Rasberry Skrevet 20. september 2011 #19421 Skrevet 20. september 2011 Lykke til imorgen Bianca91 ! ;D Gleder meg til å høre hvordan det har gått! Særlig siden du er så lik meg i vekt/høyde osv.. (:
Mememe Skrevet 20. september 2011 #19422 Skrevet 20. september 2011 Jeg klarer liksom ikke helt å skjønne at det skjer! Men kommer nok til å krible litt i kveld når jeg må dusje med hibiscrub og ta antibiotika. De ringte meg fra forebuklinikken i dag og spurte om jeg hadde noen spørsmål osv. Og da spurte jeg om jeg MÅTTE vaske håret med hibiscrube, og det sa hun at jeg måtte blæ, jeg vil ikkeeeee!!! Håret mitt er litt småtørt fra før av og vil absolutt ikke at det skal bli verre, for ikke å snakke om at det skal falle av!!! Så flott at de ringer deg!! Herlighet, d er jo bare supert!! Du er kanskje ferdig og lagt deg for alt jeg vet, da går tida fortere haha... Men jeg vil bare ønske deg masssssse masse lykke til i mårra!!!!!! :) Venter speeeent på oppdatering de nærmeste dagene.... Bare TI dager til det er min tur!!!! å herreguuuud.... Ja jeg så de bh'ene på BikBok, må nok ha meg noen sånne ja, så helt geniale ut for oss!!! Lykke til!!!!!)))))
dingding Skrevet 20. september 2011 #19423 Skrevet 20. september 2011 Oh noo.. what to doo!!! Håret er en av de få tingene jeg faktisk liker, vil ikke at det skal bli ødelagt Jeg tenker å kanskje bare ikke vaske håret med shampo og balsam, men bare skylle det godt i vann og deretter sette det opp i en ball og la det være sånn til operasjonen. Da er jo ikke håret i kontakt med kroppen.. Bare skjønner ikke hvorfor det er så forskjellig fra klinikk til klinikk.. Jeg ble operert i Arendal og hørte aldri noe snakk om Hibiscrub ( eller hva det heter).. men det veeeeldig mange her skriver at de MÅ bruke det.. godt jeg slapp da, hvis deet ødelegger håret
Mememe Skrevet 20. september 2011 #19424 Skrevet 20. september 2011 Jeg har vel bestemt meg for at jeg ringer klinikken i morgen og flytter op en måned. Da skal jeg bruke all energi og god tankekraft på å bli frisk innen den tid. Det håper ejg virkelig, for jeg begynner allerede å bli veldig sliten og tappet for krefter.. Ja,ja nok syting! Gleder meg uansett til å høre hvordan det går med deg, og følge deg i tiden etterpå. Må love å oppdatere hver dag Noe må du jo gjøre med all den tiden du skal ta det med ro Vi skulle jo egentlig følge hverandre, men nå blir det ikke sånn da.. Jaja, da får jeg satse på at ejg får ta med meg alle råd du kan komme med da. Når det forhåpentligvis blir min tur om drøye 5 uker. Du, det er ABSOLUTT lov å "syte" for din del altså!!!! Fy søren!! MEN når du er ferdig med DET...Hihi, DA kan du konse om å bli frisk til oktober!!! Kommer til å gå fort!!!! Tror ikke du trenger å uroe deg om jeg kommer til å oppdatere...haha... kommer sikkert til å spamme hele siden her til slutt tenker jeg.... neida, eller joda... Skal holde deg løpende oppdatert jeg!!! Og gi deg alle stall-tipsene jeg kommer på til det er din tur!!!!
Mememe Skrevet 20. september 2011 #19425 Skrevet 20. september 2011 Bianca91: lykke til i morgen. Bare 3 dager igjen her også Gruer meg litt til hibiscrubben jeg også, har ikke noe lyst til å bruke den i håret. TRE DAGER??? kommer til å gå fort!!!!! Hvor mye skal du legge inn??
Bianca91 Skrevet 20. september 2011 #19426 Skrevet 20. september 2011 Tuuusen takk for alle lykkeønskninger Nå har jeg vasket meg med den berømte hibiscruben da, tok til og med litt i håret.. tror nok det var tidenes raskeste hårvask Kan trygt si at huden min skriiiker etter fuktighetskrem nå! Fant ut at jeg måtte ta ett ''før'' bilde nå også, siden dette er jo faktisk siste sjanse!! var litt rart å tenke på! Får vel prøve å sove litt kommer til å oppdatere dere så fort jeg kan
Jetamio Skrevet 21. september 2011 #19427 Skrevet 21. september 2011 (endret) Tuuusen takk for alle lykkeønskninger Nå har jeg vasket meg med den berømte hibiscruben da, tok til og med litt i håret.. tror nok det var tidenes raskeste hårvask Kan trygt si at huden min skriiiker etter fuktighetskrem nå! Fant ut at jeg måtte ta ett ''før'' bilde nå også, siden dette er jo faktisk siste sjanse!! var litt rart å tenke på! Får vel prøve å sove litt kommer til å oppdatere dere så fort jeg kan Masse lykke til i dag! Når hadde du time? Gleder meg til å høre hvordan det har gått!! Klem Endret 21. september 2011 av Jetamio
Mememe Skrevet 21. september 2011 #19428 Skrevet 21. september 2011 Tuuusen takk for alle lykkeønskninger Nå har jeg vasket meg med den berømte hibiscruben da, tok til og med litt i håret.. tror nok det var tidenes raskeste hårvask Kan trygt si at huden min skriiiker etter fuktighetskrem nå! Fant ut at jeg måtte ta ett ''før'' bilde nå også, siden dette er jo faktisk siste sjanse!! var litt rart å tenke på! Får vel prøve å sove litt kommer til å oppdatere dere så fort jeg kan Hihihi.... Tenker du er spent nå!!! håper du ikke må vente noe før de setter igang idag, men at du kan hoppe rett i d når du kommer!! Blir nok en aldri så liten "kattevask" i håret på meg også neste torsdag ja.... Masse lykke til!!!!! Gleder meg til update....
MyBoobJob Skrevet 21. september 2011 #19429 Skrevet 21. september 2011 I morgen på denne tiden er jeg på klinikken.. Rart å tenke på..
Mememe Skrevet 21. september 2011 #19430 Skrevet 21. september 2011 I morgen på denne tiden er jeg på klinikken.. Rart å tenke på.. Oioioi... hva i all verden skal du bruke denne dagen på??? Fy søren så heldige dere er!!!! Jeg har time 30, og nå føles d leeeenge til... Haha
*Wenche* Skrevet 21. september 2011 #19431 Skrevet 21. september 2011 TRE DAGER??? kommer til å gå fort!!!!! Hvor mye skal du legge inn?? Det kommer til å gå alt for fort. Har alt for mye å gjøre før jeg reiser Legen mente at jeg skulle legge inn 450. Men vil prøve litt mere før jeg bestemmer meg helt. Skal prøve å finne litt bilder på hvordan jeg vil de skal bli
*Wenche* Skrevet 21. september 2011 #19432 Skrevet 21. september 2011 I morgen på denne tiden er jeg på klinikken.. Rart å tenke på.. Ønsker deg masse lykke til Kjempespennende dette.
Bianca91 Skrevet 21. september 2011 #19433 Skrevet 21. september 2011 Da var jeg ferdig!! Så langt er alt bra! Fornebuklinikken er bare helt fantastisk! Sitter i bilen på vei hjem så skriver mer senere
Jenny A Skrevet 21. september 2011 #19434 Skrevet 21. september 2011 Da var jeg ferdig!! Så langt er alt bra! Fornebuklinikken er bare helt fantastisk! Sitter i bilen på vei hjem så skriver mer senere Ååå, nå fikk jeg sommerfugler i magen!
Bianca91 Skrevet 21. september 2011 #19435 Skrevet 21. september 2011 Da er jeg hjemme!! Kan jo skrive litt om dagen, regner med det sitter noen nysjerrige (mememe ) der ute. Først blir jeg tatt imot av en hyggelig sykepleier som spør om jeg har tatt alle medisiner og sånn. Deretter blir jeg hentet av Pål Schistad som skulle operere meg. Jeg hadde aldri møtt han før siden jeg var på konsultasjon hos Barstad. Men for en mann, han var virkelig alle tiders og fikk meg til å føle meg vel. Vi snakket litt om str og sånn, først sa han at jeg kunne ha 290, men jeg syntes det virkelig litt stort ettersom jeg ikke er ute etter noen drastisk forandring. Så da ble vi enig om 265 i den ene og 240 i den andre, ettersom det er litt forskjellig str på de. Han trodde også at jeg kunne legge over muskel, men dette skulle han se an under operasjonen. Det endte med at han la over muskel. Jeg var litt skeptisk til det, men han sa at hvis han kunne velge ville han absolutt legge over muskel. Så da får jeg stole på det Inne på operasjonstuen ble jeg mått av to veldig hyggelige sykepleiere (?). Det var en dame og en kjeempe søt svenske. Han var bare herlig og utrolig omsorgsfull. Strøyk meg litt i ansiktet og sa at dette gikk helt fint Så fikk jeg kanyle i armen (ikke vondt) og noe som skulle forhindre kvalme. Deretter ble jeg vasket også fikk jeg sovemedisin. Merket ikke at jeg sovnet og plutselig våknet jeg i sengen, var kjempe trøtt, men fikk ikke sove igjen. Jeg hadde da ingen smerter i det hele tatt. Følte meg veldig omtåka da, og det gjorde jeg en god stund. Dro hjem tre timer etter oppmøte. Nå har jeg fortsatt bedøvelse så har ikke noe særlig med smerter enda, men begynner å merke det litt bedre nå når jeg beveger på meg. Til slutt må jeg si at fornebuklinikken er fantastiske. Alle var utrolig hyggelig og jeg følte meg godt tatt vare på. Det hele var en så hyggelig opplevelse en operasjon kan være 1
Mememe Skrevet 21. september 2011 #19436 Skrevet 21. september 2011 Hahaha.. Jepp, der tok du meg på kornet ja Haha... Er jo helt fantastisk å høre om din erfaring! Nå gleder jeg meg - om MUUULIG - enda mer til neste fredag!!!!! skal bli helt fantastisk!! Også så sykt glad jeg er på dine vegne og at jeg skal på samme klinikk, er veldig fornøyd m inntrykket så langt, og d blir jo bare bedre og bedre.... Hvordan i all verden fikk du de siste dagene til å gå?? Gleder meg til å høre fortsettelsen....!! Ta d med ro nå da, slapp av, kreeeev oppvartning haha.. Håper ikke du får så veldig mye vondt!!! Og til slutt- GRAaaaaaattiiiisss!!! Nå er du blitt en vaske-ekte silikon babe!! haha
Jenny A Skrevet 21. september 2011 #19437 Skrevet 21. september 2011 (endret) Bianca91: Så godt å høre at du hadde en god opplevelse fra A- Å! Jeg tror jeg kommer til å grue meg masse, og tenke masse katastrofetanker de siste dagene før,og på selve op-dagen! Du har vel neppe noen formening om resultatet ennå, men jeg gleder meg til å få høre når du har fått kikket litt på de Når skal du til kontroll? håper du slipper unna med lite smerter! Gratulerer så mye med nye pupper. Endret 21. september 2011 av Jenny A
MyBoobJob Skrevet 21. september 2011 #19438 Skrevet 21. september 2011 Oioioi... hva i all verden skal du bruke denne dagen på??? Fy søren så heldige dere er!!!! Jeg har time 30, og nå føles d leeeenge til... Haha Hehe, jeg brukte dagen på jobb, hentet kjæresten (etter obligatorisk MacGyver-titting, sukk) også dro vi i butikken og hjem og lagde mat. En helt vanlig dag egentlig. Eneste som er litt uvanlig er denne Hibiscruben som jeg nå har vasket meg med og at vi må prøve å legge oss tiiidlig. Må vel sove snart skal jeg komme meg opp i natt/morgen tidlig, hehe
MyBoobJob Skrevet 21. september 2011 #19439 Skrevet 21. september 2011 Da er jeg hjemme!! Kan jo skrive litt om dagen, regner med det sitter noen nysjerrige (mememe ) der ute. Først blir jeg tatt imot av en hyggelig sykepleier som spør om jeg har tatt alle medisiner og sånn. Deretter blir jeg hentet av Pål Schistad som skulle operere meg. Jeg hadde aldri møtt han før siden jeg var på konsultasjon hos Barstad. Men for en mann, han var virkelig alle tiders og fikk meg til å føle meg vel. Vi snakket litt om str og sånn, først sa han at jeg kunne ha 290, men jeg syntes det virkelig litt stort ettersom jeg ikke er ute etter noen drastisk forandring. Så da ble vi enig om 265 i den ene og 240 i den andre, ettersom det er litt forskjellig str på de. Han trodde også at jeg kunne legge over muskel, men dette skulle han se an under operasjonen. Det endte med at han la over muskel. Jeg var litt skeptisk til det, men han sa at hvis han kunne velge ville han absolutt legge over muskel. Så da får jeg stole på det Inne på operasjonstuen ble jeg mått av to veldig hyggelige sykepleiere (?). Det var en dame og en kjeempe søt svenske. Han var bare herlig og utrolig omsorgsfull. Strøyk meg litt i ansiktet og sa at dette gikk helt fint Så fikk jeg kanyle i armen (ikke vondt) og noe som skulle forhindre kvalme. Deretter ble jeg vasket også fikk jeg sovemedisin. Merket ikke at jeg sovnet og plutselig våknet jeg i sengen, var kjempe trøtt, men fikk ikke sove igjen. Jeg hadde da ingen smerter i det hele tatt. Følte meg veldig omtåka da, og det gjorde jeg en god stund. Dro hjem tre timer etter oppmøte. Nå har jeg fortsatt bedøvelse så har ikke noe særlig med smerter enda, men begynner å merke det litt bedre nå når jeg beveger på meg. Til slutt må jeg si at fornebuklinikken er fantastiske. Alle var utrolig hyggelig og jeg følte meg godt tatt vare på. Det hele var en så hyggelig opplevelse en operasjon kan være Så godt å lese at alt gikk bra!! Jeg tror Fornebuklinikken er veldig flinke og seriøse og etter å ha lest det du skrev er jeg enda mer overbevist. Skal under kniven om ca 12 timer nå! Håper du poster litt om hvordan det går med deg da..
Mememe Skrevet 21. september 2011 #19440 Skrevet 21. september 2011 Hehe, jeg brukte dagen på jobb, hentet kjæresten (etter obligatorisk MacGyver-titting, sukk) også dro vi i butikken og hjem og lagde mat. En helt vanlig dag egentlig. Eneste som er litt uvanlig er denne Hibiscruben som jeg nå har vasket meg med og at vi må prøve å legge oss tiiidlig. Må vel sove snart skal jeg komme meg opp i natt/morgen tidlig, hehe Haha godt å høre.. ikke d m macGyver da.. off.. Haha Så nå er det bare sjarmør-etappen igjen altså.... Får håpe du får sove godt da! Skal du opp så tidlig? Langt å kjøre? Jeg fikk heldigvis time halv 12 trooor jeg, så da har man ikke så forferdelig stress på morgenen... Selv om d kanskje hadde vært d beste, utålmodig, nervøs etc.... Da blir d DEG jeg venter oppdatering på i morgen... Herregud, LYKKE TIL da!!!!! Skal krysse alt jeg har!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå