Jazne Skrevet 19. juni 2011 #18621 Skrevet 19. juni 2011 Bare en uke igjen til jeg skal få mine nye pupper :-D Hcor lenge etter op kunne dere kjøre? Skal hente søstrene mine m bil to uker etter! Kjører ikke selv, men om det er med automatgir vil det nok gå etter 2 uker.tror jeg?
Mumsebums Skrevet 20. juni 2011 #18622 Skrevet 20. juni 2011 Jeg fikk beskjed på klinikken at jeg kan kjøre bil en uke etter op.
Betty84 Skrevet 20. juni 2011 #18623 Skrevet 20. juni 2011 Jeg kjørte bil 4 dager etter, null problem....
Gjest cilie91 Skrevet 20. juni 2011 #18624 Skrevet 20. juni 2011 Flott, da håper jeg at jeg er frisk nok :-) Forresten, gjorde det vondt å få det stikket i hånda før narkosen? Er livredd for nåler. Kan man få bedøvende krem?
lizzy90 Skrevet 20. juni 2011 #18625 Skrevet 20. juni 2011 Jippi:-) da har jeg nye pupper ! Alt gikk overraskende bra! :-) var veldig redd og dårlig da jeg kom , men gikk over med en gang jeg fikk snakket med legen. Jeg ble vekket på operasjonsbordet å gikk selv ut. Lå en time der, fikk rundstykker og saft:-) var utrolig kaldt! Mn var pga av narkosen og medisinene som gikk ut av kroppen. Nå ligger jeg på hotell sammen med min kjære, som er så snill å hjelper meg med alt ! Føler meg litt bortkjemt, men skal si jeg trenger det ! Klarer ikke reise meg selv, ta på meg buksen etter jeg har vært på do. Men er mye bedre enn jeg trodde! Elsker puppene! Litt strutte pupper, mn dem faller nok ned igjen. Sportsbhn er en c :-D akkuart det jeg håpte på :-) det var min erfaring, lykke til dere andre ! Gled dere ! :-D
Gjest cilie91 Skrevet 20. juni 2011 #18626 Skrevet 20. juni 2011 Jippi:-) da har jeg nye pupper ! Alt gikk overraskende bra! :-) var veldig redd og dårlig da jeg kom , men gikk over med en gang jeg fikk snakket med legen. Jeg ble vekket på operasjonsbordet å gikk selv ut. Lå en time der, fikk rundstykker og saft:-) var utrolig kaldt! Mn var pga av narkosen og medisinene som gikk ut av kroppen. Nå ligger jeg på hotell sammen med min kjære, som er så snill å hjelper meg med alt ! Føler meg litt bortkjemt, men skal si jeg trenger det ! Klarer ikke reise meg selv, ta på meg buksen etter jeg har vært på do. Men er mye bedre enn jeg trodde! Elsker puppene! Litt strutte pupper, mn dem faller nok ned igjen. Sportsbhn er en c :-D akkuart det jeg håpte på :-) det var min erfaring, lykke til dere andre ! Gled dere ! :-D Gratulerer med nye pupper :-D gleder meg masse, en uke igjen!
lizzy90 Skrevet 20. juni 2011 #18627 Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer med nye pupper :-D gleder meg masse, en uke igjen! Takk:-) gled deg masse !! :-) lykke til :-)
lizzy90 Skrevet 20. juni 2011 #18628 Skrevet 20. juni 2011 Hvor lenge lå dere i sengen ??kan jeg gå å sånt så lenge jeg ikke har smerter ?
Gjest cilie91 Skrevet 20. juni 2011 #18629 Skrevet 20. juni 2011 Hvor lenge lå dere i sengen ??kan jeg gå å sånt så lenge jeg ikke har smerter ? Det anbefales vel at du går ihvertfall :-) men ikke tungt fysisk arbeid.
Me:-) Skrevet 20. juni 2011 #18630 Skrevet 20. juni 2011 Da er mine pupper gone... Var skuffet første gang jeg så de og ble aldri fortrolig med de så jeg valgte å fjerne mine. De ville blitt tre måneder gamle om fem dager Snakk om penger ut av vinuet :gjeiper: Nå er jeg helt flat, det lille jeg hadde er skviset sammen med bandasje og sportsbh som bare skviser alt inntil brystet. Kan legge inn nye om 3-4 mndr og har allerede spart opp penger til ny op, men redd for å ikke bli noe mer fornøyd neste gang... Snakket med en hyggelig sykepleier før jeg forlot klinikken i dag og hun hadde tatt inn og ut silikon to ganger, det var godt å høre at det ikke bare er jeg som er gal og tar de ut igjen Jeg hadde en litt dårlig magefølelse før jeg la de inn så jeg burde definitivt hørt på den. Det ble en dyr er efaring både i kroner, smerter og fravær på jobb meeen...jeg er ikke bitter og angre er bortkastet tid...!
Mumsebums Skrevet 20. juni 2011 #18631 Skrevet 20. juni 2011 Da er mine pupper gone... Var skuffet første gang jeg så de og ble aldri fortrolig med de så jeg valgte å fjerne mine. De ville blitt tre måneder gamle om fem dager Snakk om penger ut av vinuet :gjeiper: Nå er jeg helt flat, det lille jeg hadde er skviset sammen med bandasje og sportsbh som bare skviser alt inntil brystet. Kan legge inn nye om 3-4 mndr og har allerede spart opp penger til ny op, men redd for å ikke bli noe mer fornøyd neste gang... Snakket med en hyggelig sykepleier før jeg forlot klinikken i dag og hun hadde tatt inn og ut silikon to ganger, det var godt å høre at det ikke bare er jeg som er gal og tar de ut igjen Jeg hadde en litt dårlig magefølelse før jeg la de inn så jeg burde definitivt hørt på den. Det ble en dyr er efaring både i kroner, smerter og fravær på jobb meeen...jeg er ikke bitter og angre er bortkastet tid...! Hvorfor var du ikke fornøyd?
lizzy90 Skrevet 20. juni 2011 #18632 Skrevet 20. juni 2011 Det anbefales vel at du går ihvertfall :-) men ikke tungt fysisk arbeid. Ok. Er livredd for å gjøre noe galt! Hehe
Me:-) Skrevet 20. juni 2011 #18633 Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor var du ikke fornøyd? Synes de kom altfor langt ned. Hadde brystvortene litt langt ned fra før og så ble brystfolden flyttet lenger ned for å få plass til implantatene siden jeg hadde ganske små bryster fra før. Det føltes ikke riktig. Puppene var egentlig fine da så synd sånn sett. Får se hvordan puppene blir etterhvert nå, blir det kjipt så prøver jeg vel med anatomiske eller mindre implantater... Håper egentlig at de blir mest mulig som før igjen for da tror jeg at jeg tar til takke med det jeg har. Har egentlig savnet de små puppene mine fra dag 1. Mye som kan sitte fint med små pupper eller push up også Jeg er glad i mote og det er mye som ikke er beregnet for store silikonpupper har jeg funnet ut. Trøster meg med alt mulig nå
Me:-) Skrevet 20. juni 2011 #18634 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Ok. Er livredd for å gjøre noe galt! Hehe Det er viktig å være litt i bevegelse etter alle slags operasjoner. Bare pass på at du ikke strekker deg, løfter albuene for høyt eller gjør bevegelser du kjenner gjør vondt. Har man operert under muskel så tror jeg det er lurt å holde brystmusklene mest mulig i ro den første uken. Gå på do og tørke seg får holde hehe... Ikke bruke armene når man skal opp av senga osv... Går nok bra, men det er kjedelig å ikke kunne gjøre noe. Trøst deg med at tiden går fortere etterhvert Endret 20. juni 2011 av Me:-)
lizzy90 Skrevet 21. juni 2011 #18635 Skrevet 21. juni 2011 Takk for svar :-) jeg har over muskelen. Trodde ikke jeg skulle få så ondt da, men er bare 1 dag siden så er nok ikke så veldig rart. Jeg skal ikke klage! Får ikke til så veldig mye annet enn å gå på do ;-) hehe. Kan jeg spørre dere, hvor lenge ventet dere med sex ? Har lurt litt på det også :-p hehe.
jeannie Skrevet 21. juni 2011 #18636 Skrevet 21. juni 2011 Takk for svar :-) jeg har over muskelen. Trodde ikke jeg skulle få så ondt da, men er bare 1 dag siden så er nok ikke så veldig rart. Jeg skal ikke klage! Får ikke til så veldig mye annet enn å gå på do ;-) hehe. Kan jeg spørre dere, hvor lenge ventet dere med sex ? Har lurt litt på det også :-p hehe. Hadde sex uken etter jeg. Det gikk helt fint. Selvfølgelig ikke helt akrobat i senga da , men det var ikke noe problem å "holde på som vanlig". Hadde ikke noe særlig med smerter etter operasjonen heller jeg da. (La over muskel). Nå vil han gjerne hver eneste dag Han som var såååå negativ til operasjonen Så det er vel sånn ca. når du er i form til det selv
*magnolia Skrevet 21. juni 2011 #18637 Skrevet 21. juni 2011 Nå er det bare 10 dager igjen!! Gleder meg veldig, men gruer meg også litt selvfølgelig.. lurer på hvor mye jeg får plass til! Litt vel spennende at man ikke vet hva man har før man vokner opp igjen!! :-)
lizzy90 Skrevet 21. juni 2011 #18638 Skrevet 21. juni 2011 Hadde sex uken etter jeg. Det gikk helt fint. Selvfølgelig ikke helt akrobat i senga da , men det var ikke noe problem å "holde på som vanlig". Hadde ikke noe særlig med smerter etter operasjonen heller jeg da. (La over muskel). Nå vil han gjerne hver eneste dag Han som var såååå negativ til operasjonen Så det er vel sånn ca. når du er i form til det selv Ok, nei ser ikke for meg at man er like aktiv;)hehe, samme her. han var kjempe negativ, men nå er han så nyskjerrig å har så lyst å ta og leke med dem ^^ hehe.. Det var bra:-)
lizzy90 Skrevet 21. juni 2011 #18639 Skrevet 21. juni 2011 Hadde sex uken etter jeg. Det gikk helt fint. Selvfølgelig ikke helt akrobat i senga da , men det var ikke noe problem å "holde på som vanlig". Hadde ikke noe særlig med smerter etter operasjonen heller jeg da. (La over muskel). Nå vil han gjerne hver eneste dag Han som var såååå negativ til operasjonen Så det er vel sånn ca. når du er i form til det selv Har du ru eller glatt implantat?
lizzy90 Skrevet 21. juni 2011 #18640 Skrevet 21. juni 2011 Nå er det bare 10 dager igjen!! Gleder meg veldig, men gruer meg også litt selvfølgelig.. lurer på hvor mye jeg får plass til! Litt vel spennende at man ikke vet hva man har før man vokner opp igjen!! :-) Lykke til ! ikke noe å gruve deg til ! var selv utrolig nervøs selve dagen, men du skal bare glede deg !:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå