Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mari og LostSOul: Så kjekt at "gamle" silikonberter stikker innom da ;) Da er jeg glad jeg skal ha 50 ml mer enn jeg prøvde på konsultasjonen :ler:

Bina: Så kjedelig du har vondt enda, og kløingen er jo arret som gror. www.laredoute.no har BH i mange str, men HM og Ellos har og noen få i D. Ja, jeg håper å ende på en 75 D, nå er jeg 75 A :)

Jammen må jeg en ekstra tur til Bergen og :sjenert: Tenkte jo være der til jeg vær ferdig med alle etterkontr. både den etter 2 dager og den etter 10-14, men nå må jeg hjem før for sambo skal vekk på kurs og faren til min eldste datter er og vekke på kurs... Jeg som tenkte hun kunne være her med sambo. Jaja, alt hva man gjør for å få pupper :ler:.

Hva gjorde dere på den siste etterkontrollen? Fikk vite at de skulle se at arrene grodde fint.

15 dager igjen :danse:

Ja, jeg har nedtelling :ler: Sambo lurte på om han skulle kjøpe en julekalender til meg, ja det skulle jeg jo hatt, men da måtte det vært bilder av pupper da og ikke nisser :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Løvinne70: Har fortsatt endel smerter, særlig i såret under venstre pupp :tristbla:  Føler jeg ikke kan rette rygen helt opp, da drar jeg i arret. Så har det begynt å klø, har klødd meg i søvne i natt, utenfor bh`n da. Skjønner godt du er spent på hvordan størrelsen vil bli. Hva ønsker du deg da? D-cup? Du har sikkert skrevet det tidligere, men ikke lett å få med seg alt  :)

Var å prøvde bh`r på Lindex i går, bare utenfor den andre bh`n da. Ser ut som 75 D vil bli perfekt, hvis de ikke krymper mye da... Litt synd at de søteste og mest sexy bh`ene jeg fant bare går opp til C-cup. Tror jeg må sjekke inne på nettet. Noen som har tips om bra nettsteder?

Kløen og alt det andre du opplever, vi har alle vært der! :ler: Så det er HELT normalt! :klem:

Jeg vil absolutt anbefale deg å ta en tur innom en ordentlig bh butikk, nå vet jeg ikke hvor du bor. Men i Bergen har de Netty. Prisene er akkkurat de samme som hos Lindex (da tenker jeg på de ordinære varene til Lindex)

Jeg kjøpte meg nemlig en bh hos H&M, en 80D, den satt som ett skudd(trodde jeg)Men brystvortene vill krype utav den hele tiden, så det ble fryktelig vondt. Så da tok jeg meg en tur innom Netty. Og det var da ikke rart at bh:en fra H&M ikke passet, størrelsen jeg er er 70F. Så nå sitter bh:ene som ett skudd! :ler::ler:

:klem: Fergie!

Skrevet

Takker for tips om nettsted, veldig mye fint. Men skønte ikke bæret av størrelsene der. Var størrelser fra 202 til 405. :klø: Kanskje bare jeg som er veldig blond her, men er det noen som kan forklare så blir jeg veldig takknemlig :)

Fergie: Jeg bor i Vestfold, har et sted her i byen som tar mål, skal komme meg dit så fort jeg føler meg bedre. Fant en Bh i størrelse 70 F på Lindex i går, men den var jo HUGE :overrasket: hehe.

Skrevet

Bina: Hmmm.. vet ikke hvordan bh:en til lindex ser ut. Men er det 70F du fant der, så er det vel det samme som den jeg har går jeg ut ifra. :)

Skrevet (endret)

jeg opplever også det at brystvortene sniker seg ut... hmm, skal ta meg en tur å få målt ordentlig jeg også... :)

Endret av Henriiette
Skrevet

Masse lekkert undertøy finner du også på www.figleaves.com

Skrevet

Var inne på Victoria`s secret sine sider, der var det mye lekkert ;)

Skal frem med målebåndet senere, så blir det nok no nytt undertøy på meg :ler:

Skal skjekke ut nettstedet du nevne også Saeria

Skrevet

Prøvde den kalkulatoren som lå på linken til Løvinne. I følge den er jeg en 75 B, vennina mi som er en natrlig 75 c ble en 75 AA :overrasket::overrasket: hun er godt utrustet fra naturens side. Har endel bh`r i 75 B fra tidligere, ikke får jeg puppen nedi cup`n og brystvorta var langt over kanten (dette var ikke en push up bh, helt vanlig spilebh. jaja stoler heller på meg selv at jeg er en stor C, liten D.

Nå er det gått en uke siden oprasjonen, må si at jeg nok har strekt meg for mye. opp til kjøkkenskapet feks, har jo ikke alltid vært tålmodig nok til å ta en stol. Var dere andre flinke til ikke å strekke, bære osv?

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg har kikka litt rundt etter sportsbh nå, men er veldig usikker. Tenkte å kjøpe Swegmark, siden det er den de fleste her inne har vært mest fornøyd med (si gjerne ifra hvis dere har andre anbefalinger). Men jeg har bare funnet en som man må dra over hodet. Er det den dere andre har? Eller fins det flere modeller? Ser jo for meg at det må være mye mer praktisk med knepping...

Gjest ElCaramba
Skrevet
Prøvde den kalkulatoren som lå på linken til Løvinne. I følge den er jeg en 75 B, vennina mi som er en natrlig 75 c ble en 75 AA  :overrasket:  :overrasket:  hun er godt utrustet fra naturens side. Har endel bh`r i 75 B fra tidligere, ikke får jeg puppen nedi cup`n og brystvorta var langt over kanten (dette var ikke en push up bh, helt vanlig spilebh. jaja stoler heller på meg selv at jeg er en stor C, liten D.

Nå er det gått en uke siden oprasjonen, må si at jeg nok har strekt meg for mye. opp til kjøkkenskapet feks, har jo ikke alltid vært tålmodig nok til å ta en stol. Var dere andre flinke til ikke å strekke, bære osv?

Jeg ble også en 75B. :ler: Tror ikke den kalkulatoren er heeelt riktig.

Jeg var også litt høyt og lavt kort tid etter operasjonen, bar handleposer og skifta gardiner, så jeg var ikke så veldig flink nei. Men gjorde ingenting som gjorde vondt.

Skrevet

Må være noe rart med den kalkulatoren ja :ler: Hvilken str bruker du egentlig da?

Har hørt at om man strekker armene høyere enn skuldrene og bærer mer enn ett par kilo den første tiden, så vil sjansen for kapsling øke. Håper virkelig jeg slipper det en gang til :tristbla:

Skrevet

Bina: Nå er jeg så heldig å ha katalogen og der står det hva vanlige str tilsvarer i disse tallene. Skal forklare litt :) Alle str består av 3 siffer. Når det gjelder str.kalkulatorer så liker jeg Triumph sin best :) Den finner dere her: http://www.triumph.com/no/ og Trykk så nede på Gode råd

A-cup: 200-serien

B-cup: 300-serien

C-cup: 400 serien

D-cup: 500-serien

E-cup: 700-serien

F-cup: 800-serien

G-cup: 900-serien

Mål under brysten, skriver de to siste siffer

60: 01

65: 02

70: 03

75: 04

80: 05

85: 06

90: 07

95: 08

100: 09

105: 10

110: 11

115: 12

En 75 D er da 504, og en 70 E er 703

Skrevet
Prøvde den kalkulatoren som lå på linken til Løvinne. I følge den er jeg en 75 B, vennina mi som er en natrlig 75 c ble en 75 AA  :overrasket:  :overrasket:  hun er godt utrustet fra naturens side. Har endel bh`r i 75 B fra tidligere, ikke får jeg puppen nedi cup`n og brystvorta var langt over kanten (dette var ikke en push up bh, helt vanlig spilebh. jaja stoler heller på meg selv at jeg er en stor C, liten D.

Hei!

Ja, jeg var faktisk flink. Dette var en investering, og jeg gjorde alt for å beskytte mine investeringsobjekt.... Hehe! Kjipt å måtte punge ut for en ny operasjon dersom noe hadde gått galt...

Hilsen

-CeeCee-

Skrevet

Hei igjen :)

I dag var jeg innom undertøysforetningen i by`n. Da var jeg faktisk en 70 F jeg også. Det er jo en litt vanskelig størrelse å få tak i, men den satt helt perfekt :)

Skrevet
Hei igjen :)

I dag var jeg innom undertøysforetningen i by`n. Da var jeg faktisk en 70 F jeg også. Det er jo en litt vanskelig størrelse å få tak i, men den satt helt perfekt :)

Så flott da! :hoppe: Hvor lenge var det siden du opererte?

Skrevet

Heisann :)

Må se å komme meg til en undertøysbutikk å få tak i et par bh'er som sitter bra. Det snakkes jo så varmt om det her :tommel:

Jeg var nylig på H&M og handlet litt bh'er, var en del fine på salg. Hadde litt dårlig tid så klarte å raske med meg en av bh'ene i 70C istedet for75C...ikke helt det samme :ler:

Som sagt på salg, så ikke mulig å bytte heller :sur: Ja,ja.. da har jeg lært :roll:

Hyggelig å høre fra deg igjen LostSoul :rosasmil:

Puselabb:Swegmark-bh'n det er snakk om her er med hekter bak.

Løvinne, ikke lenge igjen nå :hoppe: Tenker du er klar! Spennende å høre hvordan resultatet blir :Nikke:

God helg girls

:vinke:

Skrevet

Hei alle sammen :)

Fergie: Det er nå en og en halv uke siden jeg opererte, kan jo hende jeg er litt hoven ennå, og at jeg ender på en 70 E.

Har fortsatt så vondt i det ene arret mitt, er helt hovent også, det er ikke det andre som jeg ikke har smerter i. Lurer på hvordan det ser ut under tapen, det får jeg jo se til onsdag :forvirret:

Stor forskjell på 70 og 75 ja ;) Tror alle har noen bh`r i skuffen som ikke passer. Hun i foretningen fortalte at 80% av kvinnene i Norge går med feil bh str. Mener jeg har hørt det før også.

Ønsker alle en riktig god helg :rosasmil:

Skrevet

Bina, jeg var ganske flink til å la være å strekke meg etter ting i høyden, men husmor som jeg er har jeg nok vært litt for ivrig, litt for tidlig. Gjorde ikke noe som gjorde vondt, men likevel er arret under høyre puppen ikke like lekkert som det andre arret :( ....I den grad et arr kan være lekkert da :ler:

Litt kjipt, men det syns jo ikke.. Uansett så er det verdt det :)

Har dere andre her arr som ikke er like?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...