Mememe Skrevet 21. august 2011 #18901 Skrevet 21. august 2011 Heyhey Ladies!! Vil bare i all beskjedenhet melde min ankomst her inne.. Har lest sikkert samtlige av innleggene her inne, men ting tar tid.. Er ikke bare bare og melde seg inn liksom.. 28 år, to barn, ser ikke ut etter amming graviditet, og tar ENDELIG etterlengtet operasjon i september!!!! )) Har vært på to konsultasjoner allerede i sommer og datoen for OP (D-dagen evnt) er allerede i boks!!! 30 september.....!!!! Men er så syyyykt i tvil om hvilken jeg skal velge, siden jeg ble anbefalt to VIDT forskjellige ting på Fornebu/ Colosseum.... Hos henholdsvis Bjærke/Barstad.... Skal på ny kons på Colosseum, kanskje bestille ny på Fornebu også... Noen her med samme erfaring eller erfaring fra de to kirurgene?? Speeeeeent!!!! )))
Mememe Skrevet 21. august 2011 #18902 Skrevet 21. august 2011 Ps... Legger dere inn svar på "hurtigsvar"?
Mememe Skrevet 21. august 2011 #18903 Skrevet 21. august 2011 Så utrolig gøy )) Mine er straks 6mnd gamle Og jeg er så utolig fornøyd!!! Mine har endelig fått en naturlig fasong Er bare 5stk som har spurt hva som har skjedd Jeg var veldig opptatt av at det skulle bli ett naturlig resultat Jeg har akkurat fått meg ny kjæreste og han trodde meg ikke når jeg sa det.. før han så arrene Så utrolig morsomt!!! Grætis får man vel si da.. er jo drømmen det, hvertfall for min del!!
Mememe Skrevet 21. august 2011 #18904 Skrevet 21. august 2011 Det går så bra så. Følte ikke det var ekkelt å kle av meg på overkroppen for Schistad, det hele er jo veldig klinisk. Jeg hadde ikke med bilder av resultater jeg ønsker da jeg var på konsultasjon. Er nok en del som har det med, men det skal nok bli vanskelig å få samme resultat som noen du har sett bilde av. Størrelsesmessig så kan vel kanskje bilder ha noe for seg, men sluttresultatet blir ut ifra det du allerede har, bare i større utgaver Jeg skal faktisk på en konsultasjon til før jeg skal opereres 30.sept. Dette fordi jeg er veldig usikker på størrelsen. Vil ikke ha for mye, men vil for all del ikke komme ut av det og bli skuffet over at jeg tok for lite også. Men tror nok jeg vil si at dersom han prøver det vi har blitt enige om og det ser veldig fake ut, så vil jeg heller at han skal legge inn mindre. På dette tidspunkt om akkurat 6 uker har jeg nye pupper! :happy: Så spennende at du også skal den 30 september!! Har samme dato men er usikker om det blir Colosseum eller Fornebu, følte bedre kjemi med Barstad enn Bjærke på Colosseum... Hmm... Men så er jeg litt mer enig med Bjærke på C... Haha, er ikke enkelt det her nei...
must Skrevet 21. august 2011 #18905 Skrevet 21. august 2011 Mememe: hvilke råd har du fått fra de ulike kirurgene da? Jeg var på Aviva helse og til Barstad på Fornebu. Endte opp med Barstad og er foreløpig veldig godt fornøyd, selv om jeg i likhet med mange for øyeblikket lider av størrelsesblindhet og gjerne kunne hatt enda større pupper :D
Kamikaze Skrevet 21. august 2011 #18906 Skrevet 21. august 2011 Jeg lurer på om man kan bruke en slik tubetopp/bh fra Bik Bok noen uker etter operasjonen? Den er jo uten spile og gir bra med støtte, men den har ikke stropper da?
Jenny A Skrevet 21. august 2011 #18907 Skrevet 21. august 2011 Så spennende at du også skal den 30 september!! Har samme dato men er usikker om det blir Colosseum eller Fornebu, følte bedre kjemi med Barstad enn Bjærke på Colosseum... Hmm... Men så er jeg litt mer enig med Bjærke på C... Haha, er ikke enkelt det her nei... Tror nok at du skal stole litt på hvem du fikk best kjemi med. Vet om mange som har operert på Fornebu, og ingen har vært misfornøyd. Jeg har time til OP 09.45 30.sept. Du får si ifra når du har bestemt deg da? Hvor mye har du tenkt å legge inn, runde eller anatomiske, moderat eller høy profil, under eller over muskel? Og hva er ditt utgangspunkt?
dingding Skrevet 21. august 2011 #18908 Skrevet 21. august 2011 Godt å høre at Schiestad har et godt rykte Jeg var også på kontulsasjon hos Marius Barstad, men skal oppereres hos Schiestad. Jeg har fått dato den 21. September, så er snart bare en mnd til Skal si jeg grugleder meg mye! Gruer meg ikke så mye til selve opperasjonen, men er veldig spent på tiden etterpå. Skal legge inn rundt 250, under muskel. Skal ha runde innlegg, men vet ikke helt om jeg skal ha helt normale eller om jeg skal ha normal +. Noen her som har normal + ? Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli naturlig, og vil helst ikke at så mange skal legge merke til hva jeg har gjort, hehe Er foresten 20 år, 1.60 høy og ca 56 kg. Er veldig usikker hvor mye jeg bør legge inn for å få det så naturlig som mulig, noen her som er ganske lik meg i str og har lagt inn rundt 250? Isåfall, hvordan har resultatet deres blitt? Også lurer jeg litt på hvordan dere forbredte dere til opperasjonen, og hva dere hadde med dere og sånn? Hei Jeg er 1,58 høy og ca55kg.. Jeg la inn 250cc og gikk fra 75A til 75D.. Kjempefornøyd!!!! De passer perfekt til kroppen min
Bianca91 Skrevet 21. august 2011 #18909 Skrevet 21. august 2011 Hei Jeg er 1,58 høy og ca55kg.. Jeg la inn 250cc og gikk fra 75A til 75D.. Kjempefornøyd!!!! De passer perfekt til kroppen min Såå bra at du ble fornøyd :D Var det mange som la merke til at du hadde lagt inn silikon? Har du nå forholdsvis store pupper eller helt normale? Ser de naturlig ut? Og er de veldig myke/harde? Sorry alle spørsmålene, hehe
Frøken_fjong Skrevet 22. august 2011 #18910 Skrevet 22. august 2011 Hei jenter! Da melder jeg også min ankommst her Har time til operasjon på Nobel, 29 august, altså mandag om en uke :D Kjempe spennende^^ Men lurer litt på.. Er det noen av dere som har operert før som også holder på med hest? Jeg har selv hest, og fikk beskjed av klinikken om at jeg må vente 4-6 uker med å ri. Bare lurer litt på om dette stemmer i praksis også Ser frem til å følge dere fremover :D
linamor Skrevet 22. august 2011 #18911 Skrevet 22. august 2011 ingen av dere som er redde for narkosen? jeg er LIVREDD!! føler på meg at jeg kommer til å sovne inn på op-bordet :/
Bianca91 Skrevet 22. august 2011 #18912 Skrevet 22. august 2011 Frøke_fjong: Det er jo ikke lenge til Hvor mye skal du legge inn osv? linamor: Jeg er faktisk ikke redd for narkosen..enda hvertfall! Men jeg er derimot livredd for smertene etterpå! Har liksom aldri opplevd ordentlig smerte før, så vet ganske lite om min egen smerteterskel egentlig.
Mememe Skrevet 22. august 2011 #18913 Skrevet 22. august 2011 Mememe: hvilke råd har du fått fra de ulike kirurgene da? Jeg var på Aviva helse og til Barstad på Fornebu. Endte opp med Barstad og er foreløpig veldig godt fornøyd, selv om jeg i likhet med mange for øyeblikket lider av størrelsesblindhet og gjerne kunne hatt enda større pupper :D Jeg har tomme ammepupper, bruker vel rundt B nå (mest for å få plass til løs hud..) Vil ha LITT store, full C kanskje, hadde 75 B før barn, gikk opp over to str mens gravid.. Men vil fortsatt ikke ha unaturlige - som så mange andre har jeg skjønt.. Har så store komplekser for "kløft", masse strekkmerker etc, må alltid dekke til, og går med sjal/sjerf hele tiden. Vil bare kunne gå m vanlige klær, bikini, vise kløft! Colosseum: "trenger ikke løft, men fylle ut tomrom : måtte prute meg NED fra 400, endte på rundt 375 høyprofil. Mente jeg ikke trengte løft selv om de selvsagt tjente mere penger på det etc.." Fornebu: Løft, ca 280 - fikk pruta meg OPP til 310. Moderat profil.... ?????
Mememe Skrevet 22. august 2011 #18914 Skrevet 22. august 2011 Bianca91: Nei tenker ikke på selve narkosen, men mest tiden etterpå med to små barn... Eldste er 4 så klarer seg selv sånn sett, men ett-åringen kan by på litt utfordringer kjenner jeg... Men har familie, mann som stiller opp så det går vel bra!! Gleder meg bare såååå til jeg er "next to normal" oventil!!! Hihi... Kommer til å gå kjempebra, bruk heller energien din til å glede deg og se på undertøy i butikken... Haha
Mememe Skrevet 22. august 2011 #18915 Skrevet 22. august 2011 Dingding: Så du fikk såpass stor forskjell med 250? Over/under muskel? Høyprofil? Er ca samme str som deg, 159 og 53 kg..
Mememe Skrevet 22. august 2011 #18916 Skrevet 22. august 2011 Mememe: hvilke råd har du fått fra de ulike kirurgene da? Jeg var på Aviva helse og til Barstad på Fornebu. Endte opp med Barstad og er foreløpig veldig godt fornøyd, selv om jeg i likhet med mange for øyeblikket lider av størrelsesblindhet og gjerne kunne hatt enda større pupper :D Hvor mye skal du legge inn da? Og når skal det skje...?? Tenker ikke på annet om dagen jeg, og hvertfall ikke når jeg har fått så forskjellige svar...
dingding Skrevet 22. august 2011 #18917 Skrevet 22. august 2011 Såå bra at du ble fornøyd :D Var det mange som la merke til at du hadde lagt inn silikon? Har du nå forholdsvis store pupper eller helt normale? Ser de naturlig ut? Og er de veldig myke/harde? Sorry alle spørsmålene, hehe Det er ikke mange som har lagt merke til det.. eller så er de ikke tøffe nok til å spør De er ikke gigastore, men de passer helt perfekt til min kropp! De ser helt naturlige ut med klær på. Uten klær ser man at de er ganske mye rundere enn man pleier å ha etter å ha ammet barn De er verken harde eller myke.. sånn midt imellom Jeg fikk plutselig for meg her en dag at de var for små.. men så fant jeg bildene jeg tok før OP.. Jeg har vel blitt vant til de
dingding Skrevet 22. august 2011 #18918 Skrevet 22. august 2011 Dingding: Så du fikk såpass stor forskjell med 250? Over/under muskel? Høyprofil? Er ca samme str som deg, 159 og 53 kg.. Ja, jeg ble veldig overrasket over hvor stor forskjell det ble.. jeg skulle egentlig ha 300, men det fikk han ikke plass til, så jeg ble først litt skuffet.. men når de "falt" på plass så ble jeg kjempeglad for resultatet Jeg har under muskel. Moderat Plus Profile, hva enn det betyr
Mememe Skrevet 22. august 2011 #18919 Skrevet 22. august 2011 Ja, jeg ble veldig overrasket over hvor stor forskjell det ble.. jeg skulle egentlig ha 300, men det fikk han ikke plass til, så jeg ble først litt skuffet.. men når de "falt" på plass så ble jeg kjempeglad for resultatet Jeg har under muskel. Moderat Plus Profile, hva enn det betyr Din erfaring høres så bra ut!! det er akkurat det jeg er på utkikk etter også... Så du innlegget mitt over, angående de forskjellige svarene jeg fikk på Colosseum/Fornebu? 400 uten løft VS 280 med løft.... Er ikke akkurat smååå forskjeller vi snakker om her... Hihi...
Mememe Skrevet 22. august 2011 #18920 Skrevet 22. august 2011 Ja, jeg ble veldig overrasket over hvor stor forskjell det ble.. jeg skulle egentlig ha 300, men det fikk han ikke plass til, så jeg ble først litt skuffet.. men når de "falt" på plass så ble jeg kjempeglad for resultatet Jeg har under muskel. Moderat Plus Profile, hva enn det betyr Men hadde du mye heng etter amming...? Var på grensen fik jeg beskjed om fra Colosseum, men så fremt jeg ikke ville ha heeelt "perfekte" pupper (uten klær) så trengte jeg ikke løft mente Bjærke. Mente det ble kjempebra uten løft! Og vil ikke være helt "perfekt" heller, struttende, runde liksom . Har jo fått to barn, så litt naturlig heng er helt ok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå