Mememe Skrevet 26. august 2011 #18981 Skrevet 26. august 2011 Must: Åja du også? Hvordan klarte du å bestemme deg?? Sitter m samme erfaring m barstad, veldig profesjonell synes jeg, er bare det at det er han som anbefaler meg løft, og akkurat den er jeg uenig i.... Skal kjøpe meg en BH som jeg fyller med ris for å se antall gram ca jeg vil ha..
Frøken_fjong Skrevet 26. august 2011 #18982 Skrevet 26. august 2011 Da er det bare noen få dager igjen til operasjon (til mandag)... Er det noen av dere her inne som har operert som røyker? Isåfall.. Hvor lenge etter operasjon ventet dere med å røyke igjen??
Mememe Skrevet 26. august 2011 #18983 Skrevet 26. august 2011 Oi på mandag?? Så heeeeldig!!!) masse lykke til!! Ja jeg røyker, men skal slutte i forb m operasjonen har jeg tenkt.... de sa til meg: holde opp en uke før og to uker etter....så da er det jo greit å bare kutte helt... For meg kan det ikke finnes bedre gulrot enn det - operasjon!!!!)))
Cecilie20 Skrevet 27. august 2011 #18984 Skrevet 27. august 2011 Nå er puppene mine 3mnd gamle (ALLEREDE!) og de blir finere og finere med tiden Jeg er så ufattelig glad for at jeg satte foten innom Nobel og utførte operasjonen. (La inn 375 gram i hvert bryst). Nå føles de mye mer ut som "mine", noe som medfører at jeg av og til kunne tenkt dem større, siden jeg er blitt så vant til de.. Jeg ser de ikke helt på samme måten som jeg gjorde når de var helt nye.. 375 kan høres meget ut, men jeg er en av dem det er normalt ut på. Vurderer å bestille ny time etter 6 mnd kontrollen for å få legge inn mer. Yes, det er jæv** dyrt, og jeg har egentlig ikke råd til å utføre en ny operasjon bare fordi de er litt mindre enn hva jeg hadde håpet på.. Resten har jo gått helt suverent faktisk.. all smertene har vært å overleve, arrene blir fine etterhvert og puppene er rett og slett kjempefine og runde.. Men er selvsagt litt fristet til å gåg opp i str.. Tror ikke at 50 gram utgjør all verden, isåfall på meg. Jeg vurderer å legge inn 500-550 gram neste gang. Men dere skal få mer oppdateringer når hodet har fått kværnet seg litt mer, mye som kan forandre seg på kort tid. Uansett, lykke til for dere jenter som skal i ilden nå, og gratulerer så mye til de ladys med nye pupper Håper dere er kjempefornøyde og slipper komplikasjoner ol. Fler som tenker en andre operasjon?
Mememe Skrevet 27. august 2011 #18985 Skrevet 27. august 2011 Grattis!! Så bra du er fornøyd! hvilken bh str ender du opp med da? Og hva var utgangspunktet ditt? Nei 375 kan jo være mye på noen, men akkurat passe for andre.. Skal i ilden 30 sept og gleder meg som en uuuunge.... Har fått så forskjellig råd på Colosseum/Fornebu så aner ikke hva jeg skal gå for, men operasjon på den datoen BLIR det.... Er så usikker på str jeg da.. En sa 280 den andre 400.... Haha.... Fikk pruta meg opp til 310ca og ned til 375ca.. Men aner ikke!!! Også mente de løft/ikke løft.... Ja... Så er ikke så enkelt!!! Snart gå m vanlg bh nå da? Eller gjør du det allerede kanskje...? drømmer om det øyeblikket!!!
Frøken_fjong Skrevet 27. august 2011 #18986 Skrevet 27. august 2011 Oi på mandag?? Så heeeeldig!!!) masse lykke til!! Ja jeg røyker, men skal slutte i forb m operasjonen har jeg tenkt.... de sa til meg: holde opp en uke før og to uker etter....så da er det jo greit å bare kutte helt... For meg kan det ikke finnes bedre gulrot enn det - operasjon!!!!))) Takk :D Er kjempe spent nå altså! Om ganske nøyaktig to døgn fra nå, så blir jeg lagt i narkose Weeee:) Lurer litt på det selv, å bare kutte helt. Men har sagt det før også, så skal ikke si noe for sikkert Men jeg fikk bare beskjed om å ikke røyke mer når det var TO TIMER igjen føre operasjon! Og to uker etter da. Men for all del! Jeg er glad for at jeg "lovlig" kan ta meg en røyk tidlig den morningen
Mememe Skrevet 27. august 2011 #18987 Skrevet 27. august 2011 Hm.. Så rart, når man skal faste skal man jo ikke røyke heller....? Hvor skal du opereres hen? Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til 30 sept....!!!!!
Jenny A Skrevet 27. august 2011 #18988 Skrevet 27. august 2011 Kikket på bhr på Lindex i dag, og huttetu så gigantiske bhr i 75DD er! Jeg lurer sånn på hvilken størrelse jeg ender opp med. Håper ikke det blir en helt latterlig størrelse som det ikke går an å oppdrive. Må si det finnes lite bhr i str. 70 i omkrets. snart bare 1 mnd igjen!
must Skrevet 27. august 2011 #18989 Skrevet 27. august 2011 Mememe: jeg lot magefølelsen bestemme. I tillegg følte jeg meg best ivaretatt på Fornebu (de var en og en halv time forsinka på konsultasjonen på aviva, følte de skulle spare tid på meg...) Fornebu og kirurgene der har dessuten et veldig godt rykte
Betty84 Skrevet 27. august 2011 #18990 Skrevet 27. august 2011 Betty84: Ja tror også det, de fleste sier jo at de går for det største..hehe.. Hvilken str endte du opp med da? Tenker "vanlig HM str"? Du må huske på det at profilen du velger teller mer enn størrelsen på protesene... Dem bestemmer liksom formen mer Jeg brukte 80D i HM str før jeg gikk over til change sitt undertøy, der bruker jeg 70 H. Aldri mer H&M!!! Lett å få tak i alle str, og basic bhene koster ikke mer enn 200kr -Anbefales på det sterkeste. Str min høres stor ut og misforstå meg rett.. dem er store, men ikke gedigene...
linamor Skrevet 28. august 2011 #18991 Skrevet 28. august 2011 er så i tvil om jeg skal gjøre dette,ta operasjonen :/ har så lyst,har hatt lyst i mangen år,men frykten for narkosen tar veldig over :/ er så redd noe galt skal skje... har noen noe oppmuntrende ord til meg? :)
Jenny A Skrevet 28. august 2011 #18992 Skrevet 28. august 2011 (endret) Ser at Mette Haga som tidligere jobbet på Nobel Clinic nå skal begynne som kirurg på Fornebuklinikken. Bare til informasjon linamor:Skjønner at du er engstelig for narkosen, jeg har det jo selv også litt i bakhodet, men har vært i narkose før, så håper jo det går like bra denne gangen også. Det er jo uhyre sjelden at det skjer noe med folk i narkose. Så lenge du er frisk og rask så går dette bra. De det skjer noe med i narkose er jo gjerne under narkose grunnet alvorlige tilstander som oppsto før de ble lagt i narkose, ikke sant? Dersom du er veldig engstelig kan du jo ta en telefon å høre om du kan få noe beroligende som valium som du kan ta før du drar. Da blir du så bekymringsløs atte Endret 28. august 2011 av Jenny A
Stitzh Skrevet 28. august 2011 #18993 Skrevet 28. august 2011 Jeg tror kanskje jeg overvurderte meg selv litt.. Det var ikke så lett å sende bilder allikevel.. Men tror kanskje jeg fikk det til nå :)Dere får sjekke Jeg vil også gjerne se bilde:-)
dingding Skrevet 28. august 2011 #18994 Skrevet 28. august 2011 Da er det bare noen få dager igjen til operasjon (til mandag)... Er det noen av dere her inne som har operert som røyker? Isåfall.. Hvor lenge etter operasjon ventet dere med å røyke igjen?? Jeg må innrømme at jeg tok en røyk så for jeg kom ut i bilen etter OP Det gikk fint det
dingding Skrevet 28. august 2011 #18995 Skrevet 28. august 2011 Jeg vil også gjerne se bilde:-) Det kan ordnes
Jetamio Skrevet 28. august 2011 #18996 Skrevet 28. august 2011 Da er det bare noen få dager igjen til operasjon (til mandag)... Er det noen av dere her inne som har operert som røyker? Isåfall.. Hvor lenge etter operasjon ventet dere med å røyke igjen?? Lykke til i morra!!! Gleder meg til å høre hvordan det var/gikk!!! Om 5 dager er det min tur!
Mememe Skrevet 29. august 2011 #18997 Skrevet 29. august 2011 Jetamio: Masse lykke til i morgen!!!!! gleder meg til å høre hvordan det gikk!!!
*magnolia Skrevet 29. august 2011 #18998 Skrevet 29. august 2011 Det kan ordnes Jeg vil også veldig gjerne se bilder:-)
maia my Skrevet 29. august 2011 #18999 Skrevet 29. august 2011 lite spørsmål her.. siden man ikke kan bruke spile bh i 6 mnd etter på ,kan man da ta spilene ut av en slik bh el må man bruke en bh uten spiler fra butikken? ikke mange fine spile frie bh og finne synes jeg, og akter vertfall ikke og traske runt med denna kjipe trenings bh i 6 mnd.
dingding Skrevet 29. august 2011 #19000 Skrevet 29. august 2011 (endret) lite spørsmål her.. siden man ikke kan bruke spile bh i 6 mnd etter på ,kan man da ta spilene ut av en slik bh el må man bruke en bh uten spiler fra butikken? ikke mange fine spile frie bh og finne synes jeg, og akter vertfall ikke og traske runt med denna kjipe trenings bh i 6 mnd. Jeg kjøpte vanlig bh og tok ut spilene nå er det straks 6mmnd siden OP, så jeg har begynt å bruke pushup hele tiden :D :D Jeg spurte ikke om lov, men det har gått veldig fint Fant en bh som ga god støtte og ikke pressa noen veier og tok ut spilene Endret 29. august 2011 av dingding
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå