*Wenche* Skrevet 16. september 2011 #19341 Skrevet 16. september 2011 Da er det bare en uke igjen, går raskt dette. Begynner å bli spent, og gleder meg som en unge
microbabe Skrevet 16. september 2011 #19342 Skrevet 16. september 2011 En liten oppdatering herfra Nå er det straks 3 uker siden OP, og jeg er kjempe fornøyd med resultatet! Men har fremdeles endel brennende/sviende følelse i høyre puppen, spesiellt om jeg skal snu meg i senga. Så sover fremdeles stort sett på ryggen. Håper virkelig dette gir seg snart Var på Change her om dagen for å finne en ny bh.. Skal på fest i morgen, og vil gjerne bruke noe annet enn den sports bh'n de timene.. 75E ble størrelsen der :D Sikkert D-cup i andre butikker da Men, så moro :D Så flott å høre hvordan det går med deg :-) Er også kjempefornøyd, men har som du denne brennende,sviende og ømme bryster på begge sider. Kan ikke prøve meg på å sove på annet en ryggen, men nå er det jo under 2 uker siden operasjon. Siden vi har lagt inn ca det samme, er jeg spent om den nye størrelsen min blir som din etter hevelsen har gått ned, eller om det blir en stor c som klinikken antydet. Jeg fikk vite att jeg fint kunne gå noen timer med vanlig bh etter 3 uker, men det måtte ikke være spiler. Du kan evt. sprette opp og ta ut spilene, for å sette disse inn igjen når den tid kommer att du kan bruke dette. Kan jeg spørre hvordan størrelse du har i sportsbh? Fikk på klinikken 75 B, men denne ble alt for trang etter noen dager, og fikk tilsendt ny i størrelse 80 C. Denne sitter også stramt både rundt og over brystene, men lager ikke søkk i puppen som den forrige...
Mememe Skrevet 16. september 2011 #19343 Skrevet 16. september 2011 Angående Hibiscrub, den ødela håret mitt for en periode. Det ble skikkelig fett og ekkelt og jeg har ALDRI fett hår, heller tørt. Råder også alle til å passe på å ta smertestillende hver 4-6 time, da slipper dere smertene, det gjorde jeg og jeg syns ikke operasjonen var noe problem! Lykke til alle sammen:) Klem fra en fornøyd sanssouci! tuuuusen takk!! her noteres det flittig bak øret... Bare tooo uker igjen!! skjønner ikke hvordan jeg skal klare og holde ut den siste tiden!!!!
Mememe Skrevet 16. september 2011 #19344 Skrevet 16. september 2011 Da er det bare en uke igjen, går raskt dette. Begynner å bli spent, og gleder meg som en unge wow... EN uke... er jo INGENTING!! håper det går fort for deg, for DA er det bare EN uke til det er MIN tur nemlig.... to uker idag... På denne tiden om to uker er jeg vel på vei hjem fra klinikken tenker jeg... hihihi...
dingding Skrevet 16. september 2011 #19345 Skrevet 16. september 2011 I dag er det 6mnd siden OP!!! :D Endelig kan jeg bruke push-up, med god samvittighet Tiden har gått sinnsykt fort!! :O 1
Mememe Skrevet 16. september 2011 #19346 Skrevet 16. september 2011 En liten oppdatering herfra Nå er det straks 3 uker siden OP, og jeg er kjempe fornøyd med resultatet! Men har fremdeles endel brennende/sviende følelse i høyre puppen, spesiellt om jeg skal snu meg i senga. Så sover fremdeles stort sett på ryggen. Håper virkelig dette gir seg snart Var på Change her om dagen for å finne en ny bh.. Skal på fest i morgen, og vil gjerne bruke noe annet enn den sports bh'n de timene.. 75E ble størrelsen der :D Sikkert D-cup i andre butikker da Men, så moro :D Oi, tenk d!! 3 uker allerede!! Har du rukket å bli vant med det nå da, eller bruker du fortsatt mye tid foran speilet (som JEG garantert kommer til å gjøre!!) haha... Blir vel enda mer virkelig når man blir ferdig m første tiden og kan handle vanlige bh'er igjen.... Kos deg på fest i morgen da - ut og lufte boob'sa... Hhihi
Mememe Skrevet 16. september 2011 #19347 Skrevet 16. september 2011 I dag er det 6mnd siden OP!!! :D Endelig kan jeg bruke push-up, med god samvittighet Tiden har gått sinnsykt fort!! :O Ååå!!!! Gleder meg til jeg kan si det!!!! i mars neste år... Haha
Peggy Sue Skrevet 16. september 2011 #19348 Skrevet 16. september 2011 11 uker siden min op. i dag. Synes fortsatt det er ubehagelig å ligge på magen, så jeg sover fortsatt på ryggen/siden. Utenom det har jeg ingen plager og "glemmer" nesten at jeg har operert av og til. De føles helt som mine Et lite tips er å ikke kjøpe så mange BH'er før det har gått en stund, brystene blir en del mindre som ukene går, og hevelsen går ned. Sånn var det hvertfall med mine. Jeg skulle ønske jeg la inn mer. Legen trudde jeg tulla når jeg sa jeg fortsatt syns de var litt små Syns det er så rart at de anbefaler så ulikt med når man kan bruke BH med spiler. Legen min sa på den kontrollen jeg var på for noen uker siden at jeg kan bruke akkurat den BH'en jeg vil nå.
Mememe Skrevet 16. september 2011 #19349 Skrevet 16. september 2011 11 uker siden min op. i dag. Synes fortsatt det er ubehagelig å ligge på magen, så jeg sover fortsatt på ryggen/siden. Utenom det har jeg ingen plager og "glemmer" nesten at jeg har operert av og til. De føles helt som mine Et lite tips er å ikke kjøpe så mange BH'er før det har gått en stund, brystene blir en del mindre som ukene går, og hevelsen går ned. Sånn var det hvertfall med mine. Jeg skulle ønske jeg la inn mer. Legen trudde jeg tulla når jeg sa jeg fortsatt syns de var litt små Syns det er så rart at de anbefaler så ulikt med når man kan bruke BH med spiler. Legen min sa på den kontrollen jeg var på for noen uker siden at jeg kan bruke akkurat den BH'en jeg vil nå. Takk for tipset! kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg sikkert til å løpe på butikken med en gang jeg er i form nesten... Haha, men skal prøve å holde meg...) Hvor opererte du, og hvor mye la du inn/hadde før? Hvilken str endte du opp med til slutt tror du?
Peggy Sue Skrevet 16. september 2011 #19350 Skrevet 16. september 2011 Opererte på coloseums klinikken. La inn 450 under muskel. Var 70B, er nå 70DD
Frøken_fjong Skrevet 17. september 2011 #19351 Skrevet 17. september 2011 Så flott å høre hvordan det går med deg :-) Er også kjempefornøyd, men har som du denne brennende,sviende og ømme bryster på begge sider. Kan ikke prøve meg på å sove på annet en ryggen, men nå er det jo under 2 uker siden operasjon. Siden vi har lagt inn ca det samme, er jeg spent om den nye størrelsen min blir som din etter hevelsen har gått ned, eller om det blir en stor c som klinikken antydet. Jeg fikk vite att jeg fint kunne gå noen timer med vanlig bh etter 3 uker, men det måtte ikke være spiler. Du kan evt. sprette opp og ta ut spilene, for å sette disse inn igjen når den tid kommer att du kan bruke dette. Kan jeg spørre hvordan størrelse du har i sportsbh? Fikk på klinikken 75 B, men denne ble alt for trang etter noen dager, og fikk tilsendt ny i størrelse 80 C. Denne sitter også stramt både rundt og over brystene, men lager ikke søkk i puppen som den forrige... Vet du egentlig hvorfor man ikke skal bruke spiler? Eller kanskje noen andre vet? Høres vel ut som at vi ender opp med ca samme størrelse Du er fornøyd til nå eller? Skal bli SÅ godt den dagen man kan ligge som man vil i senga!! Jeg fikk sportsbh i str 80C (og de sa at de var store i str..), og den er litt stram rundt, og sitter godt på puppene! Men det er vel det som er meningen tenker jeg da.. Men, når det lager søkk i puppene.. Ja, da var den nok iallefall for liten! Om to dager er jeg halvveis til å bruke bh uten spiler hele tiden! Skal bli godt
Frøken_fjong Skrevet 17. september 2011 #19352 Skrevet 17. september 2011 Oi, tenk d!! 3 uker allerede!! Har du rukket å bli vant med det nå da, eller bruker du fortsatt mye tid foran speilet (som JEG garantert kommer til å gjøre!!) haha... Blir vel enda mer virkelig når man blir ferdig m første tiden og kan handle vanlige bh'er igjen.... Kos deg på fest i morgen da - ut og lufte boob'sa... Hhihi Ja, tiden går egentlig veldig fort Og blir jo mer og mer vant til de.. Men kikker fremdeles en stund i speilet før og etter dusj Og jeg elsker å prøve nye (og gamle!) klær nå, med pupper som fyller litt ut! Senest idag kjøpte jeg en ny kjole til festen i kveld, og det ble knall bra med de nye puppene Takk, jeg skal kose meg, og endelig føle meg skikkelig fin, og føle at kroppen er proposjonert Gled deg til det er din tur!! :D
Jenny A Skrevet 17. september 2011 #19353 Skrevet 17. september 2011 har fått papirene fra klinikken.. litt kjedelig siden jeg neppe tror det blir noe av...
microbabe Skrevet 17. september 2011 #19354 Skrevet 17. september 2011 Vet du egentlig hvorfor man ikke skal bruke spiler? Eller kanskje noen andre vet? Høres vel ut som at vi ender opp med ca samme størrelse Du er fornøyd til nå eller? Skal bli SÅ godt den dagen man kan ligge som man vil i senga!! Jeg fikk sportsbh i str 80C (og de sa at de var store i str..), og den er litt stram rundt, og sitter godt på puppene! Men det er vel det som er meningen tenker jeg da.. Men, når det lager søkk i puppene.. Ja, da var den nok iallefall for liten! Om to dager er jeg halvveis til å bruke bh uten spiler hele tiden! Skal bli godt Du må ikke bruke spiler, da de kan gjøre att arrene blir stygge og ikke får tid til å bli glatte og fine + nesten usynlige. Bruker du spiler vil jo den gnisse på arret noe som ikke er bra. ( dette husker jeg også fra keisersnittet, skulle ikke bruke olabukser som var så lave i livet att de presset på arret. Det arret er omtrent borte og usynlig, og mannen må lete for å finne det Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke spiler før tiden er inne. Mine er såååå fine, att idag klarte jeg ikke fristelsen lenger. Handlet stort hos victoria secrets.. De hadde også salg på enkelte bikinier, så nå har jeg kjøpt ny bikini Ble også litt lekkert undertøy i lekkert stoff uten fyll, men med spiler. Kjøpte også BH uten spiler. Kjøpte i det som tilsvarer ca 75 D. ( tror og håper det vil bli riktig.. Men det er skummelt å vimse innom der, for pengene flyr fortere en du aner!Er faktisk dritt lei sportsbh etter 14 dager jeg... Men etter 1 mnd kan jeg jo slippe å bruke den om natten om ikke annet.. Spørs om natta starter litt tidlig på kvelden
microbabe Skrevet 17. september 2011 #19355 Skrevet 17. september 2011 har fått papirene fra klinikken.. litt kjedelig siden jeg neppe tror det blir noe av... Husk att det fortsatt er 14 dager til :-) Ting kan bedre seg siden du har begynt på medisiner, så jeg krysser fingrene for deg:-) Ta det med ro, og skjem deg selv bort så kanskje du blir fortere frisk. Synd om du ikke kan gjennomføre siden du har ventet så lenge. Mange god bedring klemmer til deg
Jenny A Skrevet 17. september 2011 #19356 Skrevet 17. september 2011 Husk att det fortsatt er 14 dager til :-) Ting kan bedre seg siden du har begynt på medisiner, så jeg krysser fingrene for deg:-) Ta det med ro, og skjem deg selv bort så kanskje du blir fortere frisk. Synd om du ikke kan gjennomføre siden du har ventet så lenge. Mange god bedring klemmer til deg Tusn takk Ja, jeg vet det er litt tid igjen, men den er knapp... ja, ja får jeg ikke gjort det nå så må det utsettes til vinterferien.
microbabe Skrevet 18. september 2011 #19357 Skrevet 18. september 2011 Nå til tirsdag er det 2 uker siden jeg ble operert. La som sagt inn 350 ml under muskelen. Problemet er att jeg fortsatt har tidvis veldig vondt i brystene på utsiden av brystene. Så vondt att jeg må ta ganske sterke smertestillende.. Er dette normalt, eller bør jeg kontakte klinikken? Klør også veldig under brystet der teipen sitter å kjenner att arret på en måte stikker ganske mye ut, dvs att det ikke er glatt sånn jeg trodde det skulle bli. Er det noen som har erfaring med dette og kan berolige meg, eller evt. oppmuntre meg til å kontakte klinikken. Tror ikke jeg er så hoven lengere, da puppene er veldig fine, og en flott størrelse til min kropp. Er bare så synd med disse smertene og angsten min for att arrene ikke skal bli fine. Har holdt meg veldig i ro siden operasjonen og ikke løftet tungt, bært på varer, vasket hus eller noe. Eneste jeg har gjort er korte bilturer for å hente unger etter skolen. Så please svar meg dere som har litt erfaring :-) På forhand tusen takk
*Wenche* Skrevet 18. september 2011 #19358 Skrevet 18. september 2011 Nå til tirsdag er det 2 uker siden jeg ble operert. La som sagt inn 350 ml under muskelen. Problemet er att jeg fortsatt har tidvis veldig vondt i brystene på utsiden av brystene. Så vondt att jeg må ta ganske sterke smertestillende.. Er dette normalt, eller bør jeg kontakte klinikken? Klør også veldig under brystet der teipen sitter å kjenner att arret på en måte stikker ganske mye ut, dvs att det ikke er glatt sånn jeg trodde det skulle bli. Er det noen som har erfaring med dette og kan berolige meg, eller evt. oppmuntre meg til å kontakte klinikken. Tror ikke jeg er så hoven lengere, da puppene er veldig fine, og en flott størrelse til min kropp. Er bare så synd med disse smertene og angsten min for att arrene ikke skal bli fine. Har holdt meg veldig i ro siden operasjonen og ikke løftet tungt, bært på varer, vasket hus eller noe. Eneste jeg har gjort er korte bilturer for å hente unger etter skolen. Så please svar meg dere som har litt erfaring :-) På forhand tusen takk Nå har jeg ikke noe erfaring. Men så lenge du har vondt og er usikker så kontakt klinikken. Bedre å ringe en gang for mye.... Håper det snart går over
Rasberry Skrevet 18. september 2011 #19359 Skrevet 18. september 2011 Nå til tirsdag er det 2 uker siden jeg ble operert. La som sagt inn 350 ml under muskelen. Problemet er att jeg fortsatt har tidvis veldig vondt i brystene på utsiden av brystene. Så vondt att jeg må ta ganske sterke smertestillende.. Er dette normalt, eller bør jeg kontakte klinikken? Klør også veldig under brystet der teipen sitter å kjenner att arret på en måte stikker ganske mye ut, dvs att det ikke er glatt sånn jeg trodde det skulle bli. Er det noen som har erfaring med dette og kan berolige meg, eller evt. oppmuntre meg til å kontakte klinikken. Tror ikke jeg er så hoven lengere, da puppene er veldig fine, og en flott størrelse til min kropp. Er bare så synd med disse smertene og angsten min for att arrene ikke skal bli fine. Har holdt meg veldig i ro siden operasjonen og ikke løftet tungt, bært på varer, vasket hus eller noe. Eneste jeg har gjort er korte bilturer for å hente unger etter skolen. Så please svar meg dere som har litt erfaring :-) På forhand tusen takk Det kan hende du reagerer på teipen? Jeg har brukt sånn teip før, til noe annet, jeg tålte den ikke. Ble rød, hoven og klødde meg nesten ihjel.. Så kanskje du kan prøve en annen type teip? Og ang smertene så ville jeg nok kontaktet klinikken! : )
microbabe Skrevet 18. september 2011 #19360 Skrevet 18. september 2011 Takk for svar, skal ringe klinikken imorgen. Er vel kanskje litt frekt å ringe kirurgen på privaten en søndag, selv om det står på papiret med tlf.nr att jeg kan ta kontakt når som helst, døgne rundt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå