Mememe Skrevet 25. september 2011 #19501 Skrevet 25. september 2011 Ja dere... Jeg KAN ikke være her inne så lenge idag jeg, blir helt tullete.... Haha Skal prøve å holde meg bissi hehe, så går tia fortere!!!! Lykke til m dusjinga idag da Bianca91, og lykke til videre til deg også myBoobJob! Herregud kan ikke forestille meg at om noen få daaager er d meg som ligger der!!! Håhå!!!
MyBoobJob Skrevet 25. september 2011 #19502 Skrevet 25. september 2011 Takk for det Teller ned timene til dusj i morgen tidlig! Ikke så vondt i dag heller..
microbabe Skrevet 25. september 2011 #19503 Skrevet 25. september 2011 Spam er bare bra, kjeder meg jeg også Er hoven og mørbanket under armene, men puppene er ikke så vonde. Våknet opp med en del smerter på morgenen i dag og tok derfor en Oxynorm sammen med Arcoxiaen og HOHOI da ble jeg trøtt og svimmel gitt!! Ellers fantaserer jeg om å dusje i morgen selv om jeg også gruer meg bittelitt og fortsetter å spiiiise! :) Bare ett lite spørsmål.. Denne arcoxiaen.hvilken type tabl. er det? Leste på felleskatalogen att den ikke skal brukes med p-piller, viss det er risiko for blødninger osv. Ser ut til att dette er en medisin mot reumatisme? Bare lurer på om du har fått denne som smertestillende, eller om du har skrevet feil navn. Oxynorm har jeg hørt om, om den funker bra vet jeg ikke.. Var ikke det som jeg fikk. ( nyskjerrigheten lenge leve) P.s jeg har også spist masse første dagene etter operasjon, så tror det er en bivirkning.. Gikk opp 3 kg på 8 dager. Flau
Bianca91 Skrevet 25. september 2011 #19504 Skrevet 25. september 2011 Jeg har også fått de. Er en slags smertestillende som varer i ett døgn. Skal visst forebygge infeksjoner og smerter.
microbabe Skrevet 25. september 2011 #19505 Skrevet 25. september 2011 Takk for det Teller ned timene til dusj i morgen tidlig! Ikke så vondt i dag heller.. Så flott att smertene begynner å avta! Lykke til med dusj imorgen, håper du har noen til å hjelpe deg. Ikke ha for varmt vann, det kan føre til att du vil bli svimmel.
microbabe Skrevet 25. september 2011 #19506 Skrevet 25. september 2011 Jeg har også fått de. Er en slags smertestillende som varer i ett døgn. Skal visst forebygge infeksjoner og smerter. Så det er en tabl. dere tar en gang om dagen i viss mange dager? Og heter den Arcoxia? Eller noe i likhet? Var endel like med omtrent samme navn, så mulig jeg leste på feil..
Grayangel Skrevet 25. september 2011 #19507 Skrevet 25. september 2011 Ahh, nå er det ikke mange timene til jeg skal opereres! Klokken 10 imorgen! Uff, dette blir spennnende!
Jenny A Skrevet 25. september 2011 #19508 Skrevet 25. september 2011 Ahh, nå er det ikke mange timene til jeg skal opereres! Klokken 10 imorgen! Uff, dette blir spennnende! Masse lykke til i morgen! Du må oppdatere så fort du orker da!
Bianca91 Skrevet 25. september 2011 #19509 Skrevet 25. september 2011 Lykke til Grayangel Ja, det stemmer. Skulle ta den i tre dager, så har sluttet nå
Grayangel Skrevet 25. september 2011 #19510 Skrevet 25. september 2011 Tusen takk Det skal jeg gjøre!
microbabe Skrevet 25. september 2011 #19511 Skrevet 25. september 2011 :klemmer: Lykke til Grayangel Ja, det stemmer. Skulle ta den i tre dager, så har sluttet nå Takk for svar
microbabe Skrevet 25. september 2011 #19512 Skrevet 25. september 2011 Ahh, nå er det ikke mange timene til jeg skal opereres! Klokken 10 imorgen! Uff, dette blir spennnende! Masse lykke til Sikker på att det går kjempebra Hvor mye skal du legge inn? Over eller under.. Tror ikke jeg har sett det før skjønner du. Og om du har skrevet det før så beklager jeg, orker ikke lese meg bakover Hvor skal du opereres? Vet hvordan siste natten min var. Sov ikke ett sekund og kjørte hjemmenfra kl 05.00, og skulle opereres kl.13.00 Sov ikke ett sekund, så det var deilig å bli lagt i narkose, for jeg var såååå trøtt! Håper du får sovet litt da
Mememe Skrevet 25. september 2011 #19513 Skrevet 25. september 2011 Ahh, nå er det ikke mange timene til jeg skal opereres! Klokken 10 imorgen! Uff, dette blir spennnende! Masse masse lykke til t deg!!! Nå går d unna her....
Bianca91 Skrevet 25. september 2011 #19514 Skrevet 25. september 2011 Hvordan går det med deg *wenche*? Nå begynner jeg å få liitt følelse i den ene brystvorta! Yey håper bare jeg får i begge. Inbiller meg at det ser litt rart ut med en stiv og en "slapp" brystvorte?
linnixxo Skrevet 25. september 2011 #19515 Skrevet 25. september 2011 Nå er det 7 timer til det er min tur. Spennende!!!! :-)
Mememe Skrevet 25. september 2011 #19516 Skrevet 25. september 2011 Hvordan går det med deg *wenche*? Nå begynner jeg å få liitt følelse i den ene brystvorta! Yey håper bare jeg får i begge. Inbiller meg at det ser litt rart ut med en stiv og en "slapp" brystvorte? Haha, en stiv og en slapp en ja.. Det er u-rut vettu... haha..
Mememe Skrevet 25. september 2011 #19517 Skrevet 25. september 2011 Nå er det 7 timer til det er min tur. Spennende!!!! :-) Å kjære vene!!! ok, på en skala fra en til ti..... Hvor INSANE mye gleder du deg nå??? Hehe, og er du het klaaaar?? M vask og d hele?? Masse lykke til da!!! Keep us posted.... hvor mye skal du legge inn??
linnixxo Skrevet 26. september 2011 #19518 Skrevet 26. september 2011 Å kjære vene!!! ok, på en skala fra en til ti..... Hvor INSANE mye gleder du deg nå??? Hehe, og er du het klaaaar?? M vask og d hele?? Masse lykke til da!!! Keep us posted.... hvor mye skal du legge inn?? Jeg gleder og gruer meg helt insaint! Vi har ikke blitt enige om str enda, det tar vi i dag rett før operasjon. For meg er de viktig å få et naturlig resultat, dog vil jeg nok ha bittelitt for mye enn bittelitt for lite. Jeg håper på en liten d-cup. Gleder meg til å høre hva jeg har plass til. Nå er det 3 timer igjen. Nå skal jeg dusje ENDA en gang ;-) WISH ME LUCK :-D
*Wenche* Skrevet 26. september 2011 #19519 Skrevet 26. september 2011 Lykke til i dag linnixxo Her går alt ganske bra. Har litt smerter enda, men håper det gir seg litt utover dagen. Hadde planer om å kutte ned på smertestillende, men tror jeg skal ta ut dagen. Den ene puppen en endel større enn den andre, kjennes hele tiden ut som om den skal sprenges.. men det er kanskje vanlig. Kjennes ut som om hevelsen har gått litt ned på den andre.
Bianca91 Skrevet 26. september 2011 #19520 Skrevet 26. september 2011 Linnixxo: Hvordan har det gått?? :) *Wenche*: Jeg har også en ''problempupp'' som gjør litt vondere enn den andre. Jeg kunne slutte på smertestillende i går, men har ikke turt å gjøre det enda. Har vel ikke akuratt så vondt, men litt pingle da vet du.. Bruker jo en del mindre enn før da. Jeg har begynt å sove ganske liggende nå, og når jeg skal reise meg fra og ha ligget flatt er det kjempe ekkelt for kjennes på en måte litt ut som protesene faller ned. Noe de sikkert gjør også. Stikker liksom litt med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå