Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeanby, så utrolig kjipt at resultatet har blitt så nedtur for deg! Skjønner at du er frustrert! :troest: Hva har egentlig kirurgen sagt til dette?

CeeCee, så utrolig hyggelig å høre fra deg :) Henger meg på Løvinne; du er guru'n her inne :bukke:

Løvinne, kommet noe nærmere valg av klinikk? Skulle virkelig ikke være enkelt dette. Håper det ordner seg til det beste for deg! :tommelsmil:

Puselabb, velkommen skal du være ja! Som du sikkert har registrert, opererte jeg også på Fornebuklinikken. Dr. Schistad. Hyggelig! Strålende fornøyd med kirurg, stedet, personalet, servicen og resultatet :enig_anim:

Hvor mye tenker du å legge inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristina: Hyggelig å se deg her inne igjen :) Uff, nei jeg har ikke bestemt meg enda, men nå MÅ jeg jo snart. Får ringe FMS over helgen og spørre når jeg må bestemme meg. Tenker på det hver dag, at det skal være så vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Puselabb, velkommen skal du være ja! Som du sikkert har registrert, opererte jeg også på Fornebuklinikken. Dr. Schistad. Hyggelig! Strålende fornøyd med kirurg, stedet, personalet, servicen og resultatet :enig_anim:

Hvor mye tenker du å legge inn?

Så bra at du var fornøyd :) håper jeg også får en god opplevelse der. Skal på konsultasjon der til torsdagen. Det blir spennende. Jeg tenker å legge inn rundt 330 (var ihvertfall det jeg ble fornøyd med da jeg tok ris-testen). Men det er jo ikke noe jeg kan bestemme alene, så det blir deilig å få ordentlig pekepinn på hvilken størrelse jeg kommer til å få. Jeg vil gjerne gå opp to cup-størrelser, jeg er en 80b nå. Hvordan var din konsultasjon på fornebu, noen erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puselabb: Spennende med konsultasjon ja!

Veldig greit å få snakket med kirurgen på forhånd om hva du ønsker og hva han mener om det.

Kirurgen min var veldig avslappet og grei, hvilket er bra syns jeg da - Var spent nok som det var :ler: Ut fra anatomien min så han ganske fort hva som ville kle meg. Jeg hadde med en BH jeg gjerne ville fylle, slik at han så hva jeg ønsket. Testet ut med silikon-innlegg, med genser utenpå og fant ut hva jeg var bekvem med. Skulle ikke så mye til da, var jo såvidt en A-cup :legrine: (Er nå en C :sjarmor: )

Det som er veldig bra er at han ville også tilpasse under operasjonen, så fikk ikke bekreftet endelig at det ble akkurat så og så mye ml. Syns det var mer betryggende enn skummelt at han så an hva som ville se penest ut i.o.m. at plass og vev i puppen spiller en ganske stor rolle på hvor mye som kan legges inn. Selvfølgelig innenfor gitte rammer da. (Jeg endte opp med det han forutsa, 295 ml)

Alt i alt virker det som de kan sakene sine der!

Dette ble muligens ikke helt det du var ute etter :forvirret:

Bare å spørre mer om det er noe mer du lurer på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Dette ble muligens ikke helt det du var ute etter  :forvirret:

Jo absolutt det jeg var ute etter:) Da vet jeg mye mer om hva jeg kan vente meg på konsultasjonen. Tenkte å ta med en bh jeg har kjøpt ja, en som jeg gjerne vil fylle ut. Så bra at man får prøve innlegg, blir liksom ikke helt det samme med risposene hjemme ;) Men det endelige resultatet får jeg selvføgelig ikke se før etter operasjonen da. Allikevel en noenlunde pekepinn. Størrelsen er jo det jeg bekymrer meg mest for "tenk om det blir for stort? tenk om det blir for lite?". Men det virker som de aller fleste her inne er fornøyde så (bare kanskje bittelitt større?... noe som sikkert bare skyldes at man blir så vant med dem) Så denne dagboken har beroliget meg mye. Og jeg syns det er moro å snakke med noen som har vært på akkurat samme klinikk, for det er jo litt ulike prosedyrer rundt omkring. Jeg kommer sikkert til å spørre litt mer, kan aldri bli for mye informasjon føler jeg.

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina :

jeg skal på kontroll om en eller to uker.. så da skal han få høre det .... men han synes jo de er store nok, han er jo ikke fan av store pupper , så han synes vel dette er akkurat passe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Nå er jeg så drittlei av den her silikonen jeg vil spy snart!!!

Vet dere hva, det er helt utrolig.. rett etter operasjonen var alt hovent og så meget bra ut... ikke var det vondt noen steder heller. Nå derimot når hevelsen er gått ned, så har jeg jo de minste puppene i verden ser det ut til.Vondt er de t også . Jeg kan ikke fatte og begripe at den der "Dr. vil ikke" ikke bare kunne slenge inn 600 ml med det samme han var igang så hadde han sluppet å ha meg inn på kontoret sitt igjen om en uke forbannet som bare det!! at jeg ikke skal kunne få større pupper av 110 ml mer eller, det er helt forferdelig !  460 ml i hver, og det ser ut som jeg bruker 75 C !!!! jeg er illsint..

eneste jeg har fått etter dette brystløftet og nye implantater, er to avskårne brystvorter som gjorde sinnsykt vondt å skifte teipene på , der stingene satt fast i teipen, og to pupper som tydeligvis ser ut som str C. jeg har aldri i mitt liv vært mer forbannet når venninna mi spurte om jeg var C nå.. jeg som brukte 75 E fra før. men det er greit, her må jeg tydeligvis bare vente til neste år og legge meg rett inn på colosseum og få 600 så man kan se noen forskjell, for der legger de hvertfall inn akkurat det som passer en selv... de har operert alle glamour modellene og ingen av de har så små pupper som meg. Herregud jeg har jammen meg operert meg 4 ganger det siste 15 månedene... på tre forskjellige klinikker... noe av dette bør kunne skrives av på skatten som jeg fikk en smell på 17.000"!!!!!

Måtte bare få ut litt av min frustrasjon....!

Ja her var det mye :frustrert: !

Skal jeg være helt ærlig vil jeg anbefale deg å slå deg til ro med puppene slik som de er nå. Du er operert 4 ganger. På 15 mnd.

Jeg vet om flere glamourmodeller som har mindre enn deg, uansett, drit i hva alle andre har. Og du har tross alt fått operert inn 110ml mer enn det du hadde fra før, og har totalt 460ml. I hver. Og de er faste og struttende etter brystløftet. VÅKN OPP!!

Mulig du synes jeg er frekk, men med en slik utblåsning må du tåle en reaksjon tilbake.

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det mye  :frustrert: !

Skal jeg være helt ærlig vil jeg anbefale deg å slå deg til ro med puppene slik som de er nå. Du er operert 4 ganger. På 15 mnd.

Jeg vet om flere glamourmodeller som har mindre enn deg, uansett, drit i hva alle andre har. Og du har tross alt fått operert inn 110ml mer enn det du hadde fra før, og har totalt 460ml. I hver. Og de er faste og struttende etter brystløftet. VÅKN OPP!!

Mulig du synes jeg er frekk, men med en slik utblåsning må du tåle en reaksjon tilbake.

:fy_fy:

Enig med deg ElCaramba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:Jeg skal opereres mandag om 3 uker på Klinikk Bergen kl. 07.30 :danse:

Endelig er datoen bestemt, og jeg kan puste lettet ut. Hadde egentlig tatt en avgjørelse men ble ikke helt som jeg hadde tenkt da mamma ikke kan ta fri mer enn 2-3 dager (som jeg fikk vite i dag :frustrert:), derfor må det bli mandagen. Håper bare jeg blir fornøyd med str. Str. skal vurderes rett før opr, håper virkelig han mener jeg blir fin med så mye som jeg ønsker, for jeg stoler virkelig på det Bugge på FMS sa til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strååååålende, Løvinne :enig: Så deilig for deg at du har op-dag i boks!

Det blir spennende hva du ender opp med å få inn i puppsene, blir sikkert bærre lækkert :sexy:

Litt synd at det ikke gikk like greit med barnevakt, men tror nok det skal gå bra. Jeg hadde op-dag + 2 hele dager før jeg fikk :babyjente: på 2 hjem. Gikk så greit atte. Men vet jo din lille er mindre og krever mer enn en 2-åring, men tror nok det skal gå bra likevel. Noen venninner som kan avlaste innimellom kanskje? Her må alle som kan trå til :legrine: , viktig at puppene blir bra :Nikke:

Håper du ender opp med en str du blir happy med!

Da kan du tenke på andre ting enn valg av klinikk :) ... Bare på nye pupper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:Jeg skal opereres mandag om 3 uker på Klinikk Bergen kl. 07.30 :danse:

:smilyblomst::gratulerer::gave::hoppe:

GRATURLERER!!

Jeg fikk desverre ikke sett innlegget ditt til meg før i dag, men hadde nok ikke kunnet hjelpe deg så mye likevel.... Valgets kval... Jeg ser du har ressonnert deg frem til en klinikk selv, og det mener jeg også er det beste. Jeg var jo ikke med på konsultasjonene, og man bør gå for det man selv har en god magefølelse for.

Ønsker deg lykke til!!!!!!!!

Klem,

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner alle sammen :danse:

Kristina: Får hjelp en uke når jeg valgte mandagen da. Hun kan ta fri mandagen. Tirsdagen er jo rød dag (1. mai) og så tar hun fri onsdag og torsdag. Fredager har hun fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så drittlei av den her silikonen jeg vil spy snart!!!

Vet dere hva, det er helt utrolig.. rett etter operasjonen var alt hovent og så meget bra ut... ikke var det vondt noen steder heller. Nå derimot når hevelsen er gått ned, så har jeg jo de minste puppene i verden ser det ut til.Vondt er de t også . Jeg kan ikke fatte og begripe at den der "Dr. vil ikke" ikke bare kunne slenge inn 600 ml med det samme han var igang så hadde han sluppet å ha meg inn på kontoret sitt igjen om en uke forbannet som bare det!! at jeg ikke skal kunne få større pupper av 110 ml mer eller, det er helt forferdelig !  460 ml i hver, og det ser ut som jeg bruker 75 C !!!! jeg er illsint..

eneste jeg har fått etter dette brystløftet og nye implantater, er to avskårne brystvorter som gjorde sinnsykt vondt å skifte teipene på , der stingene satt fast i teipen, og to pupper som tydeligvis ser ut som str C. jeg har aldri i mitt liv vært mer forbannet når venninna mi spurte om jeg var C nå.. jeg som brukte 75 E fra før. men det er greit, her må jeg tydeligvis bare vente til neste år og legge meg rett inn på colosseum og få 600 så man kan se noen forskjell, for der legger de hvertfall inn akkurat det som passer en selv... de har operert alle glamour modellene og ingen av de har så små pupper som meg. Herregud jeg har jammen meg operert meg 4 ganger det siste 15 månedene... på tre forskjellige klinikker... noe av dette bør kunne skrives av på skatten som jeg fikk en smell på 17.000"!!!!!

Måtte bare få ut litt av min frustrasjon....!

Først vil jeg si at jeg forstår at du er frustrert og skuffet over at resultatet ikke ble som du forventet.... Men jeg vil i tillegg si at man estimerer at det trengs ca 200- 250 gr. for å gå opp en cupstr. Noen trenger mer, andre mindre. Kanskje du tok en forhastet avgjørelse ved å operere deg hos denne kirurgen? Nå vet ikke jeg hvor mange konsultasjoner du var på før du valgte ham, men om du kun var på konsultasjon hos denne kirurgen, er det litt ris til egen bak. En annen kirurg hadde kansje gått med på å operere inn mer. Nå vet jeg heller ikke hva slags resultat/utseende du vil ha, men ut fra innlegget vil jeg tippe Lene Alexandra Øyen? Jeg vet ikke din høyde eller vekt, men vet at Lene A. er veldig lav, 159 cm, og veier 56 kg. Dvs, at hun trenger ikke så mye som en på f.eks. en som er 175cm og 65 kg for å oppnå en stor cupstr. Anatomi har også en del å si. Ut fra innleggene dine forstår jeg at denne kirurgen ikke hadde sett deg før på operasjonsdagen (?), og kan derfor vanskelig ha kunnet gitt deg 600gr "over telefonen". I og med at 600 gr er veldig mye i følge norsk standard, tviler jeg på at noen kirurger er villige til å love noe slikt over telefon/mail ved å kun ha sett bilder av en person. Jeg anbefaler deg å personlig møte opp på konsultasjonene neste gang, slik at kirurgen får en viss idé om din kroppsbygning, høyde og vekt. Dersom du bor langt unna klinikkene, kan du prøve å få konsultasjoner på flere klinikker på en og samme dag, og ta en "runde". Slik slipper du å være borte fra jobb o.l. flere dager.

Jeg ønsker deg uansett lykke til og håper du får det resultatet du ønsker tilslutt!

Klem,

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i dag vite fra Klinikk Bergen at de måtte avlyse for meg den mandagen da det var inntruffet noe. Nå snakket jeg og med mamma i går som har funnet ut at jeg måtte ta der jeg helst ville så fikk det heller våge seg om hun må ta fri 4 dager. Det føles tryggere på FMS siden jeg har prøvd proteser der, og han tok jo mange mål så får tro han vet hva han snakker om. På Klinikk Bergen får man ikke prøve proteser men må ha med ett bilde, litt skummelt det synes jeg. Har vel hatt best feeling for FMS hele tiden, og nå er jo saken grei. Håper selvsagt bare at den str jeg har valgt vil gi meg ett fint resultat uten alt for mye heng i fremtiden . Mamma spør om fri i morgen, det må jo bare ordne seg ellers klikker jeg........ Ny dato blir da........

Onsdag 2. mai kl. 11 på FMS (tør ikke skrive det med stor skrift enda :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest puselabb

Gratulerer Løvinne :)

Blir spennende å følge deg i tiden før operasjonen, med alle forventningene/bekymringene, og tiden etter operasjonen med alle erfaringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puselabb: Tusen takk skal du ha :klem1: Ja selv om det forstatt er 3 uker til så føler jeg jammen meg at det næmer seg :danse: Fredag om to uker reiser vi hele gjengen til Bergen. Der levererer vi av storesøster som får kose seg med mormoren sin, så reiser meg og sambo med lillesnuppa videre til Hardanger hvor vi skal bo på hotell den helgen i fbm sambos jobb. Tilbake til mamma søndag. Onsdag er det min tur så når jeg først har kommet meg til Bergen tror jeg tiden vil gå fort :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Da har jeg vært på konsultasjon! Jeg skal få 320g runde proteser over muskel. Jeg hadde med bilde av drømme-puppene, og han sa jeg mest sannsynlig ville få rundt den størrelsen. Jeg er så lykkelig Var bekymra for ikke å ha plass til så mye som jeg ønska. Operasjonsdatoen er tirsdag 19. juni. Da har jeg ferie. Det er en stund til, litt over 2 måneder, men jeg tror det kommer til å gå fort. Gleder/gruer meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Løvinne! Grattis! Et steg nærmere :sexy:

Godt det har ordnet seg..igjen :ler: Ikke så [et eller annet som jeg ikke husker] :legrine: ...at det ikke er godt for noe, siden du hadde en bedre magefølelse med FMS mener jeg.

Ønsker deg lykke til i den spennende tiden fremover. Tenker du er ganske så klar :enig_anim: Og slenger meg på det Puselabb skrev; at det blir spennende å følge deg både før og etter op :Nikke:

Og du har rett i at tiden går fort og plutselig er dagen like rundt hjørnet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...