Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt å være ferdig. Har godt veldig opp og ned. Dag 8 fikk jeg blødninger fra det ene opperasjonssåret og måtte opp på legevakta for sjekk. Heldgvis ufarlig, men blir nok pent nødt til å slappe av litt lengre. Smertene er varrierende, men kjenner my stikk fra der jeg blødde enda, en veldig ubehagelig opplevelse. Lykke til når din tur kommer, er så absolutt verdt det :)

Blødninger hørtes ikke noe særlig ut, godt det ikke var noe galt, blir vel kanskje lett for at man gjør for mye den første tiden?

Ja, jeg gleder meg veldig !! Men får ikke vite om det blir i august eller om det blir i september, ikke svarer de på mail, og ikke på telefon, ganske så frustrerende....

Hvor mye la du inn? Runde, over/under muskel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødninger hørtes ikke noe særlig ut, godt det ikke var noe galt, blir vel kanskje lett for at man gjør for mye den første tiden?

Ja, jeg gleder meg veldig !! Men får ikke vite om det blir i august eller om det blir i september, ikke svarer de på mail, og ikke på telefon, ganske så frustrerende....

Hvor mye la du inn? Runde, over/under muskel?

Nei var veldig skummelt. Måtte ringe legevakten igjen nå, for det har veska ogsånt, skal se ann til imorgen, må vell kanskje begynne på antibiotika igjen. Er nok litt for lett ja, man blir jo ganske så rastløs etter å ha liggi stille en hel uke:P

Spennende da, husker jeg begynte å telle ned flere måneder før opperasjon!:P

Jeg har lagt inn 325 under muskel, runde proteser. Kirurgen prøvde først med 350, men det lot seg ikke lukke, så da blei det 325. Er kjempe fornøyd, selvom de kunne ha vært litt større. Men er i det hele tatt glad for at jeg har pupper, brukte en 70 a før, ikke det engang.

Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

3 uker og 2 dager siden op. Gleder meg til å kunne trene litt igjen om en ukes tid!

Byttet teip i går tidlig, på kvelden i går klødde det veldig. I dag tidlig klipte jeg bort teipen der det klødde og det viser seg at jeg har fått vannblemme! Det var rart!

Noen som har opplevd det før? Den er ganske stor og veldig full av vann. Gruer meg til såret som snart kommer

Skrevet

Nei var veldig skummelt. Måtte ringe legevakten igjen nå, for det har veska ogsånt, skal se ann til imorgen, må vell kanskje begynne på antibiotika igjen. Er nok litt for lett ja, man blir jo ganske så rastløs etter å ha liggi stille en hel uke:P

Spennende da, husker jeg begynte å telle ned flere måneder før opperasjon!:P

Jeg har lagt inn 325 under muskel, runde proteser. Kirurgen prøvde først med 350, men det lot seg ikke lukke, så da blei det 325. Er kjempe fornøyd, selvom de kunne ha vært litt større. Men er i det hele tatt glad for at jeg har pupper, brukte en 70 a før, ikke det engang.

Hvor mye skal du legge inn?

Huff, håper det gir seg snart da.

Kirurgen snakket om 295, men jeg har bedt om så stort som mulig uten at det ser fake ut. Så da håper jeg på rundt 300-350, har gått rundt med 300 gr risposer i bh'n, og synes det ser meget bra ut, hehe :)

Jeg gleder meg veldig til å kunne finne bh'er som passer, fyller ikke ut de jeg har nå, og ikke minst at klærne skal sitte bedre :)

Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

En liten oppdatering fra meg. Nå er puppene mine 9 dager! Tia løper avgårde! På fredag var jeg avgårde og fikk kjøpt meg en sportsbh til. Den jeg fikk av klinikken var i 75B. Den riktige størrelsen min viste seg å være 70E! Noe jeg syns var meget artig :-D Jeg merker stor forbedring fra dag til dag. Og det er så deilig å kunne gjøre litt igjen! Ikke bare sitte og være hjelpesløs! Gruer meg fortsatt litt til å fjerne tapen... :-S Men går seg vel til det også:-) Jeg er ihvertfall meget fornøyd med resultatet! Nå er jeg bare litt sår i kantene der sportsbh'n sitter, men kanskje ikke så rart når den sitter på i 24 timer hver dag! Også har jeg begynt å flasse litt.. Det er heller kanskje ikke så rart når huden har blitt såpass strekt som den har blitt..

Nå gleder jeg meg bare til sårene gror og at jeg kan bruke vanlig bh:-)

*magnolia

Endret av *magnolia
Skrevet

Er det vanlig at man av og til føler litt ubehag etter den 6uka? Er inne i min 7uke og kan sjelden men av og til føle noe småpress?

Skrevet

å så godt å høre at du er fornøyd:-) jeg skal operere i bergen, klinikk bergen:-) har ikke lest om så mange som har operert der, men føler at jeg er i trygge hender:)

Jeg har et godt utgangspunkt til å være svært lita, og tynn. Bruker 75b nå, så han ville egentlig ikke gjøre noe siden han mente dem var pene. men siden det er forskjell på dem, noe som plager meg veldig ! og jeg selv er overhodet ikke fornøyd. Jeg skal legge inn runde høyprofil 200 cc over muskelen. Skal ha litt mindre i den andre

Synes det høres ganske lite ut, men så vil jeg ikke ha så altfor store heller.

Hvor mye la du inn ?:)

Hei.

Ser du skal( og har mest sannsynlig gjennomført :) ) brystforstørring på klinikk bergen. Lurte på om du var fornøyg der. Eg har fått meg time til konsultasjon 1aug :

Skrevet (endret)

hei...

Veldi kjekt å lesa om alle som har og skal ta brystforstørring. Har vore innpå mangen gonger og lest, og no tenkte eg at eg skal våga meg på å skriva noko sjøl og :) Har endelig bestemt meg for å gjennomføra ein bf eg og. Jippi.. Har amma 2 barn, så dei har mysta litt piffen for å sei det slik :)

Har fått meg time til konsultasjon 1aug på klinikk bergen. Nokon som har erfaring derifrå? Var egentli tenkt på fana medisinske. Meeen det var så lang ventetid at eg trur eg droppe den. skulle jo helst vore gjort i går når eg no først har bestemt meg :)

Endret av Vettlajento :)
Skrevet

Hei alle sammen!

En liten oppdatering fra meg. Nå er puppene mine 9 dager! Tia løper avgårde! På fredag var jeg avgårde og fikk kjøpt meg en sportsbh til. Den jeg fikk av klinikken var i 75B. Den riktige størrelsen min viste seg å være 70E! Noe jeg syns var meget artig :-D Jeg merker stor forbedring fra dag til dag. Og det er så deilig å kunne gjøre litt igjen! Ikke bare sitte og være hjelpesløs! Gruer meg fortsatt litt til å fjerne tapen... :-S Men går seg vel til det også:-) Jeg er ihvertfall meget fornøyd med resultatet! Nå er jeg bare litt sår i kantene der sportsbh'n sitter, men kanskje ikke så rart når den sitter på i 24 timer hver dag! Også har jeg begynt å flasse litt.. Det er heller kanskje ikke så rart når huden har blitt såpass strekt som den har blitt..

Nå gleder jeg meg bare til sårene gror og at jeg kan bruke vanlig bh:-)

*magnolia

Godt å høre at det går bra :)

Har du fjernet tapen nå forresten? Huff, jeg tror jeg skal få mannen min til å gjøre det når det blir min tur, er litt pysete på sånt :gjeiper:

Fikk du hjelp med å finne str på sportsbh'en, eller fant du ut det ut selv? Jeg har kikket på Cubus, men der er de ikke så villige til å hjelpe, og jeg har ikke så lyst til å si at jeg må ha en str større :) Kanskje jeg bare skal satse på 75c, og heller kjøpe større om det blir behov. Har kjøpt Pierre Robert sine, de virker kjempedeilige, men må tres over hodet, så det spørs om de må spares til det har gått noen uker ja :)

Skrevet

[quote name=Vettlajento :)' timestamp='1310491717' post='9457183]

hei...

Veldi kjekt å lesa om alle som har og skal ta brystforstørring. Har vore innpå mangen gonger og lest, og no tenkte eg at eg skal våga meg på å skriva noko sjøl og :) Har endelig bestemt meg for å gjennomføra ein bf eg og. Jippi.. Har amma 2 barn, så dei har mysta litt piffen for å sei det slik :)

Har fått meg time til konsultasjon 1aug på klinikk bergen. Nokon som har erfaring derifrå? Var egentli tenkt på fana medisinske. Meeen det var så lang ventetid at eg trur eg droppe den. skulle jo helst vore gjort i går når eg no først har bestemt meg :)

Skrevet

Dere? Er det noen her som var på mammografi før op?? Jeg har fått time. Huff, skjønner ikke hvordan det skal gå til, ingen hemmelighet at mine er veldig små...

Skrevet

Hei :velkommen:

Er veldig greit å være her inne ja, jeg har faktisk lest gjennom alle sidene (tok nåoen dager, for å si det sånn)

Har ikke noe personlig erfaring med Klinikk Bergen, men innbiller meg at de har fått en del skryt. lurer på om hun som laget blogg (mybreastsergery, eller noe sånt) opererte der. Skjønner godt du vil gjøre det så snart som råd, jeg holder på å bli gal av venting !!!

Takk for tipset om den bloggen. Ho hadde vore på klinikk bergen :)

Skrevet

Godt å høre at det går bra :)

Har du fjernet tapen nå forresten? Huff, jeg tror jeg skal få mannen min til å gjøre det når det blir min tur, er litt pysete på sånt :gjeiper:

Fikk du hjelp med å finne str på sportsbh'en, eller fant du ut det ut selv? Jeg har kikket på Cubus, men der er de ikke så villige til å hjelpe, og jeg har ikke så lyst til å si at jeg må ha en str større :) Kanskje jeg bare skal satse på 75c, og heller kjøpe større om det blir behov. Har kjøpt Pierre Robert sine, de virker kjempedeilige, men må tres over hodet, så det spørs om de må spares til det har gått noen uker ja :)

Hei hei :goodbye:

Jeg skiftete tape i går. Grua meg veldig, men det gikk over all forventning! Kjente ingenting! Så det er ihvertfall ingenting å være redd for :) Jeg dusja godt først for at tapen skulle bli bløt og myk. Godt å få bort den gamle. Var en del blodrester på de. Sitter fortsatt igjen litt, men det går nok bort etterhvert. Tenker det er greit å la det gå bort av seg selv, og ikke pirke på det.

Jeg gikk innom Triump og sa jeg trengte hjelp til å få riktig størrelse. Hu bare kikka på meg og gav meg to forskjellige. Hu mnete jeg kom til å trenge 70E, og det stemte :) Kjenner den sitter mye bedre på og gir bra med støtte. Jeg har aldri eid en sportsbh før fordi jeg bel jo helt flat når jeg tok den på.. Det er heldigvis ikkeno problem lenger :ler:

Puppene blir bedre og bedre for hver dag. Nå har tilogmed kjæresten fått lov til å ta på de! Og han klager ikke :lur: hehe ;)

Hvordan går det med puppene deres?

*magnolia

Skrevet

Hvordan gikk dere frem når det skulle bestille konsultasjonstime? Tenkte og fikse det over nettet siden det virker lettest, og fordi jeg har en smule tlfskrekk :fnise:

Jeg vurderer og bestille på Fornebu og Colosseum, siden jeg er veldig usikker på de to, og for å se hvilken jeg liker best.. :gjeiper:

Skrevet

Hei! Jeg vurderer å ta brystinnlegg. Er det noen som vet hvem som blir beregnet som den beste plastikk kirurgen i Oslo?

Skrevet

Hvordan gikk dere frem når det skulle bestille konsultasjonstime? Tenkte og fikse det over nettet siden det virker lettest, og fordi jeg har en smule tlfskrekk :fnise:

Jeg vurderer og bestille på Fornebu og Colosseum, siden jeg er veldig usikker på de to, og for å se hvilken jeg liker best.. :gjeiper: du finner mailadressen på nettsidene deres. Fortell hvem du er og at du ønsker en veiledningstime, så ringer de deg kanskje tilbake eller svarer deg så fort de har mulighet. :) Lykke til!!

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med å bytte proteser? Jeg får mest sannsynlig litt rabatt hos klinikken om jeg utfører inngrepet innen et år, får vite dette om 6mnd kontrollen. Noen som har enten erfaringer eller noen tips? Finner så lite om dette på nettet.

Skrevet

Er det noen som vet om en klinikk som fører prisene sine under 25.000? (bortsett fra Plastikkirurgene). Jeg var innom en klinikks nettside her om dagen som kostet 24000 men jeg klarer ikke finne den, glemte navnet. Please help?:)

Skrevet

Noen som har vært på konsultasjon 2 ganger på Fornebuklinikken? Jeg var der i februar og det er så lenge siden. Skal ikke operere før i slutten av sept. Skulle gjerne hatt en konsultasjon til. Tror dere jeg ville fått en til før op? Er veldig usikker på størrelse.

Og en ting til. Er det vanskeligere å oppdage brystkreft med implantater?

Skrevet

[quote name=Vettlajento :)' timestamp='1310491717' post='9457183]

hei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...