Gjest kvitrelitt Skrevet 16. august 2011 #18881 Skrevet 16. august 2011 Takk for svar!! Ville bare informere om at konsultasjonen gikk supert! Pål Schistad er en super mann, resepsjonisten er herlig og totalt sett annser jeg fornebuklinikken som svært profesjonell... anbefales på det sterkeste for dere som er på utkikk etter klinikk og ikke har bestemt dere. Det er såå avgjørende med god kjemi! Følte meg som hjemme, lengter nesten tilbake Og det blir heller ikke så lenge til heldigvis. Oprasjonsdato 7.okt, under muskel, fokus på naturlig resultat (skulle legge inn så mye som mulig i forhold til kroppsrammen min, alt fra 200-240 ml - ingen Pamela altså!). Fikk også beroligende informasjon om at innleggene ikke ville kunne forstyrre meg noe nevneverdig (kanskje minus 10% i ytelse, men så er det ingen andre enn feks Marit Bjørgen som trenger totalt 100%. Jeg får altså 90% ytelse i brystmuskelen - so what). Im so happy!!! Noen andre som snart skal i ilden?
Jenny A Skrevet 17. august 2011 #18882 Skrevet 17. august 2011 Til den som spurte litt lenger bak her om man skulle bytte tape før eller etter dusj, så leste jeg litt om det laaangt tilbake i tråden her. Da var det enighet om å skifte før dusing da tapen hadde en tendens til å sette seg enda bedre fast når det har kommet vann på den. Kvitrelitt: Jeg skal også opereres på Fornebuklinikken av Pål Schistad. Var på konsultasjon der i mars, tror jeg det var. Har også et godt inntrykk av han og klinikken. Vi snakket om 350-375ml, men jeg er usikker altså. Har drømt så mye i det siste om altfor store pupper. Jeg vil virkelig ikke ende opp med gigapupper altså! Men på den andre siden så ønsker jeg jo en viss størrelse. Vil ha akkurat passe Jeg skal opereres 30.september, så bare en ukes tid før deg det da Jeg har lagt til litt info om meg på profilen min slik at det kommer opp hver gang jeg poster et innlegg.(bare et tips til dere andre her inne). Har vært veldig dødt her i det siste. Nå som det begynner å nærme seg så er det kjekt å kunne snakke med andre i samme situajson
Mynona Skrevet 17. august 2011 #18883 Skrevet 17. august 2011 Vet ikke helt hvem jeg skal fortelle til, men jeg er så kry, så jeg forteller det til dere. Var hos legen her om dagen på helsekontroll. Hun sjekket for kuler i brystet, og mens hun holder på sier jeg fra at jeg har silikonpupper, for det er vel greit å si fra. Og da svarer hun "Åh, det så jeg ikke. Det var veldig pent arbeid. Jeg tenkte ikke over det i det hele tatt, du er jo så ung, så det er ikke unaturlig å ha så flotte bryster" Tenk det!! Legen la ikke merke til at jeg har silikon før jeg sa det. Da ble jeg kry og fornøyd med at silikonpuppene ser naturlige ut. De er riktig nok gamle, så de har satt seg. De som har vært her inne en stund har nok sett bilde av de også. 1
dingding Skrevet 17. august 2011 #18884 Skrevet 17. august 2011 Vet ikke helt hvem jeg skal fortelle til, men jeg er så kry, så jeg forteller det til dere. Var hos legen her om dagen på helsekontroll. Hun sjekket for kuler i brystet, og mens hun holder på sier jeg fra at jeg har silikonpupper, for det er vel greit å si fra. Og da svarer hun "Åh, det så jeg ikke. Det var veldig pent arbeid. Jeg tenkte ikke over det i det hele tatt, du er jo så ung, så det er ikke unaturlig å ha så flotte bryster" Tenk det!! Legen la ikke merke til at jeg har silikon før jeg sa det. Da ble jeg kry og fornøyd med at silikonpuppene ser naturlige ut. De er riktig nok gamle, så de har satt seg. De som har vært her inne en stund har nok sett bilde av de også. Så gøy!!!!! :D Hvor gamle er de??
Mynona Skrevet 17. august 2011 #18885 Skrevet 17. august 2011 Så gøy!!!!! :D Hvor gamle er de?? 8 år gamle!! Anger ikke et sekund!
dingding Skrevet 18. august 2011 #18886 Skrevet 18. august 2011 8 år gamle!! Anger ikke et sekund! Så utrolig gøy )) Mine er straks 6mnd gamle Og jeg er så utolig fornøyd!!! Mine har endelig fått en naturlig fasong Er bare 5stk som har spurt hva som har skjedd Jeg var veldig opptatt av at det skulle bli ett naturlig resultat Jeg har akkurat fått meg ny kjæreste og han trodde meg ikke når jeg sa det.. før han så arrene
Jetamio Skrevet 18. august 2011 #18887 Skrevet 18. august 2011 Takk for svar!! Ville bare informere om at konsultasjonen gikk supert! Pål Schistad er en super mann, resepsjonisten er herlig og totalt sett annser jeg fornebuklinikken som svært profesjonell... anbefales på det sterkeste for dere som er på utkikk etter klinikk og ikke har bestemt dere. Det er såå avgjørende med god kjemi! Følte meg som hjemme, lengter nesten tilbake Og det blir heller ikke så lenge til heldigvis. Oprasjonsdato 7.okt, under muskel, fokus på naturlig resultat (skulle legge inn så mye som mulig i forhold til kroppsrammen min, alt fra 200-240 ml - ingen Pamela altså!). Fikk også beroligende informasjon om at innleggene ikke ville kunne forstyrre meg noe nevneverdig (kanskje minus 10% i ytelse, men så er det ingen andre enn feks Marit Bjørgen som trenger totalt 100%. Jeg får altså 90% ytelse i brystmuskelen - so what). Im so happy!!! Noen andre som snart skal i ilden? Hei:) Jeg skal opereres på Fornebuklinikken av Pål Schistad 2 september.. Bare 2 uker til så det kribler ganske godt i magen nå! Det jeg lurer på er om han virka grei, Pål Schistad altså.. Var på konsultasjon med Marius Barstad og det var meninga han skulle operere meg, men så måtte jeg fremskynde op endel og da ble det han andre som skulle operere.. Gleeeeder meg, blir gøy å følge med på dere andre som også skal opereres snart!
Jenny A Skrevet 18. august 2011 #18888 Skrevet 18. august 2011 Fikk et veldig godt inntrykk av Pål Schistad da jeg var på konsultasjon hos han. Relativt jordnær mann, som kommer med konstruktive tilbakemeldinger på det man lurer på etc. I dag har jeg forsøkt å fylle poser med vann og lagt i bh. Prøvde med ris her tidligere, men synes bare det ble klumpete rare pupper av det. Vann fungerte mye bedre. Brukte en av bhene jeg brukte etter å ha fått barn i str. 80B (altfor stor nå, på alle måter).Det er en push-up bh med innlegg i (som ikke går an å ta ut), så resultatet ble jo større enn hvis man prøver med sportsbh eller noe uten innlegg i. Men siden jeg aldri har eid en sportsbh eller vanlig bh (må ha innlegg i ellers blir det fryktelig flatt)så ble det den jeg testet med. Prøvde med 310ml, 360ml og 380ml. Synes nok 310ml ble litt lite, men usikker på om 380 blir litt stort. Nå var det jo ekstra innlegg i bhn da, så kanskje det hadde vært passe uten innleggene? Med singlet utenpå så synes jeg 380 så fint ut størrelsesmessig, men jeg er redd det vil gi et veldig sprengt og unaturlig utseende når man har bikini på f.eks. Hmm, vanskelig dette her altså.. Jeg skal på en konsultasjon til 29.august (også på (Fornebuklinikken). Føler meg litt dum som har 2 konsultasjoner før op, men jeg er virkelig usikker på dette med størrelse altså. Komplikasjoner har jeg lest meg opp på, så det er på en måte under kontroll, men er fryktelig usikker på størrelsen. Jeg vil ikke være hun det lyser silikon av lang vei. MEN da jeg var på konsulatsjon i mars, så sa jo Schistad at 375ml kom til å bli dritbra (han sa faktisk dritbra) hehe
lizzy90 Skrevet 18. august 2011 #18889 Skrevet 18. august 2011 Hei ! Nå er mine pupper snart 6 uker:-) når begynte dere å bruke vanlige bher med spiler?
*magnolia Skrevet 18. august 2011 #18890 Skrevet 18. august 2011 Jeg må bare få si at Pål Schistad er en av de mest ålreite personene jeg noen gang har møtt! Og at han er ekstremt dyktig er det ingen tvil om! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med valg av kirurg! Jeg er dritfornøyd;-) Pål snakker rett fra levra og det liker jeg! Gled dere:-D
Rasberry Skrevet 18. august 2011 #18891 Skrevet 18. august 2011 Blir så glad når jeg leser at dere er fornøyde med Fornebuklinikken!:D Jeg skal dit på konsultasjonstime på onsdag, og må si jeg grudde meg litt. (Litt angst for nye mennesker, særlig når jeg må kle av meg ) Men, hadde dere med dere bilder? Så dere kunne vise hva dere ville ha og ikke vil ha..?
Bianca91 Skrevet 19. august 2011 #18892 Skrevet 19. august 2011 Godt å høre at Schiestad har et godt rykte Jeg var også på kontulsasjon hos Marius Barstad, men skal oppereres hos Schiestad. Jeg har fått dato den 21. September, så er snart bare en mnd til Skal si jeg grugleder meg mye! Gruer meg ikke så mye til selve opperasjonen, men er veldig spent på tiden etterpå. Skal legge inn rundt 250, under muskel. Skal ha runde innlegg, men vet ikke helt om jeg skal ha helt normale eller om jeg skal ha normal +. Noen her som har normal + ? Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli naturlig, og vil helst ikke at så mange skal legge merke til hva jeg har gjort, hehe Er foresten 20 år, 1.60 høy og ca 56 kg. Er veldig usikker hvor mye jeg bør legge inn for å få det så naturlig som mulig, noen her som er ganske lik meg i str og har lagt inn rundt 250? Isåfall, hvordan har resultatet deres blitt? Også lurer jeg litt på hvordan dere forbredte dere til opperasjonen, og hva dere hadde med dere og sånn?
Jenny A Skrevet 19. august 2011 #18893 Skrevet 19. august 2011 Blir så glad når jeg leser at dere er fornøyde med Fornebuklinikken!:D Jeg skal dit på konsultasjonstime på onsdag, og må si jeg grudde meg litt. (Litt angst for nye mennesker, særlig når jeg må kle av meg ) Men, hadde dere med dere bilder? Så dere kunne vise hva dere ville ha og ikke vil ha..? Det går så bra så. Følte ikke det var ekkelt å kle av meg på overkroppen for Schistad, det hele er jo veldig klinisk. Jeg hadde ikke med bilder av resultater jeg ønsker da jeg var på konsultasjon. Er nok en del som har det med, men det skal nok bli vanskelig å få samme resultat som noen du har sett bilde av. Størrelsesmessig så kan vel kanskje bilder ha noe for seg, men sluttresultatet blir ut ifra det du allerede har, bare i større utgaver Jeg skal faktisk på en konsultasjon til før jeg skal opereres 30.sept. Dette fordi jeg er veldig usikker på størrelsen. Vil ikke ha for mye, men vil for all del ikke komme ut av det og bli skuffet over at jeg tok for lite også. Men tror nok jeg vil si at dersom han prøver det vi har blitt enige om og det ser veldig fake ut, så vil jeg heller at han skal legge inn mindre. På dette tidspunkt om akkurat 6 uker har jeg nye pupper! :happy:
Bianca91 Skrevet 19. august 2011 #18894 Skrevet 19. august 2011 Glemte foresten å skrive at nå har jeg str 70B
Jenny A Skrevet 19. august 2011 #18895 Skrevet 19. august 2011 Godt å høre at Schiestad har et godt rykte Jeg var også på kontulsasjon hos Marius Barstad, men skal oppereres hos Schiestad. Jeg har fått dato den 21. September, så er snart bare en mnd til Skal si jeg grugleder meg mye! Gruer meg ikke så mye til selve opperasjonen, men er veldig spent på tiden etterpå. Skal legge inn rundt 250, under muskel. Skal ha runde innlegg, men vet ikke helt om jeg skal ha helt normale eller om jeg skal ha normal +. Noen her som har normal + ? Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli naturlig, og vil helst ikke at så mange skal legge merke til hva jeg har gjort, hehe Er foresten 20 år, 1.60 høy og ca 56 kg. Er veldig usikker hvor mye jeg bør legge inn for å få det så naturlig som mulig, noen her som er ganske lik meg i str og har lagt inn rundt 250? Isåfall, hvordan har resultatet deres blitt? Også lurer jeg litt på hvordan dere forbredte dere til opperasjonen, og hva dere hadde med dere og sånn? Jeg skal ha runde, under muskel og moderat profil. Det er kanskje moderat du mener med normal? Og at nomal+ er høy profil? Forskjellen på disse protesene slik som jeg har forstått det, så er moderat profil noe bredere proteser og har noe mindre projeksjon enn høy profil. Høy profil har større projeksjon og er ikke like brede. Du kan jo kikke litt på denne siden. Det er disse protesene de bruker på Fornebuklinikken: (scroll ned til side 5,6 og 7) http://www.eurosilicone.com/BAT4_eurosilicone.pdf Jeg er ikke samme størrelse somd deg da jeg er 170cm og 60 kg, + at jeg har fått 2 barn. Så mine minipupper er nok ganske så annerledes enn dine unge pupper
Bianca91 Skrevet 19. august 2011 #18896 Skrevet 19. august 2011 Jeg mener en mellomting mellom normal og høy profil, mener han sa at det ikke var så lenge siden de hadde fått de. For jeg vil ikke ha høy profil, da jeg syntes det lettere kan se unaturlig ut. Takk for svar :D
Jetamio Skrevet 19. august 2011 #18897 Skrevet 19. august 2011 Godt å høre at Schiestad har et godt rykte Jeg var også på kontulsasjon hos Marius Barstad, men skal oppereres hos Schiestad. Jeg har fått dato den 21. September, så er snart bare en mnd til Skal si jeg grugleder meg mye! Gruer meg ikke så mye til selve opperasjonen, men er veldig spent på tiden etterpå. Skal legge inn rundt 250, under muskel. Skal ha runde innlegg, men vet ikke helt om jeg skal ha helt normale eller om jeg skal ha normal +. Noen her som har normal + ? Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli naturlig, og vil helst ikke at så mange skal legge merke til hva jeg har gjort, hehe Er foresten 20 år, 1.60 høy og ca 56 kg. Er veldig usikker hvor mye jeg bør legge inn for å få det så naturlig som mulig, noen her som er ganske lik meg i str og har lagt inn rundt 250? Isåfall, hvordan har resultatet deres blitt? Også lurer jeg litt på hvordan dere forbredte dere til opperasjonen, og hva dere hadde med dere og sånn? Hei;) Jeg er vel ca samme str som deg.. 52 kg, 159cm.. Skal legge inn mellom 250-300ml.. Veeeeeeldig spent på om Schistad sier det samme om str som Barstad gjorde på konsult... Er jo tydligvis en liten "mini" konsult på perasjonsdagen. Men jeg har jo da ammet 2 barn så har nok litt slappere hud enn deg.. Håper også på et naturlig utseende, men tenker også at når man først gjør det så er det jo greit at man øker endel da.. Men har jo ingenting fra før, så tror ikke jeg trenger så mye før det blir merkbart for meg.. Bare 13 dager igjen Venter spent på brev i posten om endelig kl.slett og resepter osv!
Rasberry Skrevet 19. august 2011 #18898 Skrevet 19. august 2011 Da er vi 3 som er nesten like da jo, jeg er 160, 53kg og ca 70b Blir spennende og høre hva han sier om str til meg da. Har tenkt meg sånn ca 250-300 jeg. Men det varierer vel veldig.. Åååh, jeg gleder meg så veldig! Men da tar jeg ikke med noen bilder, og håper han skjønner hva jeg vil ha
Bianca91 Skrevet 19. august 2011 #18899 Skrevet 19. august 2011 Så spennende :D Rasberry: Skal på konsultasjon til Barstad eller Schiestad? Og når tenker du deg tidspunktet på operasjonen?
Rasberry Skrevet 19. august 2011 #18900 Skrevet 19. august 2011 (endret) Det vet jeg faktisk ikke.. Fikk ikke med meg hva hun i tlf sa, hvis hun sa noe om det. Haha Men håper og få operasjon rundt oktober-november. Å da kan jeg jo følge deg/dere andre og se hva jeg har å glede meg til! :D Har tenkt på det her i 2-3år. Men aldri helt turt, så nå er jeg så fornøyd med meg selv som endelig har bestemt meg!:D Endret 19. august 2011 av Rasberry
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå