mortil2hjerter Skrevet 26. juni 2011 #18721 Skrevet 26. juni 2011 kan man ha med egen sportsbh til klinikken med knepping foran? Og er det noen som er operert på colosseum klinikken i OSLO, som har brukt brystbånd? Hvor lenge isåfall? Jeg skal i ilden i morgen, begynner å grue meg veldig nå. Og gleder meg selvfølgelig samtidig.. Hei hei:) jeg ble opr det den 20 juni:) gikk med brystbåndet i 5 dager:) Ser du skal legge inn det samme som eg:) la også inn 450 under muskel. gått veldig bra skal du til Dr. bjærke? Masse lykketil!
Gjest cilie91 Skrevet 26. juni 2011 #18722 Skrevet 26. juni 2011 Hei hei:) jeg ble opr det den 20 juni:) gikk med brystbåndet i 5 dager:) Ser du skal legge inn det samme som eg:) la også inn 450 under muskel. gått veldig bra skal du til Dr. bjærke? Masse lykketil! Nei, jeg skal til dr. Scholleborg Har hørt masse godt om tomm bjærke også. Takk for svar, var litt bekymra når jeg leste at flere her måtte bruke det i mange uker! Og takk, jeg håper det går bra! =)
mylove Skrevet 26. juni 2011 #18723 Skrevet 26. juni 2011 Nei, jeg skal til dr. Scholleborg Har hørt masse godt om tomm bjærke også. Takk for svar, var litt bekymra når jeg leste at flere her måtte bruke det i mange uker! Og takk, jeg håper det går bra! =) Jeg er også operert av Dr. Skolleborg. Veldig dyktig kirurg må jeg si! Lykke til!
Gjest cilie91 Skrevet 27. juni 2011 #18724 Skrevet 27. juni 2011 Da er jeg også operert! Er helt fantastiske mennesker som driver Colosseum Klinikken! Er fornøyd med alt! Jeg ble ikke kvalm eller kald når jeg våknet og smertene går an å leve med! Jeg er helt i ekstase! På fredag kan jeg dusje, hvis noen vil ha før/etter bilder bare si fra, spesielt dere som venter operasjon. Jeg satte veldig pris på å få se. Orker ikke skrive så mye mer nå... *klem*
Peggy Sue Skrevet 27. juni 2011 #18725 Skrevet 27. juni 2011 Hei alle sammen Jeg skal opereres til fredag og kjenner sommerfuglene begynner å bli ganske store i magen. Skal opereres på coloseums klinikken av Dr. Skolleborg. Var på konsultasjonstime rundt påsketider og fikk et veldig godt inntrykk av klinikken, Skolleborg og de andre ansatte. Skal legge inn noe rundt 400 under muskel. Gleder meg sånn! :D Cilie91 : Jeg setter veldig pris på om jeg får lov til å se før/etter bilde
Gjest cilie91 Skrevet 27. juni 2011 #18726 Skrevet 27. juni 2011 Hei alle sammen Jeg skal opereres til fredag og kjenner sommerfuglene begynner å bli ganske store i magen. Skal opereres på coloseums klinikken av Dr. Skolleborg. Var på konsultasjonstime rundt påsketider og fikk et veldig godt inntrykk av klinikken, Skolleborg og de andre ansatte. Skal legge inn noe rundt 400 under muskel. Gleder meg sånn! :D Cilie91 : Jeg setter veldig pris på om jeg får lov til å se før/etter bilde Jeg var hos skolleborg i dag! Han er fantastisk!! Send meg pm så j husker det til fredag :-) masse lykke til!! Håper d går like bra med deg som meg :-)))
linamor Skrevet 27. juni 2011 #18727 Skrevet 27. juni 2011 hei hei dere som har små barn (rundt 1 år og som ikke har begynt å gå), hvor lang tid tok det før dere kunne ta dere av barna? løfte og slik? mannen min er ikke hjemme da jeg skal ta op,og den planlagte barnevakten/hjelperen kan ikke allikevel vurderer å avbestille timen har jo en liten gutt som må stelles,mates,bæres ++++ jeg som hadde såååå lyst! :/
Gjest cilie91 Skrevet 27. juni 2011 #18728 Skrevet 27. juni 2011 hei hei dere som har små barn (rundt 1 år og som ikke har begynt å gå), hvor lang tid tok det før dere kunne ta dere av barna? løfte og slik? mannen min er ikke hjemme da jeg skal ta op,og den planlagte barnevakten/hjelperen kan ikke allikevel vurderer å avbestille timen har jo en liten gutt som må stelles,mates,bæres ++++ jeg som hadde såååå lyst! :/ Du må ha hjelp hvertfall hele første uka, kan ikke drive og løfte... Har vel litt og si om d er over el under muskel også. Ikke verdt å ta hvis du skal utsette deg for mer smerter og komplikasjoner som dannelse av harde kapsler.
dingding Skrevet 28. juni 2011 #18729 Skrevet 28. juni 2011 hei hei dere som har små barn (rundt 1 år og som ikke har begynt å gå), hvor lang tid tok det før dere kunne ta dere av barna? løfte og slik? mannen min er ikke hjemme da jeg skal ta op,og den planlagte barnevakten/hjelperen kan ikke allikevel vurderer å avbestille timen har jo en liten gutt som må stelles,mates,bæres ++++ jeg som hadde såååå lyst! :/ Så lenge ikka barnet kan gå og er såpass lite, så tror jeg ikke du klarer å ha det alene :/ Har du ikke noen andre som kan være hos deg? Skal du ha over eller under muskel? Jeg har ei dattter på 1,5år og hadde ikke klart meg alene med ho, enda ho kan gå.. Håper det ordner seg
stella90 Skrevet 28. juni 2011 #18730 Skrevet 28. juni 2011 Hvor kort tid etter operasjon kan dannelse av kapsel forekomme? Jeg ble operert forrige mandag, og var superfornøyd med resultatet og har egentlig ikke hatt smerter overhodet før jeg våknet på søndag med et veldig hardt og ømt høyre bryst.
mortil2hjerter Skrevet 28. juni 2011 #18731 Skrevet 28. juni 2011 Hvor kort tid etter operasjon kan dannelse av kapsel forekomme? Jeg ble operert forrige mandag, og var superfornøyd med resultatet og har egentlig ikke hatt smerter overhodet før jeg våknet på søndag med et veldig hardt og ømt høyre bryst. Hei... har du ddt fremdeles? jg blei opr 20 juni. og i dag var det h. brysetet mye større en v.siden.. så lurer egentlig litt selv. Åh...håper ikke det skjer nå!
chikki Skrevet 28. juni 2011 #18732 Skrevet 28. juni 2011 Jaa! Jeg er kjempelykkelig, selv om jeg skulle ønsket at jeg hadde vippet 410 gram. MEN det var ikke plass, så hvorfor sutre Jeg er kjempelykkelig for mine nye babe-pupper :D Føler meg skikkelig babe i dem, rett og slett! :) Noen flere babes her ? :D Samma her :D alle som har sett dem er såå misunnelige. Hihi. Har økt selvtilliten min, og jeg skjønner hva du mener med å føle seg som en babe
chikki Skrevet 28. juni 2011 #18733 Skrevet 28. juni 2011 Hei... har du ddt fremdeles? jg blei opr 20 juni. og i dag var det h. brysetet mye større en v.siden.. så lurer egentlig litt selv. Åh...håper ikke det skjer nå! Huff, er litt bekymret jeg også har ikke klart å holde meg så mye i ro som jeg burde ha gjort tror jeg. Ble også operert 20.juni. Og hadde plutselig litt vondere i dag. Hvor lang tid tar det, før man kan regne med å være helt smertefri? Har under muskel da.
candelia31 Skrevet 28. juni 2011 #18734 Skrevet 28. juni 2011 Hei, hei Hersens data alså, jeg hadde skrevet et innlegg, men vips så var det borte vekk. Jeg har i dag vært på min andre konsultasjon hos kirurgen, og fått svar på masse jeg lurte på. Han er en smule småarrogant, men sykepleieren er verdens hyggligste Men nå lurer jeg fælt på hva jeg skal velge av dråpeformede og runde... Skulle i utgangspunktet ha dråpeformede, og det er det kirurgen mener blir best. Men så har jeg kikket på en hel haug med bilder, og har blitt veldig usikker. Og når sykepleieren i tillegg sier hun ville valgt runde hadde hun vært meg, så ble jeg enda mer usikker. Pluss at det blir 10.000,- billigere, huff vanskelig ja. Hva har dere valgt av protese? Jeg får forresten enten operere i uke 33 eller i slutten av sept. Kjempe lenge til, så jeg krysser fingrene for uke 33
candelia31 Skrevet 28. juni 2011 #18735 Skrevet 28. juni 2011 hei hei dere som har små barn (rundt 1 år og som ikke har begynt å gå), hvor lang tid tok det før dere kunne ta dere av barna? løfte og slik? mannen min er ikke hjemme da jeg skal ta op,og den planlagte barnevakten/hjelperen kan ikke allikevel vurderer å avbestille timen har jo en liten gutt som må stelles,mates,bæres ++++ jeg som hadde såååå lyst! :/ Jeg hadde nok valgt å vente, for det er ikke verdt det om du får problemr med protesene pga for mye aktivitet den første tiden. Min kirurg har sagt at jeg skal gjøre minst mulig i hel hel mnd etter op, det reduserer faren for kapsling og ripling. Kan du ikke ta det en stund senere da? Kjempekjedlig når ting ikke går som planlagt. Hvor skal du operere?
candelia31 Skrevet 28. juni 2011 #18736 Skrevet 28. juni 2011 Da er jeg også operert! Er helt fantastiske mennesker som driver Colosseum Klinikken! Er fornøyd med alt! Jeg ble ikke kvalm eller kald når jeg våknet og smertene går an å leve med! Jeg er helt i ekstase! På fredag kan jeg dusje, hvis noen vil ha før/etter bilder bare si fra, spesielt dere som venter operasjon. Jeg satte veldig pris på å få se. Orker ikke skrive så mye mer nå... *klem* Jeg vil gjerne se bilder, om det er greit
Gjest cilie91 Skrevet 28. juni 2011 #18737 Skrevet 28. juni 2011 Jeg vil gjerne se bilder, om det er greit Send PM så jeg husker deg på fredag ^^
Rasberry Skrevet 28. juni 2011 #18738 Skrevet 28. juni 2011 Heisann! Jeg er ei jente på 22 år, med ca 70B i str, som leenge har ønsket meg større pupper, så etter mye frem og tilbake, og glaning på "puppebilder" på nett har jeg nå bestemt meg!! Så nå har jeg tenkt og bestille meg en konsultasjonstime veldig snart, men er veldig usikker.. Valget står mellom Colosseumklinikken eller Fornebuklinikken. Virker som begge stedene er veldig bra og særiøse, så lurer litt på hva dere ville valg? Evt positivt/negativt med klinikken du ble operert på!
Gjest cilie91 Skrevet 28. juni 2011 #18739 Skrevet 28. juni 2011 Heisann! Jeg er ei jente på 22 år, med ca 70B i str, som leenge har ønsket meg større pupper, så etter mye frem og tilbake, og glaning på "puppebilder" på nett har jeg nå bestemt meg!! Så nå har jeg tenkt og bestille meg en konsultasjonstime veldig snart, men er veldig usikker.. Valget står mellom Colosseumklinikken eller Fornebuklinikken. Virker som begge stedene er veldig bra og særiøse, så lurer litt på hva dere ville valg? Evt positivt/negativt med klinikken du ble operert på! Jeg ble operert på colosseumklinikken i går. Det er flott lokale, og alle er profesjonelle og tar godt hånd om deg. Følte meg i gode trygge hender. Hele opplevelsen min med dem har vært fantastisk! Det er vel klinikken som har utført flest brystforstørrelser tror jeg? Uansett, les på ckl.no :-) jeg hadde dr.skolleborg, ei venninne dr.bjærke, begge dyktige med lang erfaring og d står introduksjon om dem på sida i tillegg.
Kath2 Skrevet 28. juni 2011 #18740 Skrevet 28. juni 2011 Hei jenter! Jeg er ny her inne og har time på Colluseum klinikken 7.juli. Hjeeelp, det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Kun 2 dager til "avbestillingsfristen" går ut. Tror ikke jeg trekker meg, men litt usikker er det vel lov å være:) Noen spm til dere erfarne puppejenter: - Jeg har barn på snart 2 år. Planen er at mannen min drar bort med barna og holder seg borte de første 3 dagene. Deretter kommer de hjem men han tar seg av "alt". Tror dere det funker? Jeg vil jo på ingen måte ikke ha nærhet med barna mine, må jo kunne kose, ha de på fanget osv?? Kan man det, så lenge jeg ikke løfter? - Jeg vurderer 240, men kirurgen sier minimum 260. Jeg er ikke ute etter noe stooore pupper, kun fine stramme naturlige. Har 75a fra før, er 162 høy og 58 kg. Hva tror dere? Det er snakk om under muskel. -Hvor lenge må man gå med sportsbh og dette båndet? - Hvor fort kan jeg dusje? -Kan man være i solen så lenge arrene er dekket til? - Er også redd for smertene i etterkant, men som mange av dere sier er det ikke så ille som man tror. Håper det blir slik for meg også Håper noen gidder å svare meg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå