Cecilie20 Skrevet 24. mai 2011 #18361 Skrevet 24. mai 2011 Jeg skal operere hos Nobel nå på torsdag, men er ikke sikker på hos hvem. Nils Lykke er kjempeflink, har sett drømmeresultatet gjort av ham hos en annen jente som fikk seg operert av ham! Håper på å få han, Mortens resultater har jeg ikke sett men de er sikkert like bra, jeannie:)
jeannie Skrevet 24. mai 2011 #18362 Skrevet 24. mai 2011 Jeg skal operere hos Nobel nå på torsdag, men er ikke sikker på hos hvem. Nils Lykke er kjempeflink, har sett drømmeresultatet gjort av ham hos en annen jente som fikk seg operert av ham! Håper på å få han, Mortens resultater har jeg ikke sett men de er sikkert like bra, jeannie:) Å nå ble jeg en smule lettet:-) Lykke til på torsdag. Hvor mye skal du legge inn, over/under muskel?
Gjest halebein Skrevet 24. mai 2011 #18363 Skrevet 24. mai 2011 Hei alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her:) Nå er puppene mine 2 mnd gamle (opererte 8.mars). Jeg tenker rett og slett ikke over at de er fake lenger. Jeg er tilbake i samme form som før, kan hoppe, løpe, og har ikke hatt noe vondt etter den første tiden. Jeg synes det er super vanskelig å shoppe BHer! Jeg har ikke verdens beste råd etter operasjonen, og har handlet noen på Cubus...men der gikk bare str opp til 70D, og det er litt trangt rundt cupen. Jeg må nok ha E-cup egentlig. Er det noen nettsteder der de selger BHer i 70E, som ikke koster flesk? Jeg tenker at akkurat nå har jeg ikke råd til å betale mer enn 200-250 kr for en. Nå har jeg bare 4 BHer jeg nesten passer, og resten sportsBHer...jeg trenger en som passer Noen tips? Jeg må bare si at jeg er veldigveldigveldig fornøyd, og elsker den "nye" kroppen min:) Tenk jeg kan gå uten BH uder klærne, og man kan se at jeg har pupper! Det har jeg ikke kunnet gjort i hele mitt liv! Lykke til alle dere som skal operere!
Cecilie20 Skrevet 24. mai 2011 #18364 Skrevet 24. mai 2011 Jeannie: Jeg skal legge inn 350 høyprofil under muskelen, runde proteser:) Hva med deg?
Cecilie20 Skrevet 24. mai 2011 #18365 Skrevet 24. mai 2011 Halebein: Hvilken cup var du i utgangspunktet og hvor mye la du inn? Så flott å høre at du er så fornøyd!
jeannie Skrevet 25. mai 2011 #18366 Skrevet 25. mai 2011 Jeannie: Jeg skal legge inn 350 høyprofil under muskelen, runde proteser:) Hva med deg? Jeg skal lege inn 335 gr. over muskel. Får nesten litt angst når jeg ser hva mange her har lagt inn (under det jeg skal), og fått stoooor bh str. Da høres det plutselig veeeldig mye ut med 335 gr.
jeannie Skrevet 25. mai 2011 #18367 Skrevet 25. mai 2011 Halebein: Så bra at du er så fornøyd. Håper jeg også blir det. Har blitt litt smånervøs for str. siden jeg skal legge inn 335 gr. over muskel, og jeg ser mange her inne som har lagt inn noe mindre enn det og har fått veeeldig store bh str. etterpå Ang. bh er tror har de litt av hvert på ellos, og de har nesten hele tiden tilbud av noen slag (40 % på en vare og sånnt).
Stitzh Skrevet 25. mai 2011 #18368 Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal lege inn 335 gr. over muskel. Får nesten litt angst når jeg ser hva mange her har lagt inn (under det jeg skal), og fått stoooor bh str. Da høres det plutselig veeeldig mye ut med 335 gr. Jeg har lagt inn 450 cc, og jeg har ikke fått veldig store pupper. Så det er veldig individuelt, stol på kirurgen blir helt sikkert kjempe bra!!
Vicy Skrevet 25. mai 2011 #18369 Skrevet 25. mai 2011 Hei alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her:) Nå er puppene mine 2 mnd gamle (opererte 8.mars). Jeg tenker rett og slett ikke over at de er fake lenger. Jeg er tilbake i samme form som før, kan hoppe, løpe, og har ikke hatt noe vondt etter den første tiden. Jeg synes det er super vanskelig å shoppe BHer! Jeg har ikke verdens beste råd etter operasjonen, og har handlet noen på Cubus...men der gikk bare str opp til 70D, og det er litt trangt rundt cupen. Jeg må nok ha E-cup egentlig. Er det noen nettsteder der de selger BHer i 70E, som ikke koster flesk? Jeg tenker at akkurat nå har jeg ikke råd til å betale mer enn 200-250 kr for en. Nå har jeg bare 4 BHer jeg nesten passer, og resten sportsBHer...jeg trenger en som passer Noen tips? Jeg må bare si at jeg er veldigveldigveldig fornøyd, og elsker den "nye" kroppen min:) Tenk jeg kan gå uten BH uder klærne, og man kan se at jeg har pupper! Det har jeg ikke kunnet gjort i hele mitt liv! Lykke til alle dere som skal operere! Så godt å høre at du er fornøyd, ikke noe som er bedre enn det:)! Jeg har et lite tips til BHer forresten:) Jeg liker change.com veldig godt. De fleste BHene der inne er litt dyre, men innimellom finner jeg noen til 200-250kr + at de har slike størrelser som er vanskeligere å få tak i som 70E. Men der kommer frakt på 70kr i tilegg, men handler du for over 600 er frakten gratis.. F. eks: http://shop.change.com/no/bh/push-up-bh/2151/ og her er en til http://shop.change.com/no/bh/balconette-bh/670/ Jeg vet jo ikke hva du liker eller er ute etter, men hvis du titter litt så finner du kaaanskje noe:)
jeannie Skrevet 25. mai 2011 #18370 Skrevet 25. mai 2011 Nå har jeg vært ute en tur og kjøpt to bh er bare for å prøve. Jeg kjøpte en i str. 75 c og en sportsbh i L. La inn to risposer med vekt på 335gr. i hver, og det var faktisk ikke kjempedigert. Kanskje kunne bh en vært en str. større for å holde litt bedre på innholdet. Så jeg tror det blir bra. Viste det for mannen min, og han var overasket over hvor bra det så ut. (Han har vært litt negativ til at jeg skal legge inn sillikon). Han så for seg sikkert noen megapupper, men det er jo ikke det jeg skal ha Så nå bare gleder jeg meg VELDIG
Cecilie20 Skrevet 25. mai 2011 #18371 Skrevet 25. mai 2011 Hihi, Så flott! Jeg vet akkurat hva du mener.. Kjæresten min sa noe som dette faktisk "om du kommer hjem og ser ut som barbie er det slutt!!!" .. Jeg vet han bare sa det i raseri. For tenk når puppene mine fyller hendene hans for aller første gang, da vil jeg tro at han blir fornøyd. Han har alltid vært negativ med det der med silikon, men når han ser det endelige resultatet av struttende, runde og fine pupper så VET jeg at det bare var mangel på kunnskap som fikk han til å tro at jeg ville blli seende ut som Jordan med 350 gram.. Jeg skal operere av Morten Haug og under 24 timer er jeg litt lykkeligere på innsiden:):)
jeannie Skrevet 25. mai 2011 #18372 Skrevet 25. mai 2011 Hihi, Så flott! Jeg vet akkurat hva du mener.. Kjæresten min sa noe som dette faktisk "om du kommer hjem og ser ut som barbie er det slutt!!!" .. Jeg vet han bare sa det i raseri. For tenk når puppene mine fyller hendene hans for aller første gang, da vil jeg tro at han blir fornøyd. Han har alltid vært negativ med det der med silikon, men når han ser det endelige resultatet av struttende, runde og fine pupper så VET jeg at det bare var mangel på kunnskap som fikk han til å tro at jeg ville blli seende ut som Jordan med 350 gram.. Jeg skal operere av Morten Haug og under 24 timer er jeg litt lykkeligere på innsiden:):) Ååå... skulle ønske det var min tur i morgen Fortell åssen det går da. Lurer på åssen det er å bare ligge i sengen/sofaen i noen dager ute å gjøre noe som helst egentlig. Høres jo ut som om det kan bli noen lange dager. Tenkte å ha pc en i senga da. Finner vel litt å se på på nettet. Kan jo faktisk se på film også. Det hadde jeg ikke tenkt på. (Ser sjelden på film) Da blir det nok "Dirty Dancing" tenker jeg (favoritten:-) Bruker du Hibiscrub i håret også? Leste et sted her at det bare var nødvendig å vaske overkroppen med den, men i mine papirer står det at man skal ha hel kroppsvask innkl. håret med den. Hva med narkosen? det var ei som skrev her at hun var våken under hele inngrepet, bare hadde lokalbedøvelse. Går det an også? I tilfelle ville jeg kanskje valgt det. Masse lykke til i morgen:-)
Cecilie20 Skrevet 25. mai 2011 #18373 Skrevet 25. mai 2011 Hibiscruben brukes i håret også. Det er vel individuelt ifølge hvilken klinikk du skal på, men hos Nobel må man det:) Nobel bruker full narkose ja:) Film blir det helt sikkert!:D Jeg er skikkelig forvirret.. Pengene jeg skulle bruke på flyreise har ikke kommet inn enda på konto, og det er bare 12 timer til avreise... Jeg har ikke fått hentet ut resepten min fra klinikken og nå er apoteket stengt:'( Hva gjør jeg?? :/ :'/
Cecilie20 Skrevet 25. mai 2011 #18374 Skrevet 25. mai 2011 Du skal få høre Takk for gode tanker, det blir sikkert i orden.. Men må vel stresse livet av meg kvelden før..
Vicy Skrevet 25. mai 2011 #18375 Skrevet 25. mai 2011 Hibiscruben brukes i håret også. Det er vel individuelt ifølge hvilken klinikk du skal på, men hos Nobel må man det:) Nobel bruker full narkose ja:) Film blir det helt sikkert!:D Jeg er skikkelig forvirret.. Pengene jeg skulle bruke på flyreise har ikke kommet inn enda på konto, og det er bare 12 timer til avreise... Jeg har ikke fått hentet ut resepten min fra klinikken og nå er apoteket stengt:'( Hva gjør jeg?? :/ :'/ Du skulle opereres i morgen sant? Hmmm, jeg tenker du kanskje kan ringe klinikken med en gang du lander å si at du ikke har fått hentet ut resepten. Det jeg fikk på resepten mener jeg å huske var hibiscrub, noe betennelsesdempende/noe mot smerter og paracet. Paracet kan du kanskje få tak i på flyplassen, og klinikken fikser det sikkert slik at du bare tar noe betennelsesdempende i etterkant og de vasker deg jo med sprit på operasjonsbordet. Det går sikkert bra om du bare ringer de så fort du kan:)
Cecilie20 Skrevet 25. mai 2011 #18376 Skrevet 25. mai 2011 Vicy: Tusentakk for litt bekymringsdempende tips! Huff, jeg får ikke tak i hun dama fra klinikken:/
Vicy Skrevet 25. mai 2011 #18377 Skrevet 25. mai 2011 Vicy: Tusentakk for litt bekymringsdempende tips! Huff, jeg får ikke tak i hun dama fra klinikken:/ Bare hyggelig Du får prøve å ringe henne et par ganger til også kanskje hun ringer opp igjen, ellers får du garantert tak i noen da klinikken åpner i morgen. De har sikkert en løsning på det da du sikkert ikke er den første som har glemt noe sånn.. hehe:) Reiser du alene?
Cecilie20 Skrevet 25. mai 2011 #18378 Skrevet 25. mai 2011 Ja jeg reiser alene.. Etter at jeg fikk betalt operasjonen er jeg søkke blakk, og jeg er egentlig livredd for at det er noe ekstrakostnader som må betales på dagen som foreksempel støttebh, da blir det å dra hjem uten bh for det har jeg jammen ikke råd til;) Håper at alt går i orden, har stresset så masse idag og skriket en liten skvett av ren bekymring, at etterpå måtte jeg sette meg ned å le av meg selv. En stund føltes det ut som om at alt var against all odds for at jeg skulle komme meg dit å opereres men nå har jeg virkelig bestemt meg, jeg SKAL operere i morgen, samme hva!!!:D girl power!!
Cecilie20 Skrevet 25. mai 2011 #18379 Skrevet 25. mai 2011 Jeg bor 60mil unna klinikken og har nå kl 19.15 Kr 700 Kr å komme meg dit og hjem for, MEN GJETT hvem som skal operere i morgen? JEG:D <3 mulig jeg er optimist men den som aldri gir seg, kommer seg langt:) What baby wants, baby gets:)
Gjest halebein Skrevet 25. mai 2011 #18380 Skrevet 25. mai 2011 Halebein: Hvilken cup var du i utgangspunktet og hvor mye la du inn? Så flott å høre at du er så fornøyd! Jeg var vel tja...70 a minus, hadde bare to pressa tyttebær på et brett:) og la inn 280 g, ville ikke ha så enorme. Ville ha en full Bcup, og endte opp med 70e, men de er ikke kjempestore, ser egentlig at de godt kunne vært større dersom jeg hadde hatt mer utgangspunkt. Slik det er nå, hadde nok innleggene blitt veldig unaturlige og synlige om jeg la inn mer. Men hør på kirurgen, han vet best:)Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå