Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått ;)

De var jo kjempefine!!

Absolutt noe sånt jeg ser for meg og :)

Gøy du likte de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått!! Tuusen takk! Det var til stor hjelp!

Nå ble jeg helt sikker på at jeg vil ha 250, det er akuratt sånne pupper jeg vil haa :) Utgangspuktet vårt er ikke så forskjellig heller!

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd!! :D Gøy at du likte de :)

Skrevet

Ja skjønner det blir litt mer "real" når man får ordnet sånn ja...:)

Lenge siden du var på konsultasjon?

Hvilken str ca mente de du kunne ende opp med..?

Jeg var faktisk på konsultasjon i mars..

Men jobber i helsevesenet, så krevde endel planlegging for å få til en så lang fri periode.. Barstad mente ihvertfall 3 uker vekk fra jobb, så da har jeg fiksa 4 :)

Hadde liksom ikke lyst til å bruke hele sommerferien med mann og barn på å være i dårlig form.

Vi snakka ikke noe særlig om str som jeg kom til å ende opp med, det var veldig individuelt sa han.. Men han mente at han ihvertfall kunne legge inn et sted mellom 250-300 ml..

Men siden jeg skal opereres av Schistad i steden er jeg spent på hva han sier på op dagen..

Har forsåvidt ganske likt utgangspunkt som Ding-Ding, så håper det blir noe sånt!

Skrevet

Jeg kan sende bilder på PM hvis du ønsker det..

Svarte på feil innlegg sist gang, men jaaa veldig gjerne PM til meg!!:)

Tusen takk!

Skrevet

Jeg vil også veldig gjerne se bilder:-)

Skrevet

Jeg var faktisk på konsultasjon i mars..

Men jobber i helsevesenet, så krevde endel planlegging for å få til en så lang fri periode.. Barstad mente ihvertfall 3 uker vekk fra jobb, så da har jeg fiksa 4 :)

Hadde liksom ikke lyst til å bruke hele sommerferien med mann og barn på å være i dårlig form.

Vi snakka ikke noe særlig om str som jeg kom til å ende opp med, det var veldig individuelt sa han.. Men han mente at han ihvertfall kunne legge inn et sted mellom 250-300 ml..

Men siden jeg skal opereres av Schistad i steden er jeg spent på hva han sier på op dagen..

Har forsåvidt ganske likt utgangspunkt som Ding-Ding, så håper det blir noe sånt!

Haha, det er bra, 4 uker burde vel holde da ja..:)

Herliget så tålmodig du har vært da... Siden i MARS?? Ville ikke gå på konsultasjon så tidlig i redsel for å bli vereeldig ivrig i vente så lenge.. :)

Skulle jo egentlig vært gjort i GÅR vettu....:)

Vi har veldig lik fysikk, helt lik faktisk, 83-mod, 52 kg og 159 høy.. Morsomt..

Hvilken profil legger du inn?

De sa til meg:

Uten løft: ca 375 høyprofil, delvis under muskel.

Med løft: ca 310 moderat profil delvis under muskel.

Skrevet

Haha, det er bra, 4 uker burde vel holde da ja..:)

Herliget så tålmodig du har vært da... Siden i MARS?? Ville ikke gå på konsultasjon så tidlig i redsel for å bli vereeldig ivrig i vente så lenge.. :)

Skulle jo egentlig vært gjort i GÅR vettu....:)

Vi har veldig lik fysikk, helt lik faktisk, 83-mod, 52 kg og 159 høy.. Morsomt..

Hvilken profil legger du inn?

De sa til meg:

Uten løft: ca 375 høyprofil, delvis under muskel.

Med løft: ca 310 moderat profil delvis under muskel.

Tålmodighet er en dyd;) hehe. Jeg visste jo ikke om jeg skulle legge under eller over muskel, og skulle jeg lagt over hadde jeg jo ikke trengt så mye fri.. Derfor tidlig konsult:)

Hadde ikke du også ammet to barn? Det har jeg, men ha heldigvis ikke noe særlig heng, altfor små til å kunne henge, hehe. Hvor gamle er barna? Mine er 3 & 6.. Så de greier jo mye selv.

Profil husker jeg faktisk ikke hva han sa, men lurte på om jeg skulle ringe og høre hva han har skrevet i journalen.

Skrevet

Tålmodighet er en dyd;) hehe. Jeg visste jo ikke om jeg skulle legge under eller over muskel, og skulle jeg lagt over hadde jeg jo ikke trengt så mye fri.. Derfor tidlig konsult:)

Hadde ikke du også ammet to barn? Det har jeg, men ha heldigvis ikke noe særlig heng, altfor små til å kunne henge, hehe. Hvor gamle er barna? Mine er 3 & 6.. Så de greier jo mye selv.

Profil husker jeg faktisk ikke hva han sa, men lurte på om jeg skulle ringe og høre hva han har skrevet i journalen.

Jo har ammet to stk, gikk opp over to str da så det er ikke mye igjen nei...

Ja, heng og heng, vet ikke, er jo bare skinnfiller liksom, så de henger jo... Haha..

Mm.. Nice liksom... :)

De er 1 og 4 år, men får nok litt hjelp etterpå ja, når mannen er på jobb..

Gleder meg så sinnsykt!! :)

Har tenkt på dette siden førstemann, og nå når jeg er ferdig med barn, er det jo bare å hoppe i det!! :)

Har bestilt annengangs konsultasjon hos begge stedene nå, spennende å høre hva de sier denne gangen...

Vil ikke ha løft egentlig, for det første er det arrene og det andre er økonomien...

Dyrt nok som det er, koster jo nesten 50.000.... Off...

Men følte jeg fikk best kjemi med barstad på Fornebu, han forklarte så bra og begrunnet alt sammen utifra MIN kropp liksom...

På Colosseum følte jeg nesten han sa det jeg kanskje "ville høre"... Men aldri 400g herregud blir for stort på meg!!

Skrevet

Ja ring og hør med dem, de er jo så imøtekommende der!!:)

Skrevet

Hvordan legger dere inn den infoen som står om dere? Nederst på siden.

Prøvde og legge inn info på min profil "om meg", men det gikk ikke gitt....

Skrevet (endret)

Bare 6 dager igjen nå :D

Jeg er 25 år, ca 165 cm høy, 70 kg, og har idag liiiten B cup/full A cup. Men A cup er vanskelig å finne, pga str rundt :/

Jeg har ikke ammet, men puppene ble jaggu mindre etter fødsel allikevel!

Har kun hatt tlf og mail konsultasjon, så aner ikke hva jeg skal legge inn enda! Men håper på en full D-cup :)

Dette er bare super spennende!

Og forresten.. Jeg vil også gjerne ha bilder om jeg kan :D

akkurat likt utgangspunkt som meg :) både meg høyde,vekt og bryststr :) hvor skal du operere?

Endret av linamor
Skrevet

Hei Hei! Jeg har nå et lite spørsmål, og håper noen kan svare meg på det. Jeg ble operert for rundt ei uke siden, har ikke spesielt vondt lenger, men når jeg skal reise meg opp så verker det i brystmuskla og føles ut som hele muskelen vrir seg rundt. Jeg er så redd for at jeg plutselig skal klare å "ødelegge" puppa ved å reise meg opp på egenhånd. Er det flere som har hatt det sånn at det er veldig ubehagelig å reise seg opp, men kan dette ødelegge noe :P ? Jeg har forresten lagt silikon under brystmuskelen.

Skrevet

Hei Hei! Jeg har nå et lite spørsmål, og håper noen kan svare meg på det. Jeg ble operert for rundt ei uke siden, har ikke spesielt vondt lenger, men når jeg skal reise meg opp så verker det i brystmuskla og føles ut som hele muskelen vrir seg rundt. Jeg er så redd for at jeg plutselig skal klare å "ødelegge" puppa ved å reise meg opp på egenhånd. Er det flere som har hatt det sånn at det er veldig ubehagelig å reise seg opp, men kan dette ødelegge noe :P ? Jeg har forresten lagt silikon under brystmuskelen.

Grattis m nye pupper!! :) hvordan føøøøles det?? :)

Suger til meg alt av info, skal selv i ilden den 30 sept..:)

Fortell!!! Og håper selvfølgelig alt ordner seg for deg ang spørsmålet..:)

Skrevet

Grattis m nye pupper!! :) hvordan føøøøles det?? :)

Suger til meg alt av info, skal selv i ilden den 30 sept..:)

Fortell!!! Og håper selvfølgelig alt ordner seg for deg ang spørsmålet..:)

Takk takk :D Det føles helt herlig å endelig kunne se litt pupper, selv om jeg ikke tok spesielt store.

Èn måned går fort, så det blir spennende! Og du får ha masse lykke til når den dagen kommer :) !!

Skrevet

Takk takk :D Det føles helt herlig å endelig kunne se litt pupper, selv om jeg ikke tok spesielt store.

Èn måned går fort, så det blir spennende! Og du får ha masse lykke til når den dagen kommer :) !!

Ja det kan jeg tenke meg!! Hvor mye la du inn? Og hva var utgangspunktet?

Hvor opererte du?

Hahaha.... Masse spørsmål her..... Sorry :/// :)

Skrevet

Ja det kan jeg tenke meg!! Hvor mye la du inn? Og hva var utgangspunktet?

Hvor opererte du?

Hahaha.... Masse spørsmål her..... Sorry :/// :)

Jeg la inn 265g i hvert bryst, men så er jeg ganske liten og tynn, så hadde nok sett dumt ut med mer kanskje. Ikke vet jeg. Men han fikk visst ikke plass til mer. Jeg opererte meg fordi jeg hadde så små :) Også opererte jeg på Nobel Clinic. Hvor skal du operere :) ?

Skrevet

Jeg la inn 265g i hvert bryst, men så er jeg ganske liten og tynn, så hadde nok sett dumt ut med mer kanskje. Ikke vet jeg. Men han fikk visst ikke plass til mer. Jeg opererte meg fordi jeg hadde så små :) Også opererte jeg på Nobel Clinic. Hvor skal du operere :) ?

Ok, ja det skal jo passe til kroppen.. Derfor der er så vanskelig også synes jeg, for man kan jo ikke sammenligne seg med noen egentlig..

Grunn til at du valgte nobel? Er de i Oslo?

Det blir enten Fornebu eller colosseum på meg. Skal tilbake til begge to for annen gang siden jeg er så usikker på hva jeg skal ha.

De gav meg så forskjellige råd skjønner du... Ble bare enda mer usikker på størrelse etc etter jeg var der enn jeg var før... :sjenert:

Colosseum: 400 (ble enige om ca 375) uten løft

Fornebu: ca 280 (fikk pruta meg opp til ca 310) med løft.....

Kan vel ikke bli verre....? :kjefte:

Skrevet

Mememe: Huff, skjønner at du er sykt frustrert. Begge deler virker jo logisk på hver sin måte. Får håpe det blir lettere å bestemme seg etter konsultasjon nummer to :) Er det lenge til du skal på konsultasjon igjen da?

Skrevet

Hvordan legger dere inn den infoen som står om dere? Nederst på siden.

Prøvde og legge inn info på min profil "om meg", men det gikk ikke gitt....

Du går først på min profil, deretter på rediger min profil som står ganske langt oppe til høyre, deretter går på du endre signatur. Det står nedover på venstre side.

Ikke akuratt så god til å forklare da, men du får prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...