Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Vet at jeg poster veldig sjelden her inne for tia, men har mye som opptar meg i RL. Jeg er uansett gledelig overrasket at dere bruker dagboken min aktivt. Fortsett med det!!! :o) Selv om jeg ikke poster så er jeg innom og leser og sjekker ståa av og til :o)

Måtte le når jeg så innlegget til Bovary på Kropp og helse forumet.... Jeg, i plastikk bransjen liksom!!?? :ler::ler::ler:

PS: Nå har vi snart nådd 100 sider! ENUOY!

:danse::hoppe:

M.v.h.

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Løvinna! :blomst:

Dama har implantater selv men angret visst. (Så gjennom hennes tidligere innlegg.) At hun var inne på KG for å orientere seg ang. BF (brystforstørrelse) og "lot seg rive med", og at hun nå angrer... Rart hun nevner min dagbok egentlig, siden hun tok operasjonen i 2003, og denne dagboken ikke ble opprettet før i 2005... :vetikke::vetikke:

Men nettopp for å unngå og havne i en slik situasjon som denne dama er det så viktig å vite hva man går til! Ta seg god tid til å tenke gjennom om dette er noe man ønsker såååå sterkt. Med fare for å gjenta meg selv: Man har selv ansvar for egen trivsel og helse. Det nytter ikke å skylde på at man ble "revet med".... Tilslutt er det en selv som avgjør hva en bestemmer seg for....

Selv hadde jeg ønsket meg dette i ti år, og angrer på, 2 1/2 år etter operasjonen, at jeg ikke gjorde dette mye, mye tidligere... :klaske: Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen. :)

Jeg var i byn på Netty idag. Og det lønner seg virkelig å gå på et ordentlig sted. Jeg trodde jeg var 80D i bh, men det viser seg nå da, at jeg er 70F. Det er jo noe forskjell. Og bh:en koster akkurat like mye som på Linex eller Cubus, så det er bare tull det at det er så dyrt på en undertøysbutikk. Jeg hadde tenkt meg at jeg skulle kjøpe meg en bh får 1000,- kr.(det var det jeg hadde hørt det skulle koste) Istedenfor kom jeg ut med 3 bh:er til 900,- :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ikke så dyrt da Fergie, jeg og ville tro det kostet mer... Rart å få vite man er 10 cm mindre under bysten enn man trodde :klø:, men jeg har nå funnet ut jeg kan stramme målbåndet mitt 2 cm mer så nå er jeg en 75 A, og ikke 80 A lengre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Oj, må komme meg til en seriøs puppemålerske, og få en str! Har kjøpt bhèr i hytt og pine, og synes de sitter dårlig egentlig. Knager litt her og der, og spilene er et eventyr i seg selv. Må begynne å tenke litt på å gi nypuppene bedre service hva bhèr angår, nå som en har en RollsRoyce front.

Juhu

:husarbeid: (bytter ut "husarbeid" med "undertøyshopping" :klappe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Hei alle sammen!

Nå har jeg lest hele denne dagboken! Det tok mange dager, den er veldig lang, men jeg følte jeg måtte lese hele når jeg først skulle bli med.

Jeg googlet noe med brystforstørrelse og da var jeg så heldig at denne dagboken kom opp. Dette er noe jeg virkelig har savnet i letingen etter informasjon om operasjonen. Norsk førstehånds-informasjon. Det trengtes, så takk til CeeCee som tok intiativ til denne dagboken.

Jeg håper det er plass til en til her i "puppeklubben" :) Jeg er ei jente på 21 år som har ønsket meg store pupper siden jeg var 12-13 år. Da puppene mine sluttet å vokse da jeg var 16 år, bestemte jeg meg for at jeg ville gjøre noe med de når jeg ble "stor". Nå er jeg "stor" og har akkurat bestilt konsultasjonstime på Fornebuklinikken! (12. april.) Den klinikken har jeg hatt en god følelse på fra jeg fant nettsiden, og jeg har fått bekreftet dette gjennom denne dagboken og andre jeg kjenner som har hatt operasjon der.

Det har vært til utrolig nytte og veldig betryggende å lese om deres opplevelser, føler at jeg har blitt litt kjent med dere på en måte, fulgt flere gjennom prosessen fra "knappenåler" til ordentlige boobies ;) Gratulerer til alle dere som har gjennomført drømmen deres! Jeg både gruer meg og gleder meg til jeg skal gjennom operasjonen, men takket være dere her inne er grue-biten mye mindre nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei Puselabben! Nytt "fjes"!

Tror jeg kan si på vegne av alle oss her inne: :velkommen::vinke:

Stor klem fra Caramba :)

Nå på torsdag er det 15 uker siden (3 mnd og 3 uker) Ting går tregt framover, men blir bedre og bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElCaramba: Høres ut som du trenger ett besøkt i en spesialbutikk ja :)

puselabb: Velkommen til oss, smart av deg å lese hele boken, det har jeg og gjort :) Du skal til pers før meg du da, så blir spennende å følge deg.

Jeg lider fortsatt valgets kvaler hvor jeg skal opereres... Fikk vite i dag at de ikke skal operere mandag 30. april på FMS. Valget mitt nå er enten å opereres der onsdag 2. mai eller på Klinikk Bergen 30. april. Har vært på konsultajson på FMS og av den grunn føles det tryggest. På det andre stedet har jeg kun sendt inn bilder og hatt en tlf.kons. Begge steder skal nok være bra selv om jeg har hørt både og om begge steder, men sånn vil det nok alltid være :sjenert:. Ser absolutt mest fordeler av å velge mandagen, samtidig som jeg har mest lyst på FMS :forvirret: Grunn: Skal med sambo på hotell helgen før, og vi skal innom mamma i Bergen da vi er tilbake søndagen. Håpet er at sambo får fri mandagen, da hadde jeg hatt han der og i tillegg til mamma, det hadde vært godt for meg. Han reiser senest hjem 1. mai og tar da med min eldste jente. Velger jeg FMS har jeg bare mamma der, og jeg blir vel ganske hjelpesløs første to døgn som jeg har forstått, da det er anbefalt å ligge mest mulig. Legen på Klinikk Bergen ville uansett møte meg før opr for å bestemme proteser, men virket ikke som han mente jeg ville bli fin med like mye som er bestemt på FMS, nemlig 485, men så har han jo ikke sett meg live heller da :sjenert:

Hva i alle dager hadde dere gjort da jenter?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Hei Puselabben! Nytt "fjes"!

Tror jeg kan si på vegne av alle oss her inne:  :velkommen:    :vinke:

Tusen takk :blomst:

Jeg lurte på om noen av dere kunne fortelle meg litt om hva jeg kan forvente på konsultasjonen? Hva gjør de/snakker om? Spesielt hvis noen har vært på Fornebuklinikken. Er det noen som vet hvordan de er med hensyn til størrelser? Jeg vet jo at det er litt forskjellig, noen kirurger vil at det skal se mest mulig naturlig ut, mens andre nesten presser på deg svære implantater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
puselabb: Velkommen til oss, smart av deg å lese hele boken, det har jeg og gjort  :) Du skal til pers før meg du da, så blir spennende å følge deg.

Takk :) Nei jeg skal ikke akkurat til pers før deg da, skal bare ha konsultasjonen 12. april. Operasjonen kan jeg ikke ha før i juni, det er først da jeg har nok penger og kan ta ferie. Men jeg orket ikke vente lenger med å bestille konsultasjonstime (bedre litt for tidlig enn litt for sent), er så nysgjerrig på størrelse. Har jo tatt ris-testen hjemme og sett på en haug før-og-etter bilder, men jeg blir liksom ikke ordentlig sikker. Og jeg vet jo ikke hvor mye jeg har plass til heller, det kan bare kirurgen avgjøre.

Hvis jeg var deg hadde jeg valgt den klinikken jeg kjente meg tryggest på. Nå har jo ikke jeg vært operert og vet ikke i hvor stor grad man er hjelpesløs, men hvis moren din kan være der for deg hele tiden så holder vel kanskje det? Selv om jeg skjønner godt at du gjerne vil ha samboeren din der, det er jo veldig trygt og godt. Er ikke lett det der...

Endret av puselabb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Legen på Klinikk Bergen ville uansett møte meg før opr for å bestemme proteser, men virket ikke som han mente jeg ville bli fin med like mye som er bestemt på FMS, nemlig 485, men så har han jo ikke sett meg live heller da  :sjenert:

Hva i alle dager hadde dere gjort da jenter?????????

Hei Løvinne! :) Ja gjett at jeg må ta meg en bh-tur! :ler::reise:

Jeg synes 485 hørtes litt mye ut, men jeg har heller ikke sett deg live, så det kan jeg egentlig ikke mene noe om, men lytt på kirurgen som hadde en tanke om dette, som han delte med deg....

Valg av klinikk er vanskelig. Hva sier magefølelsen din da? Det høres ut som du har peilet deg litt inn på mandag/FMS, så hvis dere blir enige om en passende str så kan du kanskje velge de. Det er vanskelig å si, og som du selv sier, det er noen som taler for/imot de fleste klinikker, men det er her du må stole på deg selv. Still deg selv viktige spørsmål: Hva vektlegger du mest, det praktiske på privaten rundt operasjonen som du selv kan råde i stor grad over? Eller forholdet til kirurgen (og operasjonen som DE råder over) og tilliten til klinikken som skal i aller høyeste grad skal ville ditt beste, og hjelpe deg i riktig valg av str? Husk at den gode kontakten er viktig, spesielt i tiden også etter operasjonen.

Ønsker deg lykke, lykke til videre i avgjørelsen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke så dyrt da Fergie, jeg og ville tro det kostet mer... Rart å få vite man er 10 cm mindre under bysten enn man trodde :klø:, men jeg har nå funnet ut jeg kan stramme målbåndet mitt 2 cm mer så nå er jeg en 75 A, og ikke 80 A lengre  :ler:

Nei, det var ikke så dyrt der. Jeg og trodde det ville koste mer.

Grunnen til at jeg er 10 cm minre nå, er nok fordi jeg alltid har hatt bh:en på inderste hakken. Trodde man skulle det, men den gang ei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Nå har jeg lest hele denne dagboken! Det tok mange dager, den er veldig lang, men jeg følte jeg måtte lese hele når jeg først skulle bli med.

Jeg googlet noe med brystforstørrelse og da var jeg så heldig at denne dagboken kom opp. Dette er noe jeg virkelig har savnet i letingen etter informasjon om operasjonen. Norsk førstehånds-informasjon. Det trengtes, så takk til CeeCee som tok intiativ til denne dagboken.

Jeg håper det er plass til en til her i "puppeklubben" :) Jeg er ei jente på 21 år som har ønsket meg store pupper siden jeg var 12-13 år. Da puppene mine sluttet å vokse da jeg var 16 år, bestemte jeg meg for at jeg ville gjøre noe med de når jeg ble "stor". Nå er jeg "stor" og har akkurat bestilt konsultasjonstime på Fornebuklinikken! (12. april.) Den klinikken har jeg hatt en god følelse på fra jeg fant nettsiden, og jeg har fått bekreftet dette gjennom denne dagboken og andre jeg kjenner som har hatt operasjon der.

Det har vært til utrolig nytte og veldig betryggende å lese om deres opplevelser, føler at jeg har blitt litt kjent med dere på en måte, fulgt flere gjennom prosessen fra "knappenåler" til ordentlige boobies ;) Gratulerer til alle dere som har gjennomført drømmen deres! Jeg både gruer meg og gleder meg til jeg skal gjennom operasjonen, men takket være dere her inne er grue-biten mye mindre nå. :klem:

:velkommen: Puselabb!!

Glad for at du valgte å bli medlem :)

ENJOY!

Klem,

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så kjekt du er blitt aktiv igjen i boken din CeeCee, du er jo guruen her :ler: Setter pris på om du kan rådføre meg litt i valg av klinikk, hvis du leser ett av mine siste innlegg. Du kan jo så mye :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE SAMMEN!

VIL BARE ØNSKE DERE EN RIKTIG GOD PÅSKE!! :smilyblomst:

Pass på så dere ikke fryser av dere puppene :fryser:

Selv skal jeg på hytta i påsken :reise:

Håper på masse sol :kul:

Skal sitte i solveggen og slappe av med en god bok :lese:

Siden kjæresten :herremann: skal være med regner jeg med det blir litt kos også :humpe: og lite :sove::ler::ler::ler:

Klem,

-CeeCee-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

God påske til deg også CeeCee! Kos dere masse i påska! :humpe::ler:

Blir ikke så mye av denslags på oss, på hytta med svigers. :flekke:

God påske til dere andre også!!! :klem:

Tamtarata

:tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så drittlei av den her silikonen jeg vil spy snart!!!

Vet dere hva, det er helt utrolig.. rett etter operasjonen var alt hovent og så meget bra ut... ikke var det vondt noen steder heller. Nå derimot når hevelsen er gått ned, så har jeg jo de minste puppene i verden ser det ut til.Vondt er de t også . Jeg kan ikke fatte og begripe at den der "Dr. vil ikke" ikke bare kunne slenge inn 600 ml med det samme han var igang så hadde han sluppet å ha meg inn på kontoret sitt igjen om en uke forbannet som bare det!! at jeg ikke skal kunne få større pupper av 110 ml mer eller, det er helt forferdelig ! 460 ml i hver, og det ser ut som jeg bruker 75 C !!!! jeg er illsint..

eneste jeg har fått etter dette brystløftet og nye implantater, er to avskårne brystvorter som gjorde sinnsykt vondt å skifte teipene på , der stingene satt fast i teipen, og to pupper som tydeligvis ser ut som str C. jeg har aldri i mitt liv vært mer forbannet når venninna mi spurte om jeg var C nå.. jeg som brukte 75 E fra før. men det er greit, her må jeg tydeligvis bare vente til neste år og legge meg rett inn på colosseum og få 600 så man kan se noen forskjell, for der legger de hvertfall inn akkurat det som passer en selv... de har operert alle glamour modellene og ingen av de har så små pupper som meg. Herregud jeg har jammen meg operert meg 4 ganger det siste 15 månedene... på tre forskjellige klinikker... noe av dette bør kunne skrives av på skatten som jeg fikk en smell på 17.000"!!!!!

Måtte bare få ut litt av min frustrasjon....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...