Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er kjempespennende.

Ringte akkurat klinikken for å høre om en konsultasjon til jeg også. Og det skulle jeg få neste uke, hvis det var ok at jeg kom inn til en annen lege. Og det synes jeg egentlig kan være greit.. ikke at det var noe feil med han jeg var til i går.. men kjekt å få snakket med en til.

Fikk ikke prøve med sports-bh nei, og det så litt rart ut når jeg prøvde med innlegg i push-up bhèn :fnise: Så jeg fikk liksom ikke noen formening om hvordan det blir seende ut.

Sitter å funderer på om jeg skal kjøre å kjøpe meg en sports-bh og prøve med den neste gang. Hvis jeg kjøper den i den str jeg ønsker å få så er det jo bare å fylle opp på neste konsultasjon. Huff, vanskelig dette :)

Tror jeg skal snakke litt med gubben i dag, og sette av time til operasjon. Var jo ikke mere enn 3-4 ukers ventetid, så får jeg en konsultasjon før det så må det jo bli greit. :)

Lykke til, er jo ikke lenge igjen til deg :)

Nei nå går det fort...!!:) skal bli så deilig å legge dette bak seg, og bare være FORNØYD...haha!!!:)

Har ventet en stund da, så det her er bare sjarmør-etappen igjen for min del.....:) haha...

Syntes d hørtes rart ut at de la innlegg OPPI din egen bh....?? Aldri hørt om før... Skjønner godt du er i tvil da!! Kan jo unulig få et bilde av slutt-resultat på den måten.....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøken_fjong:

Hvordan er formen?? For du hAR operert deg allerede ikke sant....? Eller roter jeg nå...? :sjenert:

Skrevet

Tips:: fikk sms nå fra Lindex, de har 25% på alle bh'er fram til 18 sept!!!

Må nok gå en tur å se tenker jeg..... :)

Skrevet

Mememe: Jeg opererte forrige mandag vettu ;) Formen er fremdeles stigende, og fraogmed dagen igår begynte ting å bli veldig mye enklere! Tydelig at mange har hatt det lettere enn meg ;) Men skal ikke klage! :D Fremdeles litt "støl", men rekker iallefall opp i skapet nå for å få tak i glass ol, og ikke minst; bære lillemor på 5 måneder :)

Har forresten ikke fått tatt noe bilde enda :P Men det blir bra :) Ikke for store, og ikke for små.. Akkurat passe :)

Følger med på dere andre som venter, og akkurat har operert enda :) :)

Skrevet

Åjaaa stemmer det Frøken_fjong!!:)

Så godt å høre!!:) ender opp med ca samme str som deg håper jeg, så spent å se bilde!!!:)

Ikke noe stress, ta d når du får tid!!:)

Høres jo greit ut da, at du føler du kan løfte babyen!

Har en på ett år som blir den "største" utfordringen for meg etterpå, men alt ordner seg jo!!

Er så utroooolig klar!!!!:)

Skrevet

DA har jeg bestemt meg, var på kons nr 2 idag på Fornebuklinikken!!:)

Så det har jeg allerede signert kontrakt og alt...

Skulle egentlig til Colosseum etterpå, men fikk avbestilt, føler meg så trygg på Fornebu og hvertfall etter praten med Barstad idag, føler jeg at han vet hva jeg vil og er trygg på at han "vet hva han driver med"....:)

Vi kom fram til høyprofil under muskel ca 375g.

Det kommer til å bli bra tror jeg!!:)

Fikk prøvd proteser idag og det føltes kjempebra!!!

Profilen og str passet min kropp veldig bra synes jeg, LITT str på men likevel innenfor "normalen" og ikke så "vulgært"...

Liker tanken på at jeg fortsatt vil ha litt "heng" i brystene, da blir det bare mer naturlig tror jeg, og det er akkurat det jeg er på utkikk etter!!!:)

Kunne ikke ha en så mye mindre str heller, da jeg har litt heng fra før og må "fylle inn" det tomrommet jeg har...:)

Iiiiiiih!!!! Gleeeeeeder meg!!! :)

Godt å endelig få det "spikra" tenker jeg ;)

Blir sikkert helt perfekt!

Føler meg mer og mer "normal" for hver dag som går! Fortsatt litt vondt, spes når jeg skal opp av senga, men har finni en super teknikk nå! Tar fortsatt en litt sterkere smertesillende (ikke de jeg fikk med fra klinikken, de var ALTFOR sterke i lengden) i ny og ne.. Også er jeg fortsatt stiv og støl på en måte..

I dag er første dagen jeg har på meg en "slakk" topp, og ikke skjore e.l.

Og i går etter dusjen måte jeg bare prøve engammel bh.. Bare prøvde å legge cupen på de nye "boobsa", og gjett hva: DEN DEKKA IKKE HALVPARTEN EN GANG!!!!!!! :danser: Var en 70 b cup..

Ellers så greier jeg å gjøre lettere husarbeid, ta ned klær fra tørk, oppv.msk, smårydding osv.. Tar det i mitt eget tempo og er veldig forsiktig..

Kveldsstell på ungene i går for første gang aleine etter op, gikk bra det og, med litt hjelp fra eldstemann :)

Prøøøøøøøøøve å huske bilder i kveld!

Skrevet

Føler meg mer og mer "normal" for hver dag som går! Fortsatt litt vondt, spes når jeg skal opp av senga, men har finni en super teknikk nå! Tar fortsatt en litt sterkere smertesillende (ikke de jeg fikk med fra klinikken, de var ALTFOR sterke i lengden) i ny og ne.. Også er jeg fortsatt stiv og støl på en måte..

Og i går etter dusjen måte jeg bare prøve engammel bh.. Bare prøvde å legge cupen på de nye "boobsa", og gjett hva: DEN DEKKA IKKE HALVPARTEN EN GANG!!!!!!! :danser: Var en 70 b cup..

Ellers så greier jeg å gjøre lettere husarbeid, ta ned klær fra tørk, oppv.msk, smårydding osv.. Tar det i mitt eget tempo og er veldig forsiktig..

Kveldsstell på ungene i går for første gang aleine etter op, gikk bra det og, med litt hjelp fra eldstemann :)

Hihi.... Ser d for meg, dekker ikke halve puppen engang... Aaallriiiiiight!!!!:)

Haha!!!

Godt å høre at formen er stigende...!! Var du nervøs før du skulle opereres eller gikk d greit?

Kan ikke skjønne hvordan dagene skal gåååå!!! Vil også!!!:)

Er veldig spent på resultatet ditt, siden vi er såpass like...

Ja prøøøøv å husk! ;)

Herregud jeg kommer til å BO foran speilet dagene etterpå!!!

Oh JOOOOY!!!

Skrevet

JennyA:

I morgen er det 21 dager igjen!!!! :)

Whoop-whoooop!!!!!:))

Skrevet

Ja,vil se bilder! Og alle dere andre også!

Skrevet

JennyA:

I morgen er det 21 dager igjen!!!! :)

Whoop-whoooop!!!!!:))

Ja, jeg er nervøs!!

Skrevet

Jeg vil gjerne se bilder også hvis noen vil dele :)

Skrevet

Ja, jeg er nervøs!!

Kjenner det kribler litt ja, men det er bare herlig, bare en bekreftlse på at dette ENDELIG skal gjennomføres!!!! :)

Gleder meg til å få tilsendt litt mer bilder på PM jeg..... ;)

Skrevet

Ja, da var det bare 12 dager igjen da, og jeg har fått kontrakt, info og resepter i posten :)

Men så har jeg klart det utrolige da vet dere.. Jeg har klart å få SOPP på den ene brystvorta!!!! Fy flate er det mulig! Jævlig nasty!! Høres forsåvidt ekklere ut enn det er men..

Uansett.. ekkelt eller ei så lurer jeg jo på om dette kan ha noe å si for operasjonen? Jeg skal bruke canesten til det blir borte og to uker etter symptomene er vekk. Så det vil jo da si at jeg kommer til å måtte bruke det i tiden før, på og etter operasjonen. Hva tror dere? Jetamio: Er ikke du sykepleier? Kanskje du kan hjelpe meg?? :sjenert:

Jeg bør jo såklart ringe fornebuklinikken å høre, men tenkte å høre med dere først jeg..

Skrevet

Ja, da var det bare 12 dager igjen da, og jeg har fått kontrakt, info og resepter i posten :)

Men så har jeg klart det utrolige da vet dere.. Jeg har klart å få SOPP på den ene brystvorta!!!! Fy flate er det mulig! Jævlig nasty!! Høres forsåvidt ekklere ut enn det er men..

Uansett.. ekkelt eller ei så lurer jeg jo på om dette kan ha noe å si for operasjonen? Jeg skal bruke canesten til det blir borte og to uker etter symptomene er vekk. Så det vil jo da si at jeg kommer til å måtte bruke det i tiden før, på og etter operasjonen. Hva tror dere? Jetamio: Er ikke du sykepleier? Kanskje du kan hjelpe meg?? :sjenert:

Jeg bør jo såklart ringe fornebuklinikken å høre, men tenkte å høre med dere først jeg..

Hm.. Kjedelige greier!!:( om du behandler med canesten så vil d jo gi seg ganske fort, men ja, er jo tiden etterpå, hvis du skal drive og smøre deg da...

Nei, ring klinikken å hør, så vet du med en gang!!:)

...og oppdater her inne, ble nysgjerrig jeg nå.. -og greit å vite!!!:)

Wow... 12 dager... Det er jo INGENTING!!!!!

Skrevet

Ja, det skjønner jeg godt at du er :)

Jeg har tenkt på dette så utrolig lenge, men det er først nå jeg føler meg veldig sikker på at dette er det rette for meg. Jeg vil ikke ha noen gigapupper, men bare så at de passer kroppen min bedre. Ligger mellom en a-b cup nå, men føler liksom at begge deler blir feil. Er 1,72 og veier 59 kilo.

Jeg er litt grønn på dette da, selvom jeg har lest mye om det, og funnet mye info, men jeg må bare spørre - Hvor lang tid pleier det som regel å ta fra du ringer og ber om en time til du får time til konsultasjon?

Jeg sende mail til klinikken på kvelden og de ringte meg på formiddagen etterpå. og jeg fikk time til konsultasjon samme dag :)

Skrevet

Til dere som har operert:

Jeg lurer litt på hvor selvstendige dere var de første dagene?

Jeg kommer mest sannsynlig til å måtte være alene på dagen siden mamma og pappa jobber. Hvis det er helt krise kan de sikkert ta seg fri fra jobb, men vil jo helst at de skal slippe det da!

Måtte dere ha hjelp til absolutt ALT liksom? Eller var det sånn at dere kunne klart dere stort sett selv hvis dere måtte?

Heldigvis for meg så har jeg partyblære :P så kan holde meg ganske lenge uten å gå på do hvis jeg ikke kommer meg opp av sofaen uten hjelp.

Er veldig nysjerrig på hvordan de første dagene er, og skal innrømme at jeg gruer meg veldig til akuratt de dagene da jeg aldri har hatt SKIKKELIG vondt før... Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forberede meg på smerten når jeg ikke har noe å sammenligne med!

Skal inrømme at jeg begynner å gruer meg fælt nå altså!!

Jeg klarte ikke gjøre noenting selv den føste uka sånn ca.. :P men det er veldig forskjellig fra person til person :)

Skrevet (endret)

Jeg syntes det er så koselig å lese om dere som teller ned :) jeg hadde 30 dager å vente fra konsultasjon til OP-dagen. Både vennneparet jeg bodde hos etter OP og de på jobb holdt på å bli gale av tellinga mi :P nå er det straks 6mnd siden OP! :O tiden går mye fortere etterpå :P hehe :)

Endret av dingding
Skrevet

Hjelpepleier ;)

Har vært mye borti Canesten og sopp i forbindelse på jobb, men aldri på noen som skal opereres.. Så kan nok ikke hjelpe deg så mye der gett..

Men etter det jeg vet så er jo ikke sopp (hvertfall ikke den typen som blir behandlet med Canesten) smittsomt, og canesten får man jo også kjøpt resept-fritt på apoteket så det er jo ikke noe "heavy" greier liksom... Og du skal jo ikke legge inn via b.vortene?

Troooooor vel ikke det er noe problem, men er ikke sikker..

Ring å hør med de, de er utrolig hjelpsomme på Fornebu!!

Klem

Skrevet

Jeg syntes det er så koselig å lese om dere som teller ned :) jeg hadde 30 dager å vente fra konsultasjon til OP-dagen. Både vennneparet jeg bodde hos etter OP og de på jobb holdt på å bli gale av tellinga mi :P nå er det straks 6mnd siden OP! :O tiden går mye fortere etterpå :P hehe :)

Hei DingDing!

Et par spm bare:

Hvor lenge brukte du sterkere sm.stillende enn paracet?

Og hvor lenge brukte du nedpressbåndet?

Alt bra med "Jentene"?

Skrevet

Ja, får vel ringe de for å være sikker :)

Jetamio: Bruker du nedpressbånd? Har ikke hørt om noen som har blitt operert fornebuklinikken som har brukt det før? Eller er jeg helt på jordet nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...