Mememe Skrevet 14. september 2011 #19301 Skrevet 14. september 2011 MeeMee?? ...er det meg du leter etter....? eller ikke...?
Mememe Skrevet 14. september 2011 #19302 Skrevet 14. september 2011 Er det noen som vet når man kan ha sex etter å ha lagt inn silikon? Er jo vanskelig å holde armene inntil siden og ikke løfte over hode osv..Dette ble jo egentlig litt flaut å spørre om.... hihi... herlig! tss.. regner med det skal la seg gjøre...? haha, med litt fantasi, eller IKKE fantasi kanskje... gode gamle misjonæren går vel alltid....? haha, synes IKKE det var et teit spm...
MyBoobJob Skrevet 14. september 2011 #19303 Skrevet 14. september 2011 Tror det går helt fint uten siglet om du ikke orker å ta på denne etterpå. Joggebukse høres ok ut Hadde også pute og dyne i bilen til vi skulle kjøre bil hjem dagen etter, da vi hadde en ganske lang biltur :-) Håper det går bra ja tror ikke jeg orker noe kroppsnært de første dagene, hehe.. Er det noen som kan fortelle litt om denne Hibiscruben? Hvordan blir håret når du vasker med den? Regner med at man ikke skal bruke vanlig shampoo først osv og at håret blir fettete og ekkelt..? Uff..Ser for meg meg på operasjonsdagen: uten sminke, fettete ekkelt hår i en ball på hodet og svæære mismatchende klær i narkoserus! Jessda!
*magnolia Skrevet 14. september 2011 #19304 Skrevet 14. september 2011 Er det noen som vet når man kan ha sex etter å ha lagt inn silikon? Er jo vanskelig å holde armene inntil siden og ikke løfte over hode osv..Dette ble jo egentlig litt flaut å spørre om.... Sikkert veldig individulet, men jeg venta bare 6 dager! Så lenge du ligger litt oppreist og mannen gjør jobben, så gikk det greit for min del
Mememe Skrevet 14. september 2011 #19305 Skrevet 14. september 2011 Håper det går bra ja tror ikke jeg orker noe kroppsnært de første dagene, hehe.. Er det noen som kan fortelle litt om denne Hibiscruben? Hvordan blir håret når du vasker med den? Regner med at man ikke skal bruke vanlig shampoo først osv og at håret blir fettete og ekkelt..? Uff..Ser for meg meg på operasjonsdagen: uten sminke, fettete ekkelt hår i en ball på hodet og svæære mismatchende klær i narkoserus! Jessda! hahaha... Tenker også på den hibiscruben.. hva vi ikke skal tenke på.... hahaha :gjeiper:
*Wenche* Skrevet 14. september 2011 #19306 Skrevet 14. september 2011 Hibiscruben er ikke så ille, har brukt den en gang tidligere. Følte heller at håret ble litt tørt av det. Kommer nok til å vaske håret med shampo først, og så bruke hibiskrub.
*Wenche* Skrevet 14. september 2011 #19307 Skrevet 14. september 2011 Litt dumt sp.mål. Fornebuklinikken.. får man bruke sin egen truse under operasjonen? Eller får man sånn "sykehustruse"? Får vi bruke egen så må jeg iveg å kjøpe meg en anstendig en
Booblina Skrevet 14. september 2011 #19308 Skrevet 14. september 2011 Litt dumt sp.mål. Fornebuklinikken.. får man bruke sin egen truse under operasjonen? Eller får man sånn "sykehustruse"? Får vi bruke egen så må jeg iveg å kjøpe meg en anstendig en Du får en sånn fin liten netting hipster ;D haha, er helt herlig
Bianca91 Skrevet 14. september 2011 #19309 Skrevet 14. september 2011 ...er det meg du leter etter....? eller ikke...? haha, jaa!! Vet ikke hvorfor jeg har fått for meg at du kaller deg MeeMee Bare lurte på hvor du hadde blitt av, syntes det var lenge siden du hadde gitt lyd fra deg!
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19310 Skrevet 15. september 2011 Jeg brukte egen truse og ble operert med thigtsen og sokkene på.... Og ang. Hibiscrub, denne skal da vitterlig ikke brukes i håret??? Jeg fikk beskjed om å vaske bryst,hals,nakke og ned til trusekant. Vasket også under armene.. Ville aldri vasket håret med sprit, er tross alt noen dager før du klarer å dusje igjen.
Jenny A Skrevet 15. september 2011 #19311 Skrevet 15. september 2011 Æsj, nå ender det nok med at jeg ikke kan operere.... Ikke at det er verdens undergang, men kjedelig siden jeg har ventet siden mars... har en kronisk sykdom som kan blusse opp når som helst, og nå har den jo gjort det, 2 uker før op. Må vel begynne på medisiner, og er usikker om jeg kan opereres når jeg er syk og må ta daglige medisiner.. Æsj, som jeg hater å være syk!
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19312 Skrevet 15. september 2011 haha, jaa!! Vet ikke hvorfor jeg har fått for meg at du kaller deg MeeMee Bare lurte på hvor du hadde blitt av, syntes det var lenge siden du hadde gitt lyd fra deg! Hihi... joda, må jobbe litt og må vite... haha.. Men NÅ er jeg her, og her skjer d ting, var da veldig så mye aktivitet d skal være her... Haha.. Idag er det BAaaaaaaRE 15 (!!!!) dager igjen!!! Wohooo!!!! Husker når jeg starta å telle var d rundt 60 (!!!!!!!!) dager... Gosh!!
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19313 Skrevet 15. september 2011 Grattis!!! hvordan er formen nå da? fortsatt stigende? Hvilken str mente de/ tror DU at du ender opp med?? skal legge inn ca samme! Vil ha (som mange andre her..) LITT størrelse på dem, uten at de er FOR vulgære liksom... Formen er egentlig ganske bra, men siden jeg ikke har vært så forsiktig så har jeg faktisk fortsatt endel smerter. Ender nok opp med en 75 C, på klinikken trodde de att jeg ville bli en full 80 C. Mine har nok blitt mer en store nok, og større en jeg og mannen trodde de ville bli med 350 under muskelen.. Men jeg er fornøyd, og ville nok ikke hatt mindre innlegg. Prøvde flere bikinier igår og da så det helt naturlig ut, mannen kommenterte att han ikke ville trodd det var silikon om han hadde sett meg på stranden. Så jeg vil tro du også blir fornøyd, men husk det er helt jævlig vondt når alt av bedøvelse osv går ut.. Jeg var ferdig operert kl. 14.30 og var i strålende form hele ettermiddagen og kvelden. Sovnet også med masse puter og dyner bak ryggen. Bråvåknet kl. 04.00 og vekte mannen, hadde så jævlige smerter ( verre en fødsel uten bedøvelse) att han måtte hjelpe meg på do, med tabl, tilbake i seng osv.. Tror vi var våkne ett par timer før alt av smertestillende funka og jeg sovnet igjen... Snakket med sykepleier kl. 11 på dagen og han sa dette var helt normalt, for alt av bedøvelse tippet han var ute mellom 2 og 5 på natten. Så sett gjerne på vekkeklokke og ta smertestillende akkurat hver fjerde time så slipper du å ha det så jævlig. Hadde jeg vist dette så hadde jeg ikke vært så tøff på selve dagen , for smertene kom akkurat som jeg hadde blitt fortalt.
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19314 Skrevet 15. september 2011 Æsj, nå ender det nok med at jeg ikke kan operere.... Ikke at det er verdens undergang, men kjedelig siden jeg har ventet siden mars... har en kronisk sykdom som kan blusse opp når som helst, og nå har den jo gjort det, 2 uker før op. Må vel begynne på medisiner, og er usikker om jeg kan opereres når jeg er syk og må ta daglige medisiner.. Æsj, som jeg hater å være syk! Neeeeiii??? Tuller du?? Staaaakkar.... Er det heLT sikkert at du ikke kan, eller KAN det hende d går likevel...?? Off... Det var kjedelig altså!!!
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19315 Skrevet 15. september 2011 Æsj, nå ender det nok med at jeg ikke kan operere.... Ikke at det er verdens undergang, men kjedelig siden jeg har ventet siden mars... har en kronisk sykdom som kan blusse opp når som helst, og nå har den jo gjort det, 2 uker før op. Må vel begynne på medisiner, og er usikker om jeg kan opereres når jeg er syk og må ta daglige medisiner.. Æsj, som jeg hater å være syk! Jeg er kronisk syk og går på medisiner daglig. ( ganske mye også forresten.) Dette var ingen problem ihenhold til operasjonen, og jeg trengte ikke slutte på noen av medisinene mine. Ring å snakk med klinikken, er godt mulig det ikke er noe problem. Kanskje vi lider av noe av det samme? Send meg gjerne en pm om du ønsker med hvem medisiner du må ta, så skal jeg svare om dette er noe av det samme jeg går på osv. Lykke til uansett :-)
Mememe Skrevet 15. september 2011 #19316 Skrevet 15. september 2011 Formen er egentlig ganske bra, men siden jeg ikke har vært så forsiktig så har jeg faktisk fortsatt endel smerter. Ender nok opp med en 75 C, på klinikken trodde de att jeg ville bli en full 80 C. Mine har nok blitt mer en store nok, og større en jeg og mannen trodde de ville bli med 350 under muskelen.. Men jeg er fornøyd, og ville nok ikke hatt mindre innlegg. Prøvde flere bikinier igår og da så det helt naturlig ut, mannen kommenterte att han ikke ville trodd det var silikon om han hadde sett meg på stranden. Så jeg vil tro du også blir fornøyd, men husk det er helt jævlig vondt når alt av bedøvelse osv går ut.. Jeg var ferdig operert kl. 14.30 og var i strålende form hele ettermiddagen og kvelden. Sovnet også med masse puter og dyner bak ryggen. Bråvåknet kl. 04.00 og vekte mannen, hadde så jævlige smerter ( verre en fødsel uten bedøvelse) att han måtte hjelpe meg på do, med tabl, tilbake i seng osv.. Tror vi var våkne ett par timer før alt av smertestillende funka og jeg sovnet igjen... Snakket med sykepleier kl. 11 på dagen og han sa dette var helt normalt, for alt av bedøvelse tippet han var ute mellom 2 og 5 på natten. Så sett gjerne på vekkeklokke og ta smertestillende akkurat hver fjerde time så slipper du å ha det så jævlig. Hadde jeg vist dette så hadde jeg ikke vært så tøff på selve dagen , for smertene kom akkurat som jeg hadde blitt fortalt. Å tuuuusen takk for info! akkurat sånn der er helt UVURDERLIG!! skal garantert ha på vekkeklokka!!! Fyttigrisen, DET er kjipt det, få den ned-turen... Prøvde bikinier ja...? Envyyy!!! hehe... Så spennende!! Gleder meg så syyykt til jeg skal gjøre samme...
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19317 Skrevet 15. september 2011 Jeg brukte egen truse og ble operert med thigtsen og sokkene på.... Og ang. Hibiscrub, denne skal da vitterlig ikke brukes i håret??? Jeg fikk beskjed om å vaske bryst,hals,nakke og ned til trusekant. Vasket også under armene.. Ville aldri vasket håret med sprit, er tross alt noen dager før du klarer å dusje igjen. Var på apotek nå og snakket med de ang. Hibiscrub. De fortalte etter å ha sjekket opp med sykehuset att den må ikke brukes i håret! Håret kan faktisk falle av ved hårroten, da dette er desifiserende kirurgsprit som blir veldig sterk. Har man kort hår kan det gå, men ved langt hår vil det være nærmest umulig å få skylt ut denne godt nok, og da kan den tære på hårrøttene.... Mulig dere som har fått beskjed om å vaske håret med denne bør ringe klinikken og forsikre dere... Jeg har langt tykt hår og gjorde ikke det før operasjonen. Vasket meg kun med denne to ganger dagen før operasjon og på morran samme dag som jeg ble operert-
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19318 Skrevet 15. september 2011 Å tuuuusen takk for info! akkurat sånn der er helt UVURDERLIG!! skal garantert ha på vekkeklokka!!! Fyttigrisen, DET er kjipt det, få den ned-turen... Prøvde bikinier ja...? Envyyy!!! hehe... Så spennende!! Gleder meg så syyykt til jeg skal gjøre samme... En får jo beskjed om å ta tabl. hver 4 time, men jeg trodde ikke det var sååå viktig når jeg ikke hadde så vondt, men tro meg de tre første dagene tok jeg hver fjerde time, også om natten. Hadde de klart på nattbordet så jeg slapp å stå opp. Skulle ønske jeg viste dette før operasjonen, men enda så mye jeg har lest, så har jeg ikke lest så mye om dette. Men kirurgen var ærlig å sa att under muskelen er 10 ganger vondere en over, og att de følger ett helt annet smerteopplegg ved innleggelse av protese under muskel. Så her i huset hadde ikke paracet og ibux og pinex forte hjulpet det grann på mine smerter. De måtte sterkere krutt til
Bianca91 Skrevet 15. september 2011 #19319 Skrevet 15. september 2011 Var på apotek nå og snakket med de ang. Hibiscrub. De fortalte etter å ha sjekket opp med sykehuset att den må ikke brukes i håret! Håret kan faktisk falle av ved hårroten, da dette er desifiserende kirurgsprit som blir veldig sterk. Har man kort hår kan det gå, men ved langt hår vil det være nærmest umulig å få skylt ut denne godt nok, og da kan den tære på hårrøttene.... Mulig dere som har fått beskjed om å vaske håret med denne bør ringe klinikken og forsikre dere... Jeg har langt tykt hår og gjorde ikke det før operasjonen. Vasket meg kun med denne to ganger dagen før operasjon og på morran samme dag som jeg ble operert- Daa nekter jeg å vaske håret med det samme hva klinikken sier!! Tar ingen sjanser når det kommer til håret mitt altså lurer på hva frisøren min ville sagt hvis jeg fortalte at jeg skulle vaske håret mitt i sprit!!
microbabe Skrevet 15. september 2011 #19320 Skrevet 15. september 2011 Daa nekter jeg å vaske håret med det samme hva klinikken sier!! Tar ingen sjanser når det kommer til håret mitt altså lurer på hva frisøren min ville sagt hvis jeg fortalte at jeg skulle vaske håret mitt i sprit!! Ville snakket med klinikken. Jeg ringte de før operasjonen og lurte på om hele kroppen osv skulle vaskes og fikk jo kun beskjed om nakken,bryst,armhuler og ned til trusekanten. Kan jo ikke vaske underlivet med denne heller vil jeg tro... Hadde klinikken sagt jeg skulle vaske håret med den, hadde jeg kanskje gjort det da, men ikke nå etter å ha snakket med apotek. Gosh, tenk om jeg hadde våknet med flotte pupper og uten hår, det hadde ikke vært verdt pengene for operasjon, håret er en av mine stoltheter så hadde saksøkt klinikken om noe hadde skjedd viss de hadde truet meg til å bruke dette i håret..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå