Jetamio Skrevet 15. juni 2011 #18601 Skrevet 15. juni 2011 Jeg er på jakt etter bikini da. Vil jo gjerne ha litt sol på kroppen i ferien, og jeg kan slutte med sportsbh en i ferien. Ikke lett å finne en man liker akkurat... de fleste sånne trekant bikiner har jo en sånn knytebukse også. Er ikke sååå smal rundt hoftene syns jeg. Skulle gjerne hatt en sånn hipster sak ja. Noen som har noen fine å anbefale??? IKKE ROSA!
dingding Skrevet 16. juni 2011 #18602 Skrevet 16. juni 2011 Nå har jeg vært uten pc lenge og har ikke vært her på evigheter føler jeg.. er mye å lese gjennom Gratulerer til alle nye puppejenter!! Gøy å lese om, selv om jeg ikke har lest alt.. Nå er mine pupper 3mnd gamle og det går kjempefint! De har fått en litt mer naturlig fasong og en helt perfekt størrelse til meg jeg elsker de!! :D :)
Mumsebums Skrevet 16. juni 2011 #18603 Skrevet 16. juni 2011 I dag var det altså min tur! Jeg var på Nobel clinic og ble operert av Nils Lykke. Han la inn 330 over muskel som avtalt. Han sa etterpå at jeg kom til å bli veldig fornøyd! Jeg har ikke sett selv enda, så jeg er spent på å ta av bandasjen i morgen formiddag. Fikk kjøpt med meg en sort bh også, så jeg har litt å skifte i etterhvert. Har ligget i senga siden jeg kom hjem, så dette går veldig fint! Er veldig glad!
Jetamio Skrevet 16. juni 2011 #18604 Skrevet 16. juni 2011 I dag var det altså min tur! Jeg var på Nobel clinic og ble operert av Nils Lykke. Han la inn 330 over muskel som avtalt. Han sa etterpå at jeg kom til å bli veldig fornøyd! Jeg har ikke sett selv enda, så jeg er spent på å ta av bandasjen i morgen formiddag. Fikk kjøpt med meg en sort bh også, så jeg har litt å skifte i etterhvert. Har ligget i senga siden jeg kom hjem, så dette går veldig fint! Er veldig glad! Gratulerer!!! Blir spennende å høre hvordan de nærmeste dagene blir
Mumsebums Skrevet 16. juni 2011 #18605 Skrevet 16. juni 2011 Takk for gratulasjoner! Her ligger jeg altså, får ikke sove. Har ikke smerter, men våken er jeg. Kjedelig... Det er nesten så jeg vurderer å ta en oxynorm ( het den det, tro?) i håp om at den slår meg ut litt.
jeannie Skrevet 17. juni 2011 #18606 Skrevet 17. juni 2011 I dag var det altså min tur! Jeg var på Nobel clinic og ble operert av Nils Lykke. Han la inn 330 over muskel som avtalt. Han sa etterpå at jeg kom til å bli veldig fornøyd! Jeg har ikke sett selv enda, så jeg er spent på å ta av bandasjen i morgen formiddag. Fikk kjøpt med meg en sort bh også, så jeg har litt å skifte i etterhvert. Har ligget i senga siden jeg kom hjem, så dette går veldig fint! Er veldig glad! Gratulerer så mye med nye pupper. Kos deg videre i senga. Det var bare deilig Du har lagt inn ca samme som meg da. Jeg la 335 gr. og er kjempefornøyd, både med str. og kirurgen. "Lykke kan gi lykke"
Mumsebums Skrevet 18. juni 2011 #18607 Skrevet 18. juni 2011 Jeg har sovet hele natten! I går gjorde jeg egenkontroll. Det venstre brystet er noe større enn høyre, det var det også før operasjonen. Det venstre hadde også mest heng. Jeg mener å huske at Lykke sa at det ikke var mulig å få dem til å bli mer like hverandre uten løft (?). Jeg hadde ingen blåmerker, og hadde ikke blødd noe. Det så pent ut, i den forstand man kan kalle to kokosnøtter pene. Hehe. De sitter høyt oppe og det sprenger godt når jeg setter meg opp. Men det er fantastisk! Jeg har pupper!!
Jazne Skrevet 18. juni 2011 #18608 Skrevet 18. juni 2011 Nå har det gått 7 uker, igår. Ingen smerter i det heletatt, glemmer at jeg har dem av og til, hehe :-) de er mye mer bevegelige nå, kløft er ikke noe problem å få! Følelsen av å lage kløft eller større bevegelser på de føles som det ''skummer''/kram snø følelse, underlig. Jeg føler de er større etter musklene slapp, og kan bruke 75/70 B-D kommer helt enn på, er så smal i kroppen ellers så får de struttepuppene :-) gikk med en spile-bh med litt push, fikk en del oppmerksomhet ! Generelt etter operasjonen føler jeg puppene står til kroppen min enn før, kunne ikke hatt noe større enn 265CC , godt jeg hørte på kirurgen. Jeg er fornøyd :-)
candelia31 Skrevet 18. juni 2011 #18609 Skrevet 18. juni 2011 (endret) I dag var det altså min tur! Jeg var på Nobel clinic og ble operert av Nils Lykke. Han la inn 330 over muskel som avtalt. Han sa etterpå at jeg kom til å bli veldig fornøyd! Jeg har ikke sett selv enda, så jeg er spent på å ta av bandasjen i morgen formiddag. Fikk kjøpt med meg en sort bh også, så jeg har litt å skifte i etterhvert. Har ligget i senga siden jeg kom hjem, så dette går veldig fint! Er veldig glad! GRATULERER MED NYE PUPPER !!!!!! Høres ut som at det har gått veldig bra. Endret 18. juni 2011 av candelia31
lizzy90 Skrevet 18. juni 2011 #18610 Skrevet 18. juni 2011 2 dager igjen nå !! både gruver og gleder meg ! er så spent, og redd for at jeg ikke skal bli fornøyd ;s så er jeg så usikker ennå på dette med å legge mer i den andre. Den ene er litt mindre. Første gangen jeg snakket med kirurgen mente han at det ikke var nødvendig. Og at det kunne forværre det. Nå siste gangen, sa han at vi kunne gått ha litt mer i den andre. Har noen erfart at når en la mer i den andre så ble resulatet værre?
Snøfte Skrevet 18. juni 2011 #18611 Skrevet 18. juni 2011 Hei:-) jeg har lagt 300 og 325 i mine og er kjempefornøyd:-) det er fortsatt forskjell, men ikke så mye. Har moderat profil, og ser at det brystet jeg har lagt mer i er større i omkrets i forhold til det andre og brystvortene står ikke helt likt. Vet ikke om det endrer seg med tiden, og vet ikke helt om det var slik før..... Nå er det over 3 måneder siden min op., og tror det er viktig å huske at kirurgene ikke kan utføre mirakler, men forskjønne det vi allerede har.... Lykke til med op:-)
Mumsebums Skrevet 18. juni 2011 #18612 Skrevet 18. juni 2011 Når kan man regne med at hevelsen er borte?
lizzy90 Skrevet 19. juni 2011 #18613 Skrevet 19. juni 2011 (endret) Takk for svar !:-) hadde du veldig stor forskjell fra før da ? Ja, det er det:-)) men blir så stresset over akkurat det, om jeg skal legge mer eller ikke. Har forskjell slik at jeg ser det og kjenner men er ikke slik at andre ser det før jeg sier det :-p hehehe. Stresset jeg nå ;-) 1 dag igjen !! Endret 19. juni 2011 av lizzy90
stella90 Skrevet 19. juni 2011 #18614 Skrevet 19. juni 2011 Jeg skal også opereres i morgen. Helt syyykt, kan ikke fatte at jeg faktisk skal gjøre dette!
Snøfte Skrevet 19. juni 2011 #18615 Skrevet 19. juni 2011 Hei:-) kirurgen la først ikke merke til størrelsesforskjellen, mn jeg hadde store problemer md å finne en bh som passet, så tror det var nærmere en cup-størrelse i forskjell. En må også huske at når brystene blir større så blir den prosentvise forskjellen mindre, så uansett er det ikke lurt å evt legge inn så veldig mye mer i den ene. Tror det er best kirurgen får ta en avgjørelse på hva som er best, han kan kanskje prøve seg frem under op? Det gjorde min før han bestemte seg:-) lykke til:-)
lizzy90 Skrevet 19. juni 2011 #18616 Skrevet 19. juni 2011 Jeg skal også opereres i morgen. Helt syyykt, kan ikke fatte at jeg faktisk skal gjøre dette! Samme her ! Tror ikke det har gått helt opp for meg enda!
lizzy90 Skrevet 19. juni 2011 #18617 Skrevet 19. juni 2011 Hei:-) kirurgen la først ikke merke til størrelsesforskjellen, mn jeg hadde store problemer md å finne en bh som passet, så tror det var nærmere en cup-størrelse i forskjell. En må også huske at når brystene blir større så blir den prosentvise forskjellen mindre, så uansett er det ikke lurt å evt legge inn så veldig mye mer i den ene. Tror det er best kirurgen får ta en avgjørelse på hva som er best, han kan kanskje prøve seg frem under op? Det gjorde min før han bestemte seg:-) lykke til:-). Ja, lar han få bestemme tenker jeg :-) takk, gleder meg !!:-D
Mumsebums Skrevet 19. juni 2011 #18619 Skrevet 19. juni 2011 Sports bhen kjennes liten ut. Puppene kjennes veldig presset inni cupene, og jeg har striper i huden etter den. Stroppene er løse. Det skal kanskje være sånn?
Gjest cilie91 Skrevet 19. juni 2011 #18620 Skrevet 19. juni 2011 Bare en uke igjen til jeg skal få mine nye pupper :-D Hcor lenge etter op kunne dere kjøre? Skal hente søstrene mine m bil to uker etter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå