Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18501 Skrevet 2. juni 2011 265 CC i hver. Fylte såvidt en 75 A før Ok. Er du fornøyd?
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18502 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har et spørsmål ang. blåmerker på brystene. Jeg er på dag 6 nå, og har enda ikke fått noe antydninger til blåmerker. Når kommer disse?
candelia31 Skrevet 2. juni 2011 #18503 Skrevet 2. juni 2011 Heisann. Litt bedre form i dag. Har ligget å svettet litt i natt med full påkledning: pysj, raggsokker og ullskjerf i halsen. Tempen bikket akkurat over på feber i går kveld, men er bedre nå. Fikk nok ut litt i løpet av natten. Så nå er jeg i full gang med siste innspurt før operasjonen; skifter sengetøy, vasker det som er av skittentøy, og vasker huset. Endelig er det bare snakk om timer igjen til jeg skal under kniven;-) Fikk time litt tidligere enn først avtalt sa, siden de hadde fått en avbestilling. Tiden har gått utrolig fort siden konsultasjonen, så dere som venter... plutselig er dagen der Cecilie20: Du så ikke tilfeldigvis pris på noen bh er når du var på Nobel vel? Lurte på om jeg skulle kjøpe en ekstra. Du la over muskel, samme som jeg skal, eller?? (tenkte på at du kom i form fort) Håper jeg også gjør det). Ja, det er Nils Lykke som skal operere meg. Håper det blir bra Hvor lenge må man bruke klær som ikke skal tres over hodet mon tro? Sånn cirka liksom. Masse lykke til i morgen !!!!!
Jenny A Skrevet 2. juni 2011 #18504 Skrevet 2. juni 2011 Cecilie20: For å legge inn bilde må du huske å klikke på "legg ved denne filen", den blå knappen under der hvor du laster inn bildet ditt! Lurer veldig på hvordan du ser ut siden jeg skal legge inn det samme som deg,og er ca samme strørrelse som deg i utgangspunktet både i pupper og kropp. Bruker selv vattert 75 B, men fyller den ikke ut, er 170cm høy og i underkant av 60 kg. prøv å legg ut bilde igjen da!!
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18505 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Veldig opphovne 375 grams pupper under muskelen. Endret 2. juni 2011 av Cecilie20
Jenny A Skrevet 2. juni 2011 #18507 Skrevet 2. juni 2011 HURRA JEG FIKK DET TIL :D <3 SÅ bra! Veldig flott resultat! Synes de så ganske så store ut jeg da! Håper nok på noe mindre selv. Har annet utgangspunkt da jeg har fått 2 barn. Puppene min før er i en litt annen forfatning enn hva dine var før OP
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18508 Skrevet 2. juni 2011 Men husk, de er veldig hovnet opp. Det er faktisk bare en C cup, de ser veldig store ut pga vinkelen:) Hvor mye legger du inn Jenny? Mine blir mye mindre når de er "ferdig". Jeg ville ikke tatt mindre:)
Mirri Skrevet 3. juni 2011 #18509 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har et spørsmål ang. blåmerker på brystene. Jeg er på dag 6 nå, og har enda ikke fått noe antydninger til blåmerker. Når kommer disse? Det er ikke alle som får blåmerker ) Veldig forskjellig fra person til person Jeg så du skrev tidligere at du følte du hadde "spisse" madonna pupper Jeg hadde akkurat det samme, men det forsvinner etterhvert
nabokov Skrevet 3. juni 2011 #18510 Skrevet 3. juni 2011 Veldig opphovne 375 grams pupper under muskelen. Resultatet ditt ble utrolig fint!
nabokov Skrevet 3. juni 2011 #18511 Skrevet 3. juni 2011 Jeg skulle egentlig ikke operere meg før til høsten, men så fikk kirurgen inn en avbestilling, så nå har jeg plutselig time 15. juni, og det er virkelig ikke lenge til. Jeg bestemte meg for å legge inn runde protester, 345ml, under muskelen. Jeg skal tilbake igjen på jobb etter 12 dager, og jeg håper virkelig ikke at det blir for kort tid til å komme seg på.
Mirri Skrevet 3. juni 2011 #18512 Skrevet 3. juni 2011 Jeg skulle egentlig ikke operere meg før til høsten, men så fikk kirurgen inn en avbestilling, så nå har jeg plutselig time 15. juni, og det er virkelig ikke lenge til. Jeg bestemte meg for å legge inn runde protester, 345ml, under muskelen. Jeg skal tilbake igjen på jobb etter 12 dager, og jeg håper virkelig ikke at det blir for kort tid til å komme seg på. Neida, jeg var på jobb 6 dager etterpå
jeannie Skrevet 3. juni 2011 #18513 Skrevet 3. juni 2011 Neida, jeg var på jobb 6 dager etterpå Oj, så fort. Hva jobber du med? Kontorarbeid el.l.? Jeg jobber i butikk med litt løfting over hodet. Regner med 14 dager hjemme ihvertfall. Har lagt inn over muskel i dag. Føler meg i ganske bra form egentlig. Bare litt svimmel innimellom
jeannie Skrevet 3. juni 2011 #18514 Skrevet 3. juni 2011 Da var det altså gjort folkens Nå er jeg altså 335cc tyngre i hvert bryst Føler meg i utrolig god form til å være nyoperert. Har sittet litt på verandaen i solen, men det er jo sååå veldig varmt Har tatt en smugtitt på arrene i speilet. De så bare så fine ut. Bare en strek liksom Så da er det bare å innta latmannsrollen med og : og la de andre gjøre og Jammen bra jeg ikke tok mindre. Syns ikke de var sååå store. Jeg som tenkte at de kanskje ble for store.
Cecilie20 Skrevet 3. juni 2011 #18515 Skrevet 3. juni 2011 Gratulereeeee:D Håper på fler oppdateringer framover:) Hurra!:):) Tenk, endelig har du fått det du ønsket deg!!;D
Cecilie20 Skrevet 3. juni 2011 #18516 Skrevet 3. juni 2011 Tusentakk nabokov:) Er veldig fornøyd selv også:D
Cecilie20 Skrevet 3. juni 2011 #18517 Skrevet 3. juni 2011 Mirri: Ja, de første dagene var de jo Kim Possible!!! De blir heldigvis rundere for hver dag. 1 uke gamle mine nå:D
Cecilie20 Skrevet 3. juni 2011 #18518 Skrevet 3. juni 2011 I morgen skal jeg bytte tape, og jeg har et kjempeproblem:( Jeg skal på bryllup tidlig i morgen og jeg har ikke noe tape.. Går det an å få kjøpt det andre steder enn på et apotek?
Jazne Skrevet 3. juni 2011 #18519 Skrevet 3. juni 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Cecilie20 Skrevet 4. juni 2011 #18520 Skrevet 4. juni 2011 Ja er fornøyd de forandrer seg for hver uke, legger merke til de føltes "mindre" ut , pga de har senket seg. Men når jeg prøver spile bh kunne jeg ikke hatt mere! Mitt venstre bryst er fortsatt høyere, og føltes rart ut, som om implantatet sklir oppover når jeg har av nedpress båndet :S Kan det være for jeg har tatt under muskelen og at den muskelen ikke har sluppet ordentlig? Så flott å høre! Men er det fler her som HATER nedpressbåndet..? Det plager meg så innmarri.. :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå