Jenny A Skrevet 15. september 2011 #19321 Skrevet 15. september 2011 Jeg er kronisk syk og går på medisiner daglig. ( ganske mye også forresten.) Dette var ingen problem ihenhold til operasjonen, og jeg trengte ikke slutte på noen av medisinene mine. Ring å snakk med klinikken, er godt mulig det ikke er noe problem. Kanskje vi lider av noe av det samme? Send meg gjerne en pm om du ønsker med hvem medisiner du må ta, så skal jeg svare om dette er noe av det samme jeg går på osv. Lykke til uansett :-) Har sendt deg pm. Har forresten forsøkt å ringe klinikken, men foreløpig ingen som har ringt meg opp. La igjen beskjed på tlf-svarer til ei som heter Linda der. Håper hun ringer opp igjen.. For meg er det forsåvidt viktigst å få sykdommen under kontroll. Pupper kommer i annen rekke for å si det sånn.. Hater å ringe jobben og si at jeg er syk... igjen!
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19322 Skrevet 15. september 2011 Ville snakket med klinikken. Jeg ringte de før operasjonen og lurte på om hele kroppen osv skulle vaskes og fikk jo kun beskjed om nakken,bryst,armhuler og ned til trusekanten. Kan jo ikke vaske underlivet med denne heller vil jeg tro... Hadde klinikken sagt jeg skulle vaske håret med den, hadde jeg kanskje gjort det da, men ikke nå etter å ha snakket med apotek. Gosh, tenk om jeg hadde våknet med flotte pupper og uten hår, det hadde ikke vært verdt pengene for operasjon, håret er en av mine stoltheter så hadde saksøkt klinikken om noe hadde skjedd viss de hadde truet meg til å bruke dette i håret.. Oi, det var ikke småtterier som kunne skje med håret heller nei... Herregud, hadde saksøkt jeg og!! Haha!! Da skal jeg ringe klinikken å høre når d nærmer seg!! Tar INGEN sjangser der nei.. Herregud frisøren min hadde flådd meg om hun hadde fått vite det ja....
Jetamio Skrevet 15. september 2011 #19323 Skrevet 15. september 2011 Ang denne berømte Hibiscrubben: Jeg ringte Fornebuklinikken i forkant av min op.. Den skulle brukes i håret, og på hele kroppen. Tror vel folk får høre med SIN klinikk ang hvor de skal vaske og ikke.. Håret mitt tok ikke skade av det, og jeg har hår nesten ned til rompa.. Det ble riktig nok tørt, men var helt fint igjen etter første vask. Det man må passe på er å ikke få det i øra, VELDIG viktig! Så vaska jeg ikke "oppi" underlivet, hehe. Ansiktet passa jeg på så jeg ikke fikk det i øya og øra! Og brukte heller ikke enorme mengder i håret heller, bare akkurat nok til at det skumma liksom. Så har jeg også ringt ang. Pierre Robert sin sports-bh, og den skulle ikke brukes. Det skulle være helt avdelte cuper de første 4 ukene.. Ellers så er formen min upåklagelig. 14 dager siden op i morra, og da kan jeg eeeeeeeendelig slutte med nedpress-båndet! Jippi! Merka skikkelig forandring på formen 8-9 dager etter op, da forsvandt plutselig det meste av "vondter".. Nå gjør jeg alt selv, foruten å vaske gulv og støvsuge! Eneste er at jeg er innmari (!) sår på puppene, huden og b.vortene.. Men tror det er fordi det blir så tett med bh og nedpress-bånd 24 timer i døgnet, og fordi huden er endel strekt.. Detta var den siste periodens oppdatering fra meg
BareeMeg Skrevet 15. september 2011 #19324 Skrevet 15. september 2011 Jeg brukte også Hibiscruppen i håret, og håret mitt tok ikke no spesielt skade av det, bortsett fra at det ble ganske tørt som Jetamio skriver Men selvfølgelig skal det alltid skje noe kjipt meed meg.. Nå, 4 uker etter operasjonen har det venstre brystet mitt begynt å bli veldig hovent på innsiden av der de to brystene møtes. Jeg har vondt og det kjennes ut som hele brystprotesa flytter på seg. Skikkelig vondt og ubehagelig. Så jeg ringte kirurgen i dag og han visste ikke helt sikkert hva det var, men jeg fikk beskjed om å begynne på en antibiotika-kur, for det kunne muligens være en infeksjon.. Flott! Er skikkelig redd for at dette vil ødelegge resultatet
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19325 Skrevet 15. september 2011 Jeg brukte også Hibiscruppen i håret, og håret mitt tok ikke no spesielt skade av det, bortsett fra at det ble ganske tørt som Jetamio skriver Men selvfølgelig skal det alltid skje noe kjipt meed meg.. Nå, 4 uker etter operasjonen har det venstre brystet mitt begynt å bli veldig hovent på innsiden av der de to brystene møtes. Jeg har vondt og det kjennes ut som hele brystprotesa flytter på seg. Skikkelig vondt og ubehagelig. Så jeg ringte kirurgen i dag og han visste ikke helt sikkert hva det var, men jeg fikk beskjed om å begynne på en antibiotika-kur, for det kunne muligens være en infeksjon.. Flott! Er skikkelig redd for at dette vil ødelegge resultatet Har kirurgen sjekket det? Håper du ikke får problemer og att dette ikke ødelegger for deg. Dette er jeg også så utrolig redd for, og jeg trodde egentlig jeg ikke trengte å være redd for infeksjon nå, når jeg ikke har fått det før ( litt over en uke siden operasjon) Men om det er infeksjon så er vel crp forhøyet? Er ikke den forhøyet så kan det jo være noe annet. Lykke til og fortell oss om du blir bedre iløpet av ett par dager på antibiotika. Krysser fingrene
BareeMeg Skrevet 15. september 2011 #19326 Skrevet 15. september 2011 Har kirurgen sjekket det? Håper du ikke får problemer og att dette ikke ødelegger for deg. Dette er jeg også så utrolig redd for, og jeg trodde egentlig jeg ikke trengte å være redd for infeksjon nå, når jeg ikke har fått det før ( litt over en uke siden operasjon) Men om det er infeksjon så er vel crp forhøyet? Er ikke den forhøyet så kan det jo være noe annet. Lykke til og fortell oss om du blir bedre iløpet av ett par dager på antibiotika. Krysser fingrene Nei, kirurgen har ikke sjekket meg. Han tok det bare over telefon. Men han sa at hvis det er infeksjon, noe som det kan være, så burde jeg begynne på antibiotika-kur nå, før det var for sent sa han. Nei jeg trodde ikke noe kunne gå galt nå som det hadde gått hele 4 uker, men der tok jeg dessverre feil. Jeg har helt siden jeg opererte meg hatt mest vondt i venstre bryst, men dette har kanskje ikke noe å si. Hvordan er formen din da ? Har du noe vondt?
Jenny A Skrevet 15. september 2011 #19327 Skrevet 15. september 2011 Nei, kirurgen har ikke sjekket meg. Han tok det bare over telefon. Men han sa at hvis det er infeksjon, noe som det kan være, så burde jeg begynne på antibiotika-kur nå, før det var for sent sa han. Nei jeg trodde ikke noe kunne gå galt nå som det hadde gått hele 4 uker, men der tok jeg dessverre feil. Jeg har helt siden jeg opererte meg hatt mest vondt i venstre bryst, men dette har kanskje ikke noe å si. Hvordan er formen din da ? Har du noe vondt? Uff, det kan ikke være noe særlig... Håper det blir fort bra, og at alt går bra til slutt! Hvor opererte du?
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19328 Skrevet 15. september 2011 Jenny A: Si ifra når du vet mer om OP da... Stakkars, synes utrolig synd i deg!! Du som liksom er min "sparrings-partner" i d her.... samme dato og alt... Krysser alt jeg har!!! Og goooood bedring!!!
BareeMeg Skrevet 15. september 2011 #19329 Skrevet 15. september 2011 Uff, det kan ikke være noe særlig... Håper det blir fort bra, og at alt går bra til slutt! Hvor opererte du? Ja det håper jeg også på. Håper virkelig på at jeg ikke må operere igjen Opererte meg på Nobel Clinic. Er veldig fornøyd med klinikken
Grayangel Skrevet 15. september 2011 #19330 Skrevet 15. september 2011 Ehm, hører dere sier litt forsjellig om denne hibiscrubben.. Jeg har ganske slitt lyst, langt hår. er man virkerlig nødt å bruke denne? håret mitt brekker veldig fort...
MyBoobJob Skrevet 15. september 2011 #19331 Skrevet 15. september 2011 Synes også det er litt rart at det er så forskjellige meninger om Hibiscruben.. På "reseptlappen" min står det til både hud og hår, men kan ta en telefon bare for å høre kjapt i morgen kanskje.. Tror dere det er ok å kjøre bil et par timer på dag nr 6? Regner med at den verste smerten er borte da og at jeg kan kjøre hvis jeg ikke "ratter så fælt" og tar det rolig?
Jenny A Skrevet 15. september 2011 #19332 Skrevet 15. september 2011 Jenny A: Si ifra når du vet mer om OP da... Stakkars, synes utrolig synd i deg!! Du som liksom er min "sparrings-partner" i d her.... samme dato og alt... Krysser alt jeg har!!! Og goooood bedring!!! Har snakket med klinikken og legen min på sykehuset. De sier at jeg kan opereres. Jeg kan ta medisinene mine. Men det er mer opp til meg og allmennformen min. Derom jeg fortsatt har mye symptomer på sykdommen må jeg nok avlyse op. Men akkurat nå er det viktigst for meg å bli frisk igjen... Synd at dette skulle komme akkurat nå... krysser fingrene for at medisinene hjelper fort. Har ikke helt troen på at det ordner seg innen 2 uker, men...
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19333 Skrevet 15. september 2011 Har snakket med klinikken og legen min på sykehuset. De sier at jeg kan opereres. Jeg kan ta medisinene mine. Men det er mer opp til meg og allmennformen min. Derom jeg fortsatt har mye symptomer på sykdommen må jeg nok avlyse op. Men akkurat nå er det viktigst for meg å bli frisk igjen... Synd at dette skulle komme akkurat nå... krysser fingrene for at medisinene hjelper fort. Har ikke helt troen på at det ordner seg innen 2 uker, men... Ja ok, da har du hvertfall fått klarlagt det! da kan du bruke ALL energien din på å bli frisk igjen heller!!! Masse lykke til!!!
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19334 Skrevet 15. september 2011 Grayangel: Du skal opereres før meg ikke sant? Jeg har 30/09!! Er du spent??? kjenner det mer og mer nå altså... I morgen er det kun TO uker til!! Er helt utrolig!! Om jeg skal glede meg mer og mer som tiden nærmer seg, aner jeg ikke hvordan det blir å være i min omgangskrets de siste dagene.... Stakkars folk.... Haha...
Grayangel Skrevet 15. september 2011 #19335 Skrevet 15. september 2011 Ahh :D Opereres den 26, på Colosseum:) Hvor skal du hen? Hehe, kjenner til den. Tenker ikke på annet selv. Er veldig spent! Håper veldig på det går fint!
sanssouci Skrevet 15. september 2011 #19336 Skrevet 15. september 2011 Angående Hibiscrub, den ødela håret mitt for en periode. Det ble skikkelig fett og ekkelt og jeg har ALDRI fett hår, heller tørt. Råder også alle til å passe på å ta smertestillende hver 4-6 time, da slipper dere smertene, det gjorde jeg og jeg syns ikke operasjonen var noe problem! Lykke til alle sammen:) Klem fra en fornøyd sanssouci!
microbabe Skrevet 16. september 2011 #19337 Skrevet 16. september 2011 Nei, kirurgen har ikke sjekket meg. Han tok det bare over telefon. Men han sa at hvis det er infeksjon, noe som det kan være, så burde jeg begynne på antibiotika-kur nå, før det var for sent sa han. Nei jeg trodde ikke noe kunne gå galt nå som det hadde gått hele 4 uker, men der tok jeg dessverre feil. Jeg har helt siden jeg opererte meg hatt mest vondt i venstre bryst, men dette har kanskje ikke noe å si. Hvordan er formen din da ? Har du noe vondt? Jupp har fortsatt vondt... Men ikke verre en att jeg kjører litt bil, prøver å gjøre litt hjemme osv.. I helgen er mann og barn bortreist, så da skal jeg ligge på sofaen hele dagen. Synest egentlig det er rart att jeg fortsatt har så vondt att jeg må ta smertestillende for det hadde jeg ikke trodd. Opererte 6 sept. så det er jo halvannen uke siden. Var under muskelen, så det kan jo ha noe å si.. Har du hatt smerter i 4 uker i begge bryst? Eller er det bare den ene du har vondt i?
microbabe Skrevet 16. september 2011 #19338 Skrevet 16. september 2011 Ahh :D Opereres den 26, på Colosseum:) Hvor skal du hen? Hehe, kjenner til den. Tenker ikke på annet selv. Er veldig spent! Håper veldig på det går fint! Masse lykke til, ble selv operert på denne klinikken. Er fornøyd med størrelse, arr og personalet som jobber der. Fikk tilsendt gratis ny sportsbh, da den de satte på etter operasjon var for trang.. Skal du legge inn mye? over eller under muskelen? Er det Tomm Bjærke som skal operere deg?
Frøken_fjong Skrevet 16. september 2011 #19339 Skrevet 16. september 2011 En liten oppdatering herfra Nå er det straks 3 uker siden OP, og jeg er kjempe fornøyd med resultatet! Men har fremdeles endel brennende/sviende følelse i høyre puppen, spesiellt om jeg skal snu meg i senga. Så sover fremdeles stort sett på ryggen. Håper virkelig dette gir seg snart Var på Change her om dagen for å finne en ny bh.. Skal på fest i morgen, og vil gjerne bruke noe annet enn den sports bh'n de timene.. 75E ble størrelsen der :D Sikkert D-cup i andre butikker da Men, så moro :D
Mememe Skrevet 16. september 2011 #19340 Skrevet 16. september 2011 Ahh :D Opereres den 26, på Colosseum:) Hvor skal du hen? Hehe, kjenner til den. Tenker ikke på annet selv. Er veldig spent! Håper veldig på det går fint! Jeg skal til fornebu!! får vondt i magen av å tenke på det...!! Hihi......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå