Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, takk :) Måtte dere slutte på p-piller? Ser at det står på noen sine hjemmesider, men har ikke funnet noe om det på fornebu sine, med mindre p-piller inngår i ''homeopatmedisiner''

Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å slutte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jetamio: Du må si ifra når du har fått vært i butikken og funnet ut hvilken størrelse du har fått :)

Will do ;)

Skrevet

Jeg har også kjøpt et par av Pierre Robert sine..

Gir de nok støtte syns du? Har ikke prøvd de ennå, slenger på meg en i kveld etter dusjen tenker jeg..

Jeg personlig elsker Pierre Robert sine. Syntes de er fantastisk å ha på, men så har jeg jo ikke akuratt så veeldig mye å støtte opp for øyeblikket da :)

MEN, jeg mener å ha lest her ett sted for lenge siden at man burde ha sports bh med adskilte cuper i begynnelsen.

Skrevet

Også lurer jeg på een ting til... :)

Ca hvor lenge hadde dere hevelse?

11 dager etter op har jeg fortsatt hevelse (tror jeg), men merker de har blitt noe mindre på nedpress-båndet.. Kan stramme det mer nå..

Skrevet

Hei!

Lurte på om dere kunne komme med tilbakemeldinger til meg. Jeg er 1,57 høy, veier 46,19år, og tynn bygd. Har nå en 70A. Har vært på konsultasjon og blitt enige om en 450cc høyprofil. Ser få av dere har erfaring med store proteser. Er så redd for at resultatet skal bli alt for uekte. Er ute etter store pupper, men ikke balonger..

Hei :)

Jeg er 2 cm høyere enn deg og veier 6 kg mer.. Jeg la inn 265cc. Jeg kunne aldri lagt inn så mye som 450cc.. For det første hadde jeg ikke hatt plass, og for det andre ville det ikke sett på noen måte naturlig på meg..

Men vi er jo forskjellige alle mann, og ønsker jo forskjellig resultat ;)

Skrevet

Jeg personlig elsker Pierre Robert sine. Syntes de er fantastisk å ha på, men så har jeg jo ikke akuratt så veeldig mye å støtte opp for øyeblikket da :)

MEN, jeg mener å ha lest her ett sted for lenge siden at man burde ha sports bh med adskilte cuper i begynnelsen.

Akkurat det jeg tenkte på og, men de er jo bitte-litt avdelt da, er jo en sånn strikk-sak i mellom..

Skrevet

Synes pierre robert sine har gitt ok støtte, ikke dårligere enn den fra klinikken i hvert fall. Change sin er imidlertid i en annen klasse hva støtte angår.

Har også lest det med adskilte cuper her inne, men det står ingenting om det i papirene fra klinikken, kun at støttebh skal brukes som en del av behandlingen. Triumbhen fra klinikken var nok litt i minste laget også, så det gjorde nok sitt til at jeg har foretrukket andre bher.

Skrevet

Å herreguuud... NÅÅÅ begynner det å nærme seg bereiste for mange av oss her!!:)

Og VELKOMMEN til alle "nye".. Hihi.. Er rimelig ny selv men...;)

Skrevet

10 dager igjen! :omg:

Ingen som vet hva "ekstra high" (som Jenny A skrev) betyr når det er snakk om moderat profil? Skjønte ikke den helt.. Enten er det lav, moderat eller høy profil vel? :)

Skrevet

Ooo... 10 dager, er jo ingenting det!!!!:)

Heldig!!:)

Vet ikke helt.. Bare ekstra ekstra high...?? Hehe...

bygger mer utover enn i bredden, som jeg har forstått det...

Skal ha det selv (mener jeg) hvertfall høy-profil av noe slag...:)

Skrevet

Ahh, tenker du gleder deg å? :) Tenker ikke på annet selv!

Ja, var der for en mnd siden ca idag, så ba om time så fort de hadde mulig. Har tenkt på det her såååå lenge, så nå måtte jeg bare gjøre det! Knut Skolleborg heter han. Noen som har erfaring med han da?

Ja , det kan jeg gjøre :):)

Skrevet

vil bare si til dere som bruker PIERRE ROBERT at kirurgen min sa at de måtte jeg ikke bruke. de presser brystene feil og etter OP skal man ha delte cuper.. :)

Jeg syntes de var de beste å gå med, men når jeg spurte han sa at at de måtte jeg ikke bruke :)

vet ikke om det er forskjell på over og under muskel :)

jeg har under :)

Skrevet

Ooo... 10 dager, er jo ingenting det!!!!:)

Heldig!!:)

Vet ikke helt.. Bare ekstra ekstra high...?? Hehe...

bygger mer utover enn i bredden, som jeg har forstått det...

Skal ha det selv (mener jeg) hvertfall høy-profil av noe slag...:)

Hehe, begynner å bli litt "ekte" nå ja.. Går opp for meg.. Må innom apoteket og ta ut hibiskrub og piller og greier i morra. Er det noen som har tips til hva man kan ha på seg de første dagene etter operasjonen? Jeg har ingen plagg med åpning foran (hvis du ser bortifra penskjorter osv) og tenkte å kjøpe noe. Funker vanlig hettegenser med glidelås liksom? :)

Skrevet

Hehe, begynner å bli litt "ekte" nå ja.. Går opp for meg.. Må innom apoteket og ta ut hibiskrub og piller og greier i morra. Er det noen som har tips til hva man kan ha på seg de første dagene etter operasjonen? Jeg har ingen plagg med åpning foran (hvis du ser bortifra penskjorter osv) og tenkte å kjøpe noe. Funker vanlig hettegenser med glidelås liksom? :)

Ååå... Gleder meg til jeg skal hente ut det der, da ER man liksom der!! Hihii..

Ja har tenkt å ta på meg en hette-jakke eller hva det heter..

Noe comfy og digg.. Og rett hjem til uggs'a... Haha

Skrevet

Nå er det 7 dager siden jeg ble operert og la inn 350 cc. Det jeg hadde på meg på operasjonsdagen var thigst ( slapp og ta av denne under operasjon i tillegg til sokkene), hadde også en siglet i størrelse L, bruker M til vanlig. Denne er såpass tøyelig att jeg kunne ta denne på meg fra beina og opp, uten å løfte armene osv. Denne sigleten benyttet jeg i de 3 første dagene, og tok den kun på nedentil og opp, og ikke over hodet ( som gjør att du må løfte armene. Dette rådet fikk jeg av ei som også er operert for en tid tilbake.

Så hadde jeg en strikkajakke som er litt lang som går over rompa, med snøring i livet. Denne er god å få på og ble også brukt første uka. Anbefaler løse, lette klær så det er enkelt med toalett besøk og for å være litt selvstendig de første dagene.

Kjøpte også¨noen helt vanlige tynne gensere fra vero moda som har knepping øverst forran, og disse kan også tas på fra beina og oppover. Dette redda meg første uka. Kjøpte disse genserene i to farger i størrelse M og de er jeg blitt veldig glad i. Hettegensere og vanlige gensere som skal over hodet hadde jeg ikke hatt mulighet til å få på selv de første dagene.

Håper dette var gode råd, og att det hjalp deg litt med hva du kan bruke på operasjonsdagen. Anbefaler også flate sko, min kirurg anbefalte ikke høye hæler de første 4 dagene pga feil stilling i ryggen og holdningen blir feil. Nå bruker jeg høye kilehæler, og nå går det helt flott. Bruker også normale klær nå, med unntak av trange gensere som må over hodet.

Spør gjerne om dere ønsker flere tips, tror jeg har litt erfaring.

Skrevet

vil bare si til dere som bruker PIERRE ROBERT at kirurgen min sa at de måtte jeg ikke bruke. de presser brystene feil og etter OP skal man ha delte cuper.. :)

Jeg syntes de var de beste å gå med, men når jeg spurte han sa at at de måtte jeg ikke bruke :)

vet ikke om det er forskjell på over og under muskel :)

jeg har under :)

Dette svaret fikk jeg også ang. de sporstbh som du snakker om. Jeg ringte klinikken igår, da mine sportsbhèr fra klinikken er for trange ( 75 B) og de sender meg en ny gratis i 80 C. Anbefaler alle å bruke de Bhène som klinikken anbefaler med åpning forran. Disse har også borrelås over skulderstroppene. Lykke til med operasjon. Jeg har forresten under muskelen ( 350 cc)

Skrevet

Ååå... Gleder meg til jeg skal hente ut det der, da ER man liksom der!! Hihii..

Ja har tenkt å ta på meg en hette-jakke eller hva det heter..

Noe comfy og digg.. Og rett hjem til uggs'a... Haha

Har svart deg lenger ned i tråden, skjønte ikke hvordan jeg skulle svare deg direkte.

Skrevet

Vet ikke hva som mentes med modarat profil, extra high. Første konsultasjon sa han bare moderat profil, men da jeg var på andre konsultasjon sa han i tillegg moderat profil, extra high. Kanskje det er flere varianter innenfor de forskjellige profilene da?

16 dager igjen etter dagen i dag er over!!! Shit! Det er jo ingenting!

Skrevet

Hei alle sammen :D

Har lest en del her og fant ut jeg skulle melde meg inn :D

Opererte meg for en uke siden på Fornebuklinikken, Dr Marius Barstad.

La inn 290 under muskel. Er ca 164cm, 57kg og hadde nok 70\75 B fra før, hvertfall med innlegg;)

Er strålende fornøyd så langt, om en uke kan jegta av nedpressbåndet og jeg gleder meg :D

Ellers gratulerer til alle som har tatt og lykke til til de som skal :D

Skrevet

Har fått dato :hoppendeglad:

23. september er det min tur. Bare 10 dager til :duskedame:

Gleder meg som en unge, blir nok noen stressende dager med å gjøre alt "klart" her hjemme.

microbabe: Tusen takk for tips, her skal det handles nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...