chikki Skrevet 24. juni 2011 #18701 Skrevet 24. juni 2011 Jeg lever normalt idag Etter en måned i morgen kan jeg gjøre akkurat det samme som vanlig heldigvis! Jeg kan av og til, en sjelden gang kjenne noe smålig ubehag inni høyre puppen, men ellers er alt kjempefint! Jeg passer i både C og D cup, så jeg er fornøyd Men skulle ønske jeg hadde hatt plass til litt mer (var liten b cup eller stor a før op). Men dette er fordi jeg er blitt så størrelsesblind. Når jeg ser på bilder av pupper jeg skulle ønske jeg endte med før operasjonen, så ser de alt for små ut NÅ. Så jeg vet jeg burde være fornøyd.. Men slik er det når man blir vant til at det er noe der.. *dumme meg*. Jeg elsker puppene mine nå, og jeg må være glad for at jeg fikk plass til så stort implantat. Mange har ikke fått plass til mer enn 250cc, og de skulle ønske de fikk dobbel d etter operasjon. Så egentlig er 375 passe til kroppen min:) Er bare jeg som blir litt tullerusk og blind ;) Så bra å høre Gleder meg så til å kunne bevege meg mer, har så mye energi inni meg som jeg liksom ikke føler at jeg får ut, når jeg må være så mye i ro. hehe Er nok veldig lett å bli litt blind på seg selv, man ser de jo hver dag å blir vandt til de! Men vi har jo fått det vi ønsket oss, så vi burde jo være fornøyde nå Hadde ca samma strl som deg før operasjonen selv, så vi må være glad for at vi i det hele tatt har pupper nå! Hihi.
Gjest cilie91 Skrevet 24. juni 2011 #18702 Skrevet 24. juni 2011 Husker noen hadde sånn huskeliste før op, vet noen hvor man finner den nå? Vil ha alt klart før mandag.
Cecilie20 Skrevet 24. juni 2011 #18703 Skrevet 24. juni 2011 Så bra å høre Gleder meg så til å kunne bevege meg mer, har så mye energi inni meg som jeg liksom ikke føler at jeg får ut, når jeg må være så mye i ro. hehe Er nok veldig lett å bli litt blind på seg selv, man ser de jo hver dag å blir vandt til de! Men vi har jo fått det vi ønsket oss, så vi burde jo være fornøyde nå Hadde ca samma strl som deg før operasjonen selv, så vi må være glad for at vi i det hele tatt har pupper nå! Hihi. Jaa! Jeg er kjempelykkelig, selv om jeg skulle ønsket at jeg hadde vippet 410 gram. MEN det var ikke plass, så hvorfor sutre Jeg er kjempelykkelig for mine nye babe-pupper :D Føler meg skikkelig babe i dem, rett og slett! :) Noen flere babes her ? :D
jeannie Skrevet 24. juni 2011 #18704 Skrevet 24. juni 2011 Lurer på noe:) Hvor og hvem bh kjøpte dere den dagen dere kunne dusje første gang?? lurer veldig på hvem jeg skal kjøpe og hva som er bra! noen som har noen forslag til meg:) og hvem butikk dere handlet den i:) klem Jeg har kjøpt en på Lindex, som var for de som har brystoperert. (Tror kanskje den egentlig var for de som hadde operert inn protese etter kreft, men den var fin). Tenkte den gjorde sikkert nytte for deg. Dessuten vasket jeg den andre bh en (fra klinikken) på dagen, så den var tørr til kvelden. Da byttet jeg tilbake til den når jeg skulle legge meg. Har kjøpt en annen sportsbh også. Det var på Cubus. Den er stram og fin, og sitter bra. Eneste den er litt lei å få på noen ganger. (skal tres over hodet, og så er det kryss på den). Må kneppe den igjen bak på ryggen når du har tatt den på, men jeg liker den godt Syns ikke det er så veldig bra utvalg av sånne bh er som er uten spiler og push up. Har ikke vært i noen spesialbutikk da, men jeg syns liksom ikke det er nødvendig å kjøpe så dyre bh er som ikke blir brukt senere likevel. Gleder meg til å kjøpe vanlige spile/push up er igjen
jeannie Skrevet 24. juni 2011 #18705 Skrevet 24. juni 2011 Noen som har begynt å trene etter operasjonen? Hvor lenge etter begynte dere? Vet det står fire til seks uker, men jeg har veldig lyst tl å begynne å løpe litt nå snart jeg. (Er tre uker i dag)
Xstrella Skrevet 24. juni 2011 #18706 Skrevet 24. juni 2011 Jaa! Jeg er kjempelykkelig, selv om jeg skulle ønsket at jeg hadde vippet 410 gram. MEN det var ikke plass, så hvorfor sutre Jeg er kjempelykkelig for mine nye babe-pupper :D Føler meg skikkelig babe i dem, rett og slett! :) Noen flere babes her ? :D Nei målet var ikke å bli en babe, men fylle opp tomme ammepupper. Jeg er meget fornøyd, men noe babe pupper ala Pamela er jeg veldig glad jeg ikke har. La inn 250 over muskel, endelig kan jeg gå i en topp og det viser at jeg har litt pupper.
Cecilie20 Skrevet 25. juni 2011 #18707 Skrevet 25. juni 2011 Nei målet var ikke å bli en babe, men fylle opp tomme ammepupper. Jeg er meget fornøyd, men noe babe pupper ala Pamela er jeg veldig glad jeg ikke har. La inn 250 over muskel, endelig kan jeg gå i en topp og det viser at jeg har litt pupper. Kommer vel an på hvordan man definerer babe. Pamela pupper fikk ikke jeg heller, finnes mange babes med fine og små pupper også. Føler meg som en babe innvendig Flott at du er fornøyd!
Cecilie20 Skrevet 25. juni 2011 #18708 Skrevet 25. juni 2011 Noen som har begynt å trene etter operasjonen? Hvor lenge etter begynte dere? Vet det står fire til seks uker, men jeg har veldig lyst tl å begynne å løpe litt nå snart jeg. (Er tre uker i dag) I mine papirer står det at jeg kan ta opp litt lettere trening 4 uker etterpå, så det rokker i dansefoten nå Kanskje du må vente en uke til, kanskje du skulle ringe klinikken å spørre bare for sikkerhetsskyld?
Cecilie20 Skrevet 25. juni 2011 #18709 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har kjøpt en på Lindex, som var for de som har brystoperert. (Tror kanskje den egentlig var for de som hadde operert inn protese etter kreft, men den var fin). Tenkte den gjorde sikkert nytte for deg. Dessuten vasket jeg den andre bh en (fra klinikken) på dagen, så den var tørr til kvelden. Da byttet jeg tilbake til den når jeg skulle legge meg. Har kjøpt en annen sportsbh også. Det var på Cubus. Den er stram og fin, og sitter bra. Eneste den er litt lei å få på noen ganger. (skal tres over hodet, og så er det kryss på den). Må kneppe den igjen bak på ryggen når du har tatt den på, men jeg liker den godt Syns ikke det er så veldig bra utvalg av sånne bh er som er uten spiler og push up. Har ikke vært i noen spesialbutikk da, men jeg syns liksom ikke det er nødvendig å kjøpe så dyre bh er som ikke blir brukt senere likevel. Gleder meg til å kjøpe vanlige spile/push up er igjen Heeelt enig! Det gledes
lizzy90 Skrevet 25. juni 2011 #18710 Skrevet 25. juni 2011 Heei:-) noen som kan svarevmeg på hvor lenge etter operasjonen jeg kan forvente det endelige resultatet? Det er ganske stor forskjell på mine. :-/
Snøfte Skrevet 25. juni 2011 #18711 Skrevet 25. juni 2011 Hei! Et endelig resultat kan du vente lenge til, det skjer forandringer hele tiden. Hvertfall hos meg. Nå er det snart 4 måneder siden, og fortsatt skjer det småting:-) de største forandringene, da spessielt utseendemessig skjedde de 2 første månedene, nå er det mer småting som skjer, f. Eks huden er ikke så spilt, kommer mer og mer følelse tilbake. Jeg regner med at når et år er gått, ser de ut slik som de kommer til å bli:-) Til dere som lurer på hvorfor magen er så stor, så er det hevelse og sårvæske som finner sin naturlige vei ut:-) det går snart over:-)
jeannie Skrevet 25. juni 2011 #18712 Skrevet 25. juni 2011 Husker noen hadde sånn huskeliste før op, vet noen hvor man finner den nå? Vil ha alt klart før mandag. Kanskje det er denne du mener: Sjekkliste før operasjonen 1. Først og fremst – sørg for at det er noen som kan kjøre deg til og hente deg fra klinikken etter operasjonen og som passer på deg de første 48 timene. 2. Sørg for å få resept på smertestillende midler før operasjonen, og hent disse på apoteket slik at alt er klart når du kommer hjem. 3. Ta ut søppelet, og ta klesvasken slik at du slipper å bry deg om disse tingene når du kommer hjem. 4. Sørg for at leiligheten er ryddig og at oppvasken er tatt (la kjæresten din gjøre det). 5. Sørg for å ha hodepinetabletter i huset. Ikke spis E-vitamin før operasjonen. 6.Handle inn matvarer så du slipper å tenke på dette, og sørg for at du har mat som er enkel å tilberede. Suppe er godt, sunt og lett å lage (kjøp noe som kan settes rett i mikroen). 7. Sørg for å ha poser med frossenprodukter til å legge på hevelsen (en pose frosne erter er perfekt), og varmeflasker til ryggen er også en god idé. 8. Sørg for å kjøpe noe som er lett å få i seg dersom du får vanskeligheter med å spise. Potetgull, juicebokser, kjeks, suppe eller annet du bare kan åpne og spise/drikke. 8. Sørg for at du har joggebukser og skjorter med knapper eller glidelås. Du har garantert ikke lyst til å trekke klær over hodet. 9. Kjøp sports-BH-er som er større enn de du pleier å bruke og gjerne noen som kan lukkes foran. 10. Fyll bensin på bilen. 11. Betal alle regninger, og sørg for at du ikke har noen ærender du må gjøre. 12. Sette tørrmat på benken og kjølevarer på nederste hylle i kjøleskapet slik at du slipper å strekke deg. 13. Sørg for å få noen til å passe på eventuelle husdyr. 14. Sørg for å ha batterier i fjernkontrollen slik at du slipper å reise deg mer enn nødvendig. 15, Sett ting frem på bordet ved sofaen – potetgull, fjernkontroll, vitaminer, servietter, bøker, aviser, vannflaske osv. En søppelbøtte er også en god idé i tilfelle du skulle bli dårlig. 16. Sørg for å ha nok av laken, tepper og puter i sofaen. 17. Sørg for at noen passer barna de første dagene. 18. Re opp sengen med massevis av puter. 19. Ta en tur i videobutikken og lei filmer for de neste tre dagene. 20. Sørg for å ha en bjelle eller lignende som du kan bruke for å tilkalle kjæresten din eller den som hjelper deg. Å rope er ikke noe alternativ. 21. Sett toalettpapiret ned på gulvet slik at du slipper å strekke deg. 22. Åpne pilleglass og lignende så du slipper å gjøre det etter operasjonen. 23. Ta frem de tingene du bruker på badet, for eksempel tannkrem, munnvann, såpe, børste, tannbørste osv. 24. Ta med en pose til hjemveien i tilfelle du skulle bli kvalm. 25. Ta med litt kald ingefærøl, coca cola eller kaldt vann å drikke på veien hjem. 26. oppretthold en god hygiene, vask hendene og gurgle munnen så du ikke får en virusinfeksjon før operasjonen. 27. La alle smykker, armbåndsur osv. være hjemme. Det skal uansett tas av før operasjonen. 28. Ta med følgende til operasjonen: * Leppepomade * Briller, ikke linser * Ta ikke med sminke, hårspray, deodorant, pudder. Ikke ha noe på huden eller i håret. * Ta på deg varme sokker eller tøfler, og ha med enkle sko til hjemreisen. * Reis i joggebukser og klær det er lett å ta på seg og som ikke skal trekkes over hodet. Det er ikke et moteshow, det er en operasjon. Altså ingen ettersittende klær. * Tannbørste og tannkrem kan hjelpe om du føler deg kvalm etter operasjonen. * Positiv innstilling og godt humør.
Gjest cilie91 Skrevet 25. juni 2011 #18713 Skrevet 25. juni 2011 Kanskje det er denne du mener: Sjekkliste før operasjonen 1. Først og fremst – sørg for at det er noen som kan kjøre deg til og hente deg fra klinikken etter operasjonen og som passer på deg de første 48 timene. 2. Sørg for å få resept på smertestillende midler før operasjonen, og hent disse på apoteket slik at alt er klart når du kommer hjem. 3. Ta ut søppelet, og ta klesvasken slik at du slipper å bry deg om disse tingene når du kommer hjem. 4. Sørg for at leiligheten er ryddig og at oppvasken er tatt (la kjæresten din gjøre det). 5. Sørg for å ha hodepinetabletter i huset. Ikke spis E-vitamin før operasjonen. 6.Handle inn matvarer så du slipper å tenke på dette, og sørg for at du har mat som er enkel å tilberede. Suppe er godt, sunt og lett å lage (kjøp noe som kan settes rett i mikroen). 7. Sørg for å ha poser med frossenprodukter til å legge på hevelsen (en pose frosne erter er perfekt), og varmeflasker til ryggen er også en god idé. 8. Sørg for å kjøpe noe som er lett å få i seg dersom du får vanskeligheter med å spise. Potetgull, juicebokser, kjeks, suppe eller annet du bare kan åpne og spise/drikke. 8. Sørg for at du har joggebukser og skjorter med knapper eller glidelås. Du har garantert ikke lyst til å trekke klær over hodet. 9. Kjøp sports-BH-er som er større enn de du pleier å bruke og gjerne noen som kan lukkes foran. 10. Fyll bensin på bilen. 11. Betal alle regninger, og sørg for at du ikke har noen ærender du må gjøre. 12. Sette tørrmat på benken og kjølevarer på nederste hylle i kjøleskapet slik at du slipper å strekke deg. 13. Sørg for å få noen til å passe på eventuelle husdyr. 14. Sørg for å ha batterier i fjernkontrollen slik at du slipper å reise deg mer enn nødvendig. 15, Sett ting frem på bordet ved sofaen – potetgull, fjernkontroll, vitaminer, servietter, bøker, aviser, vannflaske osv. En søppelbøtte er også en god idé i tilfelle du skulle bli dårlig. 16. Sørg for å ha nok av laken, tepper og puter i sofaen. 17. Sørg for at noen passer barna de første dagene. 18. Re opp sengen med massevis av puter. 19. Ta en tur i videobutikken og lei filmer for de neste tre dagene. 20. Sørg for å ha en bjelle eller lignende som du kan bruke for å tilkalle kjæresten din eller den som hjelper deg. Å rope er ikke noe alternativ. 21. Sett toalettpapiret ned på gulvet slik at du slipper å strekke deg. 22. Åpne pilleglass og lignende så du slipper å gjøre det etter operasjonen. 23. Ta frem de tingene du bruker på badet, for eksempel tannkrem, munnvann, såpe, børste, tannbørste osv. 24. Ta med en pose til hjemveien i tilfelle du skulle bli kvalm. 25. Ta med litt kald ingefærøl, coca cola eller kaldt vann å drikke på veien hjem. 26. oppretthold en god hygiene, vask hendene og gurgle munnen så du ikke får en virusinfeksjon før operasjonen. 27. La alle smykker, armbåndsur osv. være hjemme. Det skal uansett tas av før operasjonen. 28. Ta med følgende til operasjonen: * Leppepomade * Briller, ikke linser * Ta ikke med sminke, hårspray, deodorant, pudder. Ikke ha noe på huden eller i håret. * Ta på deg varme sokker eller tøfler, og ha med enkle sko til hjemreisen. * Reis i joggebukser og klær det er lett å ta på seg og som ikke skal trekkes over hodet. Det er ikke et moteshow, det er en operasjon. Altså ingen ettersittende klær. * Tannbørste og tannkrem kan hjelpe om du føler deg kvalm etter operasjonen. * Positiv innstilling og godt humør. Det var den jeg mente! Tusen takk =) Det er bare to dager igjen nå. Synes ikke det er lenge siden jeg var til konsultasjon, i april!
lizzy90 Skrevet 25. juni 2011 #18714 Skrevet 25. juni 2011 Hei! Et endelig resultat kan du vente lenge til, det skjer forandringer hele tiden. Hvertfall hos meg. Nå er det snart 4 måneder siden, og fortsatt skjer det småting:-) de største forandringene, da spessielt utseendemessig skjedde de 2 første månedene, nå er det mer småting som skjer, f. Eks huden er ikke så spilt, kommer mer og mer følelse tilbake. Jeg regner med at når et år er gått, ser de ut slik som de kommer til å bli:-) Til dere som lurer på hvorfor magen er så stor, så er det hevelse og sårvæske som finner sin naturlige vei ut:-) det går snart over:-) Okei, så jeg kan trøste meg med at dem kanskje vil forandre seg litt? bli mer like:) hehe uff, 1 år er lenge det;)
mortil2hjerter Skrevet 26. juni 2011 #18715 Skrevet 26. juni 2011 Noen som har hatt litt blod i bandasjen den 6-7 dagen?? blir redd for alt mulig jeg nå! håper det er normalt. huff kjøpte meg en sports bh triaction ellr hva den nå het, men føler den nedre kanten ligger oppe på stingene:S det er jo ikke bra, drar å drar i den.....
lizzy90 Skrevet 26. juni 2011 #18716 Skrevet 26. juni 2011 Jeg fikk en sportsbh på klinikken, størrelse 70 c brukte 75 rundt før. Sportsbhen er kjempe stram og ubehagelig! Strammer veldig over arrene. Er det en grunn for at jeg fikk den? Skal dem være så stram ? Noen som vet ?:-) hehe.
sinne Skrevet 26. juni 2011 #18717 Skrevet 26. juni 2011 Jeg fikk en sportsbh på klinikken, størrelse 70 c brukte 75 rundt før. Sportsbhen er kjempe stram og ubehagelig! Strammer veldig over arrene. Er det en grunn for at jeg fikk den? Skal dem være så stram ? Noen som vet ?:-) hehe. kjøp en som er større hvis det er veldig plagsomt og ubehagelig.. kroppen er som regl veldig oppblåst etter op. jeg fikk en som var alt for liten i cup'en
Gjest cilie91 Skrevet 26. juni 2011 #18718 Skrevet 26. juni 2011 kan man ha med egen sportsbh til klinikken med knepping foran? Og er det noen som er operert på colosseum klinikken i OSLO, som har brukt brystbånd? Hvor lenge isåfall? Jeg skal i ilden i morgen, begynner å grue meg veldig nå. Og gleder meg selvfølgelig samtidig..
lizzy90 Skrevet 26. juni 2011 #18719 Skrevet 26. juni 2011 Noen som har hatt litt blod i bandasjen den 6-7 dagen?? blir redd for alt mulig jeg nå! håper det er normalt. huff kjøpte meg en sports bh triaction ellr hva den nå het, men føler den nedre kanten ligger oppe på stingene:S det er jo ikke bra, drar å drar i den..... Min og ! Fikk en av det merket av klinikken. Kjempe vond ! Føler arrene skal sprekke
lizzy90 Skrevet 26. juni 2011 #18720 Skrevet 26. juni 2011 kjøp en som er større hvis det er veldig plagsomt og ubehagelig.. kroppen er som regl veldig oppblåst etter op. jeg fikk en som var alt for liten i cup'en Kjøpte en litt større igår, er som en drøm i forhold. Men så tenker jeg på alt, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå