MyBoobJob Skrevet 22. september 2011 #19461 Skrevet 22. september 2011 Hello alle sammen :-) Jeg skal opereres mandag kl. 0715 av dr. Barstad på fornebu. Herrehud som jeg både gruer og gleder meg. Deilig å høre fra alle dere. IIIIIIh. Ønsker et naturlig resultat. Er 174 cm og veier 60 kg. Vil ha over 300 men under 400. Jeg håper på et fantastisk resultat uten strekkmerker og med følelse i brystvortene. Jeg må spesifisere dette tror jeg ;-) Velkommen hit da Da satser vi på samme resultat da, hehe Ligger i senga full av smertestillende nå, men snikkikket litt ned under hettejakka i sta og de er absolutt ikke store og unaturlige (det jeg klarte å se da) og vi er omtrent samme størrelse. Så vet du det, hehe
MyBoobJob Skrevet 22. september 2011 #19462 Skrevet 22. september 2011 Et forslag til alle dere jenter her inne. Vi er jo noen som er her fast, men likevel er det vanskelig å huske detaljene rundt alle sammen. Jeg har laget meg en signatur som alltid kommer under innlegget mitt. Hvis det er noen som ikke vet hvordan man lager seg signatur så er det veldig enkelt og kan gjøres på følgende måte: Holde musepekeren over der hvor navnet/nicket ditt står, til venstre på siden. Klikk på navnet ditt så kommer det opp en rullgardin med valgmuligheter. -Velg Kontrollpanel -Så skal du velge på den vannrette menyen "ditt kontrollpanel" -Klikk deretter på "profil". Nå får du opp en loddrett meny -velg "endre signatur" - Nå har du fått opp en tom rute du kan skrive inn info og detaljer om deg. Vel, kanskje vanskelig forklart, men det er ikke vanskelig bare man finner fram Tenkte på det, skal legge inn nå
linnixxo Skrevet 22. september 2011 #19463 Skrevet 22. september 2011 Velkommen hit da Da satser vi på samme resultat da, hehe Ligger i senga full av smertestillende nå, men snikkikket litt ned under hettejakka i sta og de er absolutt ikke store og unaturlige (det jeg klarte å se da) og vi er omtrent samme størrelse. Så vet du det, hehe Takk, jeg gleder meg veldig. Skal følge med på bloggen din :-) Synes du det ser ut som "for mye" med 390?
MyBoobJob Skrevet 22. september 2011 #19464 Skrevet 22. september 2011 Takk, jeg gleder meg veldig. Skal følge med på bloggen din :-) Synes du det ser ut som "for mye" med 390? Nei absolutt ikke Men nå har jeg ikke sett dem ordentlig da.. Bare tittet ned i sta liksom. Regner med det er vanlig å vente til dusjedagen med å se uten BH? Eller hva sier dere andre?? Hehe
Jetamio Skrevet 22. september 2011 #19465 Skrevet 22. september 2011 I dag har jeg vært å shoppa undertøy, og finni ut ny str!!!!! Er nå 70 D i "skikkelige" merker som Chantelle, Change, Triumph osv.. I Hennes & Mauritz osv mente hun jeg burde være 70 E (!!!!!!!), som jo er helt umulig å finne.. Men de dyre Bhene satt som støpt i 70 d, var så gøy Helt utrolig at man kan øke str så mye med "bare" 265 cc... Så jeg endte opp med å kjøpe 3 stk uten spiler og push-up (tynt foret, syns ikke det er noe fint når "alt" syns igjennom), og en med spiler til da jeg skal være litt fin i korte perioder De 3 helt "plaine" bhene var faktisk veldig fine de òg, noe jeg ALDRI kunne gått med tidligere
microbabe Skrevet 22. september 2011 #19466 Skrevet 22. september 2011 Huff, hørtes ikke godt ut med så mye vondt! Håper det blir bedre snart Jeg har fått Aroxia som er infeksjon og smerteforebyggende som jeg skal ta en gang om dagen, paracet hver 4-6. time og noe som heter OxyNorm som er de sterke smertestillende jeg skal ta ved behov. Pluss kvalmenedsettende piller. Jeg har ikke sett mine pupper uten sports-bh enda, men lurer på om jeg ikke skal tørre og ta en titt etterpå. Syntes det nemlig er litt skummelt å skulle ta av sports-bhen Jeg tok ikke av sportsbhèn før etter 3 dager og tittet. Hadde ikke noe kompresser eller bandasjer å ta av jeg.. Gar kun teip over snittet, og den har ikke falt av enda. Den ville falle av naturlig etter 3-4 uker. Så må jeg sette på ny teip. Virker som det er en større liste med smertestillende med under muskelen enn over ja. Men oxynorm er noe likt den jeg fikk, men jeg fikk med såpass mange att jeg skulle ta hver 4 time..
microbabe Skrevet 22. september 2011 #19467 Skrevet 22. september 2011 Hehe, ja jeg har dårlig samvittighet allerede. Han har hentet TVen inn på soverommet så jeg kan se film i senga og hulpet meg inn og ut av bilen osv. Akkurat nå er han og henter kyllingfilet i fryseren da det sto at man skulle spise fisk eller lyst kjøtt eller no..? Type lett mat og ikke spise så mye (damn, jeg som er så glad i mat!) Jaja.. Noen som vet om det er lov å spise sjokolade og krem med bær osv? Har så lyst på, hihi Kunne spise hva jeg ville jeg på operasjonsdagen. Så jeg var ferdig operert kl. 14.30, dro til hotellet kl 15.00 ca, og klokken syv bestilte vi peppes pizza med oreokake med sjokoladesaus på rommet. Deilig..
Jenny A Skrevet 22. september 2011 #19468 Skrevet 22. september 2011 hmmmm, synes det er rart at mange av bhene på www.victoriassecret.com ikke går lenger opp i str. enn c-cup. Er jo så mange fine bhr, men det kan jo godt være at jeg får større cup-str enn c når jeg legger i 360ml. Litt ironisk om det skulle bli sånn at det etter op blir vanskelig å få tak i bh. Har ikke akkurat kunnet velge mellom så mange nå heller, da alt må være med innlegg delux!
*Wenche* Skrevet 23. september 2011 #19469 Skrevet 23. september 2011 Da sitter jeg på klinikken å venter, er bare kjempespent
MyBoobJob Skrevet 23. september 2011 #19470 Skrevet 23. september 2011 Da sitter jeg på klinikken å venter, er bare kjempespent Lykke til!!
MyBoobJob Skrevet 23. september 2011 #19471 Skrevet 23. september 2011 Kunne spise hva jeg ville jeg på operasjonsdagen. Så jeg var ferdig operert kl. 14.30, dro til hotellet kl 15.00 ca, og klokken syv bestilte vi peppes pizza med oreokake med sjokoladesaus på rommet. Deilig.. Hørtes digg ut! Tenkte å spise litt mer snacks i dag Har en sjokolade som venter på meg og litt bær og krem.. Mmm.. Noen andre som ble veldig sultne noen timer etter de kom hjem? Jeg var jättehungrig hele dagen, hehe
Jenny A Skrevet 23. september 2011 #19472 Skrevet 23. september 2011 Da sitter jeg på klinikken å venter, er bare kjempespent Spennende! Lykke til, og gleder meg til å høre fra deg etterpå!
Zaya Skrevet 23. september 2011 #19473 Skrevet 23. september 2011 Da sitter jeg på klinikken å venter, er bare kjempespent Masse lykke til
Mememe Skrevet 23. september 2011 #19474 Skrevet 23. september 2011 Da sitter jeg på klinikken å venter, er bare kjempespent Masse lykke til!!!!! er vel snart ferdig du da? Gleder meg til å høre fra deg etterpå!!!
Mememe Skrevet 23. september 2011 #19475 Skrevet 23. september 2011 Eeeeen uke igjen idag!!! Om en uke på denne tida er det vel overstått forhåpentligvis... Gleeeeeder meg!!!
Bianca91 Skrevet 23. september 2011 #19476 Skrevet 23. september 2011 Gurimalla jeg kjeeeder meg sånn!!!
MyBoobJob Skrevet 23. september 2011 #19477 Skrevet 23. september 2011 Gurimalla jeg kjeeeder meg sånn!!! Haha, jeg og! Her går det i Cougar Town og smertestillende
Jenny A Skrevet 23. september 2011 #19478 Skrevet 23. september 2011 *Wenche* Nå er jeg nysgjerrig, hvordan har det gått?!!
Bianca91 Skrevet 23. september 2011 #19479 Skrevet 23. september 2011 Ca når begynte dere å sove helt normalt om natta? Det står at jeg skal sove med overkoppen høyt i 3-4 dager, og det er greit nok. Står også at man kan sove på siden om det ikke presser på protesene. Men jeg savner sånn og ligge som jeg vil! Står liksom ikke noe om når jeg kan ligge på siden sånn at det ''presser på protesene'' Lurer også på hvordan det går med deg *Wenche*
*Wenche* Skrevet 23. september 2011 #19480 Skrevet 23. september 2011 Da var operasjonen overstått, og alt gikk kjempefint. Var så usikker på str når jeg reiste innover til klinikken at jeg hadde litt lyst til å avbestille. Var rett og slett redd... men fant ut at jeg skulle se det ann først. Når det var min tur inn til legen så spurte jeg om mannen ville være med inn for å se ann størrelsen, men det ville han ikke. Han klarte ikke å se det for seg, og mente at legen viste best til slutt uansett. Kom inn til Pål Sch... og ble helt rolig. Ble snakk om størrelse... og ba han rett og slett bestemme. Han fikk sette inn det han mente passet best til kroppen min. Resten var egentlig som en lek. Sykepleieren var egentlig sjokkert når jeg kom inn, for blodtrykket var helt normalt... jeg lå bare å slappet av. Følte meg så trygg på alt. Ble satt inn 450 i hver pupp, og det jeg ser av det nå så synes jeg det ser helt perfekt ut. De er ikke så store som jeg trodde at de ville bli. Våknet rett etter operasjonen og følte meg kjempepigg. Fikk litt mat og reiste på hotellet. Etter det så slappet vi av litt, og gikk en liten runde i sentrum og spiste litt. Nå sløver vi forran tv`n, og skal ut å gå en liten tur i kveld også. (må røre meg litt, men ikke forhøyet puls). Har ikke hatt smerter i det hele tatt, er rett og slett bare superfornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå