Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kristina: Godt du forteller om det arret ditt, det skal jeg ta til meg og prøve være flink med å ikke løfte armere høyt.

Bina: Kjedelig du har vondt i arret da, håper det snart er bedre :klem:

Ang. den første uken... Kan jeg ha yngstejenta mi på fanget, eller skal jeg ikke bruke armene i det hele tatt ?

10 1/2 dag igjen :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest ElCaramba
Skrevet (endret)

For de som har vondt i arr eller selve puppen, enda noen mnd etter operasjonen, etter en har begynt med vanlig bh:

Begynte å gå daglig med spile bh etter ca 3,5 mnd.

Jeg begynte så å få litt verk på undersiden av puppene, spesielt den høyre. Den er jo også, fra naturens side, litt lavere plassert enn venstre. For hver dag ble det bare værre og værre. Det gjorde vondt også inni puppen. Tenkte ganskje det var arrene som var vonde, men det var mest vondt langs hele underkanten, ikke bare de 3-4 cm med arr.

Tenkte at her må det være en sammenheng, å joda. Etter få dager med bh uten spiler forsvant alle vondter av alle slag. Puppene er nå som mine egne, før operasjonen. Ikke ømme, ikke vonde å ta på. Bare myke og gode:)

Verdt et forsøk hvis en bruker spilebh, har litt ulike bryster, og har litt vondt merkelig lenge.

Selv om en har tilpasset bh, tar ikke bhèn hensyn til en protese som ligger lavere på ett av brystene. Da blir det vondt...

Synes foresten bhèr generelt passer dårlig til puppene mine nå, er det flere som har problemer med å finne gode, som passer perfekt? Puppene er jo ikke naturlige lengre, så de finner seg liksom ikke til rette i cupen.

(Det er foresten mye sexy og fint, uten spiler. Det ble jeg glad for å se, for jeg blir nok ikke lengre å bruke spilebh til hverdags)

Klem fra Caramba

:smilyblomst:

Bina: Det er helt normalt, det du har. Det er litt vondt/bra i rykk og napp den aller første tiden. :kose:

Endret av ElCaramba
Skrevet

Caramba: Du kan og kjøpe spilebher og så ta ut spilen, så får du enda større utvalg ;)

:danse: Tenk bare 10 dager igjen :danse:

Gjest ElCaramba
Skrevet
Caramba: Du kan og kjøpe spilebher og så ta ut spilen, så får du enda større utvalg  ;)

:danse: Tenk bare 10 dager igjen :danse:

Ja, det har jeg gjort på noen av de jeg har! :ler: Noen ble seende helt merkelig ut, men noen ble supre!

Nå er det bare 10 dager igjen, gleder du deg eller? :klem:

Skrevet
Ja, det har jeg gjort på noen av de jeg har! :ler:  Noen ble seende helt merkelig ut, men noen ble supre!

Nå er det bare 10 dager igjen, gleder du deg eller?  :klem:

Gleder meg? Hvordan kan du tro noe sånt? :ler:

9 dager :hoppe:

Er jo neste uke jo :danse:

Skrevet

Takk for det Løvinne :) Går faktisk litt bedre nå :Nikke:

Gleder meg til å høre hvordan det blir for deg. Kan tenke meg du har sommerfugler i magen før den store dagen. Jeg brukte de siste dagene til å ta farvel med mine "gamle" pupper :ler:

Skrevet
Takk for det Løvinne :)  Går faktisk litt bedre nå :Nikke:

Gleder meg til å høre hvordan det blir for deg. Kan tenke meg du har sommerfugler i magen før den store dagen. Jeg brukte de siste dagene til å ta farvel med mine "gamle" pupper :ler:

Ja, nå nærmer det seg jammen altså :hoppe: Jeg tenker at neste onsdag da har jeg fått nye pupper, og i dag er siste onsdagen med mine gamle pupper og slik kommer jeg til å tenke hver dag frem til onsdag :ler: Rart og tenke på at neste onsdag så sitter jeg enten på venteværelset nå eller så er jeg på vei. Har time 10.30, men må ringe å sjekke om jeg skal møte da eller en halv time før.

Fredag reiser vi til Hardanger for å bo på hotell i helgen, for meg blir det selvsagt rolig da jeg må passe lille snuppa mi :hjerter_rundt: Men gleder meg uansett :) Fredag kjører vi via Bergen siden jeg og snuppa blir igjen. Sambo reiser videre hjem. Mandagen kommer storesøster, hun har fri da og har fått fri onsdag til fredag for å hjelpe meg litt ekstra og det gir meg en trygghet å ha hun der når mamma skal passe snuppa alene i 6 timer :overrasket:. Har aldri vært så lenge vekke fra hun før :sjenert: Godt med noen dager å bli kjent på, for mamma har ikke sett hun siden dåpen i desember... Nok om det :ler:

1 uke igjen nå :hoppe:

Skrevet

Heisann :)

jeg har tenkt lenge på å gjøre en forstørrelse av puppene min :)

men lurer på hva som er best... silikon? saltvann?

hva burde jeg tenke på? hvordan finner jeg ut hvem kirurg jeg burde velge? hva er ligge prisene på? jeg har lyst til å gå bra en liten B-cup til en fyldig C...

kommer det til å se naturlig ut?? jeg ser jo tydelig på de såkalte "playboymodellen" at de har silikon... pga de bølgene de får under og på siden av puppene.. hvordan unngår jeg disse? Og allikevel får den strl jeg vil ha?

jeg skal aller først ta av ett par kilo, men forhåpentlig vis synker ikke puppene til a-cup... :)

er vel kanskje litt drøyt å gå fra A- til fyldig C?

På forhånd takk for alle tilbakemeldinger :)

:)

med vennlig hilsen

Ameli

Skrevet (endret)

Ameli - hva slags cup du har/får avhenger av omkrets rundt ribbena i tillegg til rundt puppene.....å gå fra a til c er ikke noe stort i det hele tatt om du er tynn.

Jeg hadde vel A eller kanskje bitteliten B før operasjon og har nå DD - mine pupper er ikke store. Jeg bruker 70 eller 75 i omkrets. En BH i 70DD er ikke større enn en i 80C eller 85B.

De fleste jeg kjenner tror jeg har C cup (venninder altså) når de får vite at jeg har BH'er i både Dd og E får de helt hakesklipp!

Endret av *Emma*
Skrevet

Akkurat det med silikon og saltvann må en nesten finne ut av selv. Hva føler du er tryggest? Hvor ønsker du at protesene skal legges? Tilbyr de klinikkene dy vurderer saltvann? Har du veldig lite vev og skal legge over muskel vil nok silikon kjennes mest naturlig. Legges de under muskel er saltvann like greit. Har en mye brystvev så kan saltvann bli like bra som silikon selv om en legger over muskel.

Jeg vil anbefale deg å lese masse på www.justbreastimplants.com

Skrevet

ameli: Jeg anbefaler deg å ta 3 konsultasjoner, da finner du ut hvor du føler deg tryggest og om legene anbefaler sånn ca det samme i str til deg. Jeg har og lært mye av å lese gjennom hele denne dagboken. Og som Emma sier, det er ikke så mye å gå fra A til C nødvendigvis.

Skrevet

Snakker visst med meg selv her jeg :ler:

:danse: 5 dager igjen :danse:

Skrevet
Snakker visst med meg selv her jeg  :ler:

:danse: 5 dager igjen :danse:

Hei!!

Tenker du er spent nå! :)

Vil bare ønske deg all mulig lykke til på onsdag!!

Klem,

-CeeCee-

Skrevet

Tusen takk CeeCee :)

Det er med skrekkblandet fryd jeg sier...

3 1/2 dag igjen :ler::overrasket::danse:

Gjest Odense
Skrevet

Hei allesammen! :)

Nå kan jeg også endelig skrive at jeg skal få operert inn silikon! :)

Litt om meg : Jeg er 26 år, 62 kg og 171 høy..

Jeg har født to barn og etter jeg sluttet og amme nr 2, innså jeg at brystene hadde mistet viljen til og leve..Jeg hadde gått ned fra en stor D-cup til en liiten B cup..

Var på konsultasjon med Nobel Clinic i går, noen andre som har vært med de?

Synest de virket veldig greie. Vi kom fram til at jeg skal ha inn 400g noen som jeg synest hørest utrolig mye ut, men siden brystene mine har vært så pass store tidligere er det et ganske stort tomrom så legen mente på at det vil bli et bra resultat.. Jeg skal ha profilerte silikon proteser og jeg skal ha de under brystmuskelen, gruer meg litt til det,siden det er mer smertefullt..

Jeg skal operere meg om fire uker... :)

Skrevet

Odense: Velkommen til oss :) synes det er litt rart du skal ha bak muskel for du har vel nok at hud siden du har hatt en D :klø: Hvis du ikke har vært på flere konsltasjoner anbefaler jeg deg to til. Om du leser de første sidenen i denne tråden ser du at det er anbefalt 3 konsultsjoner, nettopp for å føle at man velger rett kllinikk og for å sammenligne litt hva de ulike klinikker mener. Men velger du den du hadde tenkt så vil 4 uker gå fort det ;)

2 dager igjen :danse:

Skrevet

Odense, så hyggelig at du joiner klubben :)

Løvinne; LYKKELYKKELYKKE TIL PÅ ONSDAG! :kose:

Gleder meg virkelig til å høre fra deg når du er i form til det etter op.

Gjest Odense
Skrevet
Odense: Velkommen til oss :) synes det er litt rart du skal ha bak muskel for du har vel nok at hud siden du har hatt en D :klø: Hvis du ikke har vært på flere konsltasjoner anbefaler jeg deg to til. Om du leser de første sidenen i denne tråden ser du at det er anbefalt 3 konsultsjoner, nettopp for å føle at man velger rett kllinikk og for å sammenligne litt hva de ulike klinikker mener. Men velger du den du hadde tenkt så vil 4 uker gå fort det  ;)

2 dager igjen :danse:

Hei :)

Grunnen til at legen anbefalte å ha silikonen bak muskelen var at jeg hadde så lite fettvev at han var redd jeg kom til og få en kant oppe i brystet visst jeg tok over muskelen. Men jeg kan jo forsikkerhets skyld ta en telefon til klinikken og høre igjen da.. :klø:

Jeg har egentlig ikke mulighet for og ta flere konsultasjoner siden jeg ikke bor i en by med plastikk kirurgi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...