Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

DA har jeg bestemt meg, var på kons nr 2 idag på Fornebuklinikken!!:)

Så det har jeg allerede signert kontrakt og alt...

Skulle egentlig til Colosseum etterpå, men fikk avbestilt, føler meg så trygg på Fornebu og hvertfall etter praten med Barstad idag, føler jeg at han vet hva jeg vil og er trygg på at han "vet hva han driver med"....:)

Vi kom fram til høyprofil under muskel ca 375g.

Det kommer til å bli bra tror jeg!!:)

Fikk prøvd proteser idag og det føltes kjempebra!!!

Profilen og str passet min kropp veldig bra synes jeg, LITT str på men likevel innenfor "normalen" og ikke så "vulgært"...

Liker tanken på at jeg fortsatt vil ha litt "heng" i brystene, da blir det bare mer naturlig tror jeg, og det er akkurat det jeg er på utkikk etter!!!:)

Kunne ikke ha en så mye mindre str heller, da jeg har litt heng fra før og må "fylle inn" det tomrommet jeg har...:)

Iiiiiiih!!!! Gleeeeeeder meg!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at du har bestemt deg!! :) Da ble det uten løft da eller?

Skrevet

Godt å høre at du har bestemt deg!! :) Da ble det uten løft da eller?

Ja uten løft!!:) kan jo alltids ta løft senere også om det skulle bli nødvendig...:)

Vil nok ende opp med en full C hvertfall, tror jeg.... Hehe, skal høre med dem om det etterhvert...

Så veldig bra ut hvertfall... Og bh str er jo vanskelig for dem å si..

Men jeg hadde på meg en bh med en god del innlegg i, og de blir ca sånn..

Blir jo helt suuupert... No more super-mye innlegg i bh'er sånn at de står av seg selv på gulvet.... Haha

Skrevet

Jeg har fått grønt kort! Det blir nye pupper på meg! :bolledeig:

Skrevet

Jeg har fått grønt kort! Det blir nye pupper på meg! :bolledeig:

Hahaha herlig!!!:) hvem gav "tillatelse" da?? ;)

Når/hvem/hvor/hvor mye???:)

Skrevet

Hva betyr "rykte" som står inne på profilen min...? hm., helt ny på det her jeg.. :)

Skrevet

Hva betyr "rykte" som står inne på profilen min...? hm., helt ny på det her jeg.. :)

Har ikke peiling!

Hihi, da blir det du og jeg formiddagen 30.sept da!!

Skrevet

Jaaaa!!! Hehe.. Når kl skulle du igjen??:)

Skal møte opp 1045

Skrevet

Jaaaa!!! Hehe.. Når kl skulle du igjen??:)

Skal møte opp 1045

09.45, så en time før deg. Er kanskje ferdig operert jeg da. Gulp!

Skrevet

nå går jeg og legger meg, så når jeg våkner i morgen er det 22 dager igjen til op! Det er jo ingenting!!!!!!

Skrevet

Hahaha herlig!!!:) hvem gav "tillatelse" da?? ;)

Når/hvem/hvor/hvor mye???:)

Samboeren min, han ville betale til og med, haha :gjeiper:

Har ikke planlagt så mye enda, men blir nok Fornebu siden søsteren min var så fornøyd der :)

Tenker rundt 300, men får nok se hva de sier på konsultasjon.

Skrevet

Samboeren min, han ville betale til og med, haha :gjeiper:

Har ikke planlagt så mye enda, men blir nok Fornebu siden søsteren min var så fornøyd der :)

Tenker rundt 300, men får nok se hva de sier på konsultasjon.

Hihi...:) så bra!!:) ja blir vel en del renter på det etterhvert... Mihihii...

Ja Dr.Barstad anbefales hvertfall! Han er så nøye når han forklarer, tegner, viser bilder etc..

Skal legge inn 375 så håper d blir bra.... Man kan jo ikke sammenligne seg med noen - desverre...:( så vanskelig og si...

Må bare stole på kirurgen!! :)

Sa hvertfall til han at jeg vil jo ha LITT str på dem når jeg først skal gjøre det... Men vil ikke ha "vulgært" store, heller naturlig!!

Gleder meeeeeeg!!!:)

Skrevet

nå går jeg og legger meg, så når jeg våkner i morgen er det 22 dager igjen til op! Det er jo ingenting!!!!!!

Haha, stemmer det!!! :) og dagen etter DET er det jo bare TRE uker til, og det er jo HVERTFALL ikke lenge til!!!!:)

Skrevet

Har en oppfordring til dere alle når det gjelder valg av størrelse: Husk at det er like mange forskjelige meninger om hva som er passe str blant kirurger som det er blant alle andre. Jeg sier ikke at man ikke skal høre på kirurgen, men er du ikke HELT sikker, oppsøk i hvert en/flere andre for å forsikre deg. Ofte vil du oppleve at andre anbefaler noe annet.

Det er din kropp, og du skal selvsagt ha det siste ordet.

Det er et faktum at de fleste som opereres på nytt, gjør det for å øke str, nesten ingen opereres for å gå ned i str.... Vi er vel litt sånn "mer vil ha mer" også.

Skrevet

Jeg er enig i at man burde gå til flere forskjellige før man opereres. Det gjorde jeg, og er virkelig glad for at jeg gjorde det. Alle sier at man burde legge inn mer enn man først tenkte, siden de fleste tenker etter operasjonen at de la inn for lite. Jeg skulle gjerne ha lagt inn mere, men det var ikke plass til mere hos meg, og jeg vil ikke at det skal skje komplikasjoner. Jeg er ung og tynn, så jeg får heller legge inn mere neste gang :) hehe

Skrevet (endret)

Klarte å poste samme innlegg to ganger men aner ikke hvordan man sletter det :sjenert:

Endret av BareeMeg
Skrevet

Da har jeg vært til konsultasjon:)

Det eneste jeg klarte å bestemme meg for var at jeg skal ha.

Problemet er at jeg har ikke anelse om hvilken str jeg skal velge, og synes ikke jeg fikk noe klart svar fra legen. Han mente at jeg kunne legge inn alt fra 300 til 500.

Forklarte at jeg ville ha full C, men han syntes det var litt vanskelig for alle bhèr var forskjellige.. noe jeg også skjønner da.

Han antydet rundt 300 - 350. At de så det best under operasjonen.

Men.. jeg vil vite nå. Er livredd for at de skal bli for store, og livredd for at de skal bli for små slik at jeg angrer etterpå. Og dumme meg hadde jo på meg en push-up bh og veldig løs-sittende genser. Så når jeg prøvde med innlegg så fikk jeg ikke følelsen av hvordan de ble seende ut.

Hvordan klarte dere å bestemme dere for str??

Det er det eneste jeg må finne ut før jeg bestiller meg time til operasjon, og nå er jeg veldig utolmodig :fnise:

Skrevet

Har en oppfordring til dere alle når det gjelder valg av størrelse: Husk at det er like mange forskjelige meninger om hva som er passe str blant kirurger som det er blant alle andre. Jeg sier ikke at man ikke skal høre på kirurgen, men er du ikke HELT sikker, oppsøk i hvert en/flere andre for å forsikre deg. Ofte vil du oppleve at andre anbefaler noe annet.

Det er din kropp, og du skal selvsagt ha det siste ordet.

Det er et faktum at de fleste som opereres på nytt, gjør det for å øke str, nesten ingen opereres for å gå ned i str.... Vi er vel litt sånn "mer vil ha mer" også.

Ja jeg signerer på denne jeg...:)

Har jo vært fryktelig i tvil selv, og bestilte likså greit ekstra konsultasjoner..

Er ikke småtterier det her, sådde gjelder å høre på hva kirurgen sier, kjenne etter selv på magefølelsen og være klar over hvordan det KAN bli, alt blir jo ca.. Siden man ikke kan sammenligne seg med noen andre heller..:)

Barstad var opptatt av at jeg skjønte hvordan det kom til å bli (sånn ca) ville ikke "selge med en ide" som ikke hadde rot i virkeligheten liksom..:)

Blir veldig spennende å se!!!

JennyA: nå er det baaaaare 22 dager til vi skal i ilden!!!!:)

Skrevet (endret)

Da har jeg vært til konsultasjon:)

Det eneste jeg klarte å bestemme meg for var at jeg skal ha.

Problemet er at jeg har ikke anelse om hvilken str jeg skal velge, og synes ikke jeg fikk noe klart svar fra legen. Han mente at jeg kunne legge inn alt fra 300 til 500.

Forklarte at jeg ville ha full C, men han syntes det var litt vanskelig for alle bhèr var forskjellige.. noe jeg også skjønner da.

Han antydet rundt 300 - 350. At de så det best under operasjonen.

Men.. jeg vil vite nå. Er livredd for at de skal bli for store, og livredd for at de skal bli for små slik at jeg angrer etterpå. Og dumme meg hadde jo på meg en push-up bh og veldig løs-sittende genser. Så når jeg prøvde med innlegg så fikk jeg ikke følelsen av hvordan de ble seende ut.

Hvordan klarte dere å bestemme dere for str??

Det er det eneste jeg må finne ut før jeg bestiller meg time til operasjon, og nå er jeg veldig utolmodig :fnise:

Så spennende!!:)

Vet du hva? Jeg hadde samme selv jeg, kjempevanskelig, til jeg var på kons nr TO i går...

Da hadde jeg flere spm på ting jeg hadde tenkt på siden forrige gang.. (jeg holdt av operasjonsdato etter første konsultasjon selv om jeg var veeeeldig i tvil!!!)

Du kan også kjøpe deg en bh uten innlegg, og ta med den neste gang evnt...? Så kan man jo "fylle" den opp og se hvor mye det blir?

Men du hadde push-up og løst sittende genser..? Det tok du vel av uansett og fikk prøve innlegg i en sportsbh?

Om du har en spesiell dag du kan opereres på, ville jeg holdt av den dagen også heller bestille en til time før det for å avklare litt mer..:)

Vet ikke helt hvilken str jeg vil ende opp med, men jeg hadde på en bh når jeg kom dit igår med ganske mye innlegg i, og han mente jeg ville få et resultat som ikke var så langt unna det.. Og det er jo kjempebra, da kan man få enda litt større ved å bruke push-up samtidig som det ikke blir for vulgært i bikini feks....:)

Jeg skal gå å prøve bh'er utenpå den push-upen jeg hadde på i går og se sånn ca hvor stor bh jeg vil ende opp med..

Lykke til da!!!

Hadde de mye ledig framover eller må du vente lenge til en evnt operasjon?

Endret av Mememe
Skrevet

Så spennende!!:)

Vet du hva? Jeg hadde samme selv jeg, kjempevanskelig, til jeg var på kons nr TO i går...

Da hadde jeg flere spm på ting jeg hadde tenkt på siden forrige gang.. (jeg holdt av operasjonsdato etter første konsultasjon selv om jeg var veeeeldig i tvil!!!)

Du kan også kjøpe deg en bh uten innlegg, og ta med den neste gang evnt...? Så kan man jo "fylle" den opp og se hvor mye det blir?

Men du hadde push-up og løst sittende genser..? Det tok du vel av uansett og fikk prøve innlegg i en sportsbh?

Om du har en spesiell dag du kan opereres på, ville jeg holdt av den dagen også heller bestille en til time før det for å avklare litt mer..:)

Vet ikke helt hvilken str jeg vil ende opp med, men jeg hadde på en bh når jeg kom dit igår med ganske mye innlegg i, og han mente jeg ville få et resultat som ikke var så langt unna det.. Og det er jo kjempebra, da kan man få enda litt større ved å bruke push-up samtidig som det ikke blir for vulgært i bikini feks....:)

Jeg skal gå å prøve bh'er utenpå den push-upen jeg hadde på i går og se sånn ca hvor stor bh jeg vil ende opp med..

Lykke til da!!!

Hadde de mye ledig framover eller må du vente lenge til en evnt operasjon?

Ja, det er kjempespennende.

Ringte akkurat klinikken for å høre om en konsultasjon til jeg også. Og det skulle jeg få neste uke, hvis det var ok at jeg kom inn til en annen lege. Og det synes jeg egentlig kan være greit.. ikke at det var noe feil med han jeg var til i går.. men kjekt å få snakket med en til.

Fikk ikke prøve med sports-bh nei, og det så litt rart ut når jeg prøvde med innlegg i push-up bhèn :fnise: Så jeg fikk liksom ikke noen formening om hvordan det blir seende ut.

Sitter å funderer på om jeg skal kjøre å kjøpe meg en sports-bh og prøve med den neste gang. Hvis jeg kjøper den i den str jeg ønsker å få så er det jo bare å fylle opp på neste konsultasjon. Huff, vanskelig dette :)

Tror jeg skal snakke litt med gubben i dag, og sette av time til operasjon. Var jo ikke mere enn 3-4 ukers ventetid, så får jeg en konsultasjon før det så må det jo bli greit. :)

Lykke til, er jo ikke lenge igjen til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...