Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Så bra Puselabb! Grattis til deg og da :tommel:

Godt at du får det du ønsker!

Er en stund til ja, men tiden går jo fort! Imens får du lese deg opp på alt du kommer over av puppestoff :) Jeg syns ihvertfall det var fint å kunne lese så mye om det på de forskjellige nettsidene. Og dette forumet er jo helt supert å bruke!

Så bare å spørre i vei når spørsmål dukker opp :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

puselabb: Så bra du fikk så mye som du ønsket da. 2 mnd er ikke all verden. Jeg har nå ventet siden slutten av januar da jeg var på konsultasjon, og nå ENDELIG nærmer det seg :)

Kristina: Så kjekt du vil følge meg på ferden mot nye pupper :ler: Ellers heter det: Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;)

:danse: 20 dager igjen :danse:

Ja mamma fikk fri så hun kan passe lillesnuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig :rodme: at jeg ikke klarte å komme på at det het "aldri så GALT..." :murvegg: Ja, ja, må dumme seg ut av og til :ler:

Litt stille igjen her nå, så da skravler jeg litt i vei her jeg, så får dere som gidder lese skravlet :) Kanskje jeg som må få meg et liv :legrine:

Prøvde akkurat en nyinnkjøpt søt sommerkjole, skal si den var smashing på om jeg får si det selv :sjarmor:, og bare fordi jeg har pupper til det nå :danse:

Har også kjøpt en topp i str 36, str som jeg alltid har brukt, men det gikk ikke med boobisene jeg har nå nei :) Skal sies at det var en ganske trang topp da. Uansett, helt greit å gå opp en str pga store pupper :ler: Blir mer og mer fornøyd med str og alt.

Gleder meg til sommer og topper og kjoler med utringning :sexy:

Tenker jeg har flere av dere med meg som har operert i løpet av høsten/vinteren :Nikke:

Jeg har litt lyst til å gå i en ordentlig undertøysbutikk å få tatt mål og få noen gode bh'er som sitter perfekt. Mange av dere her har gjort det har jeg fått med meg. Ikke dumt å få gjort. De dyrebare puppene våre må jo bo pent :ler:

For de som fikk med seg at jeg hadde "skvulpe-pupp" så har det bedret seg mye. Har neeesten festet seg helt inni der. Hjalp å bruke sports-bh'n igjen.

Ellers så er jeg forstatt ganske så følelseløs på ene puppen (og overfølsom på den andre) enda, men det tar vel sin tid før det blir som det skal igjen. Noen som vet noe om hvor lang tid det kan ta? Litt brems for :humpe: - livet :sjenert:

Ellers... Håper det går bra med våre 2 nyopererte! :) Har gått noen uker nå, men hadde vært hyggelig å høre hvordan det går.

Dette for holde for denne gang :mrgreen:

Ha en strålende fin helg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er jeg forstatt ganske så følelseløs på ene puppen (og overfølsom på den andre) enda, men det tar vel sin tid før det blir som det skal igjen. Noen som vet noe om hvor lang tid det kan ta? Litt brems for :humpe: - livet  :sjenert:

Ellers... Håper det går bra med våre 2 nyopererte! :) Har gått noen uker nå, men hadde vært hyggelig å høre hvordan det går.

Dette for holde for denne gang :mrgreen:

Ha en strålende fin helg!

:vinke:

Hei Kristina!

Angående følelse...

Følelsen i mine kommer og går. Noen ganger har jeg ikke følelse i nederste halvdel av brystet, bare sånn når tannbedøvelsen går ut. Dvs, ikke følelse i det ytterste hudlaget. Dette er særlig hvis jeg har gått lenge med pushup. Noen ganger føler jeg mer.. Forstå det den som kan.... Ingen kan si med sikkerhet om man i det hele tatt får følelsen igjen. Noen får alt tilbake, noen ingenting. Det er en av risikoene man tar ved å ha snittet i brystfolden og rundt areola. Uansett synes jeg det var verdt det :)

Klem,

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Jeg lurer på en ting. Hvordan føles det når man våkner fra operasjonen? Hvor ligger man? Redd? Er man helt klar i hodet og vet hvor man er, eller er det litt tåkete? Er det noen der med en gang? Vondt? Tisse? Tørst? Sulten? Når føler man seg klar til å dra?

Er generelt litt engstelig for oppvåkningen, så det ble mange spørsmål :sjenert: Noen som husker detaljer fra sin oppvåkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel ingen eksakt fasit på dette. Det oppleves forskjellig for mennesker. Det er ikke uvanlig å være litt omtåket og ikke helt skjønne hvor man er, men som oftest så er det fagpersonell i nærheten som er klar til å ta hånd om deg. Noen er litt kvalme etter narkosen, andre helt fine. Noen er sultne/tørste.

Jeg har ligget i narkose mange ganger, men var da så liten at jeg ikke husker. Samboeren min var litt omtåket, men følte seg ganske kjapt fin igjen og klar for å reise hjem i taxi.

Personellet ved sykehus/privatklinikker har nok sett det meste av reaksjoner ifm. oppvåkning fra narkose så jeg tror ikke du trenger bekymre deg for hvordan du vil reagere.

Men det kunne kanskje være en ide å snakke med legen om at du er litt engstelig før operasjonen. Da er de hvertfall klar over det og de ka helt sikkert berolige deg og ta seg litt ekstra av deg etterpå om det skulle bli behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det kjekt å komme inn å se at så mange hadde skrevet :danse:

Bare glad for at du skriver litt jeg Kristina :) Kan tenkte meg du ble :sexy: i kjole ja, gleder meg sånn selv jeg. Nå går jeg med BH`r med silikoninnlegg, sånne løse jeg har kjøpt for mange år siden på Sparkjøp :ler: Vil jo at overgangen ikke skal bli for voldsom, men jammen blir jeg svett av de :ler:

Snakket med dr. Bugge i går og ble bare beroliget mtp str, han mente det ville gi en fin naturlig dråpeform, så klart de ville henge men det ble bare flott mente han, så da stoler jeg på det :)

18 dager igjen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen :)

La tidligere i dag ut min historie om mine to BF, skulle fått den inn hit, men siden jeg er litt omtåket og nyoperertble det en egen dagbok ut av den... :forvirret: ikke meninga.

kort fortalt har jeg hatt kapselfjerning og nye større implantater lagt inn nå på onsdag. fikk lagt inn 380 cc over muskel. var av typen cohesive gel.

Om noen har lyst kan dere lese hele historien (som skulle vært her) på generell dagbok A-E. under overskrift: ferdig med oprasjon to. Vil gjerne bli en del av dette supre forumet. bare å spørre meg om det er noe dere lurer på :)

klemmer fra Bina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristina!

Angående følelse...

Følelsen i mine kommer og går. Noen ganger har jeg ikke følelse i nederste halvdel av brystet, bare sånn  når tannbedøvelsen går ut. Dvs, ikke følelse i det ytterste hudlaget. Dette er særlig hvis jeg har gått lenge med pushup. Noen ganger føler jeg mer.. Forstå det den som kan.... Ingen kan si med sikkerhet om man i det hele tatt får følelsen igjen. Noen får alt tilbake, noen ingenting. Det er en av risikoene man tar ved å ha snittet i brystfolden og rundt areola. Uansett synes jeg det var verdt det :)

Klem,

-CeeCee-

Tusen takk for info'n, CeeCee :blomst:

Vært fint å høre fra fler om hvordan det er med puppe-følelsen :sjenert:

Håper virkelig jeg det normaliserer seg :overrasket:

Men for all del, ofrer det glatt for drømme-puppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Hvordan føles det når man våkner fra operasjonen? Hvor ligger man? Redd? Er man helt klar i hodet og vet hvor man er, eller er det litt tåkete? Er det noen der med en gang? Vondt? Tisse? Tørst? Sulten? Når føler man seg klar til å dra?

Er generelt litt engstelig for oppvåkningen, så det ble mange spørsmål  :sjenert:  Noen som husker detaljer fra sin oppvåkning?

Puselabb: Kan jo fortelle hvordan jeg opplevde oppvåkningen:

Våknet opp i et oppvåkningsrom vegg i vegg med operasjons-salen. Her var det rundt 10 senger, adskilt med gardiner. Fint med litt privacy. Var ganske bevisst med en gang jeg våknet, og det kom en sykepleier med en gang. Hun spurte hvordan jeg hadde det og jeg kunne svare klart, men følte for å ligge å slappe av litt til. Følte jeg bare hadde sovet veldig godt, og det første jeg tenkte på var at nå hadde jeg nye pupper :) Hadde da sovet 2 timer etter op. Var enda ganske bedøvet, hadde ingen smerter, og var heller ikke kvalm. (Var bekymret for det). Slumret 1 times tid, før jeg fikk rundstykker, og det var kjempegodt med mat da. (Hadde jo ikke spist siden kvelden før, og dette var kl 14 neste dag). Etter det var jeg helt klar for å komme meg hjem. Kledde på meg selv og klarte å gå helt greit selv.

Så alt i alt følte jeg meg i veldig fin form og hadde en tilfreds følelse over å ha fått mine etterlengtede pupper :Nikke:

Forstår at du bekymrer deg, men er sikker på at du blir beroliget når du får snakket med sykepleier på klinikken. Da er det viktig å ikke være redd for å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70:Takk for det. Håper ikke min historie skremmer noen, men det er kanskje greit å høre fra noen som har litt andre erfaringer. Er veldig glad jeg fant dette forumet, skal legge ut om hvordan det går med meg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

Er generelt litt engstelig for oppvåkningen, så det ble mange spørsmål  :sjenert:  Noen som husker detaljer fra sin oppvåkning?

jeg fikk ikke narkose -de vil helst ikke bruke det- men sedasjon (heter det det?), og var litt tåkete som i litt småfull da jeg våknet. sambo satt ved senga, en sykepleier stod der og og ga meg smertestillende, vann og et skjema jeg skulle fylle ut (var med i en undersøkelse). jeg reiste meg opp og dro hjem med en gang. ble fulgt ut til bilen.

hadde ikke vondt, var veldig klar over hvor jeg var og hva som hadde skjedd, var verken tørst eller sulten og dro som sagt hjem med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puselabb

Takk for alle svar :) Det har beroliget meg mye. Da vet jeg mer om hva som venter meg, selv om det selvfølgelig oppleves forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei igjen alle sammen! nå er det utrolig lenge siden jeg har vært her og fått skrevet. har ikke hatt internett på flere mnd...

Men jeg lurer på hvordan det gikk/går nå med de som tok operasjon samtidig som meg, dvs i Semptember 2006. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle puppesøstre :ler:

I dag har jeg fått tatt av meg de ytterste bandasjene, så nå er det bare teipen på såret igjen. Var merkelig når jeg tok av støtte BH`n, føltes som om de kom til å falle av. Men gud så deilig å få tatt seg en ordentlig dusj, har blitt litt halveise dusjer med støtte BH`n på frem til nå.

Så fikk jg jo se puppene i sin helhet for første gang, og det må jeg si, ikke dårlige saker ;) samboer`m min fikk se og røre litt i dag og ha er veldig fornøyd han også, han trodde forvrig at jeg ville se ut som en kryssning mellom Dolly Parton og Lene Alexandra :ler: Er nok betydelig mindre en disse puppesøstrene... Men har nå fått den størelsen jeg egentlig ønsket meg første gangen også, men var litt redd for å bli for to sist så da ba jeg han om ikke legge for stort.

Smerten og alt de ubehagelige blir verdt det når resultatet er så bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bina: Ja, tenker det var godt å få av bandasjen ja :) Har du fortsatt smerter?

Jeg er så spent så spent på hvordan de vil bli seende ut etter operasjonen, altså på hvor store de vil være. Har jo prøvd proteser i BH på konsultasjonen da, men likevel...

Jenter, hvordan stemte str overens med protesene dere prøvde under konsultasjonen... Virket de like store?

16 dager igjen :ler:

Endret av Løvinne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er akkuratt den str jeg ønsket! litt mindre enn det jeg prøvde på undersøkelsen, men det er fordi de er under muskelen, så det viste jeg jo :D er fortsatt super fornøyd med str. de ser ut som de var laget til meg (noe de forsåvidt var ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70: Har fortsatt endel smerter, særlig i såret under venstre pupp :tristbla: Føler jeg ikke kan rette rygen helt opp, da drar jeg i arret. Så har det begynt å klø, har klødd meg i søvne i natt, utenfor bh`n da. Skjønner godt du er spent på hvordan størrelsen vil bli. Hva ønsker du deg da? D-cup? Du har sikkert skrevet det tidligere, men ikke lett å få med seg alt :)

Var å prøvde bh`r på Lindex i går, bare utenfor den andre bh`n da. Ser ut som 75 D vil bli perfekt, hvis de ikke krymper mye da... Litt synd at de søteste og mest sexy bh`ene jeg fant bare går opp til C-cup. Tror jeg må sjekke inne på nettet. Noen som har tips om bra nettsteder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...