Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opererte på coloseums klinikken. La inn 450 under muskel. Var 70B, er nå 70DD :)

Oj, det høres jo veldig stort ut! :)

Hvilken størrelse så du for deg/ønsket deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tiden går egentlig veldig fort :) Og blir jo mer og mer vant til de.. Men kikker fremdeles en stund i speilet før og etter dusj :)

Og jeg elsker å prøve nye (og gamle!) klær nå, med pupper som fyller litt ut!

Senest idag kjøpte jeg en ny kjole til festen i kveld, og det ble knall bra med de nye puppene ;)

Takk, jeg skal kose meg, og endelig føle meg skikkelig fin, og føle at kroppen er proposjonert ;)

Gled deg til det er din tur!! :D

Å herreguuuud jeg gleder meg ja!!!!! :) skal bli en FRYD å lete etter kjoler til fest-sesongen!!!! Wohooo!!!

Og spesielt gleder jeg meg til syden-turen i februar....!!! :) hoho!!!:)

Skrevet

har fått papirene fra klinikken.. litt kjedelig siden jeg neppe tror det blir noe av...

Uff.. Får håpe du føler deg bedre snart! Kjedelig å utsette operasjonen helt til vinterferien.. :(

Skrevet

Uff.. Får håpe du føler deg bedre snart! Kjedelig å utsette operasjonen helt til vinterferien.. :(

Jeg vet.. men sånt må jeg bare regne med når man har en kronisk sykdom.. prøver å ikke bry meg så mye om det, men jeg kommer nok til å bli veldig skuffet om det ikke går...

Skrevet

Mememe: Er så misunnelig på deg nå... Skulle så ønske at jeg som deg kunne bare gru-glede meg til fredag om 2 uker. Uansett hva det blir til med meg, så gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med deg!

Skrevet

Mememe: Er så misunnelig på deg nå... Skulle så ønske at jeg som deg kunne bare gru-glede meg til fredag om 2 uker. Uansett hva det blir til med meg, så gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med deg!

Ååå.. Ja d skjønner jeg så godt!! Må ikke gi opp enda da, man vet jo aaaaldri...

Ikke vær redd, skal nok oppdatere... Hihi... :)

I mellomtiden skal jeg krysse fingrene for deg!! Når er "siste frist" at du må bestemme deg? Nei, herlighet du har jo gyldig grunn, så da spiller vel ikke det noen rolle....

Masse masse lykke til!!!!!!!

Gi oppdatering utover uka da!!

Skrevet

Ååå.. Ja d skjønner jeg så godt!! Må ikke gi opp enda da, man vet jo aaaaldri...

Ikke vær redd, skal nok oppdatere... Hihi... :)

I mellomtiden skal jeg krysse fingrene for deg!! Når er "siste frist" at du må bestemme deg? Nei, herlighet du har jo gyldig grunn, så da spiller vel ikke det noen rolle....

Masse masse lykke til!!!!!!!

Gi oppdatering utover uka da!!

Må si ifra senest 48 timer før om jeg må avlyse. Så onsdag ikke førstkommende uke, men neste må jeg være sikker. Regner med at jeg ringer tirsdag ettermiddag dersom jeg ikke er i form.

Klarer ikke legge det helt fra meg, men får ikke til å investere så mye tid og tanker i planlegging heller, siden jeg ikke tror det blir noe av... ja,ja ikke noe annet å gjøre enn å vente å se..

Håper du vil vise bilde etterpå da. Gjerne før og etter-bildet! Har du fått brevet fra klinikken eller? Det står forresten at man skal vaske håret med hibiscrub også.

Skrevet

Oj, det høres jo veldig stort ut! :)

Hvilken størrelse så du for deg/ønsket deg da?

Jeg likte veldig godt den str de var når de var hovne etter operasjonen, Da var de en god del større. Legen sa på kontrolltimen at jeg da mest sannsynlig ikke ville blitt helt fornøyd før jeg kom opp i 600-700, noe han absolutt ikke anbefalte.

Skrevet

iiiik... nettopp kommet fra dusjen og ser til min store forskrekkelse att jeg begynner å få littegranne strekkmerker på brystene.. Altså fra brystvorten og nedover på brystet. Fikk ikke ett eneste strekkmerke når jeg gikk gravid/ammet, så synes dette er rart, for hadde større pupper når jeg ammet. Har jo i tillegg lagt under muskelen.

Er jo rart dette ikke kom når de var mest hovene? Hevelsen har jo gått veldig mye ned på to uker, og jeg har tatt bilde hver dag for å se utviklingen ( anbefaler alle dette)

Har andre opplevd dette? Og vil de alltid være der, eller er det mulig det går vekk siden de er veldig små, og jeg kun ser de i godt lys på badet. Dette hadde jeg overhode ikke tenkt på som ett problem.

Skrevet

Huffda! Det er ikke så rart at du ikke har sett de før nå, ettersom når de var hovne så var de jo veldig ''strekt'', lettere og se det når puppene på en måte har krympet sammen igjen. Det sies jo egentlig at strekkmerker aldri går vekk, men at de syntes mindre med tiden. Så hvis de nesten ikke syntes nå vil de sikkert bli så godt som borte :)

Takk for tipset om å ta bilder hver dag, det skal jeg huske :) Bare tre, snart to dager igjen..

Skrevet

Må si ifra senest 48 timer før om jeg må avlyse. Så onsdag ikke førstkommende uke, men neste må jeg være sikker. Regner med at jeg ringer tirsdag ettermiddag dersom jeg ikke er i form.

Klarer ikke legge det helt fra meg, men får ikke til å investere så mye tid og tanker i planlegging heller, siden jeg ikke tror det blir noe av... ja,ja ikke noe annet å gjøre enn å vente å se..

Håper du vil vise bilde etterpå da. Gjerne før og etter-bildet! Har du fått brevet fra klinikken eller? Det står forresten at man skal vaske håret med hibiscrub også.

Ja jeg fikk brevet fra klinikken med resepten. Så det der med hibiscruben, skal ringe klinikken å høre eeen gang til...:)

Er klart jeg skal sende deg bilder!! :) før-bildet kommer til å bli MED klær på altså... For det er et syn jeg ikke vil dele med så mange andre... Forhåpentligvis vil jeg ha et LITT annet syn etter OP!!! Hihi.... :)

Skrevet

Huffda! Det er ikke så rart at du ikke har sett de før nå, ettersom når de var hovne så var de jo veldig ''strekt'', lettere og se det når puppene på en måte har krympet sammen igjen. Det sies jo egentlig at strekkmerker aldri går vekk, men at de syntes mindre med tiden. Så hvis de nesten ikke syntes nå vil de sikkert bli så godt som borte :)

Takk for tipset om å ta bilder hver dag, det skal jeg huske :) Bare tre, snart to dager igjen..

Kjære vene, i mårra er det I MÅRRA du skal under kniven.... Oooæææ.... Haha!!!

Håper siste dagene går fort for deg!!!!

Ja ta bilder ja, skal også huske på det... Har et par venninner som skal "se an" meg først før de evnt gjør det selv, haha.... Gleeeeeder meg!!!! Snart snart snaaaaaart.....!!!!!

Skrevet

Bilder er lurt å ta, og mannen tar av meg hver morra på samme plass. Dette er bilder jeg ønsker å ha for å se forskjellen etterhvert som dagene går, og dels fordi det blir sagt att når du legger under muskelen så kan det ta ett år før en ser det endelige resultatet.

Viss noen ønsker å sende meg før/etter bilder hadde jeg blitt veldig glad. Gjerne noen som er ganske like meg og som har lagt inn tilsvarende , pluss minus 80 cc begge veier.

Sender gjerne både før og etter bilde tilbake men må da vente til mannen kommer hjem å kan hjelpe meg. ( aner ikke hvordan jeg krymper å legger de inn på maskinen. Har bildene bare på pc nå. Er 13 dager siden operasjonen har jeg har enda ikke tatt av teipen under brystene men hevelsen har gått greit ned. Var hos faslege idag og hun var veldig fornøyd med resultat og arret ( så på de uten å ta av teipen.

Jenny A : Hvordan går det med deg? Tenker masse på deg, og håper medisinene hjelper og att du klarer å gjennomføre opperasjonen. Viss ikke er helsen din det viktigeste, selv om jeg vet du har gledet deg siden i mars. Krysser fortsatt fingrene for deg :-)

Bianca91: Masse lykke til med operasjonen. Det er ikke noe å grue seg til, men hver veldig flink med å ta smertestillende hver 4 time uansett om du ikke har vondt. Dette kan spare deg for unødvendig mye vondt. Ha på deg noe lett på selve dagen, er ikke alt av klær som er like behagelig å ta på første dagene. Tynne tøyelige sigletter som du kan trekke opp fra beina og oppver og en lett stor jagge over som er myk og god og ikke klær er det aller beste. Thigts er veldig ok, vanskelig å kneppe knapp første to dagene så det gjør toalettbesøk osv mye lettere. Husk også å ikke overanstreng deg selv om du føler deg som superwoman etter opperasjonen, det er nemmelig vanlig siden de legger lokalbedøvelse inn under protesen før de syr igjen og denne virker opptil 12 timer. I tillegg vil du ha effekt av narkosen i mange timer etterpå. Mine smerter kom som kastet på meg ca 9 timer etterpå, og da var det jævlig. ( men jeg haddde ikke tatt smertestillende hver fjerde time, og kan takke meg selv.)

Masse lykke til, dette kommer til å gå utrolig bra, og du kommer til å digge de nye puppene dine. Ikke bli begymret om du ikke har så mye følelse de første dagene, det hadde ikke jeg, men nå har jeg følelse over alt. Håper på å få se bilder. Så sender du meg bilder, så kommer bilder i retur.

Klem fra glad silikonbærte :fnise:

Skrevet

Hei. Jeg er ny på dette forumet, men har lest på denne siden i 2. mnd. Utrulig bra forum. Jeg ble operert i juli på Aleris. Ser det er mange forskjellige beskjeder man får ang.når man kan begynne å bruke spile-bh. Jeg var inne på kontoll i forrige uke og det var da drøyt 10 uker siden operasjonen. Alt så kjempefint ut og arrene var så fine at jeg slipper å tape mer. Sa jeg hadde brukt spile-bh en god del etter 6 uker. Kirurgen mente det ikke er noe problem å bruke det så lenge det ikke gnager på arrene eller er ubehagelig. Ang. hibiscrub, så brukte jeg ikke det i håret.

Skrevet

Jenny A : Hvordan går det med deg? Tenker masse på deg, og håper medisinene hjelper og att du klarer å gjennomføre opperasjonen. Viss ikke er helsen din det viktigeste, selv om jeg vet du har gledet deg siden i mars. Krysser fortsatt fingrene for deg :-)

Desverre ingen endring ennå. Medisinene må nok ha lengre tid på å virke. Har jo bare gått på medisiner i 3 dager til nå. Jeg begynner allerede å innstille meg på at operasjon må utsettes. Men den endelige avgjørelsen blir tatt tirsdag ettermiddag om en uke. Tusen takk for gode tanker og ord :)

Ser gjerne bilder jeg altså. Så bra at du er fornøyd!

Skrevet

Hei. Jeg er ny på dette forumet, men har lest på denne siden i 2. mnd. Utrulig bra forum. Jeg ble operert i juli på Aleris. Ser det er mange forskjellige beskjeder man får ang.når man kan begynne å bruke spile-bh. Jeg var inne på kontoll i forrige uke og det var da drøyt 10 uker siden operasjonen. Alt så kjempefint ut og arrene var så fine at jeg slipper å tape mer. Sa jeg hadde brukt spile-bh en god del etter 6 uker. Kirurgen mente det ikke er noe problem å bruke det så lenge det ikke gnager på arrene eller er ubehagelig. Ang. hibiscrub, så brukte jeg ikke det i håret.

Velkommen i gjengen, koselig att du fant veien inn hit. Er selv ganske ny her og ble operert 6 september.

Min kirurg mente jeg måtte teipe i 3 mnd, og ikke bruke spilebh pga. arrene før etter 3 mnd, noe jeg synes er lang tid å vente. Sportsbh har jeg fått beskjed om å bruke 24/7 i fire uker, så kun om dagen i ytterlige 2 mnd. Om natten da kan jeg bruke en vanlig bh uten spiler, eller som jeg har tatt ut spilene på.

Hvor mye opererte du inn og gjorde du det over eller under muskelen? Siden jeg fortsatt sliter med så store smerter att jeg må ta smertestillende, lurer jeg på om du kan fortelle litt om erfaringer når hevelsen begynte å gå ned, når smertene bare ble en bagatell, og om du er blitt fornøyd med størrelsen osv. Er redd viss mine blir veldig mye mindre, att jeg angrer på att jeg la inn for lite, men legen min mente idag att det ikke var mye hevelse igjen. ( noe som jo er posetivt.)

Er også nyskjerrig på om du har hatt noen komplikasjoner, og om du nå etter så lang tid kan ligge på siden og sove som normalt, nå 13 dager etter kan jeg fortsatt kun sove på ryggen.

Håper du tar deg tid til å svar, er alltid så greit å høre om erfaringer med dere som har kommet litt lengere i prosessen.

Skrevet

Da var medisinene i boks, ikke så lett å få tak i den ene da de ikke hadde det på lager noe sted.

4 dager igjen med 80 a/b nå, så jeg kjenner jeg begynner å grue meg.

Gruer ikke for selve operasjonen, men er redd for å se hva resultatet blir. :fnise:

Jeg vil også ha bilder hvis noen vil dele. Skal lete litt etter ett par jeg kan ta med til legen for å vise hva jeg vil ha.

Skrevet

Da var medisinene i boks, ikke så lett å få tak i den ene da de ikke hadde det på lager noe sted.

4 dager igjen med 80 a/b nå, så jeg kjenner jeg begynner å grue meg.

Gruer ikke for selve operasjonen, men er redd for å se hva resultatet blir. :fnise:

Jeg vil også ha bilder hvis noen vil dele. Skal lete litt etter ett par jeg kan ta med til legen for å vise hva jeg vil ha.

Heldige du! Da er du så godt som klar da! Hvor mye skulle du legge inn igjen, og var det under eller over muskel, medium eller høy profil? Håper du vil dele bilder etterpå. Vi har så og si de samme kroppslige målene, jeg er 170cm høy og ca 60 kg, men er nok mer en a enn b-cup ja.

Skrevet

Velkommen i gjengen, koselig att du fant veien inn hit. Er selv ganske ny her og ble operert 6 september.

Min kirurg mente jeg måtte teipe i 3 mnd, og ikke bruke spilebh pga. arrene før etter 3 mnd, noe jeg synes er lang tid å vente. Sportsbh har jeg fått beskjed om å bruke 24/7 i fire uker, så kun om dagen i ytterlige 2 mnd. Om natten da kan jeg bruke en vanlig bh uten spiler, eller som jeg har tatt ut spilene på.

Hvor mye opererte du inn og gjorde du det over eller under muskelen? Siden jeg fortsatt sliter med så store smerter att jeg må ta smertestillende, lurer jeg på om du kan fortelle litt om erfaringer når hevelsen begynte å gå ned, når smertene bare ble en bagatell, og om du er blitt fornøyd med størrelsen osv. Er redd viss mine blir veldig mye mindre, att jeg angrer på att jeg la inn for lite, men legen min mente idag att det ikke var mye hevelse igjen. ( noe som jo er posetivt.)

Er også nyskjerrig på om du har hatt noen komplikasjoner, og om du nå etter så lang tid kan ligge på siden og sove som normalt, nå 13 dager etter kan jeg fortsatt kun sove på ryggen.

Håper du tar deg tid til å svar, er alltid så greit å høre om erfaringer med dere som har kommet litt lengere i prosessen.

Skrevet

Heldige du! Da er du så godt som klar da! Hvor mye skulle du legge inn igjen, og var det under eller over muskel, medium eller høy profil? Håper du vil dele bilder etterpå. Vi har så og si de samme kroppslige målene, jeg er 170cm høy og ca 60 kg, men er nok mer en a enn b-cup ja.

Legen mente jeg kunne legge inn 450. Jeg hadde brede bryst med litt heng. Skal legge over muskel, og hvilken profil har vi ikke snakket om. Er redd for at det skal bli mye, men prøvde både 400 og 450.. og det var ikke store forskjellen. Tror jeg må prøve litt før operasjonen.

Hvor mye skal du legge inn?

Og en annen ting jeg lurer på.. Ser at dere skriver at dere skal ta smertestillende hver 4. time etter operasjonen. På min resept står det hver 6. time.??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...