Mumsebums Skrevet 21. juni 2011 #18641 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har vært til kontroll på Nobel clinic i dag, alt så bra ut! Men nå er jeg irritert på meg selv. Datteren, overtrøtt og utslitt som hun var, fikk et raserianfall i det hun skulle legge seg i kveld. At jeg ikke klarer å holde meg unna! Jeg blir jo så irritert på mannebeinet som ser på henne og lar henne holde på sånn. Jeg trampa forbi ham og løftet ungen oppi senga. To ganger! Hun veier ca 16 kg. Håper ikke jeg har ødelagt for meg selv nå.. Ble litt lei meg etterpå.. Har normalt kvelds- vondt i puppene. Det sprenger og klør litt ekstra på kvelden, syns jeg.
mortil2hjerter Skrevet 21. juni 2011 #18642 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Mye fint og lese her inne på denne siden! Er nå min 2 dag med silikon og jg er kjempe fornøyd! minimalt med smerter og gleder meg til jeg kan hoppe i dusjen og ordne meg litt igjen:) Men hvordan fikk dere vite hvem str dere kom til og få etter opr?? eller må man bare dra og prøve det ut i butikken selv? Jeg har lagt inn 450 g ihver under musklenen.tok opr. på colosseumklinikken i oslo av Dr. Tomm Bjærke! har tidligere brukt en liten a og har vært helt flat!! Så dette skal bli spennende og få se resultatet. mvh wenche Endret 21. juni 2011 av mortil2hjerter
linamor Skrevet 21. juni 2011 #18643 Skrevet 21. juni 2011 kan noen forklare mef hvordan det var å ta narkose? :) er VELDIG nervøs for dette!!! har mareritt om det ca annen hver natt
mortil2hjerter Skrevet 21. juni 2011 #18644 Skrevet 21. juni 2011 kan noen forklare mef hvordan det var å ta narkose? :) er VELDIG nervøs for dette!!! har mareritt om det ca annen hver natt Å jeg kan tenkte meg hvordan d har det nå! jeg hadde drømmer og tanekne mine bare på den narkosen, men det gikk kjempe bra. de er så flinke til og snakke med deg og få roen i deg , og vips er du i drømme land:) Det gikk heldigvis bra med meg:) Hvem klinikk skal du på?
jeannie Skrevet 21. juni 2011 #18645 Skrevet 21. juni 2011 Mye fint og lese her inne på denne siden! Er nå min 2 dag med silikon og jg er kjempe fornøyd! minimalt med smerter og gleder meg til jeg kan hoppe i dusjen og ordne meg litt igjen:) Men hvordan fikk dere vite hvem str dere kom til og få etter opr?? eller må man bare dra og prøve det ut i butikken selv? Jeg har lagt inn 450 g ihver under musklenen.tok opr. på colosseumklinikken i oslo av Dr. Tomm Bjærke! har tidligere brukt en liten a og har vært helt flat!! Så dette skal bli spennende og få se resultatet. mvh wenche Jeg målte meg hjemme med målebånd. Tittet i Ellos katalogen, (tror jeg det var), ellers står det på nettet også, på sider som selger undertøy. (La redoute bl.a)
mortil2hjerter Skrevet 21. juni 2011 #18646 Skrevet 21. juni 2011 Jeg målte meg hjemme med målebånd. Tittet i Ellos katalogen, (tror jeg det var), ellers står det på nettet også, på sider som selger undertøy. (La redoute bl.a) takk for svar. lurer veldig på hvem str jg har fått nå men kanskje litt tidlig og vite ennå.... men men takk igjen
jeannie Skrevet 21. juni 2011 #18647 Skrevet 21. juni 2011 kan noen forklare mef hvordan det var å ta narkose? :) er VELDIG nervøs for dette!!! har mareritt om det ca annen hver natt Ikke noe å være engstelig for. Det går så bra så. Lykke til.
jeannie Skrevet 21. juni 2011 #18648 Skrevet 21. juni 2011 takk for svar. lurer veldig på hvem str jg har fått nå men kanskje litt tidlig og vite ennå.... men men takk igjen Jeg målte meg bare noen dager etter operasjonen, nå er hevelsen gått ned, men målene er omtrent det samme likevel ennå. Vet jo ikke om det er mer hevelse igjen da, (føles ikke sånn). Er veldig fornøyd nå ihverfall
jeannie Skrevet 21. juni 2011 #18649 Skrevet 21. juni 2011 Har du ru eller glatt implantat? Det vet jeg faktisk ikke Spiller ingen rolle, bare de er fine :-)
mortil2hjerter Skrevet 21. juni 2011 #18650 Skrevet 21. juni 2011 Jeg målte meg bare noen dager etter operasjonen, nå er hevelsen gått ned, men målene er omtrent det samme likevel ennå. Vet jo ikke om det er mer hevelse igjen da, (føles ikke sånn). Er veldig fornøyd nå ihverfall Så bra:) jeg er fornøyd allerede jg :gjeiper: Hvor mye tok du inn? under eller over muskel?
Gjest cilie91 Skrevet 21. juni 2011 #18651 Skrevet 21. juni 2011 Tror dere som har tatt at det går greit å dra på kino 2 dager etter op, med tog og buss til byen (25 min?).
dingding Skrevet 21. juni 2011 #18652 Skrevet 21. juni 2011 Tror dere som har tatt at det går greit å dra på kino 2 dager etter op, med tog og buss til byen (25 min?). Hvis du skal ha under muskel så vil jeg anbefale deg å la det være..
Gjest cilie91 Skrevet 21. juni 2011 #18653 Skrevet 21. juni 2011 Hvis du skal ha under muskel så vil jeg anbefale deg å la det være.. Blæ, kinobiletter til premiere kjøpt og betalt for lenge siden. Synd da
dingding Skrevet 21. juni 2011 #18654 Skrevet 21. juni 2011 Blæ, kinobiletter til premiere kjøpt og betalt for lenge siden. Synd da Nå vet jeg jo ikke hvordan du er i form, men jeg ville ikke klart det så kort tid etter.. Jeg smørte tre brødskiver 4dager etter OP og fikk dritvondt
Cecilie20 Skrevet 22. juni 2011 #18655 Skrevet 22. juni 2011 Nå er jeg snart halvveis inne i min 3.uke etter op, og det har gått utrolig bra! Jeg sitter og er redd for å bli skuffet når hevelsen går ned.. For de ble litt mindre enn hva jeg hadde forestilt meg i utgangspunktet, og når hevelsen er borte, så forsvinner jo en del av størrelsen også.. Det er kanskje ikke noe jeg burde tenkt så mye over nå, men det som plager meg er at de ser så små ut med klær på! Jeg synes de er fine nakne, men med en topp over så blir forskjellen så stor.. Jeg har verdens fineste pupper synes jeg selv, og jeg skal egentlig ta meg til takke med det fantastiske fine jeg har fått! Men noen ganger blir jeg størrelsesblind og begynner og tenke på å spare til en 2.operasjon. Noen fler som har følt det slik noen ganger?
Cecilie20 Skrevet 22. juni 2011 #18656 Skrevet 22. juni 2011 Jippi:-) da har jeg nye pupper ! Alt gikk overraskende bra! :-) var veldig redd og dårlig da jeg kom , men gikk over med en gang jeg fikk snakket med legen. Jeg ble vekket på operasjonsbordet å gikk selv ut. Lå en time der, fikk rundstykker og saft:-) var utrolig kaldt! Mn var pga av narkosen og medisinene som gikk ut av kroppen. Nå ligger jeg på hotell sammen med min kjære, som er så snill å hjelper meg med alt ! Føler meg litt bortkjemt, men skal si jeg trenger det ! Klarer ikke reise meg selv, ta på meg buksen etter jeg har vært på do. Men er mye bedre enn jeg trodde! Elsker puppene! Litt strutte pupper, mn dem faller nok ned igjen. Sportsbhn er en c :-D akkuart det jeg håpte på :-) det var min erfaring, lykke til dere andre ! Gled dere ! :-D Gratulerer så mye! Håper på at du fremdeles er fornøyd og at du vil trives med dem! Deilig å ha det overstått, ikke sant?
Cecilie20 Skrevet 22. juni 2011 #18657 Skrevet 22. juni 2011 kan noen forklare mef hvordan det var å ta narkose? :) er VELDIG nervøs for dette!!! har mareritt om det ca annen hver natt Narkosen skjer i rolige og trygge omgivelser. Hos Nobel fikk de meg rolig og trygg på at det ville gå fint, for det vil det jo. De snakket med rolige stemmer, meget avslappende. Så kjente jeg et lite stikk, også sovnet jeg etter et minutt. Mer merket jeg ikke. Når jeg våknet, var jeg svimmel. Så det føltes ut som at jeg var full i edru tilstand. Men det gikk fort over, det er ikke noe å gruve seg til.
lizzy90 Skrevet 22. juni 2011 #18658 Skrevet 22. juni 2011 Gratulerer så mye! Håper på at du fremdeles er fornøyd og at du vil trives med dem! Deilig å ha det overstått, ikke sant? ja, det er jeg ! eneste er at den ene er litt større, men det var det før også. Kan det være at den ene er mer hoven enn den andre? men ellers er jeg veldig fornøyd :D ja, er utrolig deilig å være ferdig ! hehe. Er helt forelsket :D
dingding Skrevet 22. juni 2011 #18659 Skrevet 22. juni 2011 Nå er jeg snart halvveis inne i min 3.uke etter op, og det har gått utrolig bra! Jeg sitter og er redd for å bli skuffet når hevelsen går ned.. For de ble litt mindre enn hva jeg hadde forestilt meg i utgangspunktet, og når hevelsen er borte, så forsvinner jo en del av størrelsen også.. Det er kanskje ikke noe jeg burde tenkt så mye over nå, men det som plager meg er at de ser så små ut med klær på! Jeg synes de er fine nakne, men med en topp over så blir forskjellen så stor.. Jeg har verdens fineste pupper synes jeg selv, og jeg skal egentlig ta meg til takke med det fantastiske fine jeg har fått! Men noen ganger blir jeg størrelsesblind og begynner og tenke på å spare til en 2.operasjon. Noen fler som har følt det slik noen ganger? Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier.. Rundt tre uker etter OP var jeg helt sikker på at jeg måtte ha en OP til.. men, så fant jeg fram bildene fra før OP, da skjønte jeg hvor mye større de var blitt Så hver gang jeg tenker at de burde vært større så ser jeg på før-bildene
Betty84 Skrevet 22. juni 2011 #18660 Skrevet 22. juni 2011 Linamor : Du kan få kjøpt noe som heter emla krem på apoteket, det er en bedøvelseskrem. Smøre tykt på venstre / høyre håndflate ( ring kirurgen å spør hvem side dem legger inn venekanylen) ca en time før opr, og legg på plasteret som følger med. Jeg kan trøste deg med at under slike opr bruker dem en av de tynneste nålene, men du har tydeligvis som meg litt angst for sprøyter så da er trøsten liten... Om du er veldig stresset før opr kan du høre med legen om du kan få litt å roe deg ned på også...jeg fikk det ihvertfall med en gang - uten å spørre! Han så vel hvor panikk jeg hadde ;P Narkosen er egentlig behagelig, jeg kjente jeg ble litt kald og nummen i armen der medisinene ble sprøytet inn, så ble jeg behagelig full... Ga besked om at jeg ikke gadd å ligge på det bordet å snakke tull, anestesi sykepleieren lo litt og vips så var jeg borte. Når jeg våknet på bordet kunne jeg ikke fatte at jeg var operert, hadde jo bare lukket øynene et sekund! Bare informer legen om at du har sprøyteskrekk og er veldig nervøs, så om dem er proffe tar dem litt ekstra hensyn til deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå