ut å spist en uke etter operasjonen. Hadde sikkert tatt en tur på byen også, men alkohol hadde jeg holdt meg langt unna.

Til dere som har en problempupp.. Jeg hadde også det etter noen dager, men nå er begge like store, hevelsen er borte, dem er helt pinlig nøyaktig symetriske, følelsen er til bake for fult ( og mere til i både brystvorter og i selve brystet.

Jeg føler fortsatt att protesen flytter på seg viss jeg bøyer meg ut av sengen, bøyer meg for å plukke opp ting osv. Dvs. det er fortsatt ubehagelig med enkelte ting pga att protesene rører på en måte på seg. Merkelig å forklare, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Skal til fastlegen idag og lurer fælt på hva dem sier når jeg fortsatt har så mye smerter. Kirurgen mener jeg skal bytte smertestillende, men aner ikke om fastlegen er enig.. Blir spennende å se :-)

Skrevet

Du vil ihvertfall klare middagen fint :)

Hvordan går det med deg ellers da? Blitt noe bedre? :)

Skrevet

Linnixxo: Hvordan har det gått?? :) :)

*Wenche*: Jeg har også en ''problempupp'' som gjør litt vondere enn den andre. Jeg kunne slutte på smertestillende i går, men har ikke turt å gjøre det enda. Har vel ikke akuratt så vondt, men litt pingle da vet du.. Bruker jo en del mindre enn før da.

Jeg har begynt å sove ganske liggende nå, og når jeg skal reise meg fra og ha ligget flatt er det kjempe ekkelt for kjennes på en måte litt ut som protesene faller ned. Noe de sikkert gjør også. Stikker liksom litt med en gang.

Hei alle :-) Det har gått KJEMPE fint. Dette var ingenting å være så redd for. De var fantastisk flinke, samme var Barstad som opererte. Jeg ga kirurgen frie tøyler og sa at han skulle legge inn det som så naturlig ut på meg. Det endte med 420 gram under muskel. Det ser faktisk ikke stort ut, så jeg er et prakteksempel på at man ikke skal henge seg opp i gram`ene. Dag nr 1 har gått veldig bra, så får vi se hva morgendagen bringer.

Skrevet

Du vil ihvertfall klare middagen fint :)

Hvordan går det med deg ellers da? Blitt noe bedre? :)

Medisinene funker og jeg er bedre. SÅ jeg kunne nok gjenomført operasjonen neste fredag, men blir godt å forhåpentligvis kommet seg helt. Man skal jo være uthvilt før op, så da skal jeg brke den neste måneden til å bli uthvilt og helt frisk, i hope!

Satserpå at jeg hvertfall vil klare middagen. Spørs om jeg tør å gå ut. Er så fot gjort å bli dultet borti ute på byen. Vil ikke at det skal skje 1 uke etter op.

Skrevet

I dag har jeg vært å shoppa undertøy, og finni ut ny str!!!!!

Er nå 70 D i "skikkelige" merker som Chantelle, Change, Triumph osv..

I Hennes & Mauritz osv mente hun jeg burde være 70 E (!!!!!!!), som jo er helt umulig å finne..

Men de dyre Bhene satt som støpt i 70 d, var så gøy :) Helt utrolig at man kan øke str så mye med "bare" 265 cc...

Så jeg endte opp med å kjøpe 3 stk uten spiler og push-up (tynt foret, syns ikke det er noe fint når "alt" syns igjennom), og en med spiler til da jeg skal være litt fin i korte perioder ;)

De 3 helt "plaine" bhene var faktisk veldig fine de òg, noe jeg ALDRI kunne gått med tidligere ;)

Jøss, så morro! Jeg la inn like mye som deg, så håper virkelig på noe lignende størrelse jeg også :D woho. På onsdag kan jeg begynne å bruke andre bh'er uten spiler. Men hvordan klarte du å finne noen fine bher uten spiler? Med sportsbhen min så ser puppa så "kjedelige" ut, men jeg finner heller ingen fine bher uten spiler. Vet du om noen :) ?

Skrevet

Jøss, så morro! Jeg la inn like mye som deg, så håper virkelig på noe lignende størrelse jeg også :D woho. På onsdag kan jeg begynne å bruke andre bh'er uten spiler. Men hvordan klarte du å finne noen fine bher uten spiler? Med sportsbhen min så ser puppa så "kjedelige" ut, men jeg finner heller ingen fine bher uten spiler. Vet du om noen :) ?

Jeg var i en undertøys-butikk som også fører endel Triumph koleksjoner. Der har de en type som heter "Comfort Cup" eller noe.. Den ser helt grusom ut når den henger der, men var KJEMPEFIN på ;) Men det som er greia med den er at den ikke går lenger enn til C-cup.. Så jeg kjøpte 2 i 75 c (bare strammer de inn litt bak), da er det jo samme som D-cup.. De er kjempe behagelige og er veldig fine på..

Ellers så fant jeg èn på H&M, trekant-bh, svart og hvitstripet som også var veldig fin, men ikke så god pass-form som de andre.. Den måtte jeg ha i str 40.. Har ellers brukt 34-36..

Ja, puppene ser veeeeldig kjedelig ut i sports-bhen.. Blir liksom så spisse og hvis du har på en trang topp ser man veldig godt at du fryser for å si det sånn ;)

Skrevet

Jeg var i en undertøys-butikk som også fører endel Triumph koleksjoner. Der har de en type som heter "Comfort Cup" eller noe.. Den ser helt grusom ut når den henger der, men var KJEMPEFIN på ;) Men det som er greia med den er at den ikke går lenger enn til C-cup.. Så jeg kjøpte 2 i 75 c (bare strammer de inn litt bak), da er det jo samme som D-cup.. De er kjempe behagelige og er veldig fine på..

Ellers så fant jeg èn på H&M, trekant-bh, svart og hvitstripet som også var veldig fin, men ikke så god pass-form som de andre.. Den måtte jeg ha i str 40.. Har ellers brukt 34-36..

Ja, puppene ser veeeeldig kjedelig ut i sports-bhen.. Blir liksom så spisse og hvis du har på en trang topp ser man veldig godt at du fryser for å si det sånn ;)

Hmm, har aldri giddi å brukt penger på en triumpf-butikk, men kanskje jeg burde ta turen dit nå :) Trekant-bh? Sånn enkel slapp en? hehe. Ja puppa ser ikke noe spesielt bra ut med klærne på under en sports-bh, og brystvortene synes jo konstant. Uff

Skrevet

Hmm, har aldri giddi å brukt penger på en triumpf-butikk, men kanskje jeg burde ta turen dit nå :) Trekant-bh? Sånn enkel slapp en? hehe. Ja puppa ser ikke noe spesielt bra ut med klærne på under en sports-bh, og brystvortene synes jo konstant. Uff

Triumph har egentlig veldig mye fint altså, men mange som forbinder merket med "gamle" damer.. Har endel "Ung" koleksjoner også! Jeg har heller aldri eid en triumph bh for å si det sånn, men ble skikkelig overraska over hvor mye fint de har :)

Ikke sånn slapp trekant nei, den er litt foret og mulig litt formsydd.. ikke sånn som en trekant-bikini..

Til fredag kan jeg og beg med noe annet enn sports-bh!! JIPPI!!!

Skrevet

Triumph har egentlig veldig mye fint altså, men mange som forbinder merket med "gamle" damer.. Har endel "Ung" koleksjoner også! Jeg har heller aldri eid en triumph bh for å si det sånn, men ble skikkelig overraska over hvor mye fint de har :)

Ikke sånn slapp trekant nei, den er litt foret og mulig litt formsydd.. ikke sånn som en trekant-bikini..

Til fredag kan jeg og beg med noe annet enn sports-bh!! JIPPI!!!

Må nok ta meg en liten tur å se etter noen bh'er jeg også. Har jo bare sportsbhen, for føler det ikke er noen fine bher der ute uten spiler. Men tar meg turen til Triumph-butikken en dag !

Det blir godt å få på seg noe annet, tenker jeg ! :jepp:

Gleder meg til det har gått 6 måneder, når jeg kan bruke alle bher! Men det er jo en stund til :sjenert:

Skrevet

Lurer litt ang bh`n.

Når jeg reiste hjem fra klinikken så var stroppene veeeldig løse, og jeg har fortsatt å ha det slik. Hva gjør dere andre? Skal den stramme litt, eller skal den sitte løst?

Skrevet

De kan være strammere bare de ikke løfter puppene på noen måte :)

Skrevet

De kan være strammere bare de ikke løfter puppene på noen måte :)

Takker så mye, da strammer jeg litt. Var ubehagelig at de var så løse. :)

Skrevet

Da var man allerede kommet til dag 4. Kjenner jeg begynner å bli veeldig utolmodig. Ikke helt meg å ligge på sofaen hele dagen å sløve.

Prøvde meg på å ligge helt flatt i natt, og det gikk ganske bra. Ryggen begynner å bli sliten da jeg ikke finner noen god sittestilling å sove i.

Hadde planer om å kutte ut smertestillende i dag, men kjenner at det går ikke. Fortsatt litt vondt i "problempuppen" min.

Prøvde å få tatt bilde av puppene for å sende til legen for å høre om det er normalt med så stor forskjell på puppene, men de ser jo like store ut på kamera :fnise: Så jeg får vel bare være tolmodig og vente å se.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Skjønner hva du mener med utolmodig!!! Veldig lei sofa og TV nå altså..

Men i dag er jeg mye bedre!! Føler endelig at jeg kan bevege meg litt friere, er på en måte ikke like tiltak og reise seg fra sofaen. Formen er også bedre, og jeg er ikke så sliten i kroppen som jeg har vært tidligere. Veldig deilig :)

Mememe: NÅ er det ikke lenge igjen til det er diin tur :biggrin:

Skrevet

Hei Folkens :) Da var min operasjon unnagjort. Endte opp med 400cc extra high, profil. Resultatet ser veldig bra ut så langt!! Men har mye smerter til tider. Reise seg opp er vell det verste.. Føler liksom att sportsbhen presser litt vell mye jeg, fler som føler det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...