Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til i morgen de som skal under kniven :) Kommer til å gå kjempe bra!

Her går det fint, så godt som ingen smert når jeg sitter stille, er litt ubehagelig når jeg beveger på meg. Har ikke tatt noen av de sterkeste smertestillende enda. Men sitter vel fortsatt i litt bedøvelse så jeg sitter bare å venter på smertene, hehe.

Tror dette blir noen laange dager, jeg hater å stitte stille og har vel det man kaller ''mark i rumpa'' :fnise: (ikke bokstavelig altså) Dessuten hater jeg å sove på ryggen, ligger alltid på siden så det blir en utfording.

Men så langt klager jeg absolutt ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen de som skal under kniven :) Kommer til å gå kjempe bra!

Her går det fint, så godt som ingen smert når jeg sitter stille, er litt ubehagelig når jeg beveger på meg. Har ikke tatt noen av de sterkeste smertestillende enda. Men sitter vel fortsatt i litt bedøvelse så jeg sitter bare å venter på smertene, hehe.

Tror dette blir noen laange dager, jeg hater å stitte stille og har vel det man kaller ''mark i rumpa'' :fnise: (ikke bokstavelig altså) Dessuten hater jeg å sove på ryggen, ligger alltid på siden så det blir en utfording.

Men så langt klager jeg absolutt ikke :)

Så bra å høre!! Ok, så svar ærlig nå: HVOR mange timer har du stått foran speilet i dag da..? Drømt deg bort, å kanskje d blir sånn, eller sånn eller sånn... Haha...

Får også helt mark av å sitte stille så lenge, EN ting er hvis man bare ikke gidder noe, men når man MÅ..off..

Blir nok mye pc og blad tenker jeg... Er småbarnsmor, så DET er jo ikke dagligdags akkurat....;)

Jobber m hjemmekontor da, så da blir d litt jobb og, HERLIG!!!

-hvis jeg ikke fastner foran speilet da....meeeeeget mulig!!!!:)

Skrevet

Jeg har faktisk bare stått der foran speilet når jeg har vært på do. Litt tiltak å reise seg opp. Også er jeg redd jeg får vondt hvis jeg ser for lenge! haha, skikkelig teit.

Kommer nok til å bli noen timer senere kjenner jeg meg selv rett!

Nå er det ikke lenge til det er din tur da Mememe!! Kommer til å gå fort :) plutselig er du der!

Skal få tatt bilde og sendt så fort som mulig :)

Skrevet

Jeg har faktisk bare stått der foran speilet når jeg har vært på do. Litt tiltak å reise seg opp. Også er jeg redd jeg får vondt hvis jeg ser for lenge! haha, skikkelig teit.

Kommer nok til å bli noen timer senere kjenner jeg meg selv rett!

Nå er det ikke lenge til det er din tur da Mememe!! Kommer til å gå fort :) plutselig er du der!

Skal få tatt bilde og sendt så fort som mulig :)

Hihii, så på grunn av smerter, står du ikke lenger? Nei men da så.. HAha..:)

Ja troooor du det eller?? Skal svarten meg BO der inne.. Eller kle hele huset m speil etterhvert.. G

Æsj altså, så innmari selv-opptatt man blir av d her... Ikke bra... ;) haha

Ja TENK det, på fredag er det røyke-stopp på meg!!!! For good!! Joda, så jada, siste uka før OP? NO worries.....;)

Sove godt da! Håper du får til å slappe av litt!! Ps: har du på vekkeklokka??

Skrevet

Haha godt å høre..:) ikke d m macGyver da.. off.. Haha

Så nå er det bare sjarmør-etappen igjen altså....

Får håpe du får sove godt da! Skal du opp så tidlig? Langt å kjøre?

Jeg fikk heldigvis time halv 12 trooor jeg, så da har man ikke så forferdelig stress på morgenen...

Selv om d kanskje hadde vært d beste, utålmodig, nervøs etc.... 

Da blir d DEG jeg venter oppdatering på i morgen... Herregud, LYKKE TIL da!!!!!

Skal krysse alt jeg har!!!!!:)

Hihi, MacGyver er helten her i huset gitt :biggrin:

Jeg har nå stått opp og dusjet med Hibiscrub en siste gang og ser på at kjæresten/sjåføren/min personlige slave den neste uken spiser frokost.. Jeg er sååå sulten!!

Jeg skal være der 7 og det er alltid i Oslo-området derfor vi drar tidlig og satser på å slippe kø :)

Tror det er greit å ha time litt tidlig jeg, slipper å grue meg sånn.. Er overraskende rolig da.. Regner med at det kommer når jeg er der inne :omg:

Skrevet

Hihi, MacGyver er helten her i huset gitt :biggrin:

Jeg har nå stått opp og dusjet med Hibiscrub en siste gang og ser på at kjæresten/sjåføren/min personlige slave den neste uken spiser frokost.. Jeg er sååå sulten!!

Jeg skal være der 7 og det er alltid i Oslo-området derfor vi drar tidlig og satser på å slippe kø :)

Tror det er greit å ha time litt tidlig jeg, slipper å grue meg sånn.. Er overraskende rolig da.. Regner med at det kommer når jeg er der inne :omg:

Hehe, må flire...:) elsker kategoriseringen din av mannen/individet/kjøttet hahha...

TENK NÅÅÅÅ ligger du sikkert under kniven!!! Gleder meg til å se at du er ferdig!!!!

Tvi tvi!!!!:)

Skrevet

Bianca91 : you brave woman!!!:) hvordan er formen idag da?? Sovet godt??

Er d en sånn "utavdæsjælopplevelseee" eller ar du slått deg til ro mere?? :)

Skrevet

Jeg klager fortsatt ikke.. har enda ikke hatt direkte vondt! Har ikke sovet supergodt, men det er ikke pga smerter, men fordi jeg hater å ligge på ryggen. Favoritten er fosterstillg, men fungerer dårlig i disse dager :P hehe

Har tatt smerstillende hver 4.time da, gidder ikke ha mer vondt enn jeg trenger. Når jeg våknet av vekkerklokken klokken 7 så kjente jeg at lokalbedøvelsen var ute, så da tok jeg de sterke smertestillende :) Kom meg til og med ut av senga selv. Det er ikke direkte behagelig å bevege på seg, men det går helt ok :)

Nå har jo jeg tatt over muskel, så det har nok en del å si når det kommer til at jeg ikke har noe særlig vondt. Men tror det skulle gått fint å ta under også, nå har jeg jo faktisk ikke noe vondt når jeg sitter stille. Skulle nok overlevd å ha litt vondt da også :) Tror også man får enda sterke smertestillende da. Bare sånn for å ''berolige'' dere som skal ta under litt.

Nå lurer jeg på hvordan det går med MyBoobJob :)

Og i morgen er det bare eeen uke til det er din tur Mememe :biggrin::biggrin:

Skrevet

Godt å høre! Ja er vel sove-stilling som er utfordringa her også... Samme som deg, vil helst ligge sammenkrøpet, så rett opp og ned på ryggen... Jaja, hvis DET blir den eneste utfordringen skal jeg ikke klage...:) ofrer gjerne mange netter søvn! Haha!!:)

Over eller under- tror uansett at alle klarer seg, man har jo ingenting å sammenligne, så man må jo bare ta d som d kommer...!!:)

Ja eeeen uke i morgen!! Har heldigvis masse-masse planer denne tida, så da går d kanskje fortere....:)

Skrevet

Jeg klager fortsatt ikke.. har enda ikke hatt direkte vondt! Har ikke sovet supergodt, men det er ikke pga smerter, men fordi jeg hater å ligge på ryggen. Favoritten er fosterstillg, men fungerer dårlig i disse dager :P hehe

Har tatt smerstillende hver 4.time da, gidder ikke ha mer vondt enn jeg trenger. Når jeg våknet av vekkerklokken klokken 7 så kjente jeg at lokalbedøvelsen var ute, så da tok jeg de sterke smertestillende :) Kom meg til og med ut av senga selv. Det er ikke direkte behagelig å bevege på seg, men det går helt ok :)

Nå har jo jeg tatt over muskel, så det har nok en del å si når det kommer til at jeg ikke har noe særlig vondt. Men tror det skulle gått fint å ta under også, nå har jeg jo faktisk ikke noe vondt når jeg sitter stille. Skulle nok overlevd å ha litt vondt da også :) Tror også man får enda sterke smertestillende da. Bare sånn for å ''berolige'' dere som skal ta under litt.

Nå lurer jeg på hvordan det går med MyBoobJob :)

Og i morgen er det bare eeen uke til det er din tur Mememe :biggrin::biggrin:

Gratulerer med vel overstått og nye pupper :klemmer:

Jeg håper att du slipper mer smerter en det du har nå, for jeg syntest det var pyton første døgnet.. La under muskelen, og var ikke flink nok til å ta hver 4 time før etter litt.

Nå er det 2 1/5 uke siden jeg ble operert under muskelen, og jeg sliter fortsatt med smerter. Sterke smerter. Kan også kun ligge på ryggen, noe som ikke gjør saken bedre. Heldigvis slipper jeg å gjøre noe annet en å late meg, da ungene er på skole og mannen kommer hjem likt med dem. Han vasker,lager middag, kjører rundt og pleier meg enda :rodmer:

Vet ikke hvordan smertestillende du fikk, men jeg fikk noe som het Ketorax som jeg skulle ta 1-2 tabl. hver 4 time. I tillegg skulle jeg ta pinex forte, 4 i døgnet, paracet og ibux.. Nå lever jeg på ibux,paracet og pinex forte. Hadde vært og å vite hva som er vanlig over muskel.

Har ett håp om att smertene snart begynner å gi seg, klinikken sier att når du legger under muskelen er det smerter i alt fra 7-10 dager til opptil 6 uker. Kommer ann på hvor mye du legger inn. Så jeg HÅPER snart jeg føler meg bedre, og kan slutte å ta smertestillende.

Puppene ser fantastiske ut, og jeg er veldig fornøyd. Akkurat passe store ( kunne gjerne hatt litt mer :fnise:)

Var redd for å miste følelsen i brystvorte osv, men her er det overføsomt, og så plagsomt att jeg har ammeinnlegg i sportsbhèn. Det beste er å sitte å lufte dem, og dusje. Da er ikke smertene så ille. Men til alle, jeg hadde gjort det igjen, til tross for smerter!

Lykke til alle som er under kniven nå, eller skal om noen dager. Krysser fingrene for dere og håper dere får minimalt med smerter. :klemmer:

Skrevet

Huff, hørtes ikke godt ut med så mye vondt! Håper det blir bedre snart :)

Jeg har fått Aroxia som er infeksjon og smerteforebyggende som jeg skal ta en gang om dagen, paracet hver 4-6. time og noe som heter OxyNorm som er de sterke smertestillende jeg skal ta ved behov. Pluss kvalmenedsettende piller.

Jeg har ikke sett mine pupper uten sports-bh enda, men lurer på om jeg ikke skal tørre og ta en titt etterpå. Syntes det nemlig er litt skummelt å skulle ta av sports-bhen :fnise:

Skrevet

Hehe, må flire...:) elsker kategoriseringen din av mannen/individet/kjøttet hahha...

TENK NÅÅÅÅ ligger du sikkert under kniven!!! Gleder meg til å se at du er ferdig!!!!

Tvi tvi!!!!:)

Hehe, ja jeg har dårlig samvittighet allerede. Han har hentet TVen inn på soverommet så jeg kan se film i senga og hulpet meg inn og ut av bilen osv. Akkurat nå er han og henter kyllingfilet i fryseren da det sto at man skulle spise fisk eller lyst kjøtt eller no..? Type lett mat og ikke spise så mye (damn, jeg som er så glad i mat!) Jaja.. Noen som vet om det er lov å spise sjokolade og krem med bær osv? Har så lyst på, hihi :)

Skrevet

En liten update fra senga:

Jeg var ganske nervøs først når jeg lå på operasjonsbordet. Gråt en liten skvett.. Men jeg er pysete når det kommer til slike ting da :(

En svensk mann stakk meg i armen, tok godt vare på meg og holdt meg i handa når jeg sovnet inn.

deretter våknet jeg opp i senga på oppvåkningsrommet og var type groggy, hehe. Fikk brødskive, vann og en sterk Paracet.

Deretter var det hjemover med strekke-på-beina-pause og nå ligger jeg i senga. Har litt vondt øverst i brystet på en måte, men jeg overlever. Skal prøve å være flink og ta pillene mine når jeg skal så går det vel bra :)

Jeg endte forresten opp med 30ml mer (390) da kirurgen synes det passet fint (under muskel btw) så nå er det bare å sette igang og la kroppen heale, hehe.. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :biggrin:

Jeg har nå hatt min første ekkel opplevelse. Sukulle gå for å ta vekk kompressene og ta en liten litt, men når jeg skulle gjøre det ble jeg så UTROLIG kvalm og svimmel så måtte bare gå å sette meg ned igjen. En liten stund etter ringte deg meg fra fornebuklinikken for å høre hvordan det gikk, og da spurte jeg om jeg måtte ta av kompressene og da sa hun at jeg helst burde gjøre det i dag. Så da gjorde jeg det likesågodt mens jeg satt i stolen. Det gikk fint :) Måtte jo prøve og ta en titt så da ble det med mobilkamera :P fikk jo ikke sett såå godt, men så at de var veldig trill runde! Men det går seg jo til etterhvert såklart :) Tok et bilde også så skal prøve og få lagt det inn.

Skrevet

Et forslag til alle dere jenter her inne. Vi er jo noen som er her fast, men likevel er det vanskelig å huske detaljene rundt alle sammen. Jeg har laget meg en signatur som alltid kommer under innlegget mitt. Hvis det er noen som ikke vet hvordan man lager seg signatur så er det veldig enkelt og kan gjøres på følgende måte:

Holde musepekeren over der hvor navnet/nicket ditt står, til venstre på siden. Klikk på navnet ditt så kommer det opp en rullgardin med valgmuligheter.

-Velg Kontrollpanel

-Så skal du velge på den vannrette menyen "ditt kontrollpanel"

-Klikk deretter på "profil". Nå får du opp en loddrett meny

-velg "endre signatur"

- Nå har du fått opp en tom rute du kan skrive inn info og detaljer om deg.

Vel, kanskje vanskelig forklart, men det er ikke vanskelig bare man finner fram :)

Skrevet

Gratulerer så mye begge to.

Sitter på jobb og prøver å konsentrere meg, men d går ikke. I morgen på denne tiden er jeg ferdig. Er bare sååå spent.

Tar gjerne imot bilde.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :biggrin:

Jeg har nå hatt min første ekkel opplevelse. Sukulle gå for å ta vekk kompressene og ta en liten litt, men når jeg skulle gjøre det ble jeg så UTROLIG kvalm og svimmel så måtte bare gå å sette meg ned igjen. En liten stund etter ringte deg meg fra fornebuklinikken for å høre hvordan det gikk, og da spurte jeg om jeg måtte ta av kompressene og da sa hun at jeg helst burde gjøre det i dag. Så da gjorde jeg det likesågodt mens jeg satt i stolen. Det gikk fint :) Måtte jo prøve og ta en titt så da ble det med mobilkamera :P fikk jo ikke sett såå godt, men så at de var veldig trill runde! Men det går seg jo til etterhvert såklart :) Tok et bilde også så skal prøve og få lagt det inn.

høres litt ekkelt ut ja! Tenker at det vil bli skummelt å skulle bytte tape første gang jeg.. gulp!

Når skal du på kontrolltime på klinikken?

Skrevet

Ja, gruer meg til det jeg også! Han sa bare at jeg skulle ta kontakt om ett år hvis jeg ønsker å komme på kontroll.

Skrevet

Ja, gruer meg til det jeg også! Han sa bare at jeg skulle ta kontakt om ett år hvis jeg ønsker å komme på kontroll.

Å, jeg trodde det var kontroll i løpet av den første uken jeg... hadde liksom vært så greit om noen hadde kikket på de og sårene og på en måte konstatert at alt var på stell liksom.. Litt redd for at jeg skal freake ut av alle mulige rare greier som kan skje etter op. Jeg er en ekte katastrofetanke-tenker altså!!

Skrevet

Hello alle sammen :-)

Jeg skal opereres mandag kl. 0715 av dr. Barstad på fornebu. Herrehud som jeg både gruer og gleder meg. Deilig å høre fra alle dere. IIIIIIh. Ønsker et naturlig resultat. Er 174 cm og veier 60 kg. Vil ha over 300 men under 400. Jeg håper på et fantastisk resultat uten strekkmerker og med følelse i brystvortene. Jeg må spesifisere dette tror jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...