mylove Skrevet 22. august 2011 #18921 Skrevet 22. august 2011 Men hadde du mye heng etter amming...? Var på grensen fik jeg beskjed om fra Colosseum, men så fremt jeg ikke ville ha heeelt "perfekte" pupper (uten klær) så trengte jeg ikke løft mente Bjærke. Mente det ble kjempebra uten løft! Og vil ikke være helt "perfekt" heller, struttende, runde liksom . Har jo fått to barn, så litt naturlig heng er helt ok! JEG hadde heng etter å ha ammet, har to på samme alder som dine.. Og jeg er veldig fornøyd med 325/350, operert ved colosseum (dr. skolleborg). Jeg kunne sikkert hatt større, men er ikke så bred i overkroppen. Perfekte pupper med løft uten klær?? Hva med de store arrene man får etter løft?
mylove Skrevet 22. august 2011 #18922 Skrevet 22. august 2011 Jeg lurer på om man kan bruke en slik tubetopp/bh fra Bik Bok noen uker etter operasjonen? Den er jo uten spile og gir bra med støtte, men den har ikke stropper da? De toppene der gir ikke mye støtte:) Det er 6mnd siden jeg ble operert og bruker de sjelden. Ville IKKE ha brukt den få uker etter operasjon - da trenger de bedre støtte enn som så. Skjønner du vil fort ut av den sportsbh-en du får på klinikken. Kan anbefale deg pierre robert sine på det varmeste;) De må tas på over hodet, men det er ikke noe problem etter en liten stund:)
dingding Skrevet 22. august 2011 #18923 Skrevet 22. august 2011 Din erfaring høres så bra ut!! det er akkurat det jeg er på utkikk etter også... Så du innlegget mitt over, angående de forskjellige svarene jeg fikk på Colosseum/Fornebu? 400 uten løft VS 280 med løft.... Er ikke akkurat smååå forskjeller vi snakker om her... Hihi... Oi.. ja det var veldig forskjellig!! :O Men hvis du er ute etter ett naturlig resultat så skulle man tro at læft og 280 blir finest.. ser for meg at 400 blir mye.. men det er jo bare det jeg tror
dingding Skrevet 22. august 2011 #18924 Skrevet 22. august 2011 Men hadde du mye heng etter amming...? Var på grensen fik jeg beskjed om fra Colosseum, men så fremt jeg ikke ville ha heeelt "perfekte" pupper (uten klær) så trengte jeg ikke løft mente Bjærke. Mente det ble kjempebra uten løft! Og vil ikke være helt "perfekt" heller, struttende, runde liksom . Har jo fått to barn, så litt naturlig heng er helt ok! Nei, jeg hadde ikke mye heng... Jeg har alltid hatt veldig små så det lille som var forsvant og jeg hadde bare to tomme skinnfiller
dingding Skrevet 22. august 2011 #18925 Skrevet 22. august 2011 Jeg kan sende bilder på PM hvis du ønsker det..
Bianca91 Skrevet 22. august 2011 #18926 Skrevet 22. august 2011 Ding ding.. tror du at du kan sende bilde til meg også?
Jetamio Skrevet 23. august 2011 #18927 Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg kan sende bilder på PM hvis du ønsker det.. Hei;) Kan du sende bilder til meg å?? Du har lagt inn ca det samme som jeg skal, og har ammet.. Hadde vært gøy å sett, har liksom ikke den ringeste anelse om hva jeg kan forvente meg Endret 23. august 2011 av Jetamio
Frøken_fjong Skrevet 23. august 2011 #18928 Skrevet 23. august 2011 (endret) Bare 6 dager igjen nå :D Jeg er 25 år, ca 165 cm høy, 70 kg, og har idag liiiten B cup/full A cup. Men A cup er vanskelig å finne, pga str rundt :/ Jeg har ikke ammet, men puppene ble jaggu mindre etter fødsel allikevel! Har kun hatt tlf og mail konsultasjon, så aner ikke hva jeg skal legge inn enda! Men håper på en full D-cup Dette er bare super spennende! Og forresten.. Jeg vil også gjerne ha bilder om jeg kan :D Endret 23. august 2011 av Frøken_fjong
Jetamio Skrevet 23. august 2011 #18929 Skrevet 23. august 2011 Eeeeeeendelig fått brev i posten Med resepter, oppmøtetid, info og kontrakt! No way back !!! Skulle ønske det var i morra
Jenny A Skrevet 23. august 2011 #18930 Skrevet 23. august 2011 Dingding: Jeg tar også gjerne imot bilder om du vil sende!
Jenny A Skrevet 23. august 2011 #18931 Skrevet 23. august 2011 Eeeeeeendelig fått brev i posten Med resepter, oppmøtetid, info og kontrakt! No way back !!! Skulle ønske det var i morra Blir spent på dine vegne. Ikke lenge igjen nå Har litt lenger å vente jeg da...
Mememe Skrevet 23. august 2011 #18932 Skrevet 23. august 2011 Hei;) Kan du sende bilder til meg å?? Du har lagt inn ca det samme som jeg skal, og har ammet.. Hadde vært gøy å sett, har liksom ikke den ringeste anelse om hva jeg kan forvente meg Ja, veldig gjerne PM!!!
Mememe Skrevet 23. august 2011 #18933 Skrevet 23. august 2011 JEG hadde heng etter å ha ammet, har to på samme alder som dine.. Og jeg er veldig fornøyd med 325/350, operert ved colosseum (dr. skolleborg). Jeg kunne sikkert hatt større, men er ikke så bred i overkroppen. Perfekte pupper med løft uten klær?? Hva med de store arrene man får etter løft? Jo, arrene ja.. Colosseum mente d ble store arr, så han rådet til ikke og gjøre det. Fornebu mente jeg hadde så mye strekkmerker der fra før at jeg ikke ville bite meg spesielt merke til DE arrene... Bestilt konsultasjon nr TO begge stedene nå.... Skjønner du jeg er i tvil eller....?
Bianca91 Skrevet 23. august 2011 #18934 Skrevet 23. august 2011 Eeeeeeendelig fått brev i posten Med resepter, oppmøtetid, info og kontrakt! No way back !!! Skulle ønske det var i morra Oi, så spennende!!! Er litt nysjerrig jeg, hva har du fått resepter på? Og hvor mye koster det til sammen?
Mememe Skrevet 23. august 2011 #18935 Skrevet 23. august 2011 Eeeeeeendelig fått brev i posten Med resepter, oppmøtetid, info og kontrakt! No way back !!! Skulle ønske det var i morra Ååå!!! Så heldig!! ) Blir spennende å høre hvordan det går! Får helt sommerfugler i magen bare ved tanken.. Må vente heeeelt til 30 sept... Var første ledige tidspunkt i vår kalender.
dingding Skrevet 23. august 2011 #18936 Skrevet 23. august 2011 Jeg tror kanskje jeg overvurderte meg selv litt.. Det var ikke så lett å sende bilder allikevel.. Men tror kanskje jeg fikk det til nå :)Dere får sjekke
Bianca91 Skrevet 23. august 2011 #18937 Skrevet 23. august 2011 Jeg tror kanskje jeg overvurderte meg selv litt.. Det var ikke så lett å sende bilder allikevel.. Men tror kanskje jeg fikk det til nå :)Dere får sjekke Jeg har fått!! Tuusen takk! Det var til stor hjelp! Nå ble jeg helt sikker på at jeg vil ha 250, det er akuratt sånne pupper jeg vil haa Utgangspuktet vårt er ikke så forskjellig heller!
Jetamio Skrevet 23. august 2011 #18938 Skrevet 23. august 2011 Jeg tror kanskje jeg overvurderte meg selv litt.. Det var ikke så lett å sende bilder allikevel.. Men tror kanskje jeg fikk det til nå :)Dere får sjekke Jeg har fått De var jo kjempefine!! Absolutt noe sånt jeg ser for meg og
Jetamio Skrevet 23. august 2011 #18939 Skrevet 23. august 2011 Oi, så spennende!!! Er litt nysjerrig jeg, hva har du fått resepter på? Og hvor mye koster det til sammen? Hei Fikk resept på Arcoxia (tydeligvis betennelses-hemmende og smertestillende) 7 stk, skal ta 1 på operasjonsdagen og 1 pr døgn 3-4 dager Azitromax, 2 stk kvelden før op, infeksjonsforebyggende. Paracet 500mg, 50 stk. 2 før op og deretter 2stk hver 6 time i 3-4 døgn. Hibiscrub.. Ble ca 320 kr til sammen, men jeg fikk litt mindre flaske med Hibiscrub da de ikke hadde 500 ml på lager.. Men hun mente det burde holde Gleder meg så jeg er helt skjelven, men er enda 10 laaaaaaaange dager igjen...
Mememe Skrevet 23. august 2011 #18940 Skrevet 23. august 2011 Hei Fikk resept på Arcoxia (tydeligvis betennelses-hemmende og smertestillende) 7 stk, skal ta 1 på operasjonsdagen og 1 pr døgn 3-4 dager Azitromax, 2 stk kvelden før op, infeksjonsforebyggende. Paracet 500mg, 50 stk. 2 før op og deretter 2stk hver 6 time i 3-4 døgn. Hibiscrub.. Ble ca 320 kr til sammen, men jeg fikk litt mindre flaske med Hibiscrub da de ikke hadde 500 ml på lager.. Men hun mente det burde holde Gleder meg så jeg er helt skjelven, men er enda 10 laaaaaaaange dager igjen... Ja skjønner det blir litt mer "real" når man får ordnet sånn ja... Lenge siden du var på konsultasjon? Hvilken str ca mente de du kunne ende opp med..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå