Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Så koselig at flere av dere "gamle traver'ne" er tilbake også, har savnet dere her :klem:

Er veldig spennende for oss nyopererte å høre hvordan det går med dere erfarene puppedamer ;)

Nå er det 10 dager siden jeg la inn 230 i hver, og jeg har det helt supert :-D

Hadde en del vondt de tre første dagene, men etter det følte jeg meg fort mye bedre.

Kunne komme meg opp og ned av senga og vaske håret selv 4. dag, og 6. dag kunne jeg endelig sove på siden igjen. Det føltes fantastisk etter nesten en uke med håpløst dårlig søvn, fikser ikke å sove på ryggen :tunge1:

Ellers er jeg utrolig fornøyd med størrelsen min, er fortsatt bittelitt hoven, men legen sier de ikke vil bli noe mindre, tvertimot virke litt større når huden får strukket seg og brystene får en mer naturlig fassong :danse:

Jeg har to forskjellige sports-bher jeg bytter på litt ettersom hva jeg har på meg og hvor stor utringning det er på toppen. Begge er kjempebehagelige og godkjent av kirurgen min.

Er så gøy, for det er INGEN som har sett at jeg har proteser, ikke engang familien min la merke til at puppene mine er litt større en før.....haha.... :hoho:

Nå må det jo sies at jeg var utstyrt med et par gode innlegg i bhen før jeg opererte..... ;)

Håper alt er bra med dere også Vila-80 og Ellastella :klem:

Stor klem fra en veldig lykkelig Leah :klem1:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å høre fra deg Leah :) Og så lurte jeg på hvilke to typer sports-BH du har og spes. hvilke type det er som du kan bruke til mer utringete topper. Jeg skal jo opereres så sent at jeg vil gå med sports-BH i mai og da hadde det av og til vært greit å få lov å ta på en fin topp uten at sports-BH syntes :ler:

Jeg fikk brev fra Klinikk Bergen i dag og må snart sende tilbake underskrevet kontrakt men har jo ikke bestemt meg for sted enda... Ringte FMS for å høre om de har bestemt seg for operasjon mandag 30. april og nå hadde de og fått positivt svar fra anestesisykepleiere, venter bare på å få snakket med anestesilegen. Han kom innom neste torsdag så da håpet de å få snakke med han, det håper jeg og så jeg får vite det, men ser jo bra ut da.

Jenter: Ut fra det jeg har fortalt om disse to stedene. Hvor ville dere ha valgt å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :klem:

Jeg leste i innlegget til ElCaramba at du hadde "vondt" i brystene dine, jeg har det også sånn. Har du funnet ut grunnen til hvorfor du har vondt? Jeg begynner å lure på om det er nervene som begynner å vokse ut igjen, og at det er det som er grunnen til det...

Hvordan går det med dere andre ellers da?

:klem: Fergie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt for dere som har puppevondt :troest:

ElCaramba, så bra du har blitt bedre :)

Jeg har ikke noe vondt, men skulpe-pupp, samme som Rosa M hadde tror jeg. (?) Bare den venstre da som ikke er helt på plass :forvirret: Går jo greit, men litt ekkel følelse. Ikke noe bekymret, men bruker sports-bh på natten og håper det gjør susen.

Og så er det det med null følelse på området under brystvorten, og selve brystvorten. Dvs på meg er det null i vestre og overfølsom den høyre :sur: Blitt litt bedre nå 2 mnd etter operasjon, men vet jo at det kan ta tid før det retter seg, opptil ett år er det vel? Noen som vet noe om det?

Uansett, superfornøyd er jeg og mega happy for at jeg fikk meg silikon-pupper!

Litt spennende å høre hvordan det har gått med deg Jeanby ? Litt med tanke på hvordan det er å legge seg under kniven 2. gang.

Later girls :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70, den bh'n jeg bruker mest er den jeg fikk av legen, tror det er Triumph TriAction den heter. Vet det er noen av jentene her som syntes at den gnagde på såret under puppen, men jeg er kjempefornøyd med den ;)

Den andre jeg har, som er litt mer "utringet" er av merket Lindex (kjøpt på Lindex.....hihi ;) ), prøver å se på lappen her om den har no navn, men står dessverre ingenting...... :sur: Den har åpning bak, så du bør nok vente en 4-5 dager før du bruker den. Også har den blondebord på oversiden langs puppene, den er bare supersøt :-D :hjerte:

Den har nesten litt sånn trekant-bikini-form, men selvfølgelig mye kraftigere så den gir god støtte ;) Jeg fant den bare i hvit, så tror ikke den finnes i flere farger. Ble litt vanskelig å forklare det her...hehe....men håper ihvertfall du finner en bh du vil bli fornøyd med :)

Og masse lykke til med siste valg av klinikk, synes de høres veldig bra ut begge to jeg ;)

Stor klem fra Leah :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at flere av dere opererte jenter fortsatt har vondt i puppene da :cry:

Uff, får håpe det snart går over sånn at dere kan føle at puppene "går i ett" med dere selv.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba

Hei Fergie :klem:

Ja det er ikke helt "på plass" enda, men hadde en dag her som jeg ikke kjente noe til de, det var deilig. Men de er litt vonde enda ja, merker godt at nervene lever sitt eget liv. Det er heldigvis normalt. Kirurgen sa til meg at det er vanlig at puppene er vonde i mndvis, men så burde det avta. Men de er såpass "sensitiv" enkelte dager at de deltar ikke aktivt i :humpe: for å si det sånn. "Au! Ikke kna på dem!! Hyl!" Men vi får håpe det gir seg snart.

Hei Kristina79 :klem:

Jeg hadde også en skvulpepupp! Min høyre ville ikke feste seg, og skvulpa i ukesvis. Hadde mye vevsvæske i den. Brukte sportsbh lenge for å holde ting "stabilt". Merket med en gang jeg feks brukte spilebh på fest, da var den enda mer skvulpete dagene etter. Det lille bindevevet den hadde festa seg med, ble avrevet, og den skvulpet videre. Men plutselig en dag så kjente jeg at det begynte å avta med væske der inne, og puppen ikke var så løs lengre. Nå er den helt perfekt,men du kan tro jeg husker godt den skvulpinga, det var en skikkelig ekkel følelse!

Noen sier mye væske kan øke sannsynlighet for kapseldannelse, men det er ingen stor sammenheng mellom tilfellene. Noen får hard bindevevsdannelse, og noen ikke. Faktorene som kan spille inn, har mindre påvirkningskraft totalt enn genene våre. Så vi kan rett og slett bare kose oss med puppene mens vi har dem, og håpe at alt går bra! :klappe:

Hei Leah :klem:

Så godt å høre at du også er fornøyd med str! Jeg blir mer og mer glad i puppene mine for hver dag som går, synes de ser smashing ut ift kroppen min! Jeg tok også 230 i hver. Først var jeg redd for at det skulle bli for stort, så var jeg redd for at det var for lite, men wow, kunne ikke vært mer perfekt til meg. Tilogmed kirurgen sa at "disse puppene her er det kun kirurger som kan gjennomskue, de ser EKTE ut jente!" Nå som de SER mer moden ut, 13 uker etter operasjonen, er det ingen som kan se at de er fake. Mye takket være str!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElCaramba: takk for info'n :blomst:

Kjekt å vite her jeg går med skulpe-puppen min :ler:

Løvinne70: Virker på meg som begge klinikkene er bra, så her får det gå litt på magefølelsen din kanskje.. Ikke lett.. Får håpe det går i boks med at du får pass til minsten så lenge du har behov. Ikke bare bare å få til. Tida flyr og snart skriver du også her om puppe-erfaringene etter operasjon :smilbla: - gleder meg til å følge deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah:Får se neste gang jeg er på Lindex da om jeg finner den BH`n du snakker om ;)

ElCaramba: Har nok ikke bestemt meg enda nei :sjenert: Håper på svar fra FMS i slutten av uken så jeg får vite om om de kan den mandagen, for nå må jeg jo snart ta ett valg :sjenert:

Kristina: Ja, jeg og føler at det er to gode klinikker... Håper tiden går fort ja, går nok fort nå fram mot påske hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg, Har tatt stingene og fått fjernet de store tapene som satt over hele puppen. Resultatet ser kjempebra ut, men de er store..huff, hvis de ikke går ned noe mer nå vet jeg ikke om jeg klarer å venne meg til dem :forvirret: . kirurgen la jo inn 80 cc mer enn avtalt og ser at de kunne han fint spart seg for. vet ikke hvordan resultatet hadde blitt hvis han hadde lagt inn mindre da. Han mente jeg måtte ha såpass for at det skulle bli pent pga. mye overflødig hud...Den ene er fortsatt endel større enn den andre, så mulig den er mer hoven og det går ned etterhvert da..er jo bare 12 dager siden operasjonen.

dere som la over muskel , hvor lang tid gikk det før hevelsen gikk helt ned ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vila-80,

tok rundt 4 uker før hevelsen min hadde gått helt ned. Og den ene gikk det raskere med enn den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det stille og rolig gitt :sjokkbla:

Håper det står bra til med dere jenter :)

Noen av dere som opererte for 2-3 mnd siden som har begynt å :trene: ?

I så fall går det greit, og merker dere noe ubehag med implantatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei Kristina79!

Jeg har begynt å trene igjen, men trener ikke "pecs" ene. Er forsiktig siden ting tok litt tid med høyrepuppen. Er bare....skeptisk. Trener på samme studio som kirurgen min, så jeg kan jo alltids høre med han ved et av apparatene. "Døh, kan du følge litt med her om _de du vet_ tåler øvelsen" :ler:

Tror det er trygt for de fleste å begynne å trene allerede etter 7-8 uker, bare man tar det piano i starten :trene:

Ellers må jeg også si, at det er stille og rolig her inne for tida,zzzzzzz! :briller2:

Audrey: Jeg opererte meg på Klinikk Stokkan. Hadde vært i gode hender uansett kirurg, så jeg nevner ingen navn, men kan anbefale samtlige av dem. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ElCaramba

Glemte å svare på om man merket noe til implantatene: Ja det gjør jeg, men ikke noe ubehag. Er bare oppmerksom på de :ler:

Men jogger ikke på tredemølla, eller er på noen aerobic hopp og sprett timer. Enda.

Det humper for mye i bhen. Er redd for å røske alt løst igjen, selv om det sikkert ikke skjer!

Enn dere andre? Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei !! nå har jeg operert meg :) på fredag! var ingenting vondt som sist, jeg føler meg helt fin i formen:) ingen smerter :) jeg slaåå unna med arr kun rundt brystvortene :) og fikk 460 ml :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forresten tatt av bandasjenetre dager etter, er både gul og blå og puppene ser litt galskap ut .. men men.- men trenger ny sports bh. noen som har noen bra anbefale ? gidder ike lese gjennom alle gamle innlegg. jeg trenger noe super stramt... men jeg er ikek fornøyd med størrelsen.. haha.. så blir vel å legge meg under kniven for en tredje gang haha.. må ha 600 ml !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Men hallo! Så bra at det står bra til med deg! Siden du gruet deg og alt :klem:

Apropos bh: Anbefaler Swegmark fra.. Nei er det mulig,nå har jeg glemt det! Var det Lindex? (LostSOul, hvor var det?)

Den er iallefall superbra, med støtte alle veier, puppene sitter _stabiiiilt_ :klappe:

Håper du slår deg til ro med str, 460 ml er store saker! Jaja, hvem vet, jeg skal jo ha større selv engang om noen år, så jeg skal ikke si noe hva boobiegreed angår,hehe. Men tror ikke jeg skal ta mer enn 400, ellers tipper jeg elegant framover. :redd:

God bedring videre!

Endret pga klemmen min ble borte:) Måtte fixe den!

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...