Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åå, er det sånn det er?:) Jeg trodde 75D var det samme som 65D osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg noen bilder av hva slags resultat du ønsker, og ellers må du bare høre hva kirurgen sier. Det er de som er ekspertisen!!

Lurt å gå flere steder. Lykke til

Dette synes jeg var et godt råd! Bilder er lurt, og jeg synes du er smart som tar konsultasjon flere steder. Da har du flere alternativer og velger det magefølelsen din heller mot. Jeg var på to og fikk vidt forskjellige anbefalinger. Endte med å velge den siste klinikken :)

Skrevet

Ta med deg noen bilder av hva slags resultat du ønsker, og ellers må du bare høre hva kirurgen sier. Det er de som er ekspertisen!!

Lurt å gå flere steder. Lykke til

Takk =) Har samlet inn ganske mange bilder av pupper jeg liker og pupper overhodet ikke vil ha, så får jeg satse på at kirurgene kan si noe om hvilke resultater det er mulig for meg å oppnå :)

Fikk ikke til å laste opp bilder, noen som vet hvilke filtyper som kan postes her?

Skrevet

Jeg tror puppene mine blir litt rundere for hver dag som går.. De er fremdeles pyramider, men av litt av det rundere slaget ;) Nå har jeg sittet rolig i tre dager, og det er virkelig kjempekjedelig! Ikke kan jeg gå ut på cafe ennda, ikke kan jeg dusje selv engang :/ Kjæresten min drar bort ikveld, så jeg må sitte å stinke til han kommer hjem ;) Haha!

:fnise:

Gleder meg til nedpressebåndet skal AV. Hvor stramt må man ha det? :snurt:

Skrevet

Tøyser du nå? Du bruker 65 D og vil fylle på mer? Jeg brukte a-cup før, la inn 250 gr og bruker nå 70-75 D-cup. Jeg synes mine er blitt kjempestore. Jeg er også 168 høy og veier rundt 56-57 kg. Hvor store ønsker du da?

Hvis du bruker 75 D, har du to cupstørrelser større enn meg. Størrelsen på cupen er slik at 65D=70C=75B=80A, og tro meg, puppene mine er ikke særlig store. Det er selvsagt ikke sånn at jeg ikke overlever uten å få større pupper, men jeg kunne ønske meg å gå opp 2 cupstørrelser omtrent. Jeg er overhodet ikke ute etter noe som fremstår som unaturlig stort :)

Skrevet

Hei :)

Nå har jeg sittet og lest meg gjennom nesten alle sidene, har blitt noen timer ja, men-men :gjeiper:

Jeg er en jente på 31 år, som (forhåpentligvis) skal jeg operere innen utgangen av september. Jeg er tobarnsmor, og har ingen planer om å få flere, så da er det på tide og realisere drømmen jeg har hatt i over ti år. Jeg kommer fra en liten bygd midt i Norge, så det er ikke bare,bare. Ingen vet mine planer, med unntak av 3 pers, og håper det blir med det. Har ganske mange venninner som virkelig er i mot silikon, "er jo ikke fint når du har to ballonger på en gammel kropp" Huff, så lite de vet.... Tror nok de på arbeidsplassen min også hadde steilet, så nå går jeg i push-up de luxe så de ikke skal fatte mistanke,hehe (starter forberedelsene tidlig ja, er jo 4 mnd igjen... :sjenert: )

Jeg var først på konsultasjon hos Fornebuklinikken. Men så har jeg tenkt at det kanskje er greiest å ta det i nærområdet, selv om det blir noen lapper mer (45.000 må jeg ut med...) Er så redd for komplikasjoner, og det koster å komme seg til Oslo også, må vel ned for kontroller i ny og ne? Hva hadde dere villet gjort? Det er en dyktig kirurg på Medi3 her, og selv om konsultasjonen med han var helt annerledes enn med Fornebuklinikken, så følte jeg meg trygg. Men er veldig usikker...

Har mange spørsmål og er helt puppegal for tiden, så jeg tror nok jeg skal trives her inne ja :tommelsmil:

Klem fra meg

Skrevet

Glemte da å skrive at jeg mest sannsynlig skal ha dråpeformede 295 gr under muskel. Akkurat den under muskel delen gruer jeg meg veldig til, men har ikke noe fyll fra før, så da må jeg vel bare... Narrer meg selv til å tro at jeg er en 75b, men den cupen er ganske tom da... 168 høy, og sist jeg var på vekta viste den 63 kg.

Skrevet

Hei :)

Nå har jeg sittet og lest meg gjennom nesten alle sidene, har blitt noen timer ja, men-men :gjeiper:

Jeg er en jente på 31 år, som (forhåpentligvis) skal jeg operere innen utgangen av september. Jeg er tobarnsmor, og har ingen planer om å få flere, så da er det på tide og realisere drømmen jeg har hatt i over ti år. Jeg kommer fra en liten bygd midt i Norge, så det er ikke bare,bare. Ingen vet mine planer, med unntak av 3 pers, og håper det blir med det. Har ganske mange venninner som virkelig er i mot silikon, "er jo ikke fint når du har to ballonger på en gammel kropp" Huff, så lite de vet.... Tror nok de på arbeidsplassen min også hadde steilet, så nå går jeg i push-up de luxe så de ikke skal fatte mistanke,hehe (starter forberedelsene tidlig ja, er jo 4 mnd igjen... :sjenert: )

Jeg var først på konsultasjon hos Fornebuklinikken. Men så har jeg tenkt at det kanskje er greiest å ta det i nærområdet, selv om det blir noen lapper mer (45.000 må jeg ut med...) Er så redd for komplikasjoner, og det koster å komme seg til Oslo også, må vel ned for kontroller i ny og ne? Hva hadde dere villet gjort? Det er en dyktig kirurg på Medi3 her, og selv om konsultasjonen med han var helt annerledes enn med Fornebuklinikken, så følte jeg meg trygg. Men er veldig usikker...

Har mange spørsmål og er helt puppegal for tiden, så jeg tror nok jeg skal trives her inne ja :tommelsmil:

Klem fra meg

jeg er fra midt-norge og dro ned til fornebuklinikken.. de hadde den klart beste forsikringen, så jeg synes det var vedt flyturen (som til dels ble dekt av klinikken faktisk!)

de er jo jevnlig i trondheim også, så jeg har vært på en etterkontroll der..

men om alt går som det skal trenger du jo ikke forsikringen, og det er like greit å gjøre det i nærområder.. du får gå for den kirurgen du føler deg tryggest på, ikke tenk kroner og øre når du skal gjøre noe så stort;)

og til cecilie20.. ta d med ro, madonna puppene forsvinner etterhver.. jeg hadde også helt hetta, men det ble myye bedre etterhvert;)men du må nok regne med noen uker før du ser det :)

Skrevet

:klo: :klo:

jeg er fra midt-norge og dro ned til fornebuklinikken.. de hadde den klart beste forsikringen, så jeg synes det var vedt flyturen (som til dels ble dekt av klinikken faktisk!)

de er jo jevnlig i trondheim også, så jeg har vært på en etterkontroll der..

men om alt går som det skal trenger du jo ikke forsikringen, og det er like greit å gjøre det i nærområder.. du får gå for den kirurgen du føler deg tryggest på, ikke tenk kroner og øre når du skal gjøre noe så stort;)

og til cecilie20.. ta d med ro, madonna puppene forsvinner etterhver.. jeg hadde også helt hetta, men det ble myye bedre etterhvert;)men du må nok regne med noen uker før du ser det :)

Kirirgen her sa det var livstidsgaranti på protesene, og i tillegg får jeg ex antal EUR om jeg må bytte dem ut. Har sendt dem en ny mail for å høre om jeg evt må betale et mellomlegg om jeg må operere på nytt.

Tenker litt at det er enklere å ta det her, så slipper jeg å forklare hvorfor jeg og søsteren min drar på helgatur til Oslo uten å handle :gjeiper:

Men det er jammen ikke enkelt. Tar ikke særlig lett på dette, så jeg funderer i grun dagen lang hehe :klo: En ting er i alle fall sikkert, jeg ser virkeligfrem til den dagen jeg kan hnadle klær som passer :)

Skrevet

:klo: :klo:

Kirirgen her sa det var livstidsgaranti på protesene, og i tillegg får jeg ex antal EUR om jeg må bytte dem ut. Har sendt dem en ny mail for å høre om jeg evt må betale et mellomlegg om jeg må operere på nytt.

Tenker litt at det er enklere å ta det her, så slipper jeg å forklare hvorfor jeg og søsteren min drar på helgatur til Oslo uten å handle :gjeiper:

Men det er jammen ikke enkelt. Tar ikke særlig lett på dette, så jeg funderer i grun dagen lang hehe :klo: En ting er i alle fall sikkert, jeg ser virkeligfrem til den dagen jeg kan hnadle klær som passer :)

Ikke tenk på hva de andre sier :) Det er kanskje lettere sagt enn gjort, men jeg kan love deg at så lenge du er fornøyd, så er det det som teller - og bare det. :):klemmer:

Skrevet

Jeg kommer også fra en liten bygd i nord trøndelag, her er vi virkelig fordomsfulle ;) :omg: men det de ikke har skjønt, er at det er vi som våger å gjøre noe for oss selv som blir fornøyd! :) Som du sier, er dette noe du har tenkt på i ti år.. Gjør noe flott for deg selv. :D Det har jeg gjort, selv om jeg går med krokete rygg ;):sjenert: JEG ELSKER Å HA PUPPER :hoppe:

Skrevet

Ååå.. bare fire dager igjen :hoppe: Gleder meg utrolig. Gikk opp for meg tidligere i dag, at om noen dager trenger jeg ikke mine gamle bh er lenger :duskedame:

Skrevet

Ååå.. bare fire dager igjen :hoppe: Gleder meg utrolig. Gikk opp for meg tidligere i dag, at om noen dager trenger jeg ikke mine gamle bh er lenger :duskedame:

ÅÅÅH jeg unner deg den følelsen :strix:

Jeg sitter her med 375 cc i hver pupp, og det.. Er det jeg har ønsket meg i alle disse år.. OG NÅ AR JEG DET!! :hoppe:

Du skulle legge under muskel? :)

Har du hentet ut medisinene osv?

Fortell, jeg synes det er så morsomt å se så glade mennesker :D :hoppe:

Skrevet

Over muskel, ja. :) Da slipper du kanskje å ha like vondt som meg :) Og det er til å overleve, så det vil gå kjempefint med deg!

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Jeg kjenner også kanten på protesen og jeg la over muskel. Er tynn så tror det er derfor.

Skrevet

Kommer med oppdatering igjen :)

Nå er det 4 (snart 5) uker siden jeg opererte, 265 CC under muskel,

Den tredje uken ble smertene nesten helt vekk, og kjente at alt begynte å gro bra, klør mindre. Uke 4 kunne jeg løfte mere ( har ett barn på 2 år) , gå turer med vognen uten problemer, kan "flexe" med brystmusklene uten at det er vondt/ubehag :P

De er mykere, falt på plass, kan få kløft :) Arrene ser veldig fine ut.

Det venstre brystet er fortsatt noe mer hoven, men kan skjenne kanten på implantatene på undersiden av begge :/

Er veldig tynn, er det normalt å skjenne kanten på protesene?

Så fint å høre, oi kom du seg så raskt etter operasjonen? Her går det litt treeegt.. ;) Bare 4.dagen etter operasjonen, men føles isåfall sånn..

Ja, det er normalt å kjenne kanten. Det er et implantat inni der på over 200 gram, og siden du er tynn forklarer det veldig godt hvorfor. :)

Skrevet

Jeg kommer også fra en liten bygd i nord trøndelag, her er vi virkelig fordomsfulle ;) :omg: men det de ikke har skjønt, er at det er vi som våger å gjøre noe for oss selv som blir fornøyd! :) Som du sier, er dette noe du har tenkt på i ti år.. Gjør noe flott for deg selv. :D Det har jeg gjort, selv om jeg går med krokete rygg ;):sjenert: JEG ELSKER Å HA PUPPER :hoppe:

Åh, jeg gleder meg til jeg går "krokrygget", hadde det bare blitt september snart !!!!

Blir nok å gjøre det jeg føler selv er best ja, men kjenner det er en stor avgjørelse som skal taes. Jeg er 100% sikker på at silikon, DET skal jeg ha, men bare 90% sikker på at det blir her i området. Kanskje jeg skal sende en mail til Fornebu, bare for å sjekke dem litt bedre.

Men jeg lurer på et par ting, PK jeg har snakket med er veldig streng, her er listen over hva jeg må gjøre/ikke gjøre:

- Nedpressbånd i 3 uker

- Sportsbh dag og natt 6 uker

- INGEN trening på 2 mnd

- Ikke løfte hendene over brysthøgde de første 2 ukene

- Ingen tunge løft den første mnd

- Unngå trening av brystmuskel

- Unngå bh med spile minst 6 mnd

Sikkert mer også, men det har jeg glemt i farta. Han sa at dette reduserte faren for kapsel og ripling betraktelig, men 2 mnd uten trening vet jeg faktisk ikke om jeg klarer. Er det noen andre som har så "strenge" PK? Jeg skjønner at han er opptatt av best mulig resultat, men huff, er hekta på trening :)

Han tok heller ingen bilder, eller målte opp. Bare kikket litt, og sa 290 anatomiske under muskel blir bra på deg. Når jeg sa jeg gjerne vil ha en c-cup, studerte han et skjema, regnet litt, og sa 295gr. Jeg vet ikke om han er såpass dyktig at han bare "ser" sånt, men synes det var litt rart. Hva tror dere? Jeg følte meg helt trygg på han, og han gav inntrykk av at han kunne faget sitt veldig bra. Skal inn igjen i slutten av juni, så da får jeg spørre litt mer :)

Nå har jeg forresten straks kommet meg gjennom alle 900 sidene :klappe: Det har blitt noen dager med lesing ja, men fader så masse bra info her er :)

Skrevet

Våknet med noe mer grumset hals i dag, og fikk nesten angst. Stoppet i butikken på vei til jobb, og kjøpte et lite lager med diverse halspastiller. Knasket i vei på curamed ++. Håper det bremser det. (merker ikke noe spesiellt nå). Kan jo ikke bli syk nå!!!

Bare tre dager igjen :Nikke:

Sønnen min er syk med halsevondt og feber, så jeg holder meg på en liten avstand.

Så dere får krysse fingrene for meg, så jeg ikke må utsette operasjonen.

Har hentet ut medisinene som jeg skal ta til operasjonen. Mangler bare å finne passende klær til å ha på. Det er vel meldt varmt vær den dagen, så det blir kanskje for varmt med collegejakke. Må jo ha noe som kan åpnes helt foran da. Får se om jeg finner noe kortarmet som ikke er trangt. Tips mottas gjerne :takke:

Skrevet

Hva skjer egentlig når man kommer til klinikken på operasjonsdagen? Jeg har jo vært til utenbyskonsultasjon her hjemme først. Men snakker jeg med kirurgen før operasjonen også eller er det bare å gjøre seg klar til operasjon???

Dere som har lagt over muskel, hvor lenge må jeg forvente at jeg må være hjemme fra jobb tror dere? ( Jobber i butikk med noe løfting).

Hva er neste str. over 335gr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...