Cecilie20 Skrevet 1. juni 2011 #18481 Skrevet 1. juni 2011 Var litt morsomt da jeg skulle på konsultasjon, for den første legen som kom ut på venterommet var ganske så ung og attraktiv . Jeg tenkte med meg selv "aldri om jeg viser frem mine vrengte bukselommer til han der" Men så kom Bahram ut, det var noe helt annet ja, hehe.
Cecilie20 Skrevet 1. juni 2011 #18482 Skrevet 1. juni 2011 Da har jeg ringt Nobel, og spurt. Det var visst ikke veldig farlig i de mengdene der, men jeg skulle ikke fortsette å ta mer curamed. så da var det på apoteket å kjøpe hydrogenperoksid eller noe sånnt. (gurglevann) det har jeg tatt en gang allerede, og straks skal jeg gurgle litt mer tenkte jeg. Skader sikkert ikke å gjøre det flere ganger i løpet av dagen. Bare å krysse fingrene for at alt skal gå riktig vei nå. Var å kjøpte meg en kortarmet skjorte i dag. Det er jo meldt veldig varmt på fredag, så da er det vel greit med en sånn. Ikke lett å finne heller faktisk. Ikke så mye som er fint, og som er knepping hele foran. Går det bra med deg? Er du spent?
Cecilie20 Skrevet 1. juni 2011 #18483 Skrevet 1. juni 2011 Da har jeg ringt Nobel, og spurt. Det var visst ikke veldig farlig i de mengdene der, men jeg skulle ikke fortsette å ta mer curamed. så da var det på apoteket å kjøpe hydrogenperoksid eller noe sånnt. (gurglevann) det har jeg tatt en gang allerede, og straks skal jeg gurgle litt mer tenkte jeg. Skader sikkert ikke å gjøre det flere ganger i løpet av dagen. Bare å krysse fingrene for at alt skal gå riktig vei nå. Var å kjøpte meg en kortarmet skjorte i dag. Det er jo meldt veldig varmt på fredag, så da er det vel greit med en sånn. Ikke lett å finne heller faktisk. Ikke så mye som er fint, og som er knepping hele foran. Forresten, er det Dr. Nils Lykke som skal operere deg?
Xstrella Skrevet 1. juni 2011 #18484 Skrevet 1. juni 2011 Mine er 8 uker på fredag, tiden flyyyr. Taper bare av og til, arrene er nesten usynlige så ser ikke vitsen. De er kjempefine og det er helt fantastisk med nye pupper.
9naah Skrevet 1. juni 2011 #18485 Skrevet 1. juni 2011 Mine er 9 uker gamle og er veldig ulike i str. Han tok litt forskjellig str i de, siden de var ulike i str ifra før av.. Nå er den som var minst, størst!! Skal prate med han om det på halvårs sjekken! Han skal værsegod få lov til å fikse det altså! Er ikke fornøyd i det heletatt + at jeg har fått noe jævlig med strekkmerker, neoe han sa at jeg mest sannsynlig ikke ville få, siden han ikke tok de så store.. Er veldig frustrert her jeg sitter! Har ett friår nå, og ingen problem med operasjon nå.. Men jeg skal jo begynne på skolen til høsten. Og jeg husker at jeg nesten ble sengeliggende.. i en uke.. og klarte såvidt å bære noe! så dette er bare rett i dass for meg, føler jeg kastet 30 000kr rett ut av vinduet !!
Cecilie20 Skrevet 1. juni 2011 #18486 Skrevet 1. juni 2011 9naah: Jeg er veldig lei meg på dine vegne, det var utrolig trist å høre.. Stå på ditt , håper du får gjort om på brystene dine.. Er veldig leit når man ikke blir fornøyd. Jeg hadde også forskjellig str på dem, men min kirurg ville ikke legge inn mer i den andre fordi det ville gjøre det minste brystet bare bredere. Noe forskjell må man kanskje regne med, men dette hørtes ut som at det var veldig uheldig når han klarte å feilberegne. Ta kontakt med ham så håper jeg dere finner en løsning!
Xstrella Skrevet 1. juni 2011 #18487 Skrevet 1. juni 2011 9naah: veldig kjedelig ja. Håper du får rettet det opp. Lykke til.
Rødtoppen86 Skrevet 2. juni 2011 #18488 Skrevet 2. juni 2011 Mine er 9 uker gamle og er veldig ulike i str. Han tok litt forskjellig str i de, siden de var ulike i str ifra før av.. Nå er den som var minst, størst!! Skal prate med han om det på halvårs sjekken! Han skal værsegod få lov til å fikse det altså! Er ikke fornøyd i det heletatt + at jeg har fått noe jævlig med strekkmerker, neoe han sa at jeg mest sannsynlig ikke ville få, siden han ikke tok de så store.. Er veldig frustrert her jeg sitter! Har ett friår nå, og ingen problem med operasjon nå.. Men jeg skal jo begynne på skolen til høsten. Og jeg husker at jeg nesten ble sengeliggende.. i en uke.. og klarte såvidt å bære noe! så dette er bare rett i dass for meg, føler jeg kastet 30 000kr rett ut av vinduet !! Det er trist når man ikke får det ønskede resultatet. Dessverre så må man ta det med i risikoen at ting ikke alltid blir helt slik man hadde håpet på. Nå vet jeg ikke hvor stor forskjell du hadde på brystene fra før av og hvilke innlegg kirurgen har lagt inn, men det er dumt at det har blitt slik. Jeg hadde forskjellig størrelse på brystene før op, og la inn 280cc og 325cc, noe som hjalp for meg og utjevnet forskjellen. Det kirurgen også gjorde var å flytte folden på det ene brystet lenger ned, ellers hadde de blitt skjeve. Hvor har du operert? Det med strekkmerkene kan man ikke skylde på kirurgen for dessverre. Jeg har masse strekkmerker som kom på lår/rumpe da jeg var i puberteten, og det man kan trøste seg med er at de blekner og blir nesten borte etterhvert Får håpe det ordner seg for deg, for det er jo trist å måtte føle det slik som du har det nå.
jeannie Skrevet 2. juni 2011 #18489 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Heisann. Litt bedre form i dag. Har ligget å svettet litt i natt med full påkledning: pysj, raggsokker og ullskjerf i halsen. Tempen bikket akkurat over på feber i går kveld, men er bedre nå. Fikk nok ut litt i løpet av natten. Så nå er jeg i full gang med siste innspurt før operasjonen; skifter sengetøy, vasker det som er av skittentøy, og vasker huset. Endelig er det bare snakk om timer igjen til jeg skal under kniven;-) Fikk time litt tidligere enn først avtalt sa, siden de hadde fått en avbestilling. Tiden har gått utrolig fort siden konsultasjonen, så dere som venter... plutselig er dagen der Cecilie20: Du så ikke tilfeldigvis pris på noen bh er når du var på Nobel vel? Lurte på om jeg skulle kjøpe en ekstra. Du la over muskel, samme som jeg skal, eller?? (tenkte på at du kom i form fort) Håper jeg også gjør det). Ja, det er Nils Lykke som skal operere meg. Håper det blir bra Hvor lenge må man bruke klær som ikke skal tres over hodet mon tro? Sånn cirka liksom. Endret 2. juni 2011 av jeannie
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18490 Skrevet 2. juni 2011 Heisann. Litt bedre form i dag. Har ligget å svettet litt i natt med full påkledning: pysj, raggsokker og ullskjerf i halsen. Tempen bikket akkurat over på feber i går kveld, men er bedre nå. Fikk nok ut litt i løpet av natten. Så nå er jeg i full gang med siste innspurt før operasjonen; skifter sengetøy, vasker det som er av skittentøy, og vasker huset. Endelig er det bare snakk om timer igjen til jeg skal under kniven;-) Fikk time litt tidligere enn først avtalt sa, siden de hadde fått en avbestilling. Tiden har gått utrolig fort siden konsultasjonen, så dere som venter... plutselig er dagen der Cecilie20: Du så ikke tilfeldigvis pris på noen bh er når du var på Nobel vel? Lurte på om jeg skulle kjøpe en ekstra. Du la over muskel, samme som jeg skal, eller?? (tenkte på at du kom i form fort) Håper jeg også gjør det). Ja, det er Nils Lykke som skal operere meg. Håper det blir bra Hvor lenge må man bruke klær som ikke skal tres over hodet mon tro? Sånn cirka liksom. Åå, dette vil bli så utrolig bra :D Det er egentlig ikke helt gått opp for meg enda, at jeg har pene pupper. Virkelig ikke.. Nå slipper jeg å dekke dem til, gjøre rare uvaner for å unngå attypen skal se dem, stappe mye rart i bh'en osv osv.. Nå kan jeg være helt fri, med eller uten bh!! Den følelsen får du også nå, Jeannie og det er virkelig lykkerus :D Så flott å høre at du er blitt bedre form, om du er tett i nesen kanskje du får bruke nesespray for å åpne nesen litt under operasjonen? Vet du hva? Jeg tenkte faktisk ikke på bh da jeg opererte, jeg.. ^^ Jeg følte meg så "full" og lykkelig at bh var det siste som falt meg inn. Men du kan jo spørre før du opereres om de har noe ekstra, det vil jeg tro de har Nei, jeg la under muskel. 6.dagen min etter OP idag, og jeg er dødsfornøyd allerede. Begynner å gruve meg litt til hevelsen går ned faktisk, er redd for de bli mye mindre.. Men man skal ikke sørge på forskudd, jeg har uansett knallfine pupper og det vil du også få nå Jeannie :D Du kommer nok helt sikkert til å komme deg mye fortere enn jeg som la under muskel. Og da kan jeg si med sikre ord at du trenger ikke gruve deg, for det er ikke så ille som du tror. Tenk, i morgen er det din tur ! =)
jeannie Skrevet 2. juni 2011 #18491 Skrevet 2. juni 2011 Begynner å vente veldig nå Gleder meg skikkelig. Måtte du betale noe ekstra når du var der? I mine papirer står det at bh og noe annet måtte betales på operasjonsdagen. Trodde det var med i prisen jeg.
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18492 Skrevet 2. juni 2011 Begynner å vente veldig nå Gleder meg skikkelig. Måtte du betale noe ekstra når du var der? I mine papirer står det at bh og noe annet måtte betales på operasjonsdagen. Trodde det var med i prisen jeg. Jeg fikk også beskjed om det, men jeg betalte ikke noe ekstra.. Støtte-bhen koster 400 kr, kanskje jeg får regning på den? :gjeiper:
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18493 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Her legger jeg inn et lite før og etterbilde (puppene er bare 6dager) og jeg synes det er helt utrolig hvor pene de er blitt allerede. De har blitt veldig anneledes siden første dagen, de er blitt mye rundere i kantene og begynner å bli litt slik jeg har ønsket meg. Hva synes dere så langt? Endret 2. juni 2011 av Cecilie20
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18494 Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor får jeg ikke til å legge inn bilde?
Wishful Skrevet 2. juni 2011 #18495 Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor ville han ikke legge inn mer da, fordi han mente det ville passe best til kroppen din eller fordi han mente det ikke var plass til mer? Tror det var det første. Jeg har sendt inn bilder til fornebuklinikken nå da, og tenkte å sende til colosseumklinikken også, for å høre om jeg får noen andre svar der. Men det kan jo gidt hende at de også går for mindre når alt kommer til alt. Det er sikkert ikke så lett å se ut ifra et bilde uansett. Det er ikke det at jeg vil ha størst mulig, men hvis jeg først skal gå igjennom en slik operasjon, så vil jeg jo ha litt størrelse på dem. Men jeg er redd for at jeg er så tynn at protesene kommer til å kjennes igjennom eller nmoe, men jeg glemte å spørre om det da jeg var på konsultasjon. Kanskje jeg kan få større innlegg hvis jeg legger på meg...
Wishful Skrevet 2. juni 2011 #18496 Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor ville han ikke legge inn mer da, fordi han mente det ville passe best til kroppen din eller fordi han mente det ikke var plass til mer? Tror det var det første. Jeg har sendt inn bilder til fornebuklinikken nå da, og tenkte å sende til colosseumklinikken også, for å høre om jeg får noen andre svar der. Men det kan jo gidt hende at de også går for mindre når alt kommer til alt. Det er sikkert ikke så lett å se ut ifra et bilde uansett. Det er ikke det at jeg vil ha størst mulig, men hvis jeg først skal gå igjennom en slik operasjon, så vil jeg jo ha litt størrelse på dem. Men jeg er redd for at jeg er så tynn at protesene kommer til å kjennes igjennom eller nmoe, men jeg glemte å spørre om det da jeg var på konsultasjon. Kanskje jeg kan få større innlegg hvis jeg legger på meg...
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18497 Skrevet 2. juni 2011 Tror det var det første. Jeg har sendt inn bilder til fornebuklinikken nå da, og tenkte å sende til colosseumklinikken også, for å høre om jeg får noen andre svar der. Men det kan jo gidt hende at de også går for mindre når alt kommer til alt. Det er sikkert ikke så lett å se ut ifra et bilde uansett. Det er ikke det at jeg vil ha størst mulig, men hvis jeg først skal gå igjennom en slik operasjon, så vil jeg jo ha litt størrelse på dem. Men jeg er redd for at jeg er så tynn at protesene kommer til å kjennes igjennom eller nmoe, men jeg glemte å spørre om det da jeg var på konsultasjon. Kanskje jeg kan få større innlegg hvis jeg legger på meg... Jeg tenkte akkurat det samme jeg også når jeg skulle opereres. Det var verre om de ble mindre enn forventet enn større. Jeg var aldri ute etter Jordan pupper, men jeg har alltid hatt veldig små pupper, og da var det naturlig for meg og ha størrelse på dem når jeg først skulle gjennomføre en operasjon. Hvilken størrelse har du nå Wishful? Jeg tenkte jeg skulle legge ut et før etter bilde her inne så du kan få se hvordan 375 gram ser ut på en a-cup om du er noe lignende? Men, dumme meg suger jo til sånt!!
Jazne Skrevet 2. juni 2011 #18498 Skrevet 2. juni 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Cecilie20 Skrevet 2. juni 2011 #18499 Skrevet 2. juni 2011 Ifølge Change er jeg 60 DD og Lindex er jeg 65 A Passer heller med 70 C La du inn mye?
Jazne Skrevet 2. juni 2011 #18500 Skrevet 2. juni 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå