Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker man fra Gardermoen og inn til klinikken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker nok rundt tre kvarter tenker jeg :) Kommer litt an på om du skal kjøre i rushtiden eller ikke

Skrevet

Du bruker nok rundt tre kvarter tenker jeg :) Kommer litt an på om du skal kjøre i rushtiden eller ikke

Tar nok flytoget inn til sentrum, og buss derfra regner jeg med.

Takker så mye for svar :)

Skrevet

Hei alle sammen :D

Har lest en del her og fant ut jeg skulle melde meg inn :D

Opererte meg for en uke siden på Fornebuklinikken, Dr Marius Barstad.

La inn 290 under muskel. Er ca 164cm, 57kg og hadde nok 70\75 B fra før, hvertfall med innlegg;)

Er strålende fornøyd så langt, om en uke kan jegta av nedpressbåndet og jeg gleder meg :D

Ellers gratulerer til alle som har tatt og lykke til til de som skal :D

Gratulerer :biggrin: Såå bra at du er fornøyd!

Hvordan har du opplevd tiden etter operasjonen?

Også måå jeg jo nesten bare si at det er lov å sende bilde hvis man har lyst! hihi.. Vi veier det samme og er nesten like høy, såå er jo litt nysjerrig da vet duu :)

Skrevet

Så rart det med BH-råd! Informasjonen etter operasjonen er jo ellers så detaljert, men det med delte cuper står det faktisk ingenting om, kun at bh-en skal støtte, ikke løfte. Synes det er merkelig at det ikke er presisert dersom det er veldig viktig. Det er jo faktisk ikke alle klinikker der bh-en "følger med på kjøpet" heller, men at pasienten må ta med selv. Har lest som flere da som har med seg av de som tres over hodet. Åpning foran er selvfølgelig en fordel, men den man får på Fornebu har i alle fall åpning bak.

Dessuten var nok min i minste laget og ble derfor liggende utenpå puppene i stedet for rundt. Når det kun står støtte-bh har jeg derfor kjøpt det uten å tenke på type. Det har gått veldig fint, men er man i tvil er det best å spørre SIN klinikk siden alle tydeligvis gir ulike råd.

Skrevet

Gratulerer :biggrin: Såå bra at du er fornøyd!

Hvordan har du opplevd tiden etter operasjonen?

Også måå jeg jo nesten bare si at det er lov å sende bilde hvis man har lyst! hihi.. Vi veier det samme og er nesten like høy, såå er jo litt nysjerrig da vet duu :)

Jeg ble super overrasket over hvor lite vondt jeg har hatt :D Nå kan jeg sette opp håret mitt selv, men det er bare såvidt;) ellers så går nesten alle andre bevegelser bra, så lenge armene ikke kommer for høyt opp:)

har du tatt?

Skrevet

Bra du ikke har hatt så vondt :) jeg gruer meg veldig til smertene etterpå! typisk at jeg er en av de som får supervondt :P

Har ikke tatt enda, men har time den 21.september, så er ikke så lenge til :)

Skrevet

Nå maser jeg...

Ser at det står at man skal holde seg i ro de 2 første dagene etter operasjonen.

Hvor mye i ro betyr det?

Skal opereres på fredag, og sitter å lurer på om man vi skal reise hjem dagen etter, eller om vi kan ta hele helgen i Oslo. Ut å se litt på lørdag, og ut å spise middag på kvelden..

Skrevet

Nå maser jeg...

Ser at det står at man skal holde seg i ro de 2 første dagene etter operasjonen.

Hvor mye i ro betyr det?

Skal opereres på fredag, og sitter å lurer på om man vi skal reise hjem dagen etter, eller om vi kan ta hele helgen i Oslo. Ut å se litt på lørdag, og ut å spise middag på kvelden..

Du skal være mest mulig i ro, Men jeg ble operert på tirsdag, og dro hjem onsdag, på turen hjem var vi innom shoppingsenter, og litt div, var i fin form men veldig trøtt og sliten på grunn av medisinene:) så lenge du har god tid og gode muligheter til å hvile så bør det ikke være noe problem:) også når man skal spise så bør du ta noe som du ikke trenger skjære mye i eller som er mye jobb å spise;)

Skrevet (endret)

Bra du ikke har hatt så vondt :) jeg gruer meg veldig til smertene etterpå! typisk at jeg er en av de som får supervondt :P

Har ikke tatt enda, men har time den 21.september, så er ikke så lenge til :)

så gøy da:)

du trenger ikke grue deg, så lenge man tar tablettene til riktig tid så merker man nesten ingenting:)

Endret av Booblina
Skrevet

Fikk nå svar av Forbebuklinikken om at soppinfeksjonen ikke ville ha noen ting å si for operasjonen! Så da har jeg en ting mindre å tenke på ihvertfall :)

Skrevet

Hvis dere vil er dere hjertlig velkommne til å ta en titt på bloggen min:)

myboobs.blogg.no

Skrevet

Ååå... Gleder meg til jeg skal hente ut det der, da ER man liksom der!! Hihii..

Ja har tenkt å ta på meg en hette-jakke eller hva det heter..

Noe comfy og digg.. Og rett hjem til uggs'a... Haha

Enten kjøper jeg en god og myk hettejakke eller så låner jeg kjæresten sin! Han skal tross alt kjøre/hente meg og hjelpe meg de første dagene så det å ta klærne hans blir barnemat i forhold til matlaging, hjelp opp av senga og dusjing og sånt, hehe :)

Tenker å holde senga (kunne ønske jeg hadde stressless eller god sofa) de første dagene med no filmer på PCen og smertestilende. :)

Skrevet

Nå er det 7 dager siden jeg ble operert og la inn 350 cc. Det jeg hadde på meg på operasjonsdagen var thigst ( slapp og ta av denne under operasjon i tillegg til sokkene), hadde også en siglet i størrelse L, bruker M til vanlig. Denne er såpass tøyelig att jeg kunne ta denne på meg fra beina og opp, uten å løfte armene osv. Denne sigleten benyttet jeg i de 3 første dagene, og tok den kun på nedentil og opp, og ikke over hodet ( som gjør att du må løfte armene. Dette rådet fikk jeg av ei som også er operert for en tid tilbake.

Så hadde jeg en strikkajakke som er litt lang som går over rompa, med snøring i livet. Denne er god å få på og ble også brukt første uka. Anbefaler løse, lette klær så det er enkelt med toalett besøk og for å være litt selvstendig de første dagene.

Kjøpte også¨noen helt vanlige tynne gensere fra vero moda som har knepping øverst forran, og disse kan også tas på fra beina og oppover. Dette redda meg første uka. Kjøpte disse genserene i to farger i størrelse M og de er jeg blitt veldig glad i. Hettegensere og vanlige gensere som skal over hodet hadde jeg ikke hatt mulighet til å få på selv de første dagene.

Håper dette var gode råd, og att det hjalp deg litt med hva du kan bruke på operasjonsdagen. Anbefaler også flate sko, min kirurg anbefalte ikke høye hæler de første 4 dagene pga feil stilling i ryggen og holdningen blir feil. Nå bruker jeg høye kilehæler, og nå går det helt flott. Bruker også normale klær nå, med unntak av trange gensere som må over hodet.

Spør gjerne om dere ønsker flere tips, tror jeg har litt erfaring.

Tusen takk for tips og råd :)

Det er ikke ubehagelig å gå kun med strikkegenser eller hettejakke over sports-BHen tror du? I tilfelle jeg ikke orker singet..

Tenker jeg tar noen flate ballerinasko og joggebukse på operasjonsdagen jeg.. Og pute/dyne i bilen! :biggrin:

Skrevet

Vet ikke hva som mentes med modarat profil, extra high. Første konsultasjon sa han bare moderat profil, men da jeg var på andre konsultasjon sa han i tillegg moderat profil, extra high. Kanskje det er flere varianter innenfor de forskjellige profilene da?

16 dager igjen etter dagen i dag er over!!! Shit! Det er jo ingenting!

Hehe, ikke jeg heller! du får opplye oss etterhvert da! ;)

Jeg har bare 9 dager igjen! :omg: Kjøpte Hibiscrub og de andre medisinene i dag, hadde problemer med å få tak i den ene da . var utsolgt overalt. Men nå har jeg alt i orden! :)

Skrevet

Hvis dere vil er dere hjertlig velkommne til å ta en titt på bloggen min:)

myboobs.blogg.no

Var der nå :) Har en slik selv så jeg la deg til som venn jeg! :biggrin:

Skrevet

Hehe, ikke jeg heller! du får opplye oss etterhvert da! ;)

Jeg har bare 9 dager igjen! :omg: Kjøpte Hibiscrub og de andre medisinene i dag, hadde problemer med å få tak i den ene da . var utsolgt overalt. Men nå har jeg alt i orden! :)

Skal du opereres av Marius Barstad eller Pål Schistad? :)

Skrevet

OMG!!

Kl 08.00 sharp i morra ringer jeg Fornebu-klinikken og hører om det er greit at jeg bruker Pierre Robert sin sports-topp!!!!! Den var helt utrolig behagelig i forhold til den jeg fikk med hjem!

Måtte slenge den andre på vask, så da tok jeg like godt på meg den i mellomtiden ;)

Her i huset er det forøvrig lagt ned veto mot å sende ut flere puppe-bilder :gjeiper: , så da får jeg rette meg etter "sjefen" (som forøvrig er veeeeeeeeldig fornøyd ;))!

Skrevet

Fikk nå svar av Forbebuklinikken om at soppinfeksjonen ikke ville ha noen ting å si for operasjonen! Så da har jeg en ting mindre å tenke på ihvertfall :)

Godt å høre!!!!

Skrevet

Dere som har operert:

Har dere vært såre på puppene? Føler at huden, og b.vortene er så såre/ømme.. Ikke rødt eller irritert.. Svir litt på en måte og veeeeeldig godt å få lufte dem litt på kvelden..

Tar det lang tid før dette går over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...