Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal d ha det i 3 uker? det var lenge. min skylle jeh ha i 5 dager bare, men er jo også forskjell på oss da:) Har du hørt med de på klinikken da? om hvodan det er og ta det av nå?

Jeg skulle ha nedpressebåndet i 6 uker!!:/ Jeg må nok snakke med klinikken ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det etter 3 uker man kan regne med at puppene er ferdig krympet?

Skrevet

Noen som har hatt plager med magen etter opr?? min mage ser ut som en ballong hoven og vond! har vært på toalettet også, kan jo ikke være det:S rart det der..

Skrevet

Også må jeg si at brystvortene kjennes fryktelig såre!! Litt rart, jeg har ikke følelese i dem. Hva kan jeg gjøre med denne sårheten?

Skrevet

Hei jenter :)

Lenge siden jeg har vært her nå, men nå har jeg altså operert :) som jeg skal fortelle litt om nå, sikkert litt interessangt for de som venter på å bli operert :)

Jeg er da 18 år, blir 19 om 2 uker. Og gjorde det fordi jeg hadde sinnsykt små pupper. Har jobba masse i tilleg til skolen for å spare opp nok penger. Er 172 cm høy og veier 58 kg for de som lurte på det.

Ble operert mandag, 20.juni på forebuklikken av Pål Shistad. Kom først inn å betalte å satte meg ned for å vente. De kom en hyggelig sykepleier etterhvert som stilte litt spørsmål om jeg hadde tatt medisinene jeg skulle osv. Før jeg kom inn til legen, som tegna på meg, og jeg fikk på meg en stor blå skjorte, en stygg en gangs truse, morgenkåpe og tøffler. Før jeg ble fulgt inn på operasjons stuen, av en annen dame. Måtte veie meg, legge meg på operasjonsbordet, de bandt armene mine fast til hver sin side. Så finn jeg en sprøyte i armen, så sovna jeg. Våkna opp "rett etterpå" i en annen seng, der lå jeg å rista. Sykepleieren sa det var normalt, siden medisinene gikk ut av kroppen, så fikk jeg litt mat før mamma kom å henta meg :)

Alle var snille og hyggelige. Ingenting å grue seg til. Og jeg har nesten ikke hatt vondt, selv om jeg tok 360 cc under muskel. det var ikke plass til mer, men de ble store nok :) Hehe. Har nesten ikke hatt bruk for de sterkeste smertestillende en gang. Det eneste som er vondt er å reise seg opp fra sengen om morgenen og hvis jeg bruker armene mine :)

Sorry hvis det er mye skrive feil å sånn, men orker ikke se over. men er hvertfall ingenting å grue seg til. Skjønner ikke hvorfor jeg var så nervøs. Klarer meg fint nå. Vært på butikken i dag, og i morgen kan jeg dusje. Endelig! Hehe :fnise:

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her nå, men nå har jeg altså operert :) som jeg skal fortelle litt om nå, sikkert litt interessangt for de som venter på å bli operert :)

Jeg er da 18 år, blir 19 om 2 uker. Og gjorde det fordi jeg hadde sinnsykt små pupper. Har jobba masse i tilleg til skolen for å spare opp nok penger. Er 172 cm høy og veier 58 kg for de som lurte på det.

Ble operert mandag, 20.juni på forebuklikken av Pål Shistad. Kom først inn å betalte å satte meg ned for å vente. De kom en hyggelig sykepleier etterhvert som stilte litt spørsmål om jeg hadde tatt medisinene jeg skulle osv. Før jeg kom inn til legen, som tegna på meg, og jeg fikk på meg en stor blå skjorte, en stygg en gangs truse, morgenkåpe og tøffler. Før jeg ble fulgt inn på operasjons stuen, av en annen dame. Måtte veie meg, legge meg på operasjonsbordet, de bandt armene mine fast til hver sin side. Så finn jeg en sprøyte i armen, så sovna jeg. Våkna opp "rett etterpå" i en annen seng, der lå jeg å rista. Sykepleieren sa det var normalt, siden medisinene gikk ut av kroppen, så fikk jeg litt mat før mamma kom å henta meg :)

Alle var snille og hyggelige. Ingenting å grue seg til. Og jeg har nesten ikke hatt vondt, selv om jeg tok 360 cc under muskel. det var ikke plass til mer, men de ble store nok :) Hehe. Har nesten ikke hatt bruk for de sterkeste smertestillende en gang. Det eneste som er vondt er å reise seg opp fra sengen om morgenen og hvis jeg bruker armene mine :)

Sorry hvis det er mye skrive feil å sånn, men orker ikke se over. men er hvertfall ingenting å grue seg til. Skjønner ikke hvorfor jeg var så nervøs. Klarer meg fint nå. Vært på butikken i dag, og i morgen kan jeg dusje. Endelig! Hehe :fnise:

Så spennende:) alltid spennende og lese om hvordan anderes opplevelser før og etter opr er:) SÅ fint at det går bra med deg:) JEg tok om mandage selv, og kan nesten ikke vente med den dusjen!! heheh Ønsker deg masse ltkketil :)

Skrevet

har du hoven og stor mage etter opr???

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg opererte i går og kan nesten ikke vente til å se hvordan de blir!

Så jeg lurer på om det kanskje er noen andre her som har ca samme fasong som meg?

Er 181cm høy og 62 kg. Hadde a-cup før operasjonen, og fikk lagt inn 300 cc over muskel.

Noen som er som meg og har lagt inn noe lignende, som har lyst til å dele sin erfaring? Jeg er så nysgjerrig og gleder meg sånn til at hevelsen har gått ned og til at puppene har tatt form! :D

Skrevet

Så spennende:) alltid spennende og lese om hvordan anderes opplevelser før og etter opr er:) SÅ fint at det går bra med deg:) JEg tok om mandage selv, og kan nesten ikke vente med den dusjen!! heheh Ønsker deg masse ltkketil :)

Takk for det :) Ja, har du også dusjedag i morgen? Hihi.

Masse lykke til du også :)

Skrevet

har du hoven og stor mage etter opr???

Ja, er veldig hoven mellom puppene, er det normalt? :O Og magen min er mye større en vanlig:( er det sånn for deg også? hvor lenge siden er det du opererte? har ikke fulgt så godt med her. Håper det går over snart hvertfall.. :/ Lenge tror du det varer?

Skrevet

Ja, er veldig hoven mellom puppene, er det normalt? :O Og magen min er mye større en vanlig:( er det sånn for deg også? hvor lenge siden er det du opererte? har ikke fulgt så godt med her. Håper det går over snart hvertfall.. :/ Lenge tror du det varer?

Ikke mellom puppene,mn magen er som en tromme!! håper det går over tilslutt!

Ligger på siden ennå du? veldig spent her:) opr 20 juni:)

Skrevet

Er det etter 3 uker man kan regne med at puppene er ferdig krympet?

Hvis det er hevelsen du mener på, så fikk jeg beskjed om at den ville være borte etter 2-3 mnd.

Skrevet

Noen som har hatt plager med magen etter opr?? min mage ser ut som en ballong hoven og vond! har vært på toalettet også, kan jo ikke være det:S rart det der..

Hm, dette var litt ukjent for meg. Jeg opplevde det ikke, men ta en telefon til klinikken. Husk, de har skjært i deg så hvordan kroppen reagerer er svært individuelt, og helt sikkert ufarlig. Jeg hovnet opp skikkelig mellom brystene, brystkassa var jo nesten på størrelse med brystene selv ;) Men helt greit å få sjekke med klinikken å høre hva dette er for noe :)

Skrevet

:D

Gratulere med nye pupper! :jepp:

Du har nesten lagt inn like mye som jeg la inn for 3 uker siden. (Jeg la inn 375 gram). Veldig gjerne kom med en del oppdateringer på hvordan størrelse du har osv, og etterhvert hvilken cup du ender med :)

Hvordan er formen din? La du inn høy eller moderat profil?

Skrevet

Ikke mellom puppene,mn magen er som en tromme!! håper det går over tilslutt!

Ligger på siden ennå du? veldig spent her:) opr 20 juni:)

Ja, magen min også :( enda jeg har vært på do å sånn, så er rart:S

Nei, ligger bare på ryggen. Tror jeg hadde klart å sove på siden, men tørr liksom ikke enda. Gjør du? Vi har jo operert samme dag ;) Har nesten ikke vondt jeg, hadde trodd det var mye værre, så er positivt overasket:) Hehe

Skrevet (endret)

:D

Gratulere med nye pupper! :jepp:

Du har nesten lagt inn like mye som jeg la inn for 3 uker siden. (Jeg la inn 375 gram). Veldig gjerne kom med en del oppdateringer på hvordan størrelse du har osv, og etterhvert hvilken cup du ender med :)

Hvordan er formen din? La du inn høy eller moderat profil?

I like måte :D

Skal oppdtare når jeg finner det ut:P Tror jeg får en d. Hva har du endt opp med? Over eller under muskel? Jeg er i overaskende bra form synes jeg :D klarer det meste, bare litt vondt og sette meg opp om morgenen, men ellers greit ;) Hvordan er det for deg? begynner de å se "normale" ut? og kan du gjøre vanlige ting enda, sånn som å vaske gulv å sånn?:)

Tror jeg har sånn midt i mellom profil. Moderat pluss eller hva det heter:P Hva har du?=)

Endret av chikki
Skrevet

Skal oppdtare når jeg finner det ut:P Tror jeg får en d. Hva har du endt opp med? Over eller under muskel? Jeg er i overaskende bra form synes jeg :D klarer det meste, bare litt vondt og sette meg opp om morgenen, men ellers greit ;) Hvordan er det for deg? begynner de å se "normale" ut? og kan du gjøre vanlige ting enda, sånn som å vaske gulv å sånn?:)

Tror jeg har sånn midt i mellom profil. Moderat pluss eller hva det heter:P Hva har du?=)

Jeg lever normalt idag :) Etter en måned i morgen kan jeg gjøre akkurat det samme som vanlig heldigvis! :) Jeg kan av og til, en sjelden gang kjenne noe smålig ubehag inni høyre puppen, men ellers er alt kjempefint! Jeg passer i både C og D cup, så jeg er fornøyd :) Men skulle ønske jeg hadde hatt plass til litt mer (var liten b cup eller stor a før op). Men dette er fordi jeg er blitt så størrelsesblind. Når jeg ser på bilder av pupper jeg skulle ønske jeg endte med før operasjonen, så ser de alt for små ut NÅ. Så jeg vet jeg burde være fornøyd.. Men slik er det når man blir vant til at det er noe der.. *dumme meg*. Jeg elsker puppene mine nå, og jeg må være glad for at jeg fikk plass til så stort implantat. Mange har ikke fått plass til mer enn 250cc, og de skulle ønske de fikk dobbel d etter operasjon. Så egentlig er 375 passe til kroppen min:) Er bare jeg som blir litt tullerusk og blind ;) ;)

Skrevet

Jeg har forresten 375 gram under muskelen, høyprofil =)

Skrevet

Hvor lang tid tok det før hevelsen deres gikk ned? jeg opererte på mandagen, og dene ene er større enn den andre vet ikke om den er hoven. Håper det ! den henger også litt lenger ned enn den andre, noe den ikke gjorde før :-/

Skrevet

Lurer på noe:)

Hvor og hvem bh kjøpte dere den dagen dere kunne dusje første gang?? lurer veldig på hvem jeg skal kjøpe og hva som er bra! noen som har noen forslag til meg:) og hvem butikk dere handlet den i:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...