Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lå på siden etter 2 uker, og magen etter 8 uker. Liker ikke ligge på magen, føler jeg knepper dem flate, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sakket med de enda, men skal ringe de nå om ikke så lenge! Må få orden på dette, ellers er det bare penger kastet ut av vinduet :(

Føler virkelig med deg. Håper det det blir en ordning på det.

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Jeg skal opereres om 12 dager ;D Tiden har gått kjempe fort ! Gleder meg kjempe mye.

Jeg lurer litt på om dette å sove på mage og på siden, hvor lenge må jeg vente med det ? sikkert noen som har skrevet det før men.

Og jeg leste en plass om arr krem? noen som har erfaring med det?

Hei, så morsomt, det er ikke lenge til! :)

Jeg sover på siden (forsiktig vel og merke) nå etter 11 dager. :)

Skrevet

Hei, så morsomt, det er ikke lenge til! :)

Jeg sover på siden (forsiktig vel og merke) nå etter 11 dager. :)

ja. Gleder meg sånn! har ventet så lenge.

åj, så bra:-) jeg hater å ligge på rygg så håper det går greit å ligge på siden.

Er du fornøyd ? du har sikkert skrevet det før, har lest så mange innlegg nå så husker ikke..

Skrevet

Lå på siden etter 2 uker, og magen etter 8 uker. Liker ikke ligge på magen, føler jeg knepper dem flate, hehe.

jeg hater å sove på rygg, så må jeg det lenge blir det mange søvnløse netter !:-/ hehe ja jeg blir sikkert heller ikke å tørre å gjøre det;P

Skrevet

ja. Gleder meg sånn! har ventet så lenge.

åj, så bra:-) jeg hater å ligge på rygg så håper det går greit å ligge på siden.

Er du fornøyd ? du har sikkert skrevet det før, har lest så mange innlegg nå så husker ikke..

Jeg syntes det var skikkelig ekkelt å ligge på ryggen i begynnelsen. Lå på akkurat samme flekken i flere netter. Men nå er de blitt litt mer bevegelige, litt mykere og litt mer behagelige, så nå kan jeg ligge på siden. Men jeg er veldig forsiktig enda, så eg får vel kanskje ikke fullt ut komfort. Men jeg har lite å klage over;)

Jeg er utrolig fornøyd. De er blitt mye rundere, og har ikke så vondt på innsiden av dem lenger, nå er de mest øm på utsiden. Følelsen som var vekk begynner å komme tilbake, og de begynner å føles litt mer som mine egne pupper. Men det er klart, de er lite bevegelige iforhold til hva normalen tilsier, men jeg kan klemme dem sammen mer og mer. :)

Hvor skal du operere, og hvor mye legger du inn? :)

Skrevet

I morgen kan jeg kaste nedpressbåndet!

Skrevet

Jeg syntes det var skikkelig ekkelt å ligge på ryggen i begynnelsen. Lå på akkurat samme flekken i flere netter. Men nå er de blitt litt mer bevegelige, litt mykere og litt mer behagelige, så nå kan jeg ligge på siden. Men jeg er veldig forsiktig enda, så eg får vel kanskje ikke fullt ut komfort. Men jeg har lite å klage over;)

Jeg er utrolig fornøyd. De er blitt mye rundere, og har ikke så vondt på innsiden av dem lenger, nå er de mest øm på utsiden. Følelsen som var vekk begynner å komme tilbake, og de begynner å føles litt mer som mine egne pupper. Men det er klart, de er lite bevegelige iforhold til hva normalen tilsier, men jeg kan klemme dem sammen mer og mer. :)

Hvor skal du operere, og hvor mye legger du inn? :)

å så godt å høre at du er fornøyd:-) jeg skal operere i bergen, klinikk bergen:-) har ikke lest om så mange som har operert der, men føler at jeg er i trygge hender:)

Jeg har et godt utgangspunkt til å være svært lita, og tynn. Bruker 75b nå, så han ville egentlig ikke gjøre noe siden han mente dem var pene. men siden det er forskjell på dem, noe som plager meg veldig ! og jeg selv er overhodet ikke fornøyd. Jeg skal legge inn runde høyprofil 200 cc over muskelen. Skal ha litt mindre i den andre

Synes det høres ganske lite ut, men så vil jeg ikke ha så altfor store heller.

Hvor mye la du inn ?:)

Skrevet

I dag er det 6 uker siden jeg opererte, og jeg synes puppene har blitt kjempe fine!! Håper de blir litt mer bevegelige, men det tror jeg de blir med tiden:-)

Jeg har kastet sports bhen, og vært på trening i dag! Helt fantastisk. Nå er det bare seks uker til med teip, så er jeg ferdig med alle plikter og hensyn man skal ta etter OP.

Synes de første ukene var slitsomme selvom jeg var i god form, tiden gikk sakte og jeg ble lei av å ta hensyn til alt mulig. Men de to siste har gått kjempe fort, og nå lever jeg helt som normalt igjen. Og det er så godt!!

Lykke til alle dere som skal i ilden nå, det er bare å glede seg. Og itl dere som har operert, gratulerer!!

Hvis det er noen som vil se bilde, er det bare å sende en pm. Har ikke lyst til å legge det ut på forumet, men kan godt sende til dere.

:klemmer:

Skrevet

å så godt å høre at du er fornøyd:-) jeg skal operere i bergen, klinikk bergen:-) har ikke lest om så mange som har operert der, men føler at jeg er i trygge hender:)

Jeg har et godt utgangspunkt til å være svært lita, og tynn. Bruker 75b nå, så han ville egentlig ikke gjøre noe siden han mente dem var pene. men siden det er forskjell på dem, noe som plager meg veldig ! og jeg selv er overhodet ikke fornøyd. Jeg skal legge inn runde høyprofil 200 cc kover muskelen. Skal ha litt mindre i den andre. Jeg synes at 200 cc hørtes fint ut, når du bare skal korrigere størrelsen på dem :) Jeg var ute etter større bryster, så for min del endte jeg opp med 375 cc høyprofil under muskelen :) Høres sikkert mye ut, men faktisk i mitt tilfelle kunne jeg gått for 410 gram.. Men det var visst ikke plass , så jeg må si meg fornøyd med det!:) Jeg vet ikke om det blir en 2.operasjon senere, vi får se!;) Imellomtiden skal jeg glede meg over mine nye bryster!!:).

Synes det høres ganske lite ut, men så vil jeg ikke ha så altfor store heller.

Hvor mye la du inn ?:)

Skrevet

Oi, nå ble det skikkelig mye feil her :) Håper du skjønner hva jeg skrev;)

Skrevet

Oi, nå ble det skikkelig mye feil her :) Håper du skjønner hva jeg skrev;)

ja, men jeg vil jo såklart ha dem litt større når jeg betaler så mye ! hehe.

Hvilken utgangspunkt hadde du fra før?

Gjest cilie91
Skrevet

19 dager igjen! Ååå det går fort. Gleder meg til å kunne gå i bikini...

Skrevet

Sov på siden andre natten jeg. Fikk ikke sovet så mye første natten. Det var nok mye pga. narkosen og at jeg ble så rastløs. Liker ikke ligge på ryggen å sove.

Sover bare på siden nå, og det går helt fint.

Nå titter jeg litt på victorias secrets bh er, men hvordag er det egentlig man regner ut riktig str. der??? Noen som kan fortelle meg hvilken str. 75d er i inches str?

Dere som har bestillt derfra, er dere fornøyd med passformen?

Skrevet

Sov på siden andre natten jeg. Fikk ikke sovet så mye første natten. Det var nok mye pga. narkosen og at jeg ble så rastløs. Liker ikke ligge på ryggen å sove.

Sover bare på siden nå, og det går helt fint.

Nå titter jeg litt på victorias secrets bh er, men hvordag er det egentlig man regner ut riktig str. der??? Noen som kan fortelle meg hvilken str. 75d er i inches str?

Dere som har bestillt derfra, er dere fornøyd med passformen?

Jeg har bestilt tre spileløse bher derfra. De er veldig fine, men har bare brukt de en dag... er 6 uker i dag!! Eneste er at de er litt vatterte, og å gå fra sportsbh som presset puppene sammen til denne, er ganske stor forskjell. Men jeg venner meg vel til det...

Ønsker meg ikke vattert bher jeg da, men synes ikke det er så lett å finne.

Har akkurat bestlit meg en bikini fra VS og en bh med lukking foran. Er så dumt man ikke får prøvd det, og kan nesten ikke bytte det heller... Men tok sjansen!

Jeg bruker også str 75d, og jeg har bestilt 34d. Satt som et skudd. Er ikke så lett å finne bher som er fine og som de har str i kjedebutikkene her i Norge. Men skal prøve meg på triumph en dag jeg får tid, der synes jeg de har endel fint!

Skrevet

Hei hei;)

Helt ny her, men har lest flittig lenge ;) UTROLIG mye nyttig info her!

Jeg skal opereres i midten av oktober på Fornebuklinikken. Skal legge inn 250-300 ml under muskel..

Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar og "komme" seg igjen når man har lagt under muskel.. Veit jo at dette er veldig individuelt, men har lyst til å høre andres erfaringer...

Jobber i helsevesenet, endel tungt arbeid til tider. Pk anbefalte minst 2 uker fri, muligens 3. Driver og jobber inn nå ;) Hva tror dere?

Andre i helsevesenet her?

Skrevet

Hei hei;)

Helt ny her, men har lest flittig lenge ;) UTROLIG mye nyttig info her!

Jeg skal opereres i midten av oktober på Fornebuklinikken. Skal legge inn 250-300 ml under muskel..

Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar og "komme" seg igjen når man har lagt under muskel.. Veit jo at dette er veldig individuelt, men har lyst til å høre andres erfaringer...

Jobber i helsevesenet, endel tungt arbeid til tider. Pk anbefalte minst 2 uker fri, muligens 3. Driver og jobber inn nå ;) Hva tror dere?

Andre i helsevesenet her?

dette lurer jeg og på :) :) jobber på sykehjem og myyyye tunge løft hele dagen. de sier jo at man ikke kan tren på 4-6 (?) uker,og de tunge løftene på jobb er tyngre enn trening til tider :P

Skrevet

Jeg har bestilt tre spileløse bher derfra. De er veldig fine, men har bare brukt de en dag... er 6 uker i dag!! Eneste er at de er litt vatterte, og å gå fra sportsbh som presset puppene sammen til denne, er ganske stor forskjell. Men jeg venner meg vel til det...

Ønsker meg ikke vattert bher jeg da, men synes ikke det er så lett å finne.

Har akkurat bestlit meg en bikini fra VS og en bh med lukking foran. Er så dumt man ikke får prøvd det, og kan nesten ikke bytte det heller... Men tok sjansen!

Jeg bruker også str 75d, og jeg har bestilt 34d. Satt som et skudd. Er ikke så lett å finne bher som er fine og som de har str i kjedebutikkene her i Norge. Men skal prøve meg på triumph en dag jeg får tid, der synes jeg de har endel fint!

Takk for svar:-) Da skal jeg se om jeg kan finne noe se. Mine pupper blir ikke presset sammen syns jeg. Er det det som er meningen med den sportsbh en? De blir jo presset inn da, men ikke sammen akkurat. Bruker den jeg fikk på klinikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...