Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig i form til å skrive ned historien min ;)

Sto opp tidlig mandags morning, og sambo kjørte meg inn til Nobel.

Ble tatt godt i mot av dr. Lykke, og vi ble enige om 330cc eller 360cc under muskel. Jeg ville egentlig ha over, da jeg driver aktivt med hest, men på meg anbefalte han sterkt under muskel, og det er vel stort sett det smarteste å høre på eksperten ;)

Jeg la meg på operasjonsbordet, og skravlet med anestesisykepleieren.. Det neste jeg husker er at jeg blir vekt av ei hyggelig sykepleier. Jeg fikk jo ikke med meg at jeg sovnet engang!! :P

Fikk vite at jeg hadde fått lagt inn 360cc, moderat profil, under muskel :)

Idag er puppene 3 døgn gammle, og jeg føler meg endelig sånn tålig oppegående! ;) Har gått heelt fint de andre dagene, men har stort sett sovi, og vært veldig sliten.. Sikkert pga all smertestillende jeg har svelget unna:P Tilogmed det å trykke på tastaturet har vært ubehagelig! Utrolig hva man bruker brystmusklene til :)

Idag har jeg kun tatt to paracet, og jeg fungerer helt fint. Høyre side føler jeg nesten er helt fin, men venstre side er litt vondere enda. Litt sånn brennende/sviende følelse oppå puppen liksom! Men, det går seg nok til :)

LYKKE TIL til dere andre som enda venter! Jeg hadde iallefall lett gjort det igjen :)

Gratulerer så mye med nye pupper!

Ser at du har lagt inn akkurat det som er tenkt at jeg skal legge inn. 360ml under muskel, moderat profil. Hvordan er du i størrelse? Jeg er 170cm høy og ca 60-61 kg, er 76cm under bysten og 88cm målt over puppene pr. i dag. Skal opereres 30.sept.

Misunner deg at du er på andre siden av operasjonen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med nye pupper!

Ser at du har lagt inn akkurat det som er tenkt at jeg skal legge inn. 360ml under muskel, moderat profil. Hvordan er du i størrelse? Jeg er 170cm høy og ca 60-61 kg, er 76cm under bysten og 88cm målt over puppene pr. i dag. Skal opereres 30.sept.

Misunner deg at du er på andre siden av operasjonen.....

Takk:) Må virkelig si at det er godt å ha det overstått!

Når du nevner det.. Jeg glemte å måle over puppene og slikt føre OP! Men, jeg er ca 165 cm, og veier ca 70 kg. Hadde A-cup (80A), og er nok nå en D-cup :) Tror størrelsen er helt perfekt egentlig! Målet var uansett ikke "Jo større, jo bedre" ;)

Tror jeg kommer til å trives med de nye puppene ja :)

Skrevet

Takk:) Må virkelig si at det er godt å ha det overstått!

Når du nevner det.. Jeg glemte å måle over puppene og slikt føre OP! Men, jeg er ca 165 cm, og veier ca 70 kg. Hadde A-cup (80A), og er nok nå en D-cup :) Tror størrelsen er helt perfekt egentlig! Målet var uansett ikke "Jo større, jo bedre" ;)

Tror jeg kommer til å trives med de nye puppene ja :)

Ikke målet mitt å få størst mulig heller, bare akkurat passe, og større enn jeg noen gang har hatt, men det skal jo ikke sååå mye til ;)

Ser gjerne bilde om du vil sende på pm. Er så nysgjerrig og klarer nesten ikke vente med å få se hvordan mine vil se ut...!

Skrevet

Så heldig du er med nye pupper frøken_fjong!

Ja du må gjeeerne sende bilde på PM.. Er så spent på min operasjon nå... Er i DENNE mnd, håpe d går fort!!!

Hvordan er formen nå da? Fortsatt stigende?

Må vel stå foran speilet 24/7 nå eller...? Haha, kommer til å BO foran speilet i tida etter!! Weee!!!:)

Skrevet

Så heldig du er med nye pupper frøken_fjong!

Ja du må gjeeerne sende bilde på PM.. Er så spent på min operasjon nå... Er i DENNE mnd, håpe d går fort!!!

Hvordan er formen nå da? Fortsatt stigende?

Må vel stå foran speilet 24/7 nå eller...? Haha, kommer til å BO foran speilet i tida etter!! Weee!!!:)

Ikke lenge igjen for oss nå nei :) Flere som meg som også gruer seg med tanke på at man får et uventet resultat?

Når skal du på nye konsultasjoner da?

Skrevet

Skal se om jeg får tatt bilder senere idag, og sendt over :)

De første dagene var puppene så spisse, men nå begynner de å gå seg til :D Så er jo en fryd å stå forran speilet nå! Så herlig følelse:) Og bedre blir det!

Og ja, formen er fortsatt stigende. Deilig! Får ikke kledd på meg skjorta og jakke enda, men resten klarer jeg fint selv:)

Det beste med dagen idag.. Var å dusje ordentlig!! For en god følelse :)

Skrevet

Nå er jeg også silikonbabe!!!!!!! Alt bra! Ikke noe å grue seg for operasjonsdagen ihvertfall!!!!

Skrevet (endret)

Jeg er også veldig interessert i bilde, hvis du får tatt Frøken_fjong :hoppe:

Lurer på hvordan det har gått med Jetamio i dag :biggrin:

Endret av Bianca91
Skrevet

Nå er jeg også silikonbabe!!!!!!! Alt bra! Ikke noe å grue seg for operasjonsdagen ihvertfall!!!!

Se der ja, der var du joo!! Så glad for å høre at alt har gått bra :hoppendeglad:

Skrevet

Ikke lenge igjen for oss nå nei :) Flere som meg som også gruer seg med tanke på at man får et uventet resultat?

Når skal du på nye konsultasjoner da?

Ja tenker mye på det, og særlig når jeg har fått to så forskjellige anbefalinger liksom...:(

Vil ikke ha såpass store at d blir "vulgært" på en måte, da kan d hende st Det kommer til å "hemme meg" i å gå med div kjoler/utringninger... Og da er vi like langt liksom..haha for sånn er d jo idag..

Skal a nye timer til uken!! Gleder meg!!

Skrevet

Så herlig!!!:) lenge siden du var ferdig?? Hvor mye ble det??

Og graaaaaattiiiiiis!!!! :) :) formen bra??

Skrevet

Så herlig!!!:) lenge siden du var ferdig?? Hvor mye ble det??

Og graaaaaattiiiiiis!!!! :) :) formen bra??

reiste fra klinikken kl 4, hadde time 1..

ble 265, moderat profil extra high, under muskel.. ikke sett de enda...

formen er upåklagelig, føler meg litt bedugget, og har litt følelsen av at noen sitter forsiktig på brystet mitt..

Skrevet

formen er upåklagelig, føler meg litt bedugget, og har litt følelsen av at noen sitter forsiktig på brystet mitt..

Jeg er ganske sikker på at det er det samme jeg kommer til å få. Var det Barstad anbefalte meg ihvertfall :) Ble du opperert av Barstad eller Schistad?

Godt at formen er bra :)

Skrevet

Uff, nå har det gått litt over 2 uker siden jeg ble operert, og har ikke spesielt smerter lenger i brystene. Men nå er arrene mine et problem, noen ganger så stikker det og svir noe helt sinnsykt i arret under venstre bryst. Det gjør sinnsykt vondt! Er det fler som har hatt det sånn? Eller kan det tyde på at det er noe galt? Jeg blir selvfølgelig bekymret av den minste ting.

Skrevet

Oi, SÅ fort gjort?? Så bra!!:) nesten som en drive-IN...haha...

Blir spennende å følge deg og høre hvordan alt går de dagene her...!!

Masse lykke til!!! Blir vel sofa-tjeneste på deg i helga??:)

Om FIRE fredager er det min tur!!! Eller hva sier du Jenny A??

Oææææ....!!!! Spent!!!:)

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg besvimer.. jeg er så frem og tilbake nå! Har gått og ventet siden mars da jeg var på første kontroll. Har ikke vært bra for meg å vente så lenge, jeg blir jo så usikker. For (var det du som skrev lenger oppe her) jeg er redd jeg skal få for store pupper sånn at jeg vil skjemmes av å gå med trange/utringa klær. Jeg vil ikke ha mine stakkarslige slafser av noen pupper, men vil heller ikke ha pupper som tyter ut og stikker seg ut i mengden. Om du/dere skjønner?

Godt å se det er flere som tenker som meg:)

Endret av Jenny A
Skrevet

Jeg tror jeg besvimer.. jeg er så frem og tilbake nå! Har gått og ventet siden mars da jeg var på første kontroll. Har ikke vært bra for meg å vente så lenge, jeg blir jo så usikker. For (var det du som skrev lenger oppe her) jeg er redd jeg skal få for store pupper sånn at jeg vil skjemmes av å gå med trange/utringa klær. Jeg vil ikke ha mine stakkarslige slafser av noen pupper, men vil heller ikke ha pupper som tyter ut og stikker seg ut i mengden. Om du/dere skjønner?

Godt å se det er flere som tenker som meg:)

Ja skjønner deg veldig godt jeg..,,:) men ring til klinikken, prat m dem. Er glad jeg skal en gang til å snakke med dem.. Tror kanskje d er vanlig å tenke så mye på det? Det ER jo en big deal liksom, man skal "endelig" få de puppene man vil ha.. Hvertfall har jeg d sånn..

Skrevet

Ja skjønner deg veldig godt jeg..,,:) men ring til klinikken, prat m dem. Er glad jeg skal en gang til å snakke med dem.. Tror kanskje d er vanlig å tenke så mye på det? Det ER jo en big deal liksom, man skal "endelig" få de puppene man vil ha.. Hvertfall har jeg d sånn..

Har vært på 2 konsultasjoner så nå må jeg bare tørre å tro på det Schistad sa at jeg vil få litt størrelse på puppene, men at det ikke vil blir for stort, og ikke vulgært. Han sa jo også at resultatet størrelsesmessig ville bli 10-15 % mindre enn når man prøver protesen utenpå. Så 360 ml, vil da bli seende ut som mellom 306-324ml. Jeg er bare så spent på hvordan det vil se ut under huden. En ting er størrelsen, men en helt annen ting er selve utseende på de.

Jeg spurte om de ville bli skikkelig struttepupper, og det mente han det ikke ville bli når de får satt seg skikkelig(altså innen 1 år). Han mente at de som har fått barn har et noe annet utgangspunkt enn de som har små pupper som ikke har vært gjennom svangerskap. Jeg synes det er fint om de får litt heng med silikon jeg da. Føler de ser mer naturlig ut da.

Skrevet

flere som kjeder seg? Her er det landskamp på tv (mannen som ser, jeg surfer), og det er virkelig ikke en spennende kamp altså!!

Skrevet

Først vil jeg si gratulerer til alle dere som har fått nye pupper den siste tiden.

Det er nå over 4 mnd siden jeg fikk nye, og jeg er stor fornøyd.

Har vært på etterkontroll i dag, og jeg kan ikke få fullrost dr. Bjærke på colosseum klnikken. Han forklarte meg, igjen, hvorfor han valgte den protesen han valgte, og hvorfor det ville bli det beste resultatet.

Jeg fikk også se før-bilde, og da må jeg si jeg fikk sjokk. Kan ikke huske at jeg så sånn ut, og jeg er så glad for at jeg tok operasjon.

Jeg har ingen plager overhodet med puppene, eneste er at jeg er litt sår rundt brystvortene. Det håper jeg skal bli bedre. Bjærke sa også at puppene kom til å bli litt mykere på undersiden etterhvert, på oversiden er de helt myke nå.

Jeg kan på det varmeste anbefale Colosseum klnikken og dr. Bjærke. Han har gjort en kjempe jobb, og gitt meg helt fantastike fine pupper og gitt meg en super oppfølging jeg er veldig takknemlig for.

Lykke til til alle dere andre, det kommer til å gå kjempe bra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...