Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har runde proteser, høyprofil.

Har en del vondt etter operasjonen og mye trøtt av medisinene.

Gleder meg til å se de ordentlig når jeg skal dusje i mårra =)

Si ifra om du vil sende et bilde av dem

I pm. :) er intressert:)

Skrevet

Hei alle sammen :-) Hvordan går det med puppene deres?

Nå er jeg på dag 4 etter operasjon. Har så og si slutta på smertestuillende. Tar bare en i ny og ne hvis jeg får litt smerter.. Nå er det mest vondt mellom puppene og på sidene.. Merker det fort hvis jeg beveger meg litt mye.. Har ikke klart å sitte helt i ro, men har vært forsiktig da.. Og i dag skal jeg endelig få dusje :skratte:

*magnolia

Skrevet

Hei igjen.

Jeg lurer på til de som har opperert. Brukte dere sportsbh etter opperasjon?

Jeg oppererte for en uke siden, nå bruker jeg en sportsbh fra change som jeg føler sitter onkelig og støtter. Men så leser jeg på hjemmesiden til volvat, hvor jeg oppererte ;

Man skal bruke en formende BH med cup og bred linning dag og natt i seks uker etter operasjonen.

Noen som har no erfring, er det stor forskjell på å bruke en sportsbh ifht bh med cup?

Var og kikket litt idag, og fant heller ingen bh med cup, uten spiler, som jeg syntes gjorde jobben sin.

Takk på Forhånd:)

Skrevet

På Nobel clinic får man Triumph tri tec med lukking bak. Jeg syns den kjennes så syntetisk ut og huden min virker sår. Den gnager! I dag kjøpte jeg en annen Triumph. Den heter et eller annet med Extreme, skal tres over hodet. Den virker å gi mer støtte, men kjennes mykere i stoffet. Omkretsen krympet med 2 cm! Kanskje det ikke er bra?

Skrevet

Hei, jeg er på dag 9 og har kraftige brennende smerter på ene siden. Det er grusomt vondt, jeg var redd det var infeksjon siden jeg har fått for meg at alle er så og si smertefri etter 3-4 dager.. Klinikken kunne berolige med at det er helt normalt og skyldes nerver som er strukket og kuttet over. Håper det går over snart, men nerver bruker nok lang tid på å gro :-(

Kan tenke meg det var godt å dusje i går. Fornøyd med resultatet så langt? :-)

Det var litt godt å høre, for jeg har også hatt en del vondt på høyre side de 2-3 siste dagene.. Vondt å bevege armen... Da er det sikkert bare noen nerver som går seg til tenker jeg :)

Kjempegodt å dusje, men litt ekkelt også.. :gjeiper:

Rart å ha to nye deler man skal vaske og som man i tillegg nesten ikke har følelser i.. :gjeiper:

Skrevet

Haha helt enig!;) De første dagene hadde ikke jeg heller følelse i puppene, så når jeg dusjet føltes det som om jeg vasket noen andres!!:D hæhæ!

Gjest cilie91
Skrevet

Haha helt enig!;) De første dagene hadde ikke jeg heller følelse i puppene, så når jeg dusjet føltes det som om jeg vasket noen andres!!:D hæhæ!

Høres ut som en rar opplevelse, hehe:p mine er motsatt, blitt overfølsomme :/

Gjest cilie91
Skrevet

Det var litt godt å høre, for jeg har også hatt en del vondt på høyre side de 2-3 siste dagene.. Vondt å bevege armen... Da er det sikkert bare noen nerver som går seg til tenker jeg :)

Kjempegodt å dusje, men litt ekkelt også.. :gjeiper:

Rart å ha to nye deler man skal vaske og som man i tillegg nesten ikke har følelser i.. :gjeiper:

Det er nok det, har roet seg hos meg den smerten i dag heldigvis :-)

Hvor stram er din sportsbh egentlig? Synes ikke min er spesielt stram.

Skrevet

Om 12 timer ligger jeg på operasjonsbordet! Hjeeeeelp, hva er det jeg driver med, hehe:) Huff, begynner å få nerver nå merker jeg. Håper virkeig ikke det er noe å grue seg til?

Noen siste ting jeg bør huske&tenke på bortsett fra å vaske kroppen med Hibiscrub i morgen tidlig samt ta pillene to timer før?

Shit assa, nå skjer det.........

Skrevet

Det er nok det, har roet seg hos meg den smerten i dag heldigvis :-)

Hvor stram er din sportsbh egentlig? Synes ikke min er spesielt stram.

Jeg har fortsatt den irriterende stikkinga på høyre side.. Skikkelig irriterende.. Men er hverken rødt eller hovent, så er nok bare noe som går seg til.. Var litt ekstra blåmerker på den siden også, så har nok fått litt hardere medfart der tenker jeg.. Min sportsbh kunne nok vært strammere.. Og cupene er altfor små! Dekker såvidt brystvorta.. Men så fikk jeg en 75B også da.. Kanskje ikke veldig rart den er liten :gjeiper:

Ser virkelig fram til å leve normalt nå.. Er så lei av å være såpass hjelpesløs og så lite aktiv... :kjefte:

Men man har jo bedt om det her selv da :fnise:

Skrevet

Om 12 timer ligger jeg på operasjonsbordet! Hjeeeeelp, hva er det jeg driver med, hehe:) Huff, begynner å få nerver nå merker jeg. Håper virkeig ikke det er noe å grue seg til?

Noen siste ting jeg bør huske&tenke på bortsett fra å vaske kroppen med Hibiscrub i morgen tidlig samt ta pillene to timer før?

Kjenner godt til den følelsen der :jepp:

Skrevet

Da er mine 16 dager :) nå kjennes dem mer og mer mine. Brystvortene er vonde men.

Jeg føler en slags kul i høyre bryst, er det normalt? er det kanskje mitt eget vev jeg kjenner?

Tok over muskelen da.

Skrevet

Ja, jeg har det slik ennå jeg, 6 uker i morgen. Men det er brystvortene som er ømme.

Skrevet

Ja, jeg har det slik ennå jeg, 6 uker i morgen. Men det er brystvortene som er ømme.

Skrevet

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg fikk bh fra klinikken min og alle jeg kjenner har også fått det fra deres, sportsbh med lukking foran som skal brukes to uker natt og dag, og 6 uker dag. Klinikken din burde iallfall kunne anbefale en spesifikk bh til deg hvis de ikke selger med, har du spurt?

Jeg fikk ikke no med fra klinikken.. Fikk bare fortalt hva jeg skulle handle, men er jo redd for å kjøpe no feil. Sett litt på nett, og vurdere å gå til innkjøp av en fra triumph. Den jeg bruker nå sitter fint, er ikke alt for stram, men det er en sportsbh, og ikke bh med cup, uten spiler, som de sa jeg skulle kjøpe.

Veldig fornøyd med opperasjon og alt, men syns jeg har fått veldig lite informasjon om tiden etter. Endte på legevakta igår, pga blødninger fra ene opperasjonssåret, skummelt, men heldigviss var det ikke farlig!

Skrevet

Hei ,hei :velkommen:

Heldig du er som er ferdig :)

Jeg er da en av de som venter, men har fått masse info med kin kirurg. Han sier jeg skal vente ca en mnd med å gjøre noe særlig (men nå vet jeg ikke om han er veldig streng da...) Han sa bla at jeg skulle helst vente 14 dager før jeg hadde på meg klær som skulle over hodet.

Alkohol bør man vel også vente en stund med, innbiller meg at her stod et innlegg om det for litt siden, men som sagt, jeg har ikke operert enda, så jeg snakker ikke av erfaring :)

Godt å være ferdig. Har godt veldig opp og ned. Dag 8 fikk jeg blødninger fra det ene opperasjonssåret og måtte opp på legevakta for sjekk. Heldgvis ufarlig, men blir nok pent nødt til å slappe av litt lengre. Smertene er varrierende, men kjenner my stikk fra der jeg blødde enda, en veldig ubehagelig opplevelse. Lykke til når din tur kommer, er så absolutt verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...