Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for utfyllende svar, jeannie!

Nils Lykke mente at jeg har nok vev til å legge den over muskel, så da blir det sånn.

Han sa også at det kunne hende jeg ville kjenne protesen på innsiden av det ene brystet, kanskje på begge.

Kan en høy profil gjøre dette problemet mindre, eller vil det se rart ut med såpass heng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man smøre seg inn med bodylotion o.l etter at man har brukt Hibiscrub?

Skrevet

Kan man smøre seg inn med bodylotion o.l etter at man har brukt Hibiscrub?

NEI :nei: FY;FY: :balltre: Hvis det er føre operasjonen er det kun hibiscrub som gjelder. Ingen sminke eller noe slags stæsj!! :kjefte: Du skal opereres, og dermed være helt ren :jepp:

Gled deg heller til etter operasjonen, til deilig bodylotion og godlukt, sminke, neglelakk, stæsj etc.etc... og kanskje nye klær :duskedame::sexy::danse:

Skrevet

Takk for utfyllende svar, jeannie!

Nils Lykke mente at jeg har nok vev til å legge den over muskel, så da blir det sånn.

Han sa også at det kunne hende jeg ville kjenne protesen på innsiden av det ene brystet, kanskje på begge.

Kan en høy profil gjøre dette problemet mindre, eller vil det se rart ut med såpass heng?

Jeg spurte om høy/medium profil når jeg var der, og han sa at de (på Nobel) brukte noe som var midt i mellom på en måte. Altså verken medium eller høy. ( jeg hadde nemlig ikke fått vite hva jeg skulle ha på konultasjonen, sånn som flere her har fått vite.)

Jeg kjenner ingen "kant" fra mine proteser, men det kan jo hende jeg vil kjenne det etterhvert, det vet jeg ikke. De blir bare mykere og finere for hver dag som går. Er veldig fornøyd med både klinikken og resultatet. Det er bare å glede seg.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde dette før :daane::duskedame::kari::strix:

Så til dere som lurer på om dere skal gjøre det eller ikke.... Just do it :bolledeig:

Skrevet

Er det noen her som har operert brystene to ganger? :)

Mener jeg leste litt lenger foran i denne tråden om ei som skulle operere på nytt.

Utenom det vet jeg om ei som har operert to ganger. Hun ville ha større pupper enn det hun fikk første gangen. Vet ikke hvor hun gjorde det da, eller om hun ble fornøyd andre gangen.

Har du tenkt på å operere større senere?? I tilfelle, burde du kanskje ventet til etter at du har fått de barna du vil ha, siden puppene forandrer seg jo etter svangerskap. :jepp:

Skrevet

hei :)

dere som har vært på konsultasjonstime,har dere snakket med selve kirurgen,eller assistent eller lignende?

jeg var først på en liten konsultasjon,da kom kirurgen såvidt innom å kikket på meg,målte,sa str å gikk :sukk:

så fikk jeg komme på en time igjen,da snakket jeg bare med en konsulent. som gir info o.l.

ville hatt mer tid med kirurgen,følte alt gikk så fort :/

hvor lenge varte deres konsultasjon?

Hei :)

Min konsultasjon tok vel 40 min tenker jeg.. Snakket kun med kirurgen som skal operere meg, og 2 min med hu i resepsjonen ang. time og praktiske ting.

Har du hatt narkose før? Min erf er at det er INGEN ting å grue seg for, bare deilig ;) har hatt det et par ganger tidligere..

Tror jeg får fixa meg med litt under en mnt fri.. Håper det holder!

Skrevet

Jeg la under muskel og lever normalt i dag, bare etter 2 uker. Men jeg kan ikke trene, danse osv, så alt bortsett fra slike ting. :) Nå føler jeg ikke smerte inni brystene slik jeg gjorde før, nå har følelsen begynt å komme tilbake utenpå, så det er ømt bare utenpå nå. Alt har gått kjempefint fram til nå :)

Jeg ville nok se an situasjonen om jeg var deg. Vanskelig å si, heelingsprosessen er så individuelt. Jeg ville nok ikke løftet på noen uker.

Flott å høre om andres erf ;)

Så fint at alt gåt bra med deg! Endel smerte må man jo regne med, er jo en operasjon.. Hvor mange dager tok det før du begynte å føle deg " som deg selv igjen"?

Har ordnet meg med nesten 1 mnt fri, så jeg håper det blir bra..

Skrevet

Så fint at alt gåt bra med deg! Endel smerte må man jo regne med, er jo en operasjon.. Hvor mange dager tok det før du begynte å føle deg " som deg selv igjen"?

Skrevet

Skrevet

Jetamio: Du vet, alle får komplikasjoner og noen får det i en høyere grad enn andre.. :) Håper det går bedre med henne etterhvert!

Skrevet

Mener jeg leste litt lenger foran i denne tråden om ei som skulle operere på nytt.

Utenom det vet jeg om ei som har operert to ganger. Hun ville ha større pupper enn det hun fikk første gangen. Vet ikke hvor hun gjorde det da, eller om hun ble fornøyd andre gangen.

Har du tenkt på å operere større senere?? I tilfelle, burde du kanskje ventet til etter at du har fått de barna du vil ha, siden puppene forandrer seg jo etter svangerskap. :jepp:

Ja, jeg vet. Jeg trodde 375 var litt større enn det jeg trodde på meg. Men kjæresten min fraråder jeg sterkt å operere inn større. Han sier de er store nok som de er, og at jeg burde være fornøyd med dem. Du vet, vi jenter kan bli litt størrelsesblinde etterhvert som tiden går, isåfall vi som ønsker litt størrelse. Jeg skal være fornøyd med at jeg fikk presset inn så mye gram i den lille puppen :skratte:

Jeg er bare 20 år enda, så jeg må nok vente litt. Føler jeg svikter puppene mine når jeg får sånne tanker også.. For de fortjener jo det ikke, de er jo kjempefine :rodmer: Hiihi :skratte:

Skrevet

Jeg lurer på noe.. Mine bryster er litt over to uker gamle.. Nå henger plutselig den ene høyere opp enn den andre, de ser litt forskjellige ut. Hvor normalt er dette? :sjenert: Dette er noe som er kommet nå i det siste, var ikke slik før.

Og når går hevelsen ned? :)

Skrevet

Det er helt normalt. I neste uke kan det være motsatt, at motsatt pupp er lengre opp. Hevelsene kan vare i opp til 6 uker. Jeg følte ikke at mine var normale før etter 2 mnd.

Skrevet

Det er helt normalt. I neste uke kan det være motsatt, at motsatt pupp er lengre opp. Hevelsene kan vare i opp til 6 uker. Jeg følte ikke at mine var normale før etter 2 mnd.

Takk, det var endelig godt å høre! ;)

Skrevet

Jeg gleder meg til puppene mine blir "ferdige" :) Håper ikke de krymper kjempemye.. :/

Skrevet

Jeg spurte om høy/medium profil når jeg var der, og han sa at de (på Nobel) brukte noe som var midt i mellom på en måte. Altså verken medium eller høy. ( jeg hadde nemlig ikke fått vite hva jeg skulle ha på konultasjonen, sånn som flere her har fått vite.)

Jeg kjenner ingen "kant" fra mine proteser, men det kan jo hende jeg vil kjenne det etterhvert, det vet jeg ikke. De blir bare mykere og finere for hver dag som går. Er veldig fornøyd med både klinikken og resultatet. Det er bare å glede seg.

Så til dere som lurer på om dere skal gjøre det eller ikke.... Just do it :bolledeig:

Moderat profil? :) Da ser de litt breiere ut enn med høyprofil. (isåfall i de tilfellene jeg har sett). Høyprofil gjør dem mer struttende, og i enkelte tilfeller kan de fort se litt mer "fake" ut. Men jeg er så liten i kroppen at jeg kunne ikke hatt moderat profil. Jeg hadde plass til max 300 gram med moderat, så høyprofil med 375 passet meg bedre. :)

Og heeelt enig med deg, jeg er så vanvittig glad!!! <3

Skrevet

I dag er det akkurat 4 mnt til jeg er operert! Tiden går såååååå sakte, skulle ønske det var i morra!!!! :gjeiper:

Har kikka endel på Victorias Secret sine nettsider.. Er jo så mye fint.. Får jo helt puppedilla!!!!

Skrevet

Forresten... Synes du det er vondt å åpne dører? :skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

Forresten... Synes du det er vondt å åpne dører? :skratte: :skratte: :skratte:

Litt vondere med den ene armen. Høyre. Jeg har hatt vondere i høyre pupp, enn venstre, så det er vel derfor sikkert. Når jeg bruker høyre arm, får jeg litt mer "stikke" smerter. det er også den puppen jeg har hatt et stooort blåmerke på også. (ut mot armhulen liksom). Nevnte det for kirurgen dagen etter operasjonen, og det kunne være der jeg hadde fått lokalbedøvelsen trodde han. Det er litt mere gult/grønnt nå, 12 dager etter operasjonen.

Jeg er på jakt etter bikini da. Vil jo gjerne ha litt sol på kroppen i ferien, og jeg kan slutte med sportsbh en i ferien.

Ikke lett å finne en man liker akkurat... de fleste sånne trekant bikiner har jo en sånn knytebukse også. Er ikke sååå smal rundt hoftene syns jeg. Skulle gjerne hatt en sånn hipster sak ja.

Noen som har noen fine å anbefale??? IKKE ROSA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...