Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Formen min er upåklagelig asså. Har mest lyst til å dra på shopping :jepp: Neb så er det det med bæring da. Skulle bare hatt noen få småting, som en kjole til minste datteren min.

Skal vel ringe kirurgen nå egentlig. Skjønner ikke hvorfor jeg holde sengen??? Er ikke i så dårlig form nei. Er jeg bare heldig eller, er det flere som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags klær passer dere i mens dere bruker nedpressbånd og sports-bh? Må det veldig løstsittende overdeler til for at det ikke skal synes?

Skrevet

Hei.

Formen min er upåklagelig asså. Har mest lyst til å dra på shopping :jepp: Neb så er det det med bæring da. Skulle bare hatt noen få småting, som en kjole til minste datteren min.

Skal vel ringe kirurgen nå egentlig. Skjønner ikke hvorfor jeg holde sengen??? Er ikke i så dårlig form nei. Er jeg bare heldig eller, er det flere som har hatt det sånn?

Samme dag som jeg kom hjem så støvsugde jeg gulvene, men jeg satt på knærne og belastet ikke overkroppen. Var ganske bra form jeg også, men puppene sved og brant en god stund. Er over 8 uker mine nå og jeg merker ingenting, de er som før. Jeg synes de er litt store i enkelte klær også jeg, så jeg går ikke i så mye ettersittende klær. Ingen vet jeg har lagt inn, bare mannen min. Og klinikken selvsagt.

Skrevet

Veldig opphovne 375 grams pupper under muskelen.

post-43611-0-68125100-1307041126_thumb.p

De ble kjempefine :) Jeg tror nok jeg skal høre om jeg kan få inn mer enn 295 ja.

Har du runde eller anatomiske? Det står sikkert en eller annen plass her, men jeg klarer ikke å huske :gjeiper:

Skrevet

Da var det altså gjort folkens :danse: Nå er jeg altså 335cc tyngre i hvert bryst :wow::sexy:

Føler meg i utrolig god form til å være nyoperert. Har sittet litt på verandaen i solen, men det er jo sååå veldig varmt :daane:

Har tatt en smugtitt på arrene i speilet. De så bare så fine ut. Bare en strek liksom :tommelopp:

Så da er det bare å innta latmannsrollen :veslejenta: med :kaffekopp: og :hallo: : og la de andre gjøre :husarbeid: og :handle:

Jammen bra jeg ikke tok mindre. Syns ikke de var sååå store. Jeg som tenkte at de kanskje ble for store. :bolledeig:

GRATULERER MED NYE PUPPER :gratulerer:

Skrevet

Samme dag som jeg kom hjem så støvsugde jeg gulvene, men jeg satt på knærne og belastet ikke overkroppen. Var ganske bra form jeg også, men puppene sved og brant en god stund. Er over 8 uker mine nå og jeg merker ingenting, de er som før. Jeg synes de er litt store i enkelte klær også jeg, så jeg går ikke i så mye ettersittende klær. Ingen vet jeg har lagt inn, bare mannen min. Og klinikken selvsagt.

Hva slags klær går du i? Jeg har tenkt å kjøpe inn en del klær nå, så jeg slipper utgiften i oktober :)

Har ikke tenkt at folk skal se hva jeg har gjort, så alle kles-tips mottas med takk, hehe.

Skrevet

Da har jeg vært på shopping. Tok bussen. En liten tur bare. Fikk kjøpt den kjolen og en tunika til meg selv, på HM. Det var jo ikke tungt, men hadde sevfølgelig med meg to små "tjenere" i dag, som har bært posen for meg:-) Vi er hjemme igjen, og skal nå innta verandaen igjen, for nå kommer solen der.

Godt å høre at det er flere enn meg som har lopper i blodet da:-)

Gjest halebein
Skrevet

Jeg skulle egentlig ikke operere meg før til høsten, men så fikk kirurgen inn en avbestilling, så nå har jeg plutselig time 15. juni, og det er virkelig ikke lenge til.

Jeg bestemte meg for å legge inn runde protester, 345ml, under muskelen. Jeg skal tilbake igjen på jobb etter 12 dager, og jeg håper virkelig ikke at det blir for kort tid til å komme seg på.

det går nok helt fint! Jeg var på jobb etter 6 dager, tok det bare litt med ro. (var på skidag med elevene på dag 7 og det gikk også fint:) ) Etter 12 dager begynte ting å føles helt normalt ut igjen:)

Skrevet

Hva slags klær går du i? Jeg har tenkt å kjøpe inn en del klær nå, så jeg slipper utgiften i oktober :)

Har ikke tenkt at folk skal se hva jeg har gjort, så alle kles-tips mottas med takk, hehe.

Har singlet med en litt vid genser over, eller bluser som er litt løse. Har prøvd stramme topper og strammere singletter, og de er veldig fine i dem. Men jeg venter litt før jeg tør bruke stram singlett i sommer. Skal reise bort på ferie og da skal jeg bruke bikini, men passe på at jeg ikke kommer med på bilder, hehe.

Skrevet

Har singlet med en litt vid genser over, eller bluser som er litt løse. Har prøvd stramme topper og strammere singletter, og de er veldig fine i dem. Men jeg venter litt før jeg tør bruke stram singlett i sommer. Skal reise bort på ferie og da skal jeg bruke bikini, men passe på at jeg ikke kommer med på bilder, hehe.

He, he, kan være greit å vente litt med bilder ja, jeg skal gjøre alt jeg kan for å unngå å bli tatt bilder av i bikini i sommer, siden vi ikke skal på syden-tur, så blir vel ikke det noe problem.

Men da skal jeg hamstre inn singletter som er lette og tre over hodet, og gensere som er vide (skal bli en liten overgang, siden jeg har unngått vide klær)

Skrevet

Mine er 9 uker gamle og er veldig ulike i str. Han tok litt forskjellig str i de, siden de var ulike i str ifra før av.. Nå er den som var minst, størst!! Skal prate med han om det på halvårs sjekken! Han skal værsegod få lov til å fikse det altså! Er ikke fornøyd i det heletatt + at jeg har fått noe jævlig med strekkmerker, neoe han sa at jeg mest sannsynlig ikke ville få, siden han ikke tok de så store..

Er veldig frustrert her jeg sitter! Har ett friår nå, og ingen problem med operasjon nå.. Men jeg skal jo begynne på skolen til høsten. Og jeg husker at jeg nesten ble sengeliggende.. i en uke.. og klarte såvidt å bære noe! så dette er bare rett i dass for meg, føler jeg kastet 30 000kr rett ut av vinduet !! :sur::frustrert::grine::tristbla:

Hvordan går det med deg? Har du fått snakket med klinikken? Håper det ordner seg for deg, veldig kjedlig når det ikke blir som man forventer.

Skrevet

Da er mine 2 mnd gamle. Kunne ikke vært mer fornøyd :-)

Synes selv de kunne vært litt større, men jeg tror jeg bare blir litt blind av de. Jeg ser på de hver dag, haha. Fyller godt en C cup, tror jeg skal handle D for å få den til å passe ordentlig. Jeg trener som vanlig, jobber, spiller håndball, bruker spile bh, sportsbh og teip. Alt fungerer kjempe bra. Jeg kjenner antydninger til rippling, men jeg har lite fett og gått ned en del kg.. så tipper det er derfor. De er ikke synlige heldigvis.

Stokkan har gjort en kjempe jobb.

Gratulerer til alle andre som har fåt nye pupper også.

Skrevet

uff uff,nå maser jeg veldig her :P

men begynner å bli noe bekymret for klinikken jeg skal operere på. lokalet ser ikke helt "fresht" ut. polsk-ett elle annet kirurg som har med seg et team med anestesilege o.l hver 5 uke og opererer i haugesund på klinikk haugesund.

til vanlig jobber han på en klinikk der han kommer fra.

konsulenten som jobber der er veldig pushete på konsultasjonstimen. skryter av kirurgen opp i skyene,noe som blir litt for mye av det gode.

kirurgen var kun innom en kort stund,sa en str og gikk igjen.

føler det er litt useriøst hele greiene. men er kanskje bare nervene som tar meg :sjenert: vurderer å avlyse hele operasjonen :(

men er det noen som har erfaring med denne klinikken elle hørt om den?

pavel brychta heter kirurgen.

Skrevet

uff uff,nå maser jeg veldig her :P

men begynner å bli noe bekymret for klinikken jeg skal operere på. lokalet ser ikke helt "fresht" ut. polsk-ett elle annet kirurg som har med seg et team med anestesilege o.l hver 5 uke og opererer i haugesund på klinikk haugesund.

til vanlig jobber han på en klinikk der han kommer fra.

konsulenten som jobber der er veldig pushete på konsultasjonstimen. skryter av kirurgen opp i skyene,noe som blir litt for mye av det gode.

kirurgen var kun innom en kort stund,sa en str og gikk igjen.

føler det er litt useriøst hele greiene. men er kanskje bare nervene som tar meg :sjenert: vurderer å avlyse hele operasjonen :(

men er det noen som har erfaring med denne klinikken elle hørt om den?

pavel brychta heter kirurgen.

Æsj, så leit å være usikker på klinikken og kirurgen! Om du er så usikker ville jeg dratt på konsultasjon et annet sted også, jeg... Så hadde du hatt noe å sammenligne med. Det er en stor ting du har planer om å gjøre, da er det viktig å føle seg trygg! Krysser fingrene for deg :).

Har forresten noen spørsmål selv: Dere som har anatomiske proteser, er dere fornøyd? Jeg har blitt anbefalt det nå, men jeg er redd det skal gjøre at puppene henger mer enn de allerede gjør? De mangler liksom mest fyll i toppen og jeg er redd for at den effekten blir ytterligere forsterka med anatomiske innlegg. Men hva vet vel jeg? Det eneste jeg er rimelig sikker på er at jeg må ha høyprofil, for det var faktisk den eneste tingen kirurgene jeg har vært på konsultasjon hos har vært enige om. :D

9nah: Hvordan går det med deg? Fått snakka med klinikken? Hvor opererte du forresten?

Skrevet

Oj, så fort. Hva jobber du med? Kontorarbeid el.l.?

Jeg jobber i butikk med litt løfting over hodet. Regner med 14 dager hjemme ihvertfall. Har lagt inn over muskel i dag. Føler meg i ganske bra form egentlig. Bare litt svimmel innimellom :danser:

Ja, jeg sitter i en resepsjon, så det værste jeg måtte gjøre var å åpne dørene :P men det gikk ganske bra :)

Skrevet

Hvordan går det med puppene deres?;) Mine blir finere og finere :)

Skrevet

Hvordan går det med puppene deres?;) Mine blir finere og finere :)

Mine pupper begynner å glede seg ti å bli nye og fine! :P Hihi

Hvordan er det med dine? Ser du skriver at de blir finere og finere (så bra ut på bildet!), men hvordan er formen sånn ellers? :)

Skrevet

Mine pupper begynner å glede seg ti å bli nye og fine! :P Hihi

Hvordan er det med dine? Ser du skriver at de blir finere og finere (så bra ut på bildet!), men hvordan er formen sånn ellers? :)

takk for det, formen er fin, kan ikke si at smertene svarte til forventningene. Det var en del ubehag men jeg har klart meg utrolig bra!:) Har levd et normalt liv, etter den fjerde dagen gjorde jeg alt jeg til vanlig bruker (bortsett fra dans og trening). :D
Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du fått snakket med klinikken? Håper det ordner seg for deg, veldig kjedlig når det ikke blir som man forventer.

Har ikke sakket med de enda, men skal ringe de nå om ikke så lenge! Må få orden på dette, ellers er det bare penger kastet ut av vinduet :(

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Jeg skal opereres om 12 dager ;D Tiden har gått kjempe fort ! Gleder meg kjempe mye.

Jeg lurer litt på om dette å sove på mage og på siden, hvor lenge må jeg vente med det ? sikkert noen som har skrevet det før men.

Og jeg leste en plass om arr krem? noen som har erfaring med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...