Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, der var ordet jeg leta etter... Skrapa faktisk....:)

Samme her, vil ikke at boobsa ska være det første som kommer inn i rommet liksom, men vil jo likevel HA litt da...:) fin-stort, ikke svææært...

Sykt stor forskjell her ihvertfall, med "bare" 265ml liksom..

Fikk litt sjokk når jeg stod på vekta på op salen, knappe 50 kg (etter faste da), så tror ikke noe større på meg hadde blitt fint..

Men har jo litt rumpe iallefall, så foreløpig tror jeg det blir veldig bra!

Teller ned dager til deres op jeg å..

Bianca91 21 sep,

Mememe og JennyA 30 sep,

Ikke sant?

Forresten så fant jeg et par fine spileløse Bher på nelly.com og laredoute.. Men vet jo ikke helt hvem str jeg blir ennå, men omkretsen endres vel ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk litt sjokk når jeg stod på vekta på op salen, knappe 50 kg (etter faste da), så tror ikke noe større på meg hadde blitt fint..

Bianca91 21 sep,

Mememe og JennyA 30 sep,

Ikke sant?

Forresten så fant jeg et par fine spileløse Bher på nelly.com og laredoute.. Men vet jo ikke helt hvem str jeg blir ennå, men omkretsen endres vel ikke?

Ja, riktig dato det :)

Gikk du på vekta inne på operasjonsstuen? Huff, jeg har gått litt opp nå over sommeren jeg.. skulle være ekstra flink nå før op, siden det blir noen uker uten trening etter op, men så har det vært mye med jobb, sykdom og barnehagestart på yngste jenta mi. Ergo lite trening, mye godis og litt mye mat. Kanskje jeg skal hive meg rundt de neste 4 ukene og spreng-trene..haha!

Skrevet

Så forresten noen greie spileløse på lindex også. www.victoriassecret.com er det også fine spileløse, og mange fine med spile. Rart at en del av bhene kun går opp til c-cup!

Skrevet

Ja, riktig dato det :)

Gikk du på vekta inne på operasjonsstuen? Huff, jeg har gått litt opp nå over sommeren jeg.. skulle være ekstra flink nå før op, siden det blir noen uker uten trening etter op, men så har det vært mye med jobb, sykdom og barnehagestart på yngste jenta mi. Ergo lite trening, mye godis og litt mye mat. Kanskje jeg skal hive meg rundt de neste 4 ukene og spreng-trene..haha!

Har vel med narkosen å gjøre tenker jeg..

Helt ærlig så trur jeg jeg hadde droppa treninga før op, er jo greit å være i form, men man kan jo ikke trene på 4-6 uker etterpå så da sitter man jo på samme plass igjen da ;)

Trur jeg spare VS behene til jeg kan bruke spiler, men da trur jeg jaggu visaen får bein å gå på altså ;)

Skrevet

Har vel med narkosen å gjøre tenker jeg..

Helt ærlig så trur jeg jeg hadde droppa treninga før op, er jo greit å være i form, men man kan jo ikke trene på 4-6 uker etterpå så da sitter man jo på samme plass igjen da ;)

Trur jeg spare VS behene til jeg kan bruke spiler, men da trur jeg jaggu visaen får bein å gå på altså ;)

Ja gleder meg til neste utenlands-tur, da bookes ferien etter hvor VS er... No kidding!!!!:)

Var i USA for en stund siden og d var jo en SKAM og ikke shoppe bananas på VS, men ser man ut som et freak-show på overkroppen, så kan selv ikke VS hjelpe deg...... Angels eller ikke.... ;) haha

Skrevet

Bianca91 21 sep,

Mememe og JennyA 30 sep,

Ikke sant?

Ja riktig dato!!!!!:)

Så bra m tips til spileløse bher - bring it on!!

Nei omkrets rundt endres vel ikke....? Tror ikke jeg heller...

Men om man kjøper på nett så kan man jo få billig også.. Man kan jo prøve i butikken før man bestiller..?

Åååh... Gleder meg til å klikke hjem god-biter!!!! :)

Skrevet

Det er nå 11 uker siden operasjonen. Jeg var hos dr Lykke på Nobel clinic. Han ville nok egentlig anbefale meg et løft først, men etter å ha snakket litt om mine forventninger ble vi enige om bare å fylle på. Jeg fikk inn 335 i hvert bryst. Pga noe heng, mente Lykke at protesen kunne legge seg litt høyere opp enn folden i brystet mitt. Men sånn er det ikke. Protesen har sklidd ned i folden, med det resultat av at jeg kjenner kanten ganske så godt. Det gjør ingenting, men er ganske rart å ta på.

Teip måtte jeg slutte med etter 5,5 uker. Da begynte jeg å reagere på den.

Ellers syns jeg det er litt merkelig at ulike klinikker går ut med ulike tidspunkt for når man kan bruke bh med spiler. Nobel clinic sier man kan begynne etter 6 måneder, mens andre sier 6 uker! Det er så rart! Har noen feil, liksom??

Skrevet

Det er nå 11 uker siden operasjonen. Jeg var hos dr Lykke på Nobel clinic. Han ville nok egentlig anbefale meg et løft først, men etter å ha snakket litt om mine forventninger ble vi enige om bare å fylle på. Jeg fikk inn 335 i hvert bryst. Pga noe heng, mente Lykke at protesen kunne legge seg litt høyere opp enn folden i brystet mitt. Men sånn er det ikke. Protesen har sklidd ned i folden, med det resultat av at jeg kjenner kanten ganske så godt. Det gjør ingenting, men er ganske rart å ta på.

Teip måtte jeg slutte med etter 5,5 uker. Da begynte jeg å reagere på den.

Ellers syns jeg det er litt merkelig at ulike klinikker går ut med ulike tidspunkt for når man kan bruke bh med spiler. Nobel clinic sier man kan begynne etter 6 måneder, mens andre sier 6 uker! Det er så rart! Har noen feil, liksom??

Ja det er merkelig at de sier så forskjellig...

Men når han anbefalte løft først, hvor mange gram var d snakk om da eventuelt? Og kunne du ta det i en og samme operasjon..?

De er merkelige og ta på...? Oææ... Høres skremmende ut... Hehe..

Har fått anbefalt litt forskjellig selv skjønner du, løft/ikke løft og akkurat nå vil jeg ikke ha løft, men fylle inn det som "mangler" haha..

Hvilken str vil du ende opp med sånn ca...?

Skrevet

Da skal jeg på konsultasjon imorgen, hos Barstad på Fornebuklinikken! :hoppendeglad: Men hvilke spørsmål stilte dere? Sitter å skal skrive ned spørsmål nå, men kommer ikke på et eneste ett!.. :forvirret: Jeg har jo egentlig tusen spørsmål, men nå er det helt tomt oppi hodet mitt.. hehe : )

Skrevet

Da skal jeg på konsultasjon imorgen, hos Barstad på Fornebuklinikken! :hoppendeglad: Men hvilke spørsmål stilte dere? Sitter å skal skrive ned spørsmål nå, men kommer ikke på et eneste ett!.. :forvirret: Jeg har jo egentlig tusen spørsmål, men nå er det helt tomt oppi hodet mitt.. hehe : )

Så bra!!:) er ikke noe problem å være hos han, han forklarte veldig bra og nøye for meg hvertfall.. Begrunnet hvorfor det ene og det andre...:)

Tror du kommer på spørsmål etterhvert!!:) så får du prøve forskjellige proteser inni en sports-bh..

Eneste er vel at du kan tenke på hvilket resultat du ønsker deg, og høre med han hva han mener passer til deg...?

Masse lykke til!!:)

Si hva han sa etter imorgen da..?

Skrevet (endret)

Ja, det dukker helt sikkert opp endel spørsmål iløpet av timen :) Jeg er ganske lik deg i høyde og vekt faktisk. 160 og 52kg. Men ingen barn..

Ja, skal skrive imorgen hva som blir avtalt! :D ååh, gleder meg!! :hoppendeglad: Tusen takk!:) Gruer meg bittelitt til å kle av meg, men vet det er dumt.. :P

Endret av Rasberry
Skrevet

Hihi...:) ja spør du MEG sier jeg bare GOOOO!!! men det er vel fordi jeg er så syyyykt tagget til det her nå!!:) haha

Ja, det skjønner jeg godt at du er :)

Jeg har tenkt på dette så utrolig lenge, men det er først nå jeg føler meg veldig sikker på at dette er det rette for meg. Jeg vil ikke ha noen gigapupper, men bare så at de passer kroppen min bedre. Ligger mellom en a-b cup nå, men føler liksom at begge deler blir feil. Er 1,72 og veier 59 kilo.

Jeg er litt grønn på dette da, selvom jeg har lest mye om det, og funnet mye info, men jeg må bare spørre - Hvor lang tid pleier det som regel å ta fra du ringer og ber om en time til du får time til konsultasjon?

Skrevet

Så gøy!!!

Spent på å høre åssen det går ;)

Skrevet

Så godt å høre...:) står mellom Bjærke på Colosseum eller Barstad på Fornebu for meg...

Har 2.gangs konsultasjon begge steder neste uke...så får se...

De gav så utrolig forskjellige råd...

Bjørke mente uten løft og 400g, Barstad mente løft og 280 g....

Jada.... Fikk "pruta" meg opp og ned til 380 og 310g.... Spent å se hva det blir til, er veeeeeldig i tvil, men vil ikke ha løft egentlig...

Litt heng er bare helt naturlig etter 2 barn liksom.....

Jeg ville egentlig ha anbefalt deg å høre på kirurgen, men ikke lett når du får to så forskjellige anbefalinger...

Jeg er jo Ingen ekspert, men skjønner jo at du helst vil slippe løft. Var ikke snakk om det engang når jeg var på konsultasjon. Jeg hadde litt heng etter å ha ammet to barn, men nå henger de ikke overhodet.

Du får ha lykke til på konsultasjons runde nr. 2, håper du blir litt klokere da. Også må du holde oss oppdatert;-)))

Kan som sagt hvertfall anbefale dr. Bjærke.

Skrevet

Hei Mememe!

Jeg bruker iPhonen nå, får ikke til å quote deg!

Vi snakket aldri om hvor mye jeg burde legge inn om jeg tok løft også. Han anbefalte evt å ta det i to operasjoner, først løft og så legge inn etterpå.

Jeg endte opp med 75 D, eller 75E. Litt forskjellig på ulike bh hva som føles best! Er veldig fornøyd med størrelsen. Jeg har en del kjøtt ( eller kalles det fett??) på kroppen. Er 166 høy og veier 66kg. Men så er jeg midt i 30 åra og har fått to unger. Syns de passer til kroppen min!

Skrevet

Ja, det dukker helt sikkert opp endel spørsmål iløpet av timen :) Jeg er ganske lik deg i høyde og vekt faktisk. 160 og 52kg. Men ingen barn..

Ja, skal skrive imorgen hva som blir avtalt! :D ååh, gleder meg!! :hoppendeglad: Tusen takk!:) Gruer meg bittelitt til å kle av meg, men vet det er dumt.. :P

Ja, jeg tenkte og veldig på det før den første kons.. KLE AV meg liksom...off...

Men gikk fort over!!:)

Skrevet

Hei Mememe!

Jeg bruker iPhonen nå, får ikke til å quote deg!

Vi snakket aldri om hvor mye jeg burde legge inn om jeg tok løft også. Han anbefalte evt å ta det i to operasjoner, først løft og så legge inn etterpå.

Jeg endte opp med 75 D, eller 75E. Litt forskjellig på ulike bh hva som føles best! Er veldig fornøyd med størrelsen. Jeg har en del kjøtt ( eller kalles det fett??) på kroppen. Er 166 høy og veier 66kg. Men så er jeg midt i 30 åra og har fått to unger. Syns de passer til kroppen min!

-bruker og iPhone, bare trykk på svar-knappen under det innlegget du vil svare på..:)

Jo, de sa det ja? Har hørt forskjellig det OG skjønner du, den ene mente en operasjon m løft, den andre to m løft...

Er til å bli tullete av vettu...:)

Høres jo bra ut d du sier da..!!:)

Kan nok ikke ha såpass mye tror jeg. Håper på en FULL C kaaaanskje liten D....:)

Er så utrolig spent!!!

Er ikke sunt å vente så lenge, tror gubben blir overlykkelig når d e gjort, snakker/tenker ikke på annet... Haha..

Må jo være dritt-lei stakkars... Haha

Skrevet

Jeg ville egentlig ha anbefalt deg å høre på kirurgen, men ikke lett når du får to så forskjellige anbefalinger...

Jeg er jo Ingen ekspert, men skjønner jo at du helst vil slippe løft. Var ikke snakk om det engang når jeg var på konsultasjon. Jeg hadde litt heng etter å ha ammet to barn, men nå henger de ikke overhodet.

Du får ha lykke til på konsultasjons runde nr. 2, håper du blir litt klokere da. Også må du holde oss oppdatert;-)))

Kan som sagt hvertfall anbefale dr. Bjærke.

Nei det er akkurat d, som du sier... Kan gjerne høre på kirurgen jeg, men HVEM av de liksom??:) haha..

Så du har ikke fått heng nå med innlegg?? Er det jeg tenker på skjønner du...

Og hvordan de ser ut i profil, om det er litt heng er d greit, men vil ikke ha såpass synlig at jeg kvier meg for å gå med strandkjole uten noe under feks..

Bjærke mente jeg ikke trengte det, men måtte fylle inn litt da evnt for å fylle tomrommet..

Så makes scense.... MEN Barstad mente at siden jeg først hadde FÅTT heng, så at han redd for å fylle inn såpass mye at det ble for tungt og ville skape mer heng etterhvert...

Ser jo begge sider...

Men har avtale på begge steder at OM jeg vil ha løft etterhvert, kan jeg få det som en type "pakkepris"- at jeg betaler de "resterende" på løftet, som jeg ville betalt med en gang... Forklarte litt feil kanskje men skjønner du..?

Jeg er veldig spent på å se resultatet ditt da... Kan du sende meg PM tror du...?

Sorry men må bare spørre..:)

Skrevet

Jeg har tenkt på dette så utrolig lenge, men det er først nå jeg føler meg veldig sikker på at dette er det rette for meg. Jeg vil ikke ha noen gigapupper, men bare så at de passer kroppen min bedre. Ligger mellom en a-b cup nå, men føler liksom at begge deler blir feil. Er 1,72 og veier 59 kilo.

Jeg er litt grønn på dette da, selvom jeg har lest mye om det, og funnet mye info, men jeg må bare spørre - Hvor lang tid pleier det som regel å ta fra du ringer og ber om en time til du får time til konsultasjon?

Som andre kanskje sier, har du ikke barn, så kanskje vent...?

Er utrolig kjiiiipt å tenke på, men jeg er hvertfall sykt glad for at jeg er ferdig med barn/amming nå fordi man vet aldri hvordan det påvirker kroppen din...

Puppene mine ser jo virkelig ikke uuuuut nå... Med strekkmerker og det hele... Oh JOY!!

MEN- om du har bestemt deg: :) så sier de at det kommer helt an på når på året du gjør det..

Er visst veldig travelt rundt ferier (forståelig nok..hehe)

Jeg fikk time ganske fort egentlig. Var på kons i juli og de hadde mulighet allerede i beg av august!!:) men da passet det ikke for meg..:(

Så det beste er jo egentlig å ta kontakt så fort som mulig hvis du har EN spes dato som klaffer...

Sånn som meg...:)

Er derfor jeg venter så lenge, er JEG som ikke kan før...:)

Skrevet

Sorry- leste time for operasjon jeg nå....:)

Er nesten samme svar da, en-to uker kanskje.. Tok d for meg hvertfall...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...