Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du går først på min profil, deretter på rediger min profil som står ganske langt oppe til høyre, deretter går på du endre signatur. Det står nedover på venstre side.

Ikke akuratt så god til å forklare da, men du får prøve :)

....sånn?? :)

Thank yoooouuu....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok, ja det skal jo passe til kroppen.. Derfor der er så vanskelig også synes jeg, for man kan jo ikke sammenligne seg med noen egentlig..

Grunn til at du valgte nobel? Er de i Oslo?

Det blir enten Fornebu eller colosseum på meg. Skal tilbake til begge to for annen gang siden jeg er så usikker på hva jeg skal ha.

De gav meg så forskjellige råd skjønner du... Ble bare enda mer usikker på størrelse etc etter jeg var der enn jeg var før... :sjenert:

Colosseum: 400 (ble enige om ca 375) uten løft

Fornebu: ca 280 (fikk pruta meg opp til ca 310) med løft.....

Kan vel ikke bli verre....? :kjefte:

Nei det er akkurat det jeg ikke kan. Har prøvd å sammenligne meg med andre som veier like mye som meg og er like høye, men de kan fortsatt være annerledes bygd, så derfor blir alt så vanskelig. Så håper bare ikke puppa mine krymper alt for mye :sjenert:

Ja, Nobel Clinic er i Oslo, og jeg valgte den klinikken fordi flere venninner av meg er operert der i tillegg til at moren min opererte seg der. Og alle de er fornøyde :)

Jøss, skjønner godt at du blir usikker når det er såpass stor forskjell på hvor mye de to klinikkene vil legge inn. Er du smal rundt brystet?

Endret av BareeMeg
Skrevet

Nei det er akkurat det jeg ikke kan. Har prøvd å sammenligne meg med andre som veier like mye som meg og er like høye, men de kan fortsatt være annerledes bygd, så derfor blir alt så vanskelig. Så håper bare ikke puppa mine krymper alt for mye :sjenert:

Ja, Nobel Clinic er i Oslo, og jeg valgte den klinikken fordi flere venninner av meg er operert der i tillegg til at moren min opererte seg der. Og alle de er fornøyde :)

Jøss, skjønner godt at du blir usikker når det er såpass stor forskjell på hvor mye de to klinikkene vil legge inn. Er du smal rundt brystet?

Ja er til å bli helt koko av altså... Skule liksom bli informert og belest haha etter de timene, men neeeeida du...

Tja er vel helt "normal" - hva nå enn DET er liksom..? :) men gjennomsnitlig kan man si..

Lured på om jeg skal gå og kjøpe med en BHsom jeg synes ser ut som en fin str, ta med hjem, fylle poser med ris/vann eller hva søren noen prøver med, og DA kanskje jeg finner ut ca gram hvertfLl...?

Hva tror du om det? Hjemmesnekra og rart eller bare smart...? :)

-også ta med den BHen på de nye timene.... "sånn vil jeg se ut, u fix???" :popcorn:

Skrevet

Nå begynner jeg og svirre vettu... Er det bare dumt å ta kontakt med nobel OGSÅ tror du?? Haha... Flere kokker, mere søl.....

Nei, Guri meg,kommer til å bli fast innventar på de klinikkene jeg, før jeg i det hele tatt har tatt operasjonen.... Mihihiii... :sjenert:

Skrevet

Ps: PM med bilde?? :)

Skrevet

Jo har ammet to stk, gikk opp over to str da så det er ikke mye igjen nei...

Ja, heng og heng, vet ikke, er jo bare skinnfiller liksom, så de henger jo... Haha..

Mm.. Nice liksom... :)

De er 1 og 4 år, men får nok litt hjelp etterpå ja, når mannen er på jobb..

Gleder meg så sinnsykt!! :)

Har tenkt på dette siden førstemann, og nå når jeg er ferdig med barn, er det jo bare å hoppe i det!! :)

Har bestilt annengangs konsultasjon hos begge stedene nå, spennende å høre hva de sier denne gangen...

Vil ikke ha løft egentlig, for det første er det arrene og det andre er økonomien...

Dyrt nok som det er, koster jo nesten 50.000.... Off...

Men følte jeg fikk best kjemi med barstad på Fornebu, han forklarte så bra og begrunnet alt sammen utifra MIN kropp liksom...

På Colosseum følte jeg nesten han sa det jeg kanskje "ville høre"... Men aldri 400g herregud blir for stort på meg!!

Når skal du på nye konsultasjoner da? Jeg personlig ville vel gått for noe heng, i stedenfor de arrene etter løft.. Men det er meg, veit jo ikke hvordan du ser ut eller hva du legger vekt på eller hvor mye heng det er snakk om :)

Ringte forresten klinikke i sta og hørte ang profil, men det skulle vi bli enige om på op dagen.. Og ja, de er innmari imøtekommende der!

Skrevet

Ja er til å bli helt koko av altså... Skule liksom bli informert og belest haha etter de timene, men neeeeida du...

Tja er vel helt "normal" - hva nå enn DET er liksom..? :) men gjennomsnitlig kan man si..

Lured på om jeg skal gå og kjøpe med en BHsom jeg synes ser ut som en fin str, ta med hjem, fylle poser med ris/vann eller hva søren noen prøver med, og DA kanskje jeg finner ut ca gram hvertfLl...?

Hva tror du om det? Hjemmesnekra og rart eller bare smart...? :)

-også ta med den BHen på de nye timene.... "sånn vil jeg se ut, u fix???" :popcorn:

Nei men jeg har faktisk hørt at det ikke er dumt å fylle en pose med ris, til du finner en passende størrelse. Så det er jo verdt et forsøk. Hvis du har en sportsBH eller noe så kan du jo gjøre det :D Ikke rart, men smart syns jeg! hehe.

Tja, om du vil ta en tur innom Nobel Clinic også er opp til deg. Men tenk om de plutselig sier noe helt annet enn det de to andre klinikkene har anbefalt deg? Så blir du enda mere forvirret. Hehe :D Jeg var på to konsultasjoner på Nobel Clinic i hvert fall, for jeg var ikke fornøyd med hva han første kirurgen sa, så gikk heller til en ny kirurg, men på samme klinikk. Og det er ganske utrolig hvor forskjellige meninger de faktisk har.

Skrevet

Nå er jeg 30800 fattigere :biggrin: ..

Haha er så bra - DET smiletegnet bak vettu...!!! :) haha!

Ja og det er det SÅ verdt!!!!! :)

Bare noen få dager igjen for deg nå... Heldiggris!!!

Skrevet

Nei men jeg har faktisk hørt at det ikke er dumt å fylle en pose med ris, til du finner en passende størrelse. Så det er jo verdt et forsøk. Hvis du har en sportsBH eller noe så kan du jo gjøre det :D Ikke rart, men smart syns jeg! hehe.

Tja, om du vil ta en tur innom Nobel Clinic også er opp til deg. Men tenk om de plutselig sier noe helt annet enn det de to andre klinikkene har anbefalt deg? Så blir du enda mere forvirret. Hehe :D Jeg var på to konsultasjoner på Nobel Clinic i hvert fall, for jeg var ikke fornøyd med hva han første kirurgen sa, så gikk heller til en ny kirurg, men på samme klinikk. Og det er ganske utrolig hvor forskjellige meninger de faktisk har.

Åja gjorde du det? Tenkte på det samme men er redd de vil være "inhabil", han kan jo bare gå inn på journalen min og si det samme som kollegaen tenker jeg...? Sånn for å være "kompis" liksom... Haha

Nei vet ikke, drar tilbake til samme kirurgene, men har en bedre magefølelse på Fornebu..

Skrevet

Når skal du på nye konsultasjoner da? Jeg personlig ville vel gått for noe heng, i stedenfor de arrene etter løft.. Men det er meg, veit jo ikke hvordan du ser ut eller hva du legger vekt på eller hvor mye heng det er snakk om :)

Ringte forresten klinikke i sta og hørte ang profil, men det skulle vi bli enige om på op dagen.. Og ja, de er innmari imøtekommende der!

Er det jeg også mener, litt heng liksom. Han på Colosseum sa han ikke hadde anbefalt løft om jeg hadde vært "kona hans".. Haha, ja tatt litt ut av sammenheng, men du skjønner? Ville ikke anbefalt det.

Spurte hva jeg ville ende opp med, og det er jo at det skal se bra ut med klær/bikini osv.. Om det ikke er "picture perfect" uten klær så er det heeeeelt greit altså!! Haha

Skrevet

Jetamio:

Ny kons på Colosseum neste uke, Fornebu uka etter...

Men operasjon den 30 uansett !!!!!! :) klarer ikke gjøre noe annet enn å tenke på det her for tiden... Blir helt surrete... :sjenert:

Skrevet

Andre som snart skal. Ilden da??

Who's next?? :goodbye:

Skrevet

Ikke heng dere for mye opp i str. 400 kan bli stort på noen og nesten ikke syntes på andre. Skjønner det blir forvirrende når PKene sier forskjellig, men dem har ulike meninger slik som alle andre mennesker.... Dem fleste her velger anerkjente klinikker, så velg etter magefølelsen :)

Lykke til jenter :sexy:

Skrevet

Ikke heng dere for mye opp i str. 400 kan bli stort på noen og nesten ikke syntes på andre. Skjønner det blir forvirrende når PKene sier forskjellig, men dem har ulike meninger slik som alle andre mennesker.... Dem fleste her velger anerkjente klinikker, så velg etter magefølelsen :)

Lykke til jenter :sexy:

Ja det er helt sant, synes bare de hadde så veldig ulike råd...

Hmm...

Vil gjerne ha uten løft, så blir jo det. Og før kons nr 2, skal jeg kjøpe BH som sagt med den str jeg vil ende opp med, så får vi se hva som blir bra.. :)

Har du operert deg allerede? Alt bra?? :)

Skrevet

Åja gjorde du det? Tenkte på det samme men er redd de vil være "inhabil", han kan jo bare gå inn på journalen min og si det samme som kollegaen tenker jeg...? Sånn for å være "kompis" liksom... Haha

Nei vet ikke, drar tilbake til samme kirurgene, men har en bedre magefølelse på Fornebu..

Ja, det samme tenkte jeg også. Men de to hadde tydeligvis ganske ulike meninger om hvor mye jeg fikk plass til, heldigvis :D

Jeg så at du har fått ny konsultasjonstime. Men på samme klinikk og samme kirurg eller?

Skrevet

Ja det er helt sant, synes bare de hadde så veldig ulike råd...

Hmm...

Vil gjerne ha uten løft, så blir jo det. Og før kons nr 2, skal jeg kjøpe BH som sagt med den str jeg vil ende opp med, så får vi se hva som blir bra.. :)

Har du operert deg allerede? Alt bra?? :)

Opererte i februar, og alt er bra :) Var litt misfornøyd i begynnelsen fordi jeg syntes brystene var for store, men nå har jeg vendt meg til dem.

Jeg fikk også samme beskjeden som deg, og valgte å ikke løfte. Ei venninne valgte motsatt og jeg syntes ikke arrene hennes er fæle - kan nesten ikke se dem må etter et år.

Vanskelig valg, men jeg tror at det er lettere å bli fornøyd med litt for store enn litt for små... Men det er jo bare hva jeg tror da..

Skrevet

Mememe: Jeg fikk som sagt veldig forskjellige råd.

Aviva helse: 260/300cc runde høyprofil over muskel. Helt unødvendig med løft.

Fornebuklinikken: 350-400cc anatomiske proteser under muskel. På grensen til løft, men etter litt vurdering mente Barstad at vi kunne få tilfredsstillende resultat uten løft. Da ville jeg slippe arr.

Jeg valgte Fornebu. Syntes Barstad forklarte godt hvorfor han kom med sine anbefalinger og hvorfor han mente rådene fra Aviva ikke ville gi et så godt resultat. Syntes også han tok seg bedre tid til å sette seg inn i hva jeg faktisk ønsket meg og lyttet til det jeg sa.

Nå er puppene mine tre uker gamle og jeg synes det er veldig fine. Arrene synes nesten ikke, størrelsen er perfekt. Skulle jeg endra på noe, ville jeg hatt enda litt større, men samboeren min er veldig fornøyd :D Endte forresten til slutt opp med 370cc i hvert bryst.

Skrevet

Bareemeg:

Ja er på samme klinikk. Men samme kirurg.. Usikker på det altså, men de har ikke sagt noe om det så regner med det ja... (når jeg tenker på det, hadde d jo vært fint m en ny kirurg liksom....)?

Skrevet

Betty84:

Ja tror også det, de fleste sier jo at de går for det største..hehe..

Hvilken str endte du opp med da? Tenker "vanlig HM str"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...