Mememe Skrevet 2. september 2011 #19061 Skrevet 2. september 2011 Først vil jeg si gratulerer til alle dere som har fått nye pupper den siste tiden. Det er nå over 4 mnd siden jeg fikk nye, og jeg er stor fornøyd. Har vært på etterkontroll i dag, og jeg kan ikke få fullrost dr. Bjærke på colosseum klnikken. Han forklarte meg, igjen, hvorfor han valgte den protesen han valgte, og hvorfor det ville bli det beste resultatet. Jeg fikk også se før-bilde, og da må jeg si jeg fikk sjokk. Kan ikke huske at jeg så sånn ut, og jeg er så glad for at jeg tok operasjon. Jeg har ingen plager overhodet med puppene, eneste er at jeg er litt sår rundt brystvortene. Det håper jeg skal bli bedre. Bjærke sa også at puppene kom til å bli litt mykere på undersiden etterhvert, på oversiden er de helt myke nå. Jeg kan på det varmeste anbefale Colosseum klnikken og dr. Bjærke. Han har gjort en kjempe jobb, og gitt meg helt fantastike fine pupper og gitt meg en super oppfølging jeg er veldig takknemlig for. Lykke til til alle dere andre, det kommer til å gå kjempe bra!!!! Så godt å høre... står mellom Bjærke på Colosseum eller Barstad på Fornebu for meg... Har 2.gangs konsultasjon begge steder neste uke...så får se... De gav så utrolig forskjellige råd... Bjørke mente uten løft og 400g, Barstad mente løft og 280 g.... Jada.... Fikk "pruta" meg opp og ned til 380 og 310g.... Spent å se hva det blir til, er veeeeeldig i tvil, men vil ikke ha løft egentlig... Litt heng er bare helt naturlig etter 2 barn liksom.....
Jetamio Skrevet 3. september 2011 #19062 Skrevet 3. september 2011 Jeg er ganske sikker på at det er det samme jeg kommer til å få. Var det Barstad anbefalte meg ihvertfall Ble du opperert av Barstad eller Schistad? Godt at formen er bra Jeg ble operert av Schistad, men var på Konsult hos Barstad.. Gøy å se på str vi blir etterhvert da, foreløpig har jeg ikke sett dem, men han tippet en full c, og da er jeg superfornøyd! Har sovet sammenhengende fra 1 til litt over 5 i natt, og merker det er litt mere vondt nå. Ingen syke smerter, men litt godt å ha de sterke smertestillende ja:)
Mememe Skrevet 3. september 2011 #19064 Skrevet 3. september 2011 Jeg ble operert av Schistad, men var på Konsult hos Barstad.. Gøy å se på str vi blir etterhvert da, foreløpig har jeg ikke sett dem, men han tippet en full c, og da er jeg superfornøyd! Har sovet sammenhengende fra 1 til litt over 5 i natt, og merker det er litt mere vondt nå. Ingen syke smerter, men litt godt å ha de sterke smertestillende ja:) Ble det den str dere avtalte på forhånd? Skal ha operasjon veldig tidlig, først ut den dagen tror jeg, så vurderer overnatting kvelden før jeg da... Kjipt å sitte fast i trafikken liksom.... Haha
Jenny A Skrevet 3. september 2011 #19065 Skrevet 3. september 2011 Under 4 uker igjen!!!! Wohoooo!!!! 27 dager igjen, og vi begynner nedtelling, ikke sant?
dingding Skrevet 3. september 2011 #19066 Skrevet 3. september 2011 Jeg vil gjerne se bilder hvis noen vil sende gøy å se andres resultater :D
Jetamio Skrevet 3. september 2011 #19067 Skrevet 3. september 2011 Ble det den str dere avtalte på forhånd? Skal ha operasjon veldig tidlig, først ut den dagen tror jeg, så vurderer overnatting kvelden før jeg da... Kjipt å sitte fast i trafikken liksom.... Haha Ble ca den str vi ble enige om, men annerledes profil:) beg å nærme seg for deg/ dere og nå.. Blir spennende å høre hva de sier på 2 konsult:)
Mememe Skrevet 3. september 2011 #19068 Skrevet 3. september 2011 27 dager igjen, og vi begynner nedtelling, ikke sant? Haha, u BET!!!! kan ikke skjønne at d snart skal skjeeee... Har venta siden 1.mann kom, hun er 4 år.... NIRVANA!!! Haha!! 27 dager ja..neste uke er vi nede under 20 tallet... Off minner meg om siste tiden før termin dette her...haha
Mememe Skrevet 3. september 2011 #19069 Skrevet 3. september 2011 Ble ca den str vi ble enige om, men annerledes profil:) beg å nærme seg for deg/ dere og nå.. Blir spennende å høre hva de sier på 2 konsult:) Jaaa... du hørte hva JennyA sa; 27 dager igjen!!! Veldig spent på onsdagen, da skal jeg tilbake begge steder.. Litt mere "utover-profil" i stedenfor i bredden....? Stemmer det? Vi er ganske likt bygd kanskje, eller, vi er samme høyde/vekt hvertfall.. "rart" at det skal gjøre så stort utslag med under 300g på noen og ikke på andre.. Vil ha liten D tror jeg.. Mener det hadde vært fint.. Kanskje..? Haha.. Er det rart man blir helt tullete av det her..?
Jetamio Skrevet 3. september 2011 #19070 Skrevet 3. september 2011 Jaaa... du hørte hva JennyA sa; 27 dager igjen!!! Veldig spent på onsdagen, da skal jeg tilbake begge steder.. Litt mere "utover-profil" i stedenfor i bredden....? Stemmer det? Vi er ganske likt bygd kanskje, eller, vi er samme høyde/vekt hvertfall.. "rart" at det skal gjøre så stort utslag med under 300g på noen og ikke på andre.. Vil ha liten D tror jeg.. Mener det hadde vært fint.. Kanskje..? Haha.. Er det rart man blir helt tullete av det her..? Under 4 uker!!! jeeeeey! ja, tror de er litt spissere.. men er jo helt skrapa på overkroppen, så han mente det ikke ville bli så fint med puppene under arma liksom.. Er det forresten noen som har en link til litt mere forklaring ang profiler?? Nuh skal jeg å mannen på badet å ta av kompressen og sjekke resultatet Gru/gleder meg.... :gjeiper:
Lulu21 Skrevet 3. september 2011 #19071 Skrevet 3. september 2011 Nå tror jeg det er like før jeg melder meg inn i denne tråden jenter
sanssouci Skrevet 3. september 2011 #19072 Skrevet 3. september 2011 Hei alle sammen! Det er nå litt over 6 mnd siden min operasjon og jeg er kjempefornøyd! Jeg kjenner ikke noe til de lengre og elsker å ha bryster. De er ikke veldig store, men helt perfekt og jeg er så glad for at jeg hørte på Dr.Schistad! han er topp. Har lagt ut bilder av arr++ på bloggen nå, så bare å ta en titt:) -Sanssouci
Bianca91 Skrevet 3. september 2011 #19073 Skrevet 3. september 2011 Jetamio, så spennende at du skal se de for første gang!! Bare å si ifra hvis du har lyst til å dele bilde! (uten at du skal føle noe press ) hihi.. Lurer litt på det med profiler selv, for jeg er også som deg, forholdsvis flat på toppen Og sanssouci: Bloggen din har vært til veldig stor hjelp så tusen takk! og jeg syntes at du har fått ett fantastisk resultat!!
sanssouci Skrevet 3. september 2011 #19074 Skrevet 3. september 2011 Jetamio, så spennende at du skal se de for første gang!! Bare å si ifra hvis du har lyst til å dele bilde! (uten at du skal føle noe press ) hihi.. Lurer litt på det med profiler selv, for jeg er også som deg, forholdsvis flat på toppen Og sanssouci: Bloggen din har vært til veldig stor hjelp så tusen takk! og jeg syntes at du har fått ett fantastisk resultat!! Å så hyggelig!! Takk skal du ha:)
Jetamio Skrevet 3. september 2011 #19075 Skrevet 3. september 2011 Jetamio, så spennende at du skal se de for første gang!! Bare å si ifra hvis du har lyst til å dele bilde! (uten at du skal føle noe press ) hihi.. Lurer litt på det med profiler selv, for jeg er også som deg, forholdsvis flat på toppen Og sanssouci: Bloggen din har vært til veldig stor hjelp så tusen takk! og jeg syntes at du har fått ett fantastisk resultat!! OMG!!!! Veeeeeeeeldig fornøyd!!!! ganske så hovne ennå, men heeeeeelt utrolig! ikke blødd noe i kompressen i det hele tatt... Fikk skikkelig blodtrykksfall på badet, svima nesten av.. Men jobber i helsevesenet så er ikke helt grønn, så det gikk bra det og! De bildene vi tok nå ble ikke særlig bra, så tar nye ved neste "lufting" Gleeeeeed deg Bianca91
Bianca91 Skrevet 3. september 2011 #19076 Skrevet 3. september 2011 iiiii :D så braaa!!! :) Merker jeg blir litt gira her nå altså, bare 18 dager igjen (måtte jo telle jeg også ) Da gleder jeg meg til neste ''lufting'' hihi
Jetamio Skrevet 3. september 2011 #19077 Skrevet 3. september 2011 iiiii :D så braaa!!! :) Merker jeg blir litt gira her nå altså, bare 18 dager igjen (måtte jo telle jeg også ) Da gleder jeg meg til neste ''lufting'' hihi he he
Mememe Skrevet 3. september 2011 #19078 Skrevet 3. september 2011 Nå tror jeg det er like før jeg melder meg inn i denne tråden jenter Hihi... ja spør du MEG sier jeg bare GOOOO!!! men det er vel fordi jeg er så syyyykt tagget til det her nå!! haha
Mememe Skrevet 3. september 2011 #19079 Skrevet 3. september 2011 Under 4 uker!!! jeeeeey! ja, tror de er litt spissere.. men er jo helt skrapa på overkroppen, så han mente det ikke ville bli så fint med puppene under arma liksom.. Er det forresten noen som har en link til litt mere forklaring ang profiler?? Nuh skal jeg å mannen på badet å ta av kompressen og sjekke resultatet Gru/gleder meg.... :gjeiper: Hehe, der var ordet jeg leta etter... Skrapa faktisk.... Samme her, vil ikke at boobsa ska være det første som kommer inn i rommet liksom, men vil jo likevel HA litt da... fin-stort, ikke svææært...
Mememe Skrevet 3. september 2011 #19080 Skrevet 3. september 2011 OMG!!!! Veeeeeeeeldig fornøyd!!!! ganske så hovne ennå, men heeeeeelt utrolig! ikke blødd noe i kompressen i det hele tatt... Fikk skikkelig blodtrykksfall på badet, svima nesten av.. Men jobber i helsevesenet så er ikke helt grønn, så det gikk bra det og! De bildene vi tok nå ble ikke særlig bra, så tar nye ved neste "lufting" Gleeeeeed deg Bianca91 Oæææææ!!! Så spennende!!! gleder meg til neste lufting jeg og... Haha!!! Å herreGUD som jeg gleder meg!!!! TENK om FIRE UKER er det meg som er ny-operert.... GOSH!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå